Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

יש הבדל עצום בין חתונה של 100 איש באולם שמיועד ל 250 איש

לבין חתונה של 200 איש באולם שמיועד ל 1000 איש

אי אפשר לקבוע שבשני האולמות הסיכון אותו סיכון

בדיוק כמו שבית קפה קטן שמכניס 50 איש לא מסוכן כמו מסעדה ענקית שמכניסה 50 איש

זה לא אותו סיכון לא יעזור כלום.

בוא נראה כמה המספרים ירדו עכשיו כשאין אירועים

נדבר עוד 3 שבועות ונדע

 

מה הקשר? הנה בדקו, יש גם הבדל עצום בין אוטובוס של 55 מקומות עם 15 איש, או עם 50.

יש הבדל עצום בין בית כנסת צבאי שיש בו בקושי 3 מתפללים במקום של 100 מקומות, או 3 מתפללים בכוך שיש בו מקום ל-10.

 

לכל אחד ואחד מהם יש מנעד.

אתה פשוט לא מבין שבאותו מנעד חתונה תגרום ליותר חולים מאשר אוטובוס או מלון וכו'.

לפני 8 דקות, Transporter כתב:

אנחנו צריכים שאנשים לא יעמדו בסגר !! רק אז אתה תראה הפרות סדר, אנשים שאין להם מה להפסיד, שורפים מכוניות, שודדים עסקים, מכה אמיתית שיאלצו לתת לוירוס להשתולל 

 

אני חושב שהתבלבלת במדינה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

מה הקשר? הנה בדקו, יש גם הבדל עצום בין אוטובוס של 55 מקומות עם 15 איש, או עם 50.

יש הבדל עצום בין בית כנסת צבאי שיש בו בקושי 3 מתפללים במקום של 100 מקומות, או 3 מתפללים בכוך שיש בו מקום ל-10.

 

לכל אחד ואחד מהם יש מנעד.

אתה פשוט לא מבין שבאותו מנעד חתונה תגרום ליותר חולים מאשר אוטובוס או מלון וכו'.

 

אני אומר שצריכים להגביל חתונות לפי כמות המשתתפים ביחס לגודל המקום

ולא להחליט שכל האולמות יכולים 250 איש

אולם שברגיל מכיל 250 לא יכול להכניס 250

אולם שבנוי ל 1000 יכול להכניס גם 400  בלי שיעמדו אחד על השני

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני חושב שהתבלבלת במדינה

 

עוד לא הגעת למצב שאין לאנשים מה להפסיד

חכה

אנשים לא שרדו את הסגר הקודם, עסקים פתוחים על אדים

בוא נחכה חודש ותראה מה קורה

פורסם
לפני 2 דקות, nimrod7676 כתב:

יש עוד משהו לא פופלארי שצריך להאמר: יש אכיפה רק בערים הגדולות.

 

כידוע דימונה היא אחת הערים הגדולות במדינה

 

לפני 2 דקות, nimrod7676 כתב:

בפריפריה (בעיקר איפה שמצביעים ליכוד) אין שוטר אחד!

 

ואם אני במו עיניי ראיתי שוטר נותן דו"ח מול הבית שלי לאדם בלי מסיכה, בראש העין

 

איך הצלחת לטעות כל כך הרבה בהודעה כזו קצרה?

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אני אומר שצריכים להגביל חתונות לפי כמות המשתתפים ביחס לגודל המקום

ולא להחליט שכל האולמות יכולים 250 איש

אולם שברגיל מכיל 250 לא יכול להכניס 250

אולם שבנוי ל 1000 יכול להכניס גם 400  בלי שיעמדו אחד על השני

 

בא המחקר ואומר לך שכל הקונספט של חתונה מפיץ וירוס בצורה חמורה, יחד עם הקונספט הזה של בתי כנסת.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 31 דקות, Transporter כתב:

אין אירועים

זה לא באמת יקטין את ההדבקות...צריכים סגירה יותר מסיבית

א. מדברים גם על סגירה יותר מסיבית.

