Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, eladns כתב:

צודק

אבל יש פה איזונים ובלמים

אחד אומר נמות

שני אומר לא נמות

שלישי אומר 1 ימות מוך 3

 

מה ? אני יושב לי רגוע בחצר ומגלה שגם שקראת פה לא באמת הפנמת. 

 

מתי אמרו שנמות ?  (100% תמותה - כבר לא יקרה כי יש מחלימים)

מתי אמרו שלא נמות ? ( 0% תמותה - כבר לא יקרה כי יש מתים)

מי אמר ש33% ימותו ? (לא ראיתי אף אחד שאמר 33% ,  התחזית הכי פסימית מדברת על 10% מתים - אבל זה קיצוני )

 

בנתיים קחו כוס קפה, צאו לחצר ותתעדכנו.

מחר אצלם לכם את החורשה , החוגלות ממש מתקרבות פתאום .. יש פחות אנשים 

 

20200406_181750.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

 

 

הרי ברור לכולם שאם לא תהיה אכיפה מאות אלפי אנשים יתערבבו

גם אני ואתה היינו עושים את זה

אף אחד לא היה יושב לבד בבית או נותן להורים שלו להיות לבד

 

רק מי שיש לו טיפת שכל ולא רוצה לסכן את המבוגרים במשפחה שלו.
זה קשה מאד לא להיות עם המשפחה בליל הסדר, כנראה גם הם ינסו לשכנע אותך להגיע כי הכל בסדר וכולם מרגישים טוב, אפילו יציעו לשלם את הקנס במקרה ותיתפס.
אבל אם נשארה לך טיפת היגיון במח, אתה תישאר בבית. אין מה להתחכם עם הדבר הזה.

לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

אבל המשיח אמור להגיע להעיף את הקורונה.

המשטרה לא תעצור מי שירכב על חמור?

 

 

 

שרק לא רכב על החמור, הוא הלך לידו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, David32 כתב:

האחד עם אייפון, השני אוכל וואגיו והצתייד במספיק בשר ליום העצמאות. אילו דרכים מוזרות להתלהב וירטואלית.

 

את מי מעניין בשר וטכנולוגיה? איפה האלכוהול פה?

Alec Baldwin Whiskey GIF by Product Hunt - Find & Share on GIPHY

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

כתבתי את זה קודם בעדינות, ועכשיו אני אחריף את התגובה: במדינה שלנו אתה חייב להתעדכן לפחות פעמיים ביום, וגם זה רק בתקופות רגיעה. כרגע אנחנו בתקופת משבר חמור, אז צריך להיות יותר קשוב. ההתנתקות הזו מסכנת אותך ואת משפחתך. לא פחות מזה. לא צריך להתמכר לערוצים 11-12-13, מספיק להציץ על טמקא או אחד מאחיו.

 

דרך אגב, מאגר מזון וציוד לשבוע - שבועיים הוא דבר שחייב להיות בכל בית באופן שוטף, עם איזה מנגנון של FIFO במזווה. מספיק שהרכב שלך יושבת לכמה ימים או שתהיה חולה כדי שתזקק לרזרבה.

מה קרה? ברגיעה??

אתה מספיק מבוגר אולי לזכור את הימים שהיו רק 8 מהדורות חדשות ביום, בעיתון היו 4 עמודים ואנשים התעדכנו ביומן הערב ב7?

 

לעומת זאת העצה שלך למאגר מזון היא תמיד נכונה ולו רק בגלל האפשרות לרעידת אדמה בסד"ג של 1927/1837/1759

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לא זוכר כמה מהדורות חדשות היו בילדות שלי, זור לי רק שהיו מהדורות שעתיות והיו מהדורות שהתחילו ב-XX:30 פעמים - שלו שביום, שבהמשכן "יומן חדשות" של חצי שעה ובסופו "קיצור החדשות". במהלך השנים תדירות המהדורות עלתה לכל 30 דקות. ובתחנות הכלוונטיות נוספו מבזקים מתפרצים.

 

מה שאני זוכר היה המאבק שלי עם הורי בסביבות גיל 10 על הזכות לשמוע את הכתבה הראשונה ביומן החדשות, שאאל"ט החל ב-19:30.

 

ו-כן. לדעתי התעדכן במתרחש בבוקר ובערב(בימים כתיקונם) זה בהחלט לא מוגזם.  ולעשות זאת ממקורות מסודרים ולא מרשתות חברתיות שמלאות בהרבה אי דיוקים ומעלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נקרא את התקציר כעבור רבע שעה. ממילא העיקר כבר פורסם.

 

אבל, אולי, הוא יכריז על הקמת ממשלה חדשה ואיזה פעלות סיפוח?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 37 דקות, Gosser1860 כתב:

 

את מי מעניין בשר וטכנולוגיה? איפה האלכוהול פה?

Alec Baldwin Whiskey GIF by Product Hunt - Find & Share on GIPHY

אלכוהול או אלכוג'ל?

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לא מבין לשם מה להודיע על סגר יום וחצי לפני. טמטום מוחלט.

 

אהבתי את זה שמטילים סגר על כולם כדי שתושבי בני ברק לא ירגישו מצורעים.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 שעה, pasat04 כתב:

כתבה על נושא החרדה בזמן המגפה.

גילוי נאות - נכתב ע"י הבת החמודה שלי. 

 

https://www.mako.co.il/special-mutual_responsibility/Article-bfaa3cc82b94171027.htm

גילוי נאות: אני עובד במחקר פסיכותרפיה, והקורונה נותנת לנו שאלות מחקר ענייניות.

פורסם (נערך)

ביבי ביקש שנעדיף מוצרים כחול לבן על מנת לתמוך במשק.

שימו לב שבשלב זה זאת רק המלצה, בהמשך זה יהיה צו ואז גם יוטל קנס על מי שקונה תוצרת חוץ.

בקיצור, בקרוב יממנו את כל הבלגן הזה בהעלות המכסים או החזרת המכסים הישנים והטובים. 

 

ככה זה שהיצוא בהי-טק צונח , מאזן הסחר מתהפך וצריך לצמצם את הוצאות מטבע החוץ.

אל על בדרך להלאמה - ואז גם כל המיסים על הטיסות יעלו בטירוף .

מקווה שהספקתם לטוס לחו"ל בשנים האחרונות, כי יקח עוד הרבה זמן עד שהשמים יפתחו שוב 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

לגבי ליל הסדר אין שום קשר לחרדים ולבני ברק

אנשים 70% מהאנשים במדינה היו נוסעים מפה לשם

במקום שאני גר בת"א כבר שבועיים יש ריח של על האש מכל הבתים, החניונים מלאים ואנשים מארחים ומתארחים בלי הפסקה (מודה שגם אני)

 

אגב סתם שאלה

ההגבלות 100 מטר לא היו כבר קיימות?

מה חדש במה שהוא אמר היום?

 

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...