Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, korola כתב:

ביבי ביקש שנעדיף מוצרים כחול לבן על מנת לתמוך במשק.

שימו לב שבשלב זה זאת רק המלצה, בהמשך זה יהיה צו ואז גם יוטל קנס על מי שקונה תוצרת חוץ.

בקיצור, בקרוב יממנו את כל הבלגן הזה בהעלות המכסים או החזרת המכסים הישנים והטובים. 

 

ככה זה שהיצוא בהי-טק צונח , מאזן הסחר מתהפך וצריך לצמצם את הוצאות מטבע החוץ.

אל על בדרך להלאמה - ואז גם כל המיסים על הטיסות יעלו בטירוף .

מקווה שהספקתם לטוס לחו"ל בשנים האחרונות, כי יקח עוד הרבה זמן עד שהשמים יפתחו שוב 

 

ניצנים ראשונים ל-protectionism שהולך לצמוח בכל העולם אחרי שהמשבר יגמר. אף מדינה לא תרצה יותר למצוא את עצמה מתחננת לקבל מסין את המוצרים הבסיסיים ביותר. אתה יודע מה? טוב שכך! נכון, מוצרים יתייקרו ואנשים יטוסו פחות פעמים לחו"ל boo fucking hoo. לפחות יהיו כאן מפעלים שיהיו מסוגלים לייצר משהו וחקלאים שמסוגלים לגדל מספיק בשביל להאכיל את תושבי המדינה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כל העולם ינקוט באמצעים כלכליים - כיוון שהמשבר יפגע בכל המדינות, ללא יוצאת מהכלל.

 

עדיין ישראל, כמו שאר שותפותיה לסחר, מחוייבות להסכמים שביניהן, כולל הסכמים לגבי מיסוי.

 

ולגבי התעופה - שהמחיר יהיה הבעיה שלך. הבעיה תהיה הגבלות בגלל המגיפה שימשכו חודשים אם לא שנים. כל חברות התעופה בעולם ייזקקו לחילוץ - קראתי שארה"ב מקציבה 25 מיליארד דולר לחילוץ חברות התעופה, ונדמה לי שלופטהאנזה מדברת על סיוע של איזה 6 מיליארד אירו (אבל זה מהזכרון, אז אולי הסכום טיפה שונה). כך שהבעיה אינה אלעל אלא כל תעשית התעופה העולמית שנכנסה לבור של רבע טריליון דולר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 57 דקות, korola כתב:

חשבת שאולי הם לא באמת מצורעים? 

אולי נתוני הגידול של החולים בעוד כמה מקומות לא נופלים מבני ברק?


אין קשר למצורעים או לא.
בני ברק היא העיר עם צפיפות האוכלוסין הכי גבוהה בארץ - BY FAR יותר מכל עיר אחרת (ההפרש בינה לבין "מקום 2" בארץ בצפיפות אוכלוסין עומד על פער של כמה עשרות אחוזים !). 
במקומות כאלה מגיפות כמו ה COVID19 מתפרצות כמו אש בשדה קוצים.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ביבי ביקש שנעדיף מוצרים כחול לבן על מנת לתמוך במשק.
שימו לב שבשלב זה זאת רק המלצה, בהמשך זה יהיה צו ואז גם יוטל קנס על מי שקונה תוצרת חוץ.
בקיצור, בקרוב יממנו את כל הבלגן הזה בהעלות המכסים או החזרת המכסים הישנים והטובים. 
 
ככה זה שהיצוא בהי-טק צונח , מאזן הסחר מתהפך וצריך לצמצם את הוצאות מטבע החוץ.
אל על בדרך להלאמה - ואז גם כל המיסים על הטיסות יעלו בטירוף .
מקווה שהספקתם לטוס לחו"ל בשנים האחרונות, כי יקח עוד הרבה זמן עד שהשמים יפתחו שוב 

אל על? הלאמה? דווקא משרד האוצר אמר להם היום ״לכו תחפשו״.
אולי בדרך לפרוק.
אני חושב שכדאי לא להפריז בתחזיות. מישהו חשב לפני חצי שנה שנפתח ככה את 2020?
אז לנסות לנחש איך היא תסתיים נראה לי גדול עלינו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

במקום להכניס את עצמכם לסטרס יומיומי מצריכת יתר של חדשות , פעם ביום תכנסו לערוץ היוטיוב המעולה הזה של ד"ר  ג'ון קמפל  הוא נותן עדכונים יומיומיי (ממש כל יום מביא עדכון יומי 20 - 30 דק)  על מצב המגפה בעולם כולו ועל ההתקדמות בבלימתה, עם טיפים טובים על הדרך לשמור על עצמכם. ולראות אותו בלבד. 

