Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

הייתה כתבה על המעבדה של משרד הבריאות לחקר המוטציות.

אחד הפרופ' שם אמר שיש כמה אלפי מוטציות, אבל הם מחפשים את הרלוונטיות, ורוב המוטציות לא מעניינות כי הן לא ייצרו יתרון לנגיף.

 

מצד אחד הוא יכול להיות פרופ' מעולה לאיבחון וריצוף, ויכול להיות שהוא באמת עובד קשה ולא היה לו מלא זמן פנוי בשנה האחרונה ללמוד קצת יותר 

על הקורונה. 

 

אבל, האמת היא שהמוטציה שבאמת צריכה להטריד אותנו עלולה להסתתר בתוך אלפי המוטציות הקיימות. 

המוטציה הזאת , העמידה לחיסון .. יכול להיות שהיא כבר קיימת.  היא פשוט הופיעה איפה שהוא בעולם אחרי שכבר היו אלפי חולים.

היתרון שלה הוא רק עמידות לחיסון , אין לה שום יתרון אחר.. היא לא קטלנית יותר, היא לא מדבקת יותר.

כלום .. היא רק עמידה לחיסון. 

ולכן היא תישאר ברקע.. היא תישאר בתפוצה של 1 ל 1000 או 1 ל- 5,000 . 

אף מעבדה בעולם לא יכולה לגלות אותה כרגע..  כי אין לה שום יתרון אבלוציוני על הוירוס השליט. 

מתי נראה אותה ?   

שנפתח את המשק עם 70% מחוסנים. 

שנפתח את אירועי התרבות  לדרכון הירוק.

שכל המחוסנים יקבלו פטור מבידוד ויתנהגו כאילו הם מחוסנים.

אם יש מוטציה כזאת בין אלפי המוטציות.. אז היא תרים את הראש.. כי פתאום יהיה לה יתרון אבלוציני. 

אבל אל דאגה... יקח לה מספר חודשים להתבלט .. אם בכלל היא קיימת. 

 

לכן היה מאכזב לשמוע אותו מזלזל באלפי המוטציות שכאילו לא מיוחדות. 

מקווה שמוטציה שעמידה לחיסון לא שמעה אותו ולא נפגעה. 

 

לפחות אתה עקבי, מההתחלה במשך שנה שלמה תמיד אמרת שהמחלה הזאת זאת בעיה של הקשישים.

נסגור אותם בבית וכל הצעירים יחגגו חופשי שנה עד שיהיה פתרון. 

האמת גם לי היו רעיונות דומים .. קראתי לזה גדנ"ע קורונה, לשלוח 2 מיליון ילדים למחנה קיץ לחודשיים בבסיסים צבאיים 

עד שכולם יתחסנו. 

 

אז עוד פחות מחודש נוכל לבדוק את התאוריות שלנו,  רק שהפעם הקשישים לא יהיו כלואים בבתים, הם יהיו מחוסנים.

ולכן עכשיו זה פתאום כן חשוב להבין מה הקורונה עושה לצעירים. 

בעיקר לילדים מתחת לגיל 16 שאין להם חיסון עדיין,  אולי אצל קשישים מעל גיל 70 אחוז התמותה הוא 10%? 

אז מה אחוז התמותה אצל ילדים מתחת לגיל 16? 0.01% או 0.005 % 

עד כה בגלל אחוז התמותה הגבוה של המבוגרים לא הצלחנו לבדוק בכלל את הילדים ,  עכשיו הגיע הזמן.

 

ולגבי המורות , 34% התחסנות, אם זאת תהיה היענות של כל קבוצת הגיל הזאת 20-40 .. אז הם די אכלו אותה. 

