Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 46 דקות, SlowRide כתב:

מאחר וזה לא עולה לי או לך שקל, מצידי שירוויח גם 1.2 מליון שקל בחודש ולא בשנה.

 

בטח שעולה, ערוץ 13 סוחב איתו חטוטרת שנקראת ערוץ 10, זה שביקש המון המון ויתורים רגולטוריים שאחרים לא ביקשו, ולדעתי אפילו ביקשו מחילת חובות לרשות השנייה.

 

לפני 40 דקות, halperin96 כתב:

אני אחכה לעדכונים של מנכל סודה סטרים והמנכל של ג׳יידייט כדי לגבש דעה.

 

שים לב שלפחות חלק מהגידול במספר הבדיקות נובע מכך שהחברה שאותה הוא ממנכ"ל מבצעת חלק מהבדיקות הללו.

Just now, BloodFist כתב:

ממחר אירועים עד 50 איש, מחכים לדיווח מהשטח טרנספורטר emoji28.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא שמעת? האירועים מתקיימים במתכונת רגילה בשבוע הקרוב 😂

מסתבר שטרנספורטר מאבד מיכולות הנבואה שלו, רפי פרץ ביקש את התעודה בחזרה

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, nimrod7676 כתב:

העיקר שבאמריקה יודעים שהכל שטויות, והבורסה שם פורחת. 

 

 

 

לא ידיד הבורסה פורחת כי הפד דוחף נרטיב בורסה עולה = כלכלה בריאה. 

 

כל אדם עם עיניים וקצת מודעות יכול לראות מה באמת מתרחש על פני השטח וזה המשבר הכלכלי הכי חמור ב-90 השנים האחרונות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לא ידיד הבורסה פורחת כי הפד דוחף נרטיב בורסה עולה = כלכלה בריאה. 

 

כל אדם עם עיניים וקצת מודעות יכול לראות מה באמת מתרחש על פני השטח וזה המשבר הכלכלי הכי חמור ב-90 השנים האחרונות.

 

אם זה נכון מה שאתה אומר אז הדולר היה צריך להיות מושמד כליל, 

 

בפועל הנסדק עלה 50% מהשפל והדולר ירד 4% מול האירו. 

 

שלא נדבר על מדד ה-fang plus שהשלים 100% מהשפל. 

  • מצחיק 1

פורסם (נערך)

הדולר לא יושמד כי אין אלטרנטיבה לדולר האמריקאי. 

 

הבורסה מנותקת לחלוטין מהמציאות הכלכלית בארצות הברית. אם אתה חושב שבורסה עולה = כלכלה בריאה אז מזל טוב נפלת בפח שהפד הטמין לך. 

 

העלויות בבורסה נובעות ממדיניות no billionaire left behind של הפד.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

משרד הבריאות פרסם את פילוח כילי החולים הקשים, קרוב למחציתם בני פחות מ-70.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בטלגרם של משרד הבריאות

 

עריכה - מתנצל על האיכות. עשיתי כאן איזה 8 העברות כדי להדביק בפורום.

 

כעקרון הסגול ומטה זה עד גיל 70, התכלת ומעלה מעל 70. סה"כ כחוץ ממאי בני עד 70 הם כ-45% מהחולים הקשים.

 

image.thumb.png.524c2bf27334b837f481720a911a2917.png

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל זו מחלה של זקנים הצעירים צריכים לצאת ולחיות*

 

* לחיות = וואגיו וקפה אצל רסיליה ואביבה, והופעות של ג'סטין ביבר

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

היו בחודשים קודמים. 

 

מה שיותר מעניין הוא זה ש-30% מהחולים הקשים הם מתחת לגיל 50.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 39 דקות, ChemGuy85 כתב:

הדולר לא יושמד כי אין אלטרנטיבה לדולר האמריקאי. 

 

הבורסה מנותקת לחלוטין מהמציאות הכלכלית בארצות הברית. אם אתה חושב שבורסה עולה = כלכלה בריאה אז מזל טוב נפלת בפח שהפד הטמין לך. 

 

העלויות בבורסה נובעות ממדיניות no billionaire left behind של הפד.

 

 

מה זאת אומרת, יש יחס בין אירו לדולר, אם יש יותר דולרים הם שווים פחות אירו.

 

אבל בוא נזרום - הכלכלה האמריקאית קורסת, מה תגיד על ה-Dax הגרמני? גם שם יש פד?

 

image.png.dbdb3cd76c1631dfc730d1ded0b086b0.png

פורסם
לפני 25 דקות, ChemGuy85 כתב:

מה שיותר מעניין הוא זה ש-30% מהחולים הקשים הם מתחת לגיל 50.

מה שחסר זה המימד של בעלי מחלות רקע.

שקרים, שקרים ארורים וסטטיסטיקה. (n=40)

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...