ולא לחפור בוינט כל היום  ולשמוע את יונית לוי לקינוח. אתרי וערוצי חדשות צריכים למכור פרסומות והם עושים זאת בעזרת זריעת פאניקה וכותרות מפוצצות.  תראו רק אותו, אני חותם לכם  שזה יוריד לכם את מפלס החרדה. הוא מאוד down to earth , אובייקטבי, אמין, ותמיד מנסה לאזן את הרע עם הטוב: 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
לפני 15 דקות, sperial כתב:

כל העולם ינקוט באמצעים כלכליים - כיוון שהמשבר יפגע בכל המדינות, ללא יוצאת מהכלל.

 

עדיין ישראל, כמו שאר שותפותיה לסחר, מחוייבות להסכמים שביניהן, כולל הסכמים לגבי מיסוי.

 

ולגבי התעופה - שהמחיר יהיה הבעיה שלך. הבעיה תהיה הגבלות בגלל המגיפה שימשכו חודשים אם לא שנים. כל חברות התעופה בעולם ייזקקו לחילוץ - קראתי שארה"ב מקציבה 25 מיליארד דולר לחילוץ חברות התעופה, ונדמה לי שלופטהאנזה מדברת על סיוע של איזה 6 מיליארד אירו (אבל זה מהזכרון, אז אולי הסכום טיפה שונה). כך שהבעיה אינה אלעל אלא כל תעשית התעופה העולמית שנכנסה לבור של רבע טריליון דולר.

 

מי בכלל ירצה לטוס בשנה הקרובה?

בישראל הבלאגן יכול להפטר

אבל בחו"ל אנחנו לא באמת יודעים מה קורה, כל מדינה מראה מה שהיא רוצה להראות

למה שנרצה לטוס בכלל?

פורסם

את אלעל יאלצו לחלץ כי היא חיונית. תראה את הרכבות האויריות שהיא מפעילה היום, ובעיקר בגלל הארועים שהיו בתקופות מלחמה. להזכיר לכם את 2014?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא בטוח שאם אל על תתפרק לא תישאר פה חברת תעופה בסדר גודל הזה.
מישהו יכול להחליט ששווה לו לקנות אותה במחיר מסויים, בלי הסכמי שכר, בלי וועדים חזקים ולעשות ריסטרט.
הרי אל על היא לא חברה רעה יותר מחברות אחרות מבחינת השירות, מבחינת איכות הטייסים, מבחינת הבטיחות, ולאחרונה גם מבחינת צי המטוסים.
הבעיות של אל על אף פעם לא היו הדברים האלה (צי המטוסים כן אבל הוא חודש). נראה שאם היא תפורק וישימו אותה על המדף רוב הבעיות שיש בה עכשיו לא יהיו כבר חלק ממנה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 13 דקות, farkash7 כתב:


אל על? הלאמה? דווקא משרד האוצר אמר להם היום ״לכו תחפשו״.
אולי בדרך לפרוק.
אני חושב שכדאי לא להפריז בתחזיות. מישהו חשב לפני חצי שנה שנפתח ככה את 2020?
אז לנסות לנחש איך היא תסתיים נראה לי גדול עלינו.

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

את אלעל יאלצו לחלץ כי היא חיונית. תראה את הרכבות האויריות שהיא מפעילה היום, ובעיקר בגלל הארועים שהיו בתקופות מלחמה. להזכיר לכם את 2014?

 

אלעל ביקשו כסף בלי לתת שום תמורה, זה היה בהתחלה , לפני שהם סגרו את כל הטיסות ואיפסנו את המטוסים.