כי כל ה 66% שלא יתחסנו , גם ישתתפו בניסוי הענק שהולך להיות פה אחרי פסח 

 

 

 

מוטציות תמיד יהיו

אתה לא חידשת כלום ואמרו את זה כבר באפריל 2020

יצטרכו להבין שככה זה עובד וכנראה המוטציה שעמידה לחיסון לא תגיע  מחר אלא בדצמבר שזה בדיוק התאריך שכולם צריכים לקבל עוד סיבוב של החיסון

 

אם אתה חושב שכל העולם ימשיך להיות בסגר עוד 10-20 שנה אתה טועה וכבר עכשיו לאנשים נמאס מזה

יצטרכו להנות מהתקופה שיהיו 70% מחוסנים שיכולים לחיות ולהתקהל ובזמן הזה לדאוג ליותר כוח אדם בבתי חולים ולקוות שהמוטציה הזאת לא תגיע בקרוב

תגיע המוטציה יעדכנו את החיסון ויעשו לכולם חיסון חדש

 

היתרון שעד אז כנראה יהיו פה פחות טמבלים שחושבים שהחיסון פקטיבי ושיש מתקני כליאה בפארק הירקון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, korola כתב:

לגבי המורות , 34% התחסנות, אם זאת תהיה היענות של כל קבוצת הגיל הזאת 20-40 .. אז הם די אכלו אותה. 

כי כל ה 66% שלא יתחסנו , גם ישתתפו בניסוי הענק שהולך להיות פה אחרי פסח 

 

לא יודע להגיד לך מאיפה המספר המונפץ הזה אבל צריך גם לבדוק אם הם התחסנו כבר, מאחר ומדובר ברוב עובדי הוראה מבוגרים באזורי הגיל שכבר חוסנו לפני שנפתח המבצע של חיסון עובדי הוראה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

העניין הוא שמשרד החינוך מקבל את הנתונים על מי מהמורים התחסן, מהמורים עצמם....

ביקשו מכל מורה שימלא טופס שבו יכתוב אם הוא התחסן או הולך להתחסן. יכול להיות שהרבה פשוט לא טרחו למלא את הטופס.

לא יפתיע אותי אם אין מנגנון שמצליב את ההעסקה כמורה עם מסד הנתונים של מקבלי החיסונים.

 

מה שכן, אם אלה האחוזים האמיתיים זה די בזיון, במיוחד עם איומי ההשבתה וכל זה. העניין הוא, שממה שאני רואה ושומע מסביבי, המספר הזה לא נשמע כל כך הגיוני.

"ai motoare capul doare"

פורסם

 

מדהים איך האיחוד האירופאי בוכה שזה לא פייר שחברות החיסונים מעדיפות לשלוח חיסונים למי שמשלם יותר.

הם דורשות מחברות החיסונים לכבד את ההסכם שחתמו איתם ולספק להם חיסונים במחיר שהם חתמו ולא להעדיף מדינות ששילמו יותר.

 

 

 

 

פורסם
לפני 28 דקות, korola כתב:

הם דורשות מחברות החיסונים לכבד את ההסכם שחתמו איתם ולספק להם חיסונים במחיר שהם חתמו ולא להעדיף מדינות ששילמו יותר

well , אתה יודע.

אם אתה חותם על חוזה עם תנאים מסויימים, שני הצדדים אמורים לעמוד בחוזה.

אם חברות החיסונים לא עומדות בתנאים, הן לא בסדר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

תקשיב ב 0:44 ...  זה סיכון שמכוסה בחוזה.

כלומר חברות החיסונים מכרו חיסונים באוברבוקינג ודאגו לכסות את עצמם בחוזה. 

עכשיו  שהם במחסור כי לא מצליחים לייצר את הכמות ששאפו לייצר,  הן עושות תיעדוף ומעבירות למי שקנה במחיר גובה יותר.

 

זה כמו שתקנה את כרטיס טיסה מחיר הזול ביותר,  יהיה כתוב על הכרטיס שזה על בסיס מקום פנוי.

ושתגיע לטיסה ותגלה שיש אוברבוקינג .. תבקש שלמען ההגינות הכי טוב זה לעשות הגרלה בין כל מחזיקי הכרטיסים.

כולל מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים.

כי זה לא פייר שיורידו רק אותך מהמטוס. 

 

גם ישראל קיבלה הודעה מפייזר שכמות החיסונים שתגיע שבוע הבא תהיה קטנה יותר ממה שהתרגלנו . 

