Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, Blaz00r כתב:

זה לא העניין, אם לא זה, הוא ימציא משהו אחר שיגרום לך להצביע לו, תאמין לי שאתה ושכמותך הם האחרונים שהוא דואג מאיבוד הקול שלהם

 

אם הוא לא היה דואג הוא לא היה עושה את זה

פורסם

טרנפורטר

היה לו מספיק זמן להלחם למען העצמאים.

 

בדיקה קצרה מגלה כי נתניהו הבטיח כמה פעמים בעבר כי יפעל להעברת חוק דמי אבטלה לעצמאים, ולאחרונה אף הצביע נגד חוק שכזה. צללנו אל קיצור תולדות "דמי האבטלה לעצמאים".

N12 - נתניהו התחייב לחוק מתן דמי אבטלה לעצמאים. זה נשמע לנו מוכר (mako.co.il)

אחרי שתיתן תקול שלך הוא ימצא תרוץ למסס את זה.

דמי אבטלה עצמאים.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 4 דקות, yor2 כתב:

טרנפורטר

היה לו מספיק זמן להלחם למען העצמאים.

 

בדיקה קצרה מגלה כי נתניהו הבטיח כמה פעמים בעבר כי יפעל להעברת חוק דמי אבטלה לעצמאים, ולאחרונה אף הצביע נגד חוק שכזה. צללנו אל קיצור תולדות "דמי האבטלה לעצמאים".

N12 - נתניהו התחייב לחוק מתן דמי אבטלה לעצמאים. זה נשמע לנו מוכר (mako.co.il)

אחרי שתיתן תקול שלך הוא ימצא תרוץ למסס את זה.

דמי אבטלה עצמאים.jpg

 

1. אני חושב שכולם קוראים את הכתבות האלה כמוך, לא באמת צריך להדביק אותם כל פעם פה

2. רק ה' יודע מה יהיה הפעם. אם יתן אני בוחר בו

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

https://www.gov.il/he/departments/guides/ramzor-cites-guidelines@korola אכן במסגרת מגבלות הקורונה מותר לבחון במבחני בגרות.

image.thumb.png.c34ad7300f3dc5232b13c1df841c9944.png

 

חוץ מזה, אתה משווה בית ספר שבו התלמידים יושבים מרוחקים זה מזה (גם משיקולי טוהר בחינות) לבין ישיבות שבהן לא מקפידים על דבר?

 

לא יודע אם אתה זוכר , אבל מתכונת זה מבחן פנימי של בית הספר.

מצד אחד זה מתרגל את התלמידים איך מרגישים במבחן בגרות ומצד שני מאפשר למורה לתת את ציון המגן לתלמיד. 

 

בציטוט שלך רשום רק בחינות בגרות , אבל כנראה שמותר לבתי הספר לקיים גם מבחני מתכונת. 

לא כתבתי שהם מפרים את ההנחיות .. רק רשמתי שגם במערכת הממלכתית החריגו פעילויות.. 

 

פורסם (נערך)

טרנפורטר

ואתה מאמין שהפעם יעביר.

דבר שני אתה לא חייב לקרוא את מה שאני מצרף, מדביק.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 44 דקות, korola כתב:

אז מה יש לתל אביבים לבכות ? החרדים רק הקדימו את הטריגר לסגר, למה לבכות ? החרדים רק עזרו לתל אביבים לעבור את הקורונה בחצי מהתמותה שהייתה להם אם כל המדינה הייתה שומרת כמו התל אביבים.

שמע, זה חתיכת הגיון עקום.

באמת, למה אכפת לנו אם יש סגר כל חצי שנה או כל 3 חודשים?

זה לא שיש לנו עסקים, עבודה, ילדים בבתי הספר, חברים וקרובים...

 

למי שגם ככה לא שומר וממשיך לחיות לפי הנחיות הרב קנייבסקי או הויז'ניצר, זה באמת לא משנה יש סגר אין סגר...

לנו זה משנה מאוד.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Transporter כתב:

ואם באמת יחוקקו פה דמי אבטלה לעצמאים אני מצביע לביבי  ושוכח לו את כל הטעויות של הקורונה

כי זה לא עוד מענק של 200-300 אלף בשנה

זה תיקון לאפליה שנמשכת כבר שנים

ואם יעשה את זה מגיע לו להיות ראש ממשלה


😂

900 עמודים רושם כמה ביבי חרא ואין סיכוי שהוא בוחר בו.

אם לביבי היה כל כך אכפת ממך הוא היה מעביר תקציב ונותן לכם דמי אבטלה ממרץ.

כנראה שירד גשם ממרץ לא פיפי...

תצביע לו. תצלם לנו בבקשה את הפרצוף שלך שהוא ירד מהרעיון אחרי הבחירות.

ספויילר

 

במה מתבייש בני גנץ?

 

נ.ב אם קיבלת 200-300 אלף שקל מענק אתה צריך להתפלל שהוא לא יתן לכם דמי אבטלה.
מדמי אבטלה תקבל 10K בחודש, כלומר 120K בשנה ולאף אחד לא אכפת כמה כסף אתה מוציא ומה ההתחייבויות שלך. תשאל את הטייסים של אל על הם יסבירו לך את זה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

 

@Transporter

הוא רוצה להעביר, כלומר הוא רצה ואם לא היועמ"ש הבג"צ ושלטון הפקידים הוא כבר ממזמן היה מעביר :)

 

@korola

Screenshot 2021-01-25 204744.jpg

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh
  • מצחיק 4
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

טוב, אחרי סבב שקצת הגזמנו. חוזרים למוטציה הבריטית. 

