Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

אולי גם אני סובל מעודף משקל כשאני במסה כי אני מעמיס פחמימות ואין לי קוביות ?

 

פששש איזה תותח. 

 

ציטוט

200 קילו זה באמת עודף משקל

בשביל שהם יהיו בסיכון הם צריכים עוד 2-3 מחלות רקע

ככה לפי ההודעה של משרד הבריאות

 

את זה אתה אומר על סמך עשרות שנות ניסיון בעולם הרפואה ומחקר אינטנסיבי לגבי התנהגות וירוס הקורונה? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, BloodFist כתב:

האמת שהפעם לא התכוונתי לעקוץ... התכוונתי שבאמת תדווח לנו אם יש באירועים שלך 50 איש או יותר :)

 

אני לא סופר כמה אנשים יש

זה לא התפקיד שלי, לא האולם של אבא שלי, ואבא שלי גם לא מנכל משרד הבריאות ולא ראש המלל

אני בא, עושה עבודה

לא מעניין אותי מי בעל האירוע, כמה זמרים הזמין ועם מי הבת שלו יוצאת 

פורסם (נערך)

בקיצור לכל תומכי הקונספירציות בואו נצא מנקודת הנחה שאף מנהיג בעולם לא התעורר יום בהיר אחד והחליט למוטט את הכלכלה של המדינה שלו סתם כי התחשק לו לקבל את הגרסה המודרנית של המהפכה הצרפתית ולעשות אקזיט סטייל לואי ה-16. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

בקיצור הויכוח הזה מיותר. בוא נצא מנקודת הנחה שאף מנהיג בעולם לא התעורר יום בהיר אחד והחליט למוטט את הכלכלה של המדינה שלו סתם כי התחשק לו לקבל את הגרסה המודרנית של המהפכה הצרפתית. 

 

אני לא אמרתי שום דבר

אמרתי שאין באמת צעירים במצב קשה

ו 2-3 אנשים זה לא דוגמא

במיוחד שאתה לא יודע מי הם ומה הם עברו

יש גם תינוקות בני חצי שנה עם סרטן סופני. אבל הם מעטים

פורסם

איזה באסה... נראה ששוב פעם הולכים להגבלות ובידוד חברתי. 

שוב פעם נכנסים ללחץ ולא נותנים לנגיף לתת לנו הצגה מלאה. 

שוב פעם עושים את אותה טעות, יסגרו שוב את המשק,

שוב יצילו אלפי ישראלים ממוות... ושוב נראה את ההפגנות שסתם גמרו את הכלכלה בשביל 300 מתים.. 

 

 

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אני לא אמרתי שום דבר

אמרתי שאין באמת צעירים במצב קשה

ו 2-3 אנשים זה לא דוגמא

במיוחד שאתה לא יודע מי הם ומה הם עברו

יש גם תינוקות בני חצי שנה עם סרטן סופני. אבל הם מעטים

 

רק שזה לא נכון וזו עובדה מוחלט. חבל על הויכוח שלך בכלל.

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אולי גם אני סובל מעודף משקל כשאני במסה כי אני מעמיס פחמימות ואין לי קוביות ?

אז אתה בעודף משקל ונכנס לסטטיסטיקה. מה לא ברור?

למה אנשים מתבלבלים בזה?

וכול מי שבעודף משקל "עם כרס בירה" הוא גם נכנס לרשימה.

זה ממש פשוט.

ואם יש לך אסתמה אבל אתה רץ 40 ק''מ שבועיים, אז אתה גם בקבוצת סיכון. זה לא משנה 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

איזה באסה... נראה ששוב פעם הולכים להגבלות ובידוד חברתי. 

שוב פעם נכנסים ללחץ ולא נותנים לנגיף לתת לנו הצגה מלאה. 

שוב פעם עושים את אותה טעות, יסגרו שוב את המשק,

שוב יצילו אלפי ישראלים ממוות... ושוב נראה את ההפגנות שסתם גמרו את הכלכלה בשביל 300 מתים.. 

 

 

 

מזתומרת איך

פרופסור וקסמן אמר שצריך אל תתווכח

לפני 2 דקות, David32 כתב:

אז אתה בעודף משקל ונכנס לסטטיסטיקה. מה לא ברור?

למה אנשים מתבלבלים בזה?

וכול מי שבעודף משקל "עם כרס בירה" הוא גם נכנס לרשימה.

זה ממש פשוט.