ב. זו דעתך. אתה יכול לפתח תאוריות מדעיות עד מחר, על מה זה השמנה, במה חלית לפני חצי שנה, מה התגובה הראויה לגבר אמיתי כשנופל לו ארגז כלים על הראש ואיך קוביות בבטן משפיעות על הסיכוי להדבק בקורונה. אני מעדיף להקשיב למומחים. כן, למרות שהם בונים תחזית ולפעמים גם טועים.

ג. והמומחים מדברים על מנעד. לא 1 - חגיגה, או 0 - מוות. אני לא הייתי הולך עכשיו להופעה בבארבי, למשל. וגם לא יושב במסעדה סגורה. ואני לא לבד. למרות שאצלך בסטורי לא רואים את זה, מסעדנים ממשיכים לדווח על ביטולים וצמצום פעילות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אני אומר שצריכים להגביל חתונות לפי כמות המשתתפים ביחס לגודל המקום

ולא להחליט שכל האולמות יכולים 250 איש

אולם שברגיל מכיל 250 לא יכול להכניס 250

אולם שבנוי ל 1000 יכול להכניס גם 400  בלי שיעמדו אחד על השני

 

ניסו, זה לא עובד, עזוב תיאוריה. זה פשוט לא עובד וזה אחד הגורמים הגדולים להפצת המחלה.

איך ירקדו? בקפסולות? עם מסכות? במרחק של שני מטר אחד מהשני? עזוב זה לא ישים ולא יקרה.

עזוב לא יקרה, זה לא קרה! פשוט לא קרה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אולם שברגיל מכיל 250 לא יכול להכניס 250

אולם שבנוי ל 1000 יכול להכניס גם 400  בלי שיעמדו אחד על השני

 

מה שאתה מסרב להבין בכוח זה שזה לא משנה ש "אפשר" להכניס 400 בלי שיעמדו אחד על השני, האופי של חתונה הוא כזה שגם 100 איש באולם של 20,000 יעמדו אחד על השני. וכך גם רוב האירועים.

באוטובוס/רכבת, גם ביום רגיל בלי קורונה, המנהג המיידי שלנו הוא למצוא מקום עם כמה שפחות אנשים ולסיים את הנסיעה שלנו בשקט בלי הצקות. אפילו בבית קפה אנחנו מנסים להיות עם מי שבאנו להיפגש איתו- ורחוק מהשאר.

 

ולכן האירועים הפכו לנקודה חמה להדבקות המוניות.

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

עוד לא הגעת למצב שאין לאנשים מה להפסיד

 

תבואו בטענות לעצמכם. החל ממי שאירח את החברים שלו במרפסת ועד לאלו שירדו לשתות בירה בגינה.

כל אחד ממציא לעצמו מה גבולות הגזרה. כל אחד, בדיוק כמוך, לא מצליח להבין שזה לא יכול לעבוד ככה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בא המחקר ואומר לך שכל הקונספט של חתונה מפיץ וירוס בצורה חמורה, יחד עם הקונספט הזה של בתי כנסת.

 

בסדר היה גם מחקר שאומר שלא צריך מסכות

ושבנאדם במסעדה הדביק 15 אלף איש  כי המזגן ניווט את הוירוס משולחן לשולחן

לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

תבואו בטענות לעצמכם. החל ממי שאירח את החברים שלו במרפסת ועד לאלו שירדו לשתות בירה בגינה.

כל אחד ממציא לעצמו מה גבולות הגזרה. כל אחד, בדיוק כמוך, לא מצליח להבין שזה לא יכול לעבוד ככה.

 

אני גם היום מארח וגם עוד חודש נארח

זה לא ישתנה

 

אנחנו נגיע  למצב שלאנשים אין מה להפסיד

רק תסגור להם את העסק...אל תאיים, תסגור

תן לאלה שמנסים לכסות חובות לשקוע בעוד חובות

ואז נדבר

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ושבנאדם במסעדה הדביק 15 אלף איש  כי המזגן ניווט את הוירוס משולחן לשולחן

ולכן ההמלצות הן לא להיות במקום סגור. 

 

מה.... איך זה סותר?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

בסדר היה גם מחקר שאומר שלא צריך מסכות

 

לא היה מחקר בודד כזה. היו כותרות בהתבסס על דעות אישיות של רופאים מעטים.

