Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

אולי פספסת את ההודעה שכתבתי אתמול אבל הנה אני אכתוב שוב, כבר עברו יומיים, אין לי כלום.

 

אני גם התחסנתי בשבת, ללא תופעות לוואי חוץ מאחת ממש מוזרה- מאז החיסון הופיע לי אייקון בטלפון של voice over lte 

(I shit you not) 🤣

פורסם
לפני 27 דקות, פינדר כתב:

אני בטוח שאתה מבין את הכשל הלוגי פה.

אסירים לא מתים היום מדיזנטריה.

לעומת זאת, התפרצות קורונה בכאל יכולה לסכן אסירים צעירים ומבוגרים, סוהרים ועוד אנשים.

 

אין כשל לוגי, ואתה יכול להחליף דיזנטריה בכל מחלה אחרת.

 

כן, כלא זה מקום שמבחינה סניטרית-בריאותית הוא לא אופטימלי, הוא גם פחות טוב מאשר בחוץ.

אם נברר לעומק אני בטוח שנמצא גם שאצל אסירים יש סיכוי גבוה יותר לסוכרת והתקפי לב. אז מה?

 

שואל שוב - האם הגיוני לחסן פושע בן 21 (שאולי אפילו לא אזרח!) לפני אזרח שומר חוק בן 39?!

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

והנה שוב המורים מוכיחים שהם בוכים, מבקשים דברים, ואז כשמקבלים לא עושים עם זה כלום

רק לפני חודש בכו לנו שחשוב לחסן את המורים, והם לא יסכימו לעבוד בלי חיסון והם נלחמים והם חלוצים והם בסיכון ומגיע להם ומגיע להם ומגיע להם

אז נתנו להם

וכרגיל:

 

לפחות מצד המשפחה יש יישובים שבהם המורים התחסנו בקלות כבר שבוע שעבר, יש יישובים שבהם התור הקרוב הוא רק בראשון הקרוב.

Just now, flytomars כתב:

 

אני גם התחסנתי בשבת, ללא תופעות לוואי חוץ מאחת ממש מוזרה- מאז החיסון הופיע לי אייקון בטלפון של voice over lte 

(I shit you not) 🤣

 

אז שמו לך בחיסון רק את הצ'יפ של 4G לא של 5G. תבקש שידרוג

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מחבל רוצח טרוריסט, בן 21, אולי לא ימות אבל יכול להדביק עשרה אסירים בני 50+ וגם סוהרים בני 40-50.

אזרח שומר חוק בן 39, יכול לשמור על ריחוק חברתי עד שיגיע תורו להתחסן.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אין שום הוכחה בינתיים שהחיסון מונע מהמתחסן להדביק.

 

והנה כל התיאוריה הלכה לפח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בוא נגיד שזורמים איתך, אז תחסן את האסיר בן ה-50+ ולא את המחבל בן ה-21, בזמן שאזרח ישראלי משרת מילואים ומשלם מיסים בין 39 צריך לעמוד בתור לעודפים.
זאת עוד אחת מהתופעות של מדינת ישראל הגלותית. לדעתי כולם שם איבדו את הזכות לחיות ברגע שביצעו פיגוע אבל זה כבר נושא אחר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אין שום הוכחה בינתיים שהחיסון מונע מהמתחסן להדביק.

 

והנה כל התיאוריה הלכה לפח.

נכון.

אבל זה בגלל שאין מספיק זמן של ניסוי.

המומחים מעריכים, על סמך ידע מחיסונים קודמים, שהחיסון לכל הפחות מצמצם הדבקה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

עדיין אין הוכחות  "עולם אמיתי" ליעילות החיסון, שכן מספר המחוסנים באופן מלא קטן וחלפו פחות משבועיים מאז שחוסנו, כך שעדיין לא נחשפו.

 

יש רמזים ראשוניים ליעילות החיסון מהיום ה-14 לאחר המנה הראשונה, אבל עד שיהיה מידע מספק נצטרך להמתין לפחות עוד חודש - חודשיים.