 

אבל בתכלס .. הגרף הזה הכי מעצבן את האיחוד האירופאי , בריטניה שיש לה חוזה נפרד קיבלה כבר פי 5 יותר חיסונים מאשר האיחוד האירופי. 

בקיצור,  מה מצב החיסונים בהולנד?  

 

 

image.thumb.png.d0520050715f0c1ce755867601b50529.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

תקשיב ב 0:44 ...  זה סיכון שמכוסה בחוזה.

ראית את החוזה? כי אני לא, זה שמשהו מכוסה, לא ידוע לנו על כמה ומה בדיוק.

הדוגמא שלך כרגיל לא שווה יותר מדי כי אתה מניח הנחות על בסיס כלום.

 

 

לפני 6 דקות, korola כתב:

אבל בתכלס .. הגרף הזה הכי מעצבן את האיחוד האירופאי , בריטניה שיש לה חוזה נפרד קיבלה כבר פי 5 יותר חיסונים מאשר האיחוד האירופי. 

פי 5 ביחס לאוכלוסייה.*

 

 

לפני 8 דקות, korola כתב:

בקיצור,  מתי קבעת תור לחיסון?  ב 2024?  

אני לא קבעתי תור לכלום, לא לחוץ על החיסון וגם ככה אני לא בקבוצת סיכון. יותר מזה, אני גם חסר אחריות בדברים מסויימים, ואני עדיין לא רשום אצל אף GP...

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 10 דקות, David32 כתב:

ראית את החוזה? כי אני לא, זה שמשהו מכוסה, לא ידוע לנו על כמה ומה בדיוק.

הדוגמא שלך כרגיל לא שווה יותר מדי כי אתה מניח הנחות על בסיס כלום.

 

בדיוק כמו שהוא כבר רואה מוטציה חדשה שמנצחת את החיסון ומגיעה לפה עוד חודש והורסת את כל המבצע חיסונים

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

כול מה שאנחנו יודעים זה שנחתם חוזה בין האיחוד לחברות החיסונים ושלפחות חלק מהמודל היה קנייה מראש של מנות החיסון. מי מו מה לא יודע, אולי קורולה ראה את החוזה ויכול להגיד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

חכו למה שיקרה בעדוד חודשיים, כאשר יתפרסם המחקר על הילדים בני 12-15. אני מקווה שמישהו בארץ כבר רקח עסקה עם פייזר על מנות מתאימות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התאוששתי אז אפשר לסכם.

קיבלתי מנה שניה ביום שני בצהריים.

אתמול עד 11:00 הרגשתי סבבה וכבר חשבתי שלא יהיו לי תופעות לוואי.

לקראת הצהריים התחלתי להרגיש חולשה, כאבי שרירים וכאב ראש.

ביליתי את רוב היום במיטה, עם חוסר נוחות כללית וכאב ראש מכביד.

התעוררתי הבוקר כמו חדש.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

מצחיק שפתאום כל אלה שגרים בחו"ל וכבר שנים מספרים לנו כמה הם מאושרים שעזבו את ישראל, שהכל יותר זול, שאין מלחמות, שאין ביבי והכל מושלם

פתאום כל אחד מהם חייב לבוא לביקור דחוף בארץ ועל הדרך מברר אם אפשר לקבל חיסון

לא מבין למה מגיע לאנשים האלה חיסון אם הם לא חיים פה ולא משלמים פה מיסים

פורסם (נערך)

מצחיק לראות את כל השבורות שמצלמות סרטונים מנתבג

"תראו לאן לוקחים אותנו"

כן נשמה לא ידעת את זה כשסגרת טיסה ב"מבצע" בשביל לחסוך 100$ ואמרו לך שתחזרי למלונית ?

יאללה תני גז ולא לדבר עד שתסיימי בידוד

 

לפני 6 דקות, farkash7 כתב:

כשהם באים הנה לעשות חתונות אתה לא מתלונן.

 

כל אירוע שלי בתקופה האחרונה מלווה בהתחייבות מסודרת של הלקוח לגבי כל מה שקשור להנחיות

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...