נכון שעה 17:00 משרד הבריאות פרסם שבוצעו היום 60,000 בדיקות עם 10% חיוביים.

 

האם זה לא תואם בדיוק את התחזית של התנהגות התחלואה בסביבה מעורבת של מוטציה בריטית + וירוס מקורי? 

 

אבל יש גם חדשות אופטימיות , מכבי מפרסמים שהם בדקו סטיסטית את הקשישים שעבר שבוע אחרי החיסון השני.

ומבחינתם החיסון עובד.. 

אז השאלה מה יעבוד מהר יותר , המוטציה או החיסון ?

רק אני מזכיר לכם שהחיסון עובד לינארית , כי הוא תלוי בני אדם לצורך ביצוע החיסון

והמוטציה עובדת אקספוננצאלית. 

אבל זה לא אומר שלינאריות לא יכולה לנצח אקספוננלצאלית , זה הכל תלוי.

 

 

image.png.f30fa2b53ccc217e2133c660200d5765.png

 

image.png.ec3c7c11c0fdfcc9e22d7e3e9a88ee7c.png

פורסם
לפני שעתיים, Transporter כתב:

יש בתוכנית דברים טיפשיים כמו ה 750 שקל האלה

אבל מענקים להזנקת המשק (לעסקים שנפגעו)

ודמי אבטלה לעצמאים זה דבר חשוב מאוד

ואם באמת יחוקקו פה דמי אבטלה לעצמאים אני מצביע לביבי  ושוכח לו את כל הטעויות של הקורונה

כי זה לא עוד מענק של 200-300 אלף בשנה

זה תיקון לאפליה שנמשכת כבר שנים

ואם יעשה את זה מגיע לו להיות ראש ממשלה

 

זה הרבה יותר חשוב מדיסקים טיפשיים שהביאו מאיראן או מעוד  חיסול או הסכם שלום עם בחריין

אם זה יגמר בהבטחות ועד הבחירות לא נראה שום התקדמות ממשית עם זה, מבחינתי זה רק דיבורים  והוא לא יקבל את הקול שלי

אל תמהר עם ההצבעה לביבי

 

 

Screenshot_20210125-211728_Chrome.jpg

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 47 דקות, farkash7 כתב:


😂

900 עמודים רושם כמה ביבי חרא ואין סיכוי שהוא בוחר בו.

אם לביבי היה כל כך אכפת ממך הוא היה מעביר תקציב ונותן לכם דמי אבטלה ממרץ.

כנראה שירד גשם ממרץ לא פיפי...

תצביע לו. תצלם לנו בבקשה את הפרצוף שלך שהוא ירד מהרעיון אחרי הבחירות.

ספויילר

 

 

אמרתי שאם זה יתקדם בצורה משמעותית נבחר בו

לא כמו ההבטחה לתרבות שתוך שבועיים יפתחו את הבימה

כשיש לנו 10,000 נדבקים ביום ומדברים על הארכה של הסגר

לפני 9 דקות, פינדר כתב:

אל תמהר עם ההצבעה לביבי

 

 

Screenshot_20210125-211728_Chrome.jpg

 

גם את זה ראיתי

עצמאים הם לא ציבור טיפש, בטח לא אלה שהצליחו להגיע לאנשהו עם העסקים שלהם

מבטיח לך שאף אחד לא יצביע לו לפי זה אם זה יהיה תרגיל

 

לפני 13 דקות, korola כתב:

טוב, אחרי סבב שקצת הגזמנו. חוזרים למוטציה הבריטית. 

נכון שעה 17:00 משרד הבריאות פרסם שבוצעו היום 60,000 בדיקות עם 10% חיוביים.

 

האם זה לא תואם בדיוק את התחזית של התנהגות התחלואה בסביבה מעורבת של מוטציה בריטית + וירוס מקורי? 

 

אבל יש גם חדשות אופטימיות , מכבי מפרסמים שהם בדקו סטיסטית את הקשישים שעבר שבוע אחרי החיסון השני.

ומבחינתם החיסון עובד.. 

אז השאלה מה יעבוד מהר יותר , המוטציה או החיסון ?

רק אני מזכיר לכם שהחיסון עובד לינארית , כי הוא תלוי בני אדם לצורך ביצוע החיסון

והמוטציה עובדת אקספוננצאלית. 

אבל זה לא אומר שלינאריות לא יכולה לנצח אקספוננלצאלית , זה הכל תלוי.

 

 

image.png.f30fa2b53ccc217e2133c660200d5765.png

 

image.png.ec3c7c11c0fdfcc9e22d7e3e9a88ee7c.png

 

התוצאות של מכבי היו ממש טובות

מתוך 120,000 מחוסנים נדבקו רק 20 ועברו מחלה מאוד קלה או בכלל בלי תסמינים

אנשים יצטרכו להבין מתישהו שבלי להתחסן הם פשוט ידבקו

פורסם
 
עצמאים הם לא ציבור טיפש, בטח לא אלה שהצליחו להגיע לאנשהו עם העסקים שלהם
מבטיח לך שאף אחד לא יצביע לו לפי זה אם זה יהיה תרגיל


אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל
אוקסימורון, אירוניה, לא יודע מה נכנס פה
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

עצמאים הם לא ציבור טיפש, בטח לא אלה שהצליחו להגיע לאנשהו עם העסקים שלהם

מבטיח לך שאף אחד לא יצביע לו לפי זה אם זה יהיה תרגיל


ברור ברור. לא תצביעו לו אם זה יהיה תרגיל.
אתם גם לא טיפשים.
מזל שיש פקידים להאשים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...