 

בינתיים נסתפק במידע האופטימי שקיבלנו מהמחקרים המבוקרים על מספר סוגי חיסונים, לגבי תחלואה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא משנה, אין שום הוכחה כזו.

ולכן לחסן פושע בן 21 שנמצא בכלא וחשוף לאותם 5-6-10 אנשים כל הזמן לפני בן 39 שיכול להיות חשוף ל-10 אנשים רק בדרך לקופת חולים, זה אובדן כיוון מוחלט.

 

אם הייתה הוכחה כזו היו מחסנים את כל מי שסביב הזקנים מרותקי הבית - מתוך הנחה שזה ייצור "חומת אש" סביב הזקן, אבל זה לא הכיוון.

בקיצור התיאוריה שלך הלכה לפח, חיסנו אסירים לפני אזרחים מבוגרים יותר כפעולת דווקא להראות לאוחנה מי שולט באמת.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אם הייתה הוכחה כזו היו מחסנים את כל מי שסביב הזקנים מרותקי הבית - מתוך הנחה שזה ייצור "חומת אש" סביב הזקן, אבל זה לא הכיוון.

באמת מחסנים מטפלים ובני בית צמודים של קשישים בסיכון.

קשיש שמגיע עם מטפל ויאטנמי בן 25, שניהם מקבלים חיסון.

להגיע למרותקי הבית, זו בעיה כרגע.

לגבי בני הבית של המרותקים, אני לא יודע מה המדיניות, אבל לרגע לא טענתי שכל מערכת התיעדופים מושלמת ונטולת חורים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

מחסנים גם את הזקן וגם את המטפל, ובינתיים קשישים מרותקי בית לא מחוסנים וגם לא המטפלים שלהם.

אם התפיסה הייתה כמו שאתה אומר, היו מחסנים רק את המטפלים ובני המשפחה, ולא לוקחים סיכון עם חיסון הקשיש.

 

חוזר על מה שאמרתי, במסגרת המטרה להראות לאוחנה מי הבוס, הכניסו את כל האסירים בלי תלות בגיל (וקודם הוכחתי שבערך חצי מהאסירים - לו היו חופשיים לא היו זכאים לחיסון כרגע) בעדיפות גבוהה יותר מאזרחים נורמטיביים.

כמו ההוא שהוציא לעצמו עין כדי להוציא לשכן שלו את שתי העיניים.

 

אבל למי אכפת, הרי כל ספיחי מערכת המשפט (כולל בתי המשפט, עובדי בתי המשפט, השופטים, הפרקליטות על כל זרועותיה וכו') כבר התחסנו.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מחסנים גם את הזקן וגם את המטפל, ובינתיים קשישים מרותקי בית לא מחוסנים וגם לא המטפלים שלהם.

זו טעות לדעתי. צריכים לחסן את המטפלים של מרותקי הבית.

 

לגבי שאר הסוגיה, נסכים שלא להסכים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

האם יכול להיות שמי שקיבל את ההחלטה הזו חשוף לקצת יותר מידע והערכות ממך?

 

אלה גורמים מקצועיים שהדבר האחרון שהם רוצים זה לסכן את מרותקי הבית.

 

לגבי שאר הסוגיה - בוא ותסביר לי מה ההיגיון שגורם לך לחשוב שצריך לתעדף גבוה יותר פושע בן 21 על פני אזרח נורמטיבי בן 39?

ועוד בזמן שהאפידימיולוגיה של הקורונה אומרת שההוא בן ה-39 בסיכון פי 8 רק מעצם הגיל שלו, עוד לפני שסופרים מגעים.

הרי גם הדרישה המקורית של גרוטו הייתה לחסן את האסירים לפי טווחי הגילאים כמו אלה שאינם אסירים.

איכשהו בתהליך הזה יצא שהראו לאוחנה מי הבוס, והפכו את ההיגיון האפידימיולוגי, כי הכל שפיט וכו'.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, פינדר כתב:

באמת מחסנים מטפלים ובני בית צמודים של קשישים בסיכון.

