Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, BloodFist כתב:

ממחר אירועים עד 50 איש, מחכים לדיווח מהשטח טרנספורטר emoji28.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מי שמחליט להתחתן 50 אנחנו איתו, המחיר לא משתנה כמובן

מי שמחליט לדחות, על בסיס מקום פנוי שלי, אני איתו באותה מידה באהבה

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

כל הכבוד על הקריאה המעמיקה, אבל אתה שוכח דבר אחד קטן - המשק הישראלי נסגר לחלוטין במרץ/אפריל. לכן השאלה היא כמה "אקסטרה" מתים היו אם לא היו סוגרים את המשק. מאחר ולא יהיה סגר נוסף נקבל תשובה על השאלה הזאת בחודש - חודשיים הקרובים. 

 

קצת לא מבין. אני לא התייחסתי למה שהיה כאן בחודשים האלה בכלל...

רק הצבעתי על הנתונים של משרד הבריאות והלמ"ס שמראים שמדי שנה התמותה שמיוחסת למגיפת השפעת העונתית עומדת על כ5000-6000 בני אדם.

כשמדברים על 30 מונשמים ו80 חולים קשים בנימה של חשש, צריך להסתכל על זה בפרספקטיבה. כשמדי יום מתים בחורף לפחות 50 אנשים כתוצאה מהמגיפה העונתית אז 30 מונשמים נשמעים פחות מטריד.

 

לפני 6 שעות, Blaz00r כתב:

 

ה"עליהום" על טרנספורטר הוא תוצר של 768 עמודים בשרשור הזה (ובשרשורים נוספים), מוזמן לקרוא אחורה ולקבל פרספקטיבה (קצת) שונה, די בטוח שתשנה את דעתך.

 

יתכן אבל גם הדברים שנרשמו בתגובה לטענות שלו היו חסרי שחר. הדהוד של דברים לא מבוססים.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, omerkot כתב:

קצת לא מבין. אני לא התייחסתי למה שהיה כאן בחודשים האלה בכלל...

רק הצבעתי על הנתונים של משרד הבריאות והלמ"ס שמראים שמדי שנה התמותה שמיוחסת למגיפת השפעת העונתית עומדת על כ5000-6000 בני אדם.

כשמדברים על 30 מונשמים ו80 חולים קשים בנימה של חשש, צריך להסתכל על זה בפרספקטיבה. כשמדי יום מתים בחורף לפחות 50 אנשים כתוצאה מהמגיפה העונתית אז 30 מונשמים נשמעים פחות מטריד.

 

קצת לא טרחת לקרוא את ה-700 העמודים האחרונים. העניין הזה נידון פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם. 

 

לפני 52 דקות, nimrod7676 כתב:

אבל בוא נזרום - הכלכלה האמריקאית קורסת, מה תגיד על ה-Dax הגרמני? גם שם יש פד?

 

בוודאי הגרסה הגרמנית שלו. 

 

אין לך מה "לזרום". זה שהכלכלה העולמית בזבל זו עובדה. 

 

אבל מה זה משנה בראש שלך קורונה והמשבר הכלכלי זו קונספירציה של ביבי שנועדה למנוע ממך את החופשה המיוחלת באירופה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, borsood כתב:

מה שחסר זה המימד של בעלי מחלות רקע.

שקרים, שקרים ארורים וסטטיסטיקה. (n=40)

 

 

בדיוק

ברור שבכל מדינת ישראל הקטנה אתה תמצא צעירה בת 35 ששוקל 150 קילו ויש לה מחלות רקע

מה לעשות ? היא בסיכון

 

כמה אנשים כאלה אתה מכיר ? לא רבה ואולי בכלל לא

קחו לדוגמא את לוקאץ' הראפר

הבנאדם שוקל למעלה מ-100

לדעתי גם למעלה מ-120

אבל זה לא רק משקל

מספיק שיש לו עוד מחלות רקע

הרופאים תיארו את זה בשיטת נקודות, כשכל מחלה מוסיפה לך נקודה

ברגע שיש לך 3 נקודות אתה בסיכון ממשי

 

 

אין הרבה בני 35 כאלה

אבל יש כאלה

והם צריכים להשמר

 

אבל לבוא ולקחת כמה בודדים כאלה ולהחליט שכל בני 35 הם בסיכון זה בולשיט

גם לא כל בני 45 ו 55 הם בסיכון

 

הנה לוקאץ

תחשוב כמה כאלה אתה מכיר, ששוקלים כל כך הרבה

וסובלים מ 2-3 מחלות רקע

עזוב מכיר

על כמה כאלה שמעת שקיימת בישראל ?

 

hqdefault.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

קצת לא טרחת לקרוא את ה-700 העמודים האחרונים. העניין הזה נידון פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם. 

 

 

בוודאי הגרסה הגרמנית שלו. 

 

אין לך מה "לזרום". זה שהכלכלה העולמית בזבל זו עובדה. 

 

אבל מה זה משנה בראש שלך קורונה והמשבר הכלכלי זו קונספירציה של ביבי שנועדה למנוע ממך את החופשה המיוחלת באירופה. 

 

והניקיי היפני שעלה 35%?

 

הכל בלוף? 

פורסם
לפני 2 דקות, malcishua כתב:

 

120?? תגיד, הסתכלת בתמונה???

 

https://www.ynet.co.il/health/article/S1ArovCT8

 

אוקי, הצדקת עוד יותר את מה שכתבתי

שקל מעל 200 קילו

 

כמה אנשים כאלה בני 0-50 יש בישראל ??!?!?!?

כמה מתוך אותם אנשים סובלים מעוד 1-2 מחלות רקע ?!!?

