Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, David32 כתב:

למקרה שמישהו לא הבין, טרנספורטר אומר שיש לו קשרים לעבריינים.

 

איך אפשר לפספס את הנקודה בכול כך הרבה.

אגב ברוסיה לפני טיפונת יותר מ 100 שנה הייתה איזו משפחה בשם רומנוב. הייתה.

 

אין לי קשרים לאף אחד ולא יודע מה קורה ברוסיה, אני חי בישראל ומי  שרוצה לחיות בפחד שמחר יכנסו אליו אנשים הבייתה וישרפו לו את הבית שיהיה לו בהצלחה

אני ישן טוב בלילה מבטיח לך

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Transporter כתב:

 

אתה מנסה להפחיד את הבנאדם הלא נכון

אני הולך פעם בשבוע לעשות הפקדות באמצע הלילה עם כל המזומן ששילמו בשבוע שבועיים האחרונים ולא מפחד מאף אחד

 

נתחיל בכך ששודדים וגנבים שונים מהמון זועם. יש להם כוונות אחרות ושיטות פחות או יותר מסודרות, לעומת המון שישתולל, יבזוז מכל הבא ליד ויהרוס כל מה שנקרה בדרכו.

 

דרך אגב, טרנספורטר, אתה מתנהל לפי חוק המזומן, או שגם זה לא מתאים לאג'נדה שלך ואתה עושה כרצונך?

 

עריכה: מה שכתב דייויד לא קשור לרוסיה של פוטין, אלא לשיעורי ההיסטוריה של תחילת המאה ה-20, ובהודעות קודמות היתה התיחסות לצרפת של שלהי המאה ה-18.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, sperial כתב:

דרך אגב, טרנספורטר, אתה מתנהל לפי חוק המזומן, או שגם זה לא מתאים לאג'נדה שלך ואתה עושה כרצונך?

 

בתור אחד שהשם שלו רשום בכל מקום שהוא דורך בו , כן כן כל קיום של אירוע בלי קשר לקורונה דורש רישום מסודר של כל מי שמגיע לעבוד שם

ובתור אחד שכל עבודה ולו הכי קטנה ופשוטה נחתמת עם חוזה והזמנת עבודה אתה יכול להבין שכן.  אני לא קיוסק ובודקים אותנו באופן קבוע, במיוחד מי שנמצא באירועים המוכרים והמדוברים, ואני חושב שזה טוב,

זה מונע מאנשים סוג ז' לבוא ולעבוד במחירי זנות ולשחוט את השוק

ככה או ככה כל לקוח שחותם איתי משאיר צ'ק במשרד, ככה שגם אם הוא מחליף אותו במזומן הקבלה כבר יצאה

 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

נתחיל בכך ששודדים וגנבים שונים מהמון זועם. יש להם כוונות אחרות ושיטות פחות או יותר מסודרות, לעומת המון שישתולל, יבזוז מכל הבא ליד ויהרוס כל מה שנקרה בדרכו.

 

בוא נחכה כמה שבועות ונראה מה יהיה פה

בינתיים בארה"ב לא עשו את זה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, David32 כתב:

כמו שאמר לואי ה 16 - מי גבר להיכנס לי לארמון.

 

הם:

 

The Execution Of Louis Xvi In The Place De La Revolution On 21 January 1793 : News Photo

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

בתור אחד שהשם שלו רשום בכל מקום שהוא דורך בו , כן כן כל קיום של אירוע בלי קשר לקורונה דורש רישום מסודר של כל מי שמגיע לעבוד שם

ובתור אחד שכל עבודה ולו הכי קטנה ופשוטה נחתמת עם חוזה והזמנת עבודה אתה יכול להבין שכן.  אני לא קיוסק ובודקים אותנו באופן קבוע, במיוחד מי שנמצא באירועים המוכרים והמדוברים, ואני חושב שזה טוב,

זה מונע מאנשים סוג ז' לבוא ולעבוד במחירי זנות ולשחוט את השוק

ככה או ככה כל לקוח שחותם איתי משאיר צ'ק במשרד, ככה שגם אם הוא מחליף אותו במזומן הקבלה כבר יצאה

 

 

בוא נחכה כמה שבועות ונראה מה יהיה פה

בינתיים בארה"ב לא עשו את זה

סליחה? מהומות ג'ורג' פלויד? זה בדיוק מה שקרה שם. כנראה יותר במרכזי הערים ולא התפשטו למגורי העשירים, אבל עלו בחיי אדם וגם בהרבה רכוש. זה בדיוק הדגם של המון זועם. וככל שהוא יותר זועם הוא יותר רצחני והרסני .

 

דרך אגב, הובאו דוגמאות היסטוריות, אבל יש דוגמאות גם מימינו אנו. שאל את זה שבנה את הארמון הגדול בעולם, זה שחולש על בוקרשט. הגודל לא עזר לו, ההמון חיסל אותו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

סליחה? מהומות ג'ורג' פלויד? זה בדיוק מה שקרה שם. כנראה יותר במרכזי הערים ולא התפשטו למגורי העשירים, אבל עלו בחיי אדם וגם בהרבה רכוש. זה בדיוק הדגם של המון זועם. וככל שהוא יותר זועם הוא יותר רצחני והרסני . דרך אגב, אפילי לא כל כך מזמן. שאל את זה שבנה את הארמון הגדול בעולם, זה שחולש על בוקרשט. זה לא עזר לו, ההצון חיסל אותו.

 

אמרתי

מה שיקרה פה שיצאו לרחובות, יתאבדו, ישברו חלונות של עסקים, יעשו נזקים

אף אחד לא יכנס לאף דירה אל תדאג.