כל מחקר בפועל שהתנהל בנושא מצא שמסכות יעילות במניעת פיזור רסס. 

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אני גם היום מארח וגם עוד חודש נארח

זה לא ישתנה

בוודאי שזה לא ישתנה. אתה חלק מהבעיה כמו אלו שאתה מזלזל בהם. 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אנחנו נגיע  למצב שלאנשים אין מה להפסיד

רק תסגור להם את העסק...אל תאיים, תסגור

תן לאלה שמנסים לכסות חובות לשקוע בעוד חובות

ואז נדבר

א. אם תהייה מהפכה אלימה פה מהסוג שאתה מתאר - יעיפו אותך מהמגדל שלך לפני שתפסיק להגיד ״קוקוריקו״. אני לא מביו כ״כ על מה אתה עף.

ב. זה חביב שאמצת שיח מהפכני. בטח גם יש תמונה של צ׳ה במרפסת. המומחים שאתה בז להם מדברים כבר כמה חודשים על ריחוק, היגיינה, מסיכות. אתה לא מסוגל לוותר על הזכות שלך לארח חברים. כי אתה מבין יותר טוב מכולם בהכל. אז מה אתה רוצה למען השם? אתה באמת לא מבין שאתה חלק מהבעיה שאתה מתלונן עליה? אה, אני יודע את התשובה. בנית לעצמך עולם דמיוני שבו אחרים צריכים לעשות דברים, ואתה תמשיך לנהל את החיים שלך כרגיל כאילו אין קורונה בעולם. לא מבחינת העבודה שלך. לא מבחינת ההרגלים. כלום. מבזק חדשות: זה לא עובד.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, Pika007 כתב:

לא היה מחקר בודד כזה. היו כותרות בהתבסס על דעות אישיות של רופאים מעטים.

כל מחקר בפועל שהתנהל בנושא מצא שמסכות יעילות במניעת פיזור רסס. 

 

יש עשרות מחקרים על כל דבר

זה לא באמת רלוונטי

אתה יכול לשים את האנשים באולם בגודל X ויכול לשים את האנשים באולם בגודל Y

ככל שיש יותר מרחב יש פחות סיכוי הדבקה

אתה רוצה להתווכח על זה סבבה

בוא נראה עוד 3 שבועות המספרים אמורים לצנוח

אני  מחכה לראות

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

בוודאי שזה לא ישתנה. אתה חלק מהבעיה כמו אלו שאתה מזלזל בהם. 

 

אם הבן שלי היה יוצא בלי מסכה הייתי נותן לשוטר לשבור לו את הפנים

במיוחד אם הוא היה מתחצף 

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

מה.... איך זה סותר?

יש עכשיו מנטרה חדשה ומהפכנית.

בכנסת הבאה הוא כנראה יחליף את עמיר פרת או עופר כסיף בתור לוחם על זכויות פשוטי העם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

א. אם תהייה מהפכה אלימה פה מהסוג שאתה מתאר - יעיפו אותך מהמגדל שלך לפני שתפסיק להגיד ״קוקוריקו״. אני לא מביו כ״כ על מה אתה עף.

ב. זה חביב שאמצת שיח מהפכני. בטח גם יש תמונה של צ׳ה במרפסת. המומחים שאתה בז להם מדברים כבר כמה חודשים על ריחוק, היגיינה, מסיכות. אתה לא מסוגל לוותר על הזכות שלך לארח חברים. כי אתה מבין יותר טוב מכולם בהכל. אז מה אתה רוצה למען השם? אתה באמת לא מבין שאתה חלק מהבעיה שאתה מתלונן עליה? אה, אני יודע את התשובה. בנית לעצמך עולם דמיוני שבו אחרים צריכים לעשות דברים, ואתה תמשיך לנהל את החיים שלך כרגיל כאילו אין קורונה בעולם. לא מבחינת העבודה שלך. לא מבחינת ההרגלים. כלום. מבזק חדשות: זה לא עובד.

 

אותי לא יעיפו מהמגדל תהיה רגוע אני עומד בכל ההתחייבויות שלי

 

×
×
  • תוכן חדש...