קשיש שמגיע עם מטפל ויאטנמי בן 25, שניהם מקבלים חיסון.

להגיע למרותקי הבית, זו בעיה כרגע.

לגבי בני הבית של המרותקים, אני לא יודע מה המדיניות, אבל לרגע לא טענתי שכל מערכת התיעדופים מושלמת ונטולת חורים.

אם יש קשיש במשפחה עם מטפל, רק המטפל זכאי לקבל חיסון בנוסף. כל האחרים צריכים לחכות לתורם.

צריך להודות פשוט שיש ממשלה עם דעת אחת ופקידים עם דעה אחרת שמנסים להרוס לה. גם אם ביבי עשה קצת טעויות בדרך, לא הכל עליו.
תודה לקביעות ולהסתדרות על המדינה המופלאה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
פורסם

 

בנתיים אני מחפש את השפעת החיסון על הגרפים שלי, דווקא אני מקבל תמונה הפוכה ממה שהייתי רוצה לראות

לכאורה , חיסון בני ה-60 פלוס לא היה אמור להשפיע על מספר המאובחנים היומי,  גם ככה הם היו תמיד רק כ-10% מהמאובחנים.

וגם לרוב הם שמרו על עצמם, לכן גם אם בטעות בן 60 פלוס נדבק, סביר להניח שהוא לא היה מדביק אחרים , אלא היה סוף השרשרת.

 

אבל.. מבחינת החולים קשה, תמיד דיברו על זה שהחולים הקשה רובם בני 60 פלוס, לכן הייתי מצפה לראות ירידה במספר החולים קשה.

ופחות השפעה על מספר המאובחנים.

בפעול התמונה הפוכה, מספר המאובחנים ממשיך להראות ירידה במקדם ההדבקה השבועי, אבל מספר החולים קשה החדשים מחזיק מעמד ואפילו עולה קצת.

 

אולי נבירה בנתונים הגולמיית יכולה להסביר יותר, אולי המוטציה הבריטית?

אולי נמשיך לעקוב אחרי הנתונים עוד שבוע שבועיים ונראה מה קורה.

בנתיים מי שיכול שילך להתחסן,  אני חושש שהמצב הפוליטי לא יוכל להתמודד כמו שצריך עם המשך המגיפה, 

אם יפתחו את המשק , מי שלא יהיה מחוסן עלול להיות במצב קשה.

 

ותיזכרו מה זה גידול אקספוננצילי -    למרות שהשירשור בן שנה.. רבע מהמתים מקורונה בארץ , מתו בחודש האחרון!! 

רובם בטח שמרו על עצמם 11 חודש, אבל הבינו שהכל בסדר.. אולי אפילו נדבקו בתור לחיסון, יכול להיות שצעיר בן 22 חולה ללא תסמינים,

שעמד בתור 3 שעות לקבל חיסון מהעודפים ... הדביק הרבה קשישים ששמרו על עצמם 11 חודש ובאו רק ל 10 דקות להתחסן. 

 

 

 

 

image.png.39995dbbfb631fd61ae436d1622da9cd.png

 

image.png.139f6c7257ceae1828f6c130a935f668.png

פורסם

עשיתי את החיסון השני לפני כמה ימים, ביום של החיסון כאבה לי מאוד היד, יום אחרי כאבה היד + הרגשה לא טובה (כמו צינון, רק בלי תסמינים נשימתיים, לא יודע למקד יותר מזה). יומיים אחרי החיסון הרגשתי כבר מצוין.

 

לעניין סוגיית האסירים, לא מבין למה לא מחסנים אותם לפי אותם הקריטריונים של שאר האוכלוסיה. סתם מסתבכים עם זה יותר ממה שצריך בגלל פוליטיקה.

  • רעיון טוב! 1

"ai motoare capul doare"

×
×
  • תוכן חדש...