לאט לאט ההנהלה מבינה ששווי החברה יורד לאפס, או אפילו שווי חברה שלילי.

בדיוק לזה המדינה מחכה,  הם נותנים להנהלה להמשיך להפעיל טיסות,  גם ההנהלה מבינה את זה ולכן משתפת פעולה.

לאט, לאט החור התקציבי יגדל ויגדל ויגדל , שווי המניה בבורסה ירד וירד וירד .. 

החוב יהיה יותר גבוה מהנכסים. 

ואז המדינה תחלץ את החברה/מה שנקרה הלאמה,  זה יכול להיות מחיקת החברה מהבורסה לגמרי.

זה יכול להיות דילול משמעותי  (כמו שהמדינה תקבל 90% מהמניות והמניות שנותרו בבורסה יהוו 10% מהון המניות).

תוך כדי החילוץ יהיה גם משא ומתן אגרסיבי עם בעלי החוב (בואינג לדוגמא) ותספורת יפה. 

 

אין מה לעשות, חלק מצעדי ההבראה יהיה לחזור לגדל ולייצר יותר מוצרים בארץ,

זה ממש לא הגיוני להשמיד לול מטילות שלם בינואר 2020 - כי זה החוק  (מכסות ייצור) כך קבע בג"ץ , ולגלות במרץ שאין מספיק ביצים.

זה ממש לא הגיוני לסגור מפעלים ייצור בארץ - כי יותר זול לייבוא מסין.

 

הבעיה שהרבה ענפים במשק הם מוטי יצוא וגם מדינות רבות בעולם יתחילו להטיל מכסים ומגבלות יבוא, 

ואז נחטוף את המכה השנייה 

 

 

 

פורסם

כן. אולי למישהו ייפול האסימון שיש עוד ערכים חוץ מצמצומים, ושביטחון זה לא רק מטוסים ונגמ"שים, אלא גם שדות, לולים, מפעלים וכו'. חברת תעופה היא חלק מאלה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

 

אין מה לעשות, חלק מצעדי ההבראה יהיה לחזור לגדל ולייצר יותר מוצרים בארץ,

זה ממש לא הגיוני להשמיד לול מטילות שלם בינואר 2020 - כי זה החוק  (מכסות ייצור) כך קבע בג"ץ , ולגלות במרץ שאין מספיק ביצים.

זה ממש לא הגיוני לסגור מפעלים ייצור בארץ - כי יותר זול לייבוא מסין.

 

 

 

אין שום קשר בין מכסות הייצור של ענף הלול ובג"צ. המועצות החקלאיות הן שריד אנרכוניסטי לתקופה סוציאליסטית ואין בהן שום תועלת לצרכן. מוטב היה שיפתחו את השוק ליבוא ואז לא היה שום מחסור.

זה מאוד הגיוני לסגור מפעלים ישראליים שאינם תחרותיים ולייבא את הסחורה מהמקום בו הכי זולה. זה יאפשר למקד את הכלכלה שלנו בענפים בהם ישראל תחרותית יותר ממדינות אחרות.

דווקא תקופה של מגיפה עולמית מראה לנו עד כמה חשוב להסתמך על ייבוא ולא על ייצור עצמי.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

בוריס ג'ונסון בטיפול נמרץ. 

 

holy shit

 

כנראה השמועות שהוא התחיל לקבל חמצן כבר אתמול היו נכונות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 55 דקות, Transporter כתב:

אנשים מארחים ומתארחים בלי הפסקה (מודה שגם אני)

אז למרות שצעקת פה שאתה מוכן להקריב זקנים ואחוז קטן מהצעירים - לא יכולת אפילו להקריב טיפה ולשבת לבד בבית קצת (וללגום יין יקר וואגיו ומה עוד לא התהלבת).

מדהים, באמת מדהים.

  • אהבתי 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, shugiflex כתב:

דווקא תקופה של מגיפה עולמית מראה לנו עד כמה חשוב להסתמך על ייבוא ולא על ייצור עצמי.

 

 

וואלה? ממי בדיוק תייבא כאשר אף אחד לא ירצה למכור לך כי 100 מדינות מתחרות מולך על אותם מוצרים או גם הם צריכים לשימוש עצמי או גם וגם? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...