 

כמה כאלה יש ? 5 ? 10 ? 100 ?

ב ו ד ד י ם

שהם ישמרו על עצמם בדיוק כמו המבוגרים

אלה הם האנשים שנמצאים בסיכון

פורסם

טור דיעה נחמד של מירב ארלוזורוב, שמדברת - כמו כמעט כולם בעצם - על זה שהעולם לא שחור ולבן, אסור לנו ואין לנו סיבה או יכולת להחזיק תקופה ארוכה בסגר מלא, אבל זה לא אומר שאסור להגביל בכלל בשום תחום.

 

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, nimrod7676 כתב:

 

והניקיי היפני שעלה 35%?

 

הכל בלוף? 

 

כן. 

 

יפן בכלל דוגמא גרועה. הכלכלה שלהם התרסקה לחלוטין בשנות ה-90, ניצלה בזכות כל מיני מניפולציות של הבנק המרכזי של יפן (תרגילים שהפד אימץ במשבר 2008 ועכשיו) וכבר 30 שנה נחשבת לכלכלת זומבי. 

 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אוקי, הצדקת עוד יותר את מה שכתבתי

שקל מעל 200 קילו

 

כמה אנשים כאלה בני 0-50 יש בישראל ??!?!?!?

כמה מתוך אותם אנשים סובלים מעוד 1-2 מחלות רקע ?!!?

 

כמה כאלה יש ? 5 ? 10 ? 100 ?

ב ו ד ד י ם

שהם ישמרו על עצמם בדיוק כמו המבוגרים

אלה הם האנשים שנמצאים בסיכון

 

המון. הרבה, הרבה, הרבה יותר ממה שנדמה לך ד"ר טרנספורטר. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

המון. הרבה, הרבה, הרבה יותר ממה שנדמה לך ד"ר טרנספורטר. 

 

וואלה? כמה אתה אישית מכיר ששוקלים 200+ ?

עזוב כרגע מחלות רקע

פורסם

אני לא צריך להכיר. קיימים נתונים לגבי כמה אנשים במדינת ישראל סובלים מהשמנת יתר ומחלות רקע אחרות (סכרת). הנתונים זמינים לכל. הטענה שלך יש כאלה בודדים לא נכונה. 

פורסם (נערך)

והנה איך לא...נופלים בחדשות על אחד האירועים שספרתי לכם משבוע שעבר

כרגיל..רואים בנאדם שיכול להביא 5 זמרים לבר מצווה

ישר הולכים לסקר את זה כמו גנבים

איזה מדינה עלובה

 

לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני לא צריך להכיר. קיימים נתונים לגבי כמה אנשים במדינת ישראל סובלים מהשמנת יתר ומחלות רקע אחרות (סכרת). הנתונים זמינים לכל. הטענה שלך יש כאלה בודדים לא נכונה. 

 

אני לא מצאתי נתון שמראה כמה שוקלים מעל 200 וגם סובלים מ 2-3 מחלות רקע

הכי קל לדבר באופן כללי ולהגיד "יש הרבה"

 

בכל מקרה

אותם אנשים שאני לא מאמין שהם עשרות אלפים

צריכים להשמר בדיוק כמו המבוגרים

מה לעשות ?

 

לא מדובר על בנאדם שיש לו כרס כי שותה בירה, ברור לשנינו

מדובר על בנאדם שמן מאוד + מחלות רקע

לא מחלה,אלא מחלות

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אני לא מצאתי נתון שמראה כמה שוקלים מעל 200 וגם סובלים מ 2-3 מחלות רקע

הכי קל לדבר באופן כללי ולהגיד "יש הרבה"

 

 

25% מתושבי מדינת ישראל סובלים מעודף משקל. אם העודף משקל הוא 200 ק"ג או 178 ק"ג או 105 ק"ג זה לא משנה. קיימים נתונים רפואיים ואתה צריך ללמוד להסתדר איתם גם אם זה ממש מקשה עליך לקדם את האג'נדה שלך. 

 

אז הנה כבר יש לך מחלת רקע שמאפיינת כל אדם רביעי במדינת ישראל. 

 

https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3740270,00.html

 

בישראל 6.5% סובלים מסוכרת שנחשבת גם למחלת רקע. 

 

https://www.wikirefua.org.il/w/index.php/סוכרת_בישראל_-_Diabetes_in_Israel

 

400 אלף סובלים מבעיות כשל חיסוני

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4419439,00.html

 

סביר להניח שחלק מהקבוצות חופפות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

25% מתושבי מדינת ישראל סובלים מעודף משקל. אם העודף משקל הוא 200 ק"ג או 178 ק"ג או 105 ק"ג זה לא משנה. קיימים נתונים רפואיים ואתה צריך ללמוד להסתדר איתם גם אם זה ממש מקשה עליך לקדם את האג'נדה שלך. 

 

אולי גם אני סובל מעודף משקל כשאני במסה כי אני מעמיס פחמימות ואין לי קוביות ?

200 קילו זה באמת עודף משקל

בשביל שהם יהיו בסיכון הם צריכים עוד 2-3 מחלות רקע

ככה לפי ההודעה של משרד הבריאות

פורסם
לפני 47 דקות, Transporter כתב:

 

מי שמחליט להתחתן 50 אנחנו איתו, המחיר לא משתנה כמובן

מי שמחליט לדחות, על בסיס מקום פנוי שלי, אני איתו באותה מידה באהבה

 

האמת שהפעם לא התכוונתי לעקוץ... התכוונתי שבאמת תדווח לנו אם יש באירועים שלך 50 איש או יותר :)

×
×
  • תוכן חדש...