לפני 1 דקה, malcishua כתב:

 

תיקנתי לך.

 

 

דווקא שניצל זה טעים

לא כל השבוע אוכלים בשר אדום

פורסם

כשזה מתחיל אתה לא יודע לאן זה יגיע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

דרך אגב, טרנספורטר, אתה מתנהל לפי חוק המזומן, או שגם זה לא מתאים לאג'נדה שלך ואתה עושה כרצונך?

 

למה כולכם נפלתם על טרנספורטר ?

 

אני אישית שם קצוץ על חוק המזומנים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 שעות, David32 כתב:

100794850100099980551no.jpg (980×551)

 

לא מבין את זה, אז תסגרו מועדוני לילה.

תאסרו או תגבילו קשות ישיבה בתוך פאב (וכמובן להרשות ישיבה בחוץ בתנאים מתאימים). תגבילו מסיבות, בתי כנסת.

תעשו איזו אכיפה או חידוד נהלים לגבי חתונות ומתקני שעשועים.

חידוד נהלים לגבי מסעדות, אבל אין צורך לסגור או להגביל מסעדה של 200 מקומים ל 50 איש על בליינד כי זה מספר נוח.

כאילו אפשר להגביל ככה שאומנם העסקים יפגעו אבל לא אנושות. למה לא לעשות את זה, למה ללכת ראש בקיר. קצת אכיפה, גם ככה זה לא שיש מיליארדיי עסקים בארץ.

 

 

חוץ מזה, בילוי בקזינו? מה?

התקשרתי לאלפרון. אמרתי שיולי אמר לי לא להגיע היום להמר. הוא הבטיח לי שיסדר את זה.


אותי מטריד משהו אחר:  למה ביקור בקולנוע או מופע (קסמים? עומר אדם?) הוא בסיכון בינוני, אבל קונצרט (של הפילהרמונית?) או הצגה (בקאמרי?) זה סיכון גבוה?

שוב דופקים את האשכנזים?

😃

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • מעניין 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא נמאס לכם? אתם עונים לו ברצינות תהומית כאילו לא שמים לב שיש לו דיעה מגובשת בכל תחום והוא לא טועה אף פעם.

הוא יודע איך נכון להתגונן מקורונה, איך נכון להשקיע, מה צריך לעשות אם לא מרגישים טוב ויש חום, מה יקרה אם יהיו מהומות ברחובות ומי בדיוק יפגע בהן. 

מישהו פה עדיין חושב שיש למישהו כאן בפורום יכולת לנסח משפט כלשהו בתחום כלשהו, שיש לבחור דיעה לגביו, ולהצליח לגרום לו לשנות את הדיעה שלו?

באמת?

למדו לחיות עם זה שהוא אחד שמבין והוא לא טועה בכלום. אף פעם. אוטודידקט גאון מושלם, שפיצח את כל תחומי החיים.

(חוץ מזה שהוא הצביע ביבי שלוש פעמים. אבל גם אז זה היה מתוך הבנה יוצאת דופן מה טוב למדינה. כמו שעכשו ההבנה יוצאת הדופן אומרת שצריך מישהו אחר).

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, natco כתב:

התקשרתי לאלפרון. אמרתי שיולי אמר לי לא להגיע היום להמר. הוא הבטיח לי שיסדר את זה.


אותי מטריד משהו אחר:  למה ביקור בקולנוע או מופע (קסמים? עומר אדם?) הוא בסיכון בינוני, אבל קונצרט (של הפילהרמונית?) או הצגה (בקאמרי?) זה סיכון גבוה?

שוב דופקים את האשכנזים?

😃

לפי הניסוח הסיכון הגבוה הוא לשחקנים ולנגנים, והבינוני לקהל. זה ההבדל שאני מבין, בין השתתפות לבין ביקור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אוטודידקט גאון מושלם, שפיצח את כל תחומי החיים.

גנבתי לפרופיל לינקדן אין.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

 

לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

אני אישית שם קצוץ על חוק המזומנים.

 

אני נגד אמירות כאלה

כמו שאני נגד להסתובב בלי מסכה 

אם אנשים יכלו להתנהל ככה, היו שוברים את השוק וגורמים לי ולאנשים שעובדים כחוק להוריד מחירים למחירי זנות.

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

לא נמאס לכם? אתם עונים לו ברצינות תהומית כאילו לא שמים לב שיש לו דיעה מגובשת בכל תחום והוא לא טועה אף פעם.

הוא יודע איך נכון להתגונן מקורונה, איך נכון להשקיע, מה צריך לעשות אם לא מרגישים טוב ויש חום, מה יקרה אם יהיו מהומות ברחובות ומי בדיוק יפגע בהן. 

מישהו פה עדיין חושב שיש למישהו כאן בפורום יכולת לנסח משפט כלשהו בתחום כלשהו, שיש לבחור דיעה לגביו, ולהצליח לגרום לו לשנות את הדיעה שלו?

באמת?

למדו לחיות עם זה שהוא אחד שמבין והוא לא טועה בכלום. אף פעם. אוטודידקט גאון מושלם, שפיצח את כל תחומי החיים.

(חוץ מזה שהוא הצביע ביבי שלוש פעמים. אבל גם אז זה היה מתוך הבנה יוצאת דופן מה טוב למדינה. כמו שעכשו ההבנה יוצאת הדופן אומרת שצריך מישהו אחר).

 

כל אחד והדעה שלו

בוא נראה מה יקרה כשכל העסקים יהיו סגורים

אם באמת אנשים כאן יכנסו  לבתים 

רק חשוב שתגיד קודם מה הדעה שלך בנושא שנדע אם אתה צדקת או אני

×
×
  • תוכן חדש...