ואם יש לך אסתמה אבל אתה רץ 40 ק''מ שבועיים, אז אתה גם בקבוצת סיכון. זה לא משנה 

 

 

מי שיש לו כרס בירה לא סובל מעודף משקל

הראתי את לוקץ כי הוא באמת דוגמא הוא שמן בטירוף ובקושי זז

זה עודף משקל

 

אבל עודף משקל זהלא מספיק..צריך עוד 2-3 מחלות רקע מהרשימה כדי שתהיה בסיכון

ולא אני אמרתי את זה

 

אסטמה בלבד לא מספיק כשאתה בן 0-50

צריך 2-3 "נקודות" כדי להחשב בסיכון

 

ואני רחוק מעודף משקל

גם כשאני על 5000 קלוריות ביום

 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

מזתומרת איך

פרופסור וקסמן אמר שצריך אל תתווכח

 

עוד אחד שרץ להתראיין 

עכשיו יש לך עוד אחד להאשים בסגר שהולכים לעשות 

image.thumb.png.27d1491fe54d7cce369332bae538391b.png

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

מי שיש לו כרס בירה לא סובל מעודף משקל

הראתי את לוקץ כי הוא באמת דוגמא הוא שמן בטירוף ובקושי זז

זה עודף משקל

 

לא נכון לחלוטין. קיימים פרמטרים מובהקים למדידת השמנת יתר. ברגע שאתה עובר אותם אתה סובל מהשמנת יתר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בחדשות אמרו הרגע שהיתה ירידה בסופש בהזמנת מקומות במסעדות.

כולם מתחילים להפנים. אבל טרנספורטר, ספרת פה פעם על מקומות שצריך להזמין שולחן חודש מראש.

אולי זה הזמן ללכת לשם?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, korola כתב:

 

עוד אחד שרץ להתראיין 

עכשיו יש לך עוד אחד להאשים בסגר שהולכים לעשות 

image.thumb.png.27d1491fe54d7cce369332bae538391b.png

 

הנה אני אומר כאן שעוד לא החלטתי.

מצד אחד אני רוצה שיסגרו רק אותנו כי ככה נקבל את החבילה הכי טובה כל עוד זה רק אנחנו

 

מצד שני

טוב לי שיסגרו את כולם כי אני רוצה להתחיל לראות כאן אנשים שופכים על עצמם דלק ומציתים את עצמם ברחוב

אנשים שודדים חנויות ובתים  בגלל שאין להם כסף

 

 

Just now, יבגניפ כתב:

בחדשות אמרו הרגע שהיתה ירידה בסופש בהזמנת מקומות במסעדות.

כולם מתחילים להפנים. אבל טרנספורטר, ספרת פה פעם על מקומות שצריך להזמין שולחן חודש מראש.

אולי זה הזמן ללכת לשם?

 

 

בוא נתחיל בזה שאמרתי את זה לפני 3 חודשים

אמרתי שברגע שיפתחו את הסגר זה מה שיהיה

וזה בדיוק מה שהיה

 

דבר שני יכולים להמשיך להגיד שירדו ההזמנות במסעדות

חבל שלא סיפרו לנו מה הלך באילת...כל המלונות מלאים עד אפס מקום

מעניין כמה פתאל וישרוטל משלמות כדי שלא יעלו אותם לכותרות

שמת לב שאף אחד לא מדבר על המלונות ? הכל תקין שם

 

חבל שזה לא מה שאנחנו רואים בסטורי

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

מצד שני

טוב לי שיסגרו את כולם כי אני רוצה להתחיל לראות כאן אנשים שופכים על עצמם דלק ומציתים את עצמם ברחוב

אנשים שודדים חנויות ובתים  בגלל שאין להם כסף

 

עכשיו אתה מדבר לעניין. בהחלט חסר לנו בידור מהסוג הזה. 

  • רעיון גרוע 1
פורסם

טרנספורטר אבל לא ענית. ספר לי איפה פעם היה צריך לחכות חודש לשולחן. אני רוצה ללכת השבוע.

 

לגבי השאר - כרגיל אתה בטוח שההוויה שלך והסטורי שלך מייצגים את המציאות כולה. בסדר. האנושות זה אתה. כל הכבוד.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

מי שיש לו כרס בירה לא סובל מעודף משקל

אף אחד לא שואל אותך ממה הכרס.

הרופא לא עוקב אחרי חשבון הגרמין שלי ואז מחליט אם אני עודף משקל, או שרצתי מספיק השבוע אז אני לא עודף משקל.

או אם אני כן אסתמה או לא אסתמה.

הוא כן עוקב אחרי בדיקות הדם שלי כדי להגיד סכרתי או תרום סכרתי או לא סכרתי. 

זה לא עובד ככה.

וקל מאוד למצוא עוד ועוד "נקודות"

 

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

כרגיל אתה בטוח שההוויה שלך והסטורי שלך מייצגים את המציאות כולה. בסדר. האנושות זה אתה. כל הכבוד.

אתה יודע כמה מילפיות שוות שמחפשות אותי יש באיזור שלי? הקלק כאן.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...