Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ! 

 

אני מחפש לקנות רכב יד שנייה סביבות ה25K

 

3 פרמטרים מרכזיים לבחירת הרכב

1. חסכוני 

2. אמין

3. בטיחותי 

 

פחות מחפש נוחות / חומרים איכותיים / שייראה יפה בטח בתקציב הזה 

 

הרכב ישמש בעיקר לנסיעה בין עירונית בערך 500 ק"מ בשבוע 

 

אני הלכתי יותר על כיוון הרכב הידני בדרך כלל הם יותר חסכוניים.

בנתיים ראיתי את המיצובישי ספייס סטאר ידני 2014-2017 שמאוד אהבתי עונה בצורה יחסית טובה על הדרישות 

 

המלצות שלכם על רכבים נוספים? 

המלצות על הספייס סטאר ידני מי שמכיר ? וכמה הוא באמת שותה לעומת מה שהיצרן מציג ?

פורסם

הרכב שציינת חסכוני.

במקביל אליו יש לך את הסוזוקי ספלאש והשברולט ספארק. שלושתם חסכוניים ואמינים.

קצת יותר חזק אפשר ללכת על איביזה/פאביה אבל תצטרך לרדת בשנתונים ולשלם קצת יותר על דלק.

פורסם

ספייס סטאר כדי לחפש דווקא את האוטומטית, היא חזקה ומאובזרת מהידנית, כיוון שלרכב תיבה רציפה אתה תקבל רכב חסכוני.

סיכום 6 שנים ספייס סטאר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 11 שעות, dorban3 כתב:

הרכב שציינת חסכוני.

במקביל אליו יש לך את הסוזוקי ספלאש והשברולט ספארק. שלושתם חסכוניים ואמינים.

קצת יותר חזק אפשר ללכת על איביזה/פאביה אבל תצטרך לרדת בשנתונים ולשלם קצת יותר על דלק.

תודה ! 

מבחינת דלק אחרי בדיקה לפחות על פי היצרן השברולט והסוזוקי אוכלות משמעותית יותר ! 

פורסם

אשמח שתשתף אותנו בבדיקה הזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, yulianx כתב:

ספייס סטאר כדי לחפש דווקא את האוטומטית, היא חזקה ומאובזרת מהידנית, כיוון שלרכב תיבה רציפה אתה תקבל רכב חסכוני.

סיכום 6 שנים ספייס סטאר.

 

תודה רבה! 

חשבתי תגיב לי כאן קראתי את כל הסיכומים שלך הם באמת כתובים בצורה מצויינת! וזהחיזק מאוד את דעה שלי לקנות דווקא את הרכב הספציפי הזה.

 

אם כבר כמה שאלות לגבי הצריכת דלק 

לפי מה שראיתי שהשוואתי בין האוטומת לידני 

בשנים 2016-2020 הצריכת דלק של הידני טובה 0.1 ל' ל100 ק"מ שזה באמת זניח 

ובשנים 2013-2015 (השנתון שכנראה אני אקנה) הצריכת דלק של הידני טובה ב0.3 ל' ל100 ק"מ שזה כבר יותר משמעותי 

ולכן אני כן חושב ללכת על הידני

אם כבר השוואה בין יצרן לצרכן כמה הרכב של אוכל בממוצע בבין עירוני ועירוני ? 

 

שוב מבחינת ביצועים ואבזור פחות קריטי לי , וגם מבחינת נהיגה הנהיגה שלי יחסית רגוע 

 

** קישור להבדלי צריכה

https://www.gear.co.il/דגם/מיצובישי/ספייס-סטאר/2014/ספייס-סטאר

עריכה אחרונה על ידי yoavlv
פורסם

הבדל של 0.3 ליטר ל 100 קמ״ש זה זניח, על מיכל מלא ההבדל יהיה אולי 8 שקל.

אבל קח בחשבון הבדל בביצועים.

 

הספייס טאר בבין עירוני/שיוט עושה 1/18 וצפונה,בבין עירוני הררי כ 1/16.

אלו נתונים לפי משאבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הצלחתי להבין איך ספייס סטאר עונה על הדרישות של בטיחות, נוחות וחומרים איכותיים כפי שציינת.

הספייס סטאר עונה על 2 הדרישות הראשונות שלך חיסכון ואמינות, אם זה מספיק שיהיה בהצלחה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

שים לב שאיכות חומרים, איכות, זה מה שפחות חשוב לו.

מבחינת בטיחות הרכב הגן טוב על נוסעיו במבחן ריסוק של euroncap.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא בא לומר שהספייס רכב לא טוב או לא מתאים, רק ציינתי לפות"ש שהרכב לא עונה על כל דרישותיו בנוחות ואיכות חומרים אפילו לא במעט.

בבטיחות הספייס קיבלה 4 כוכבים שזה בסדר אבל אם מתייחסים לאחיזת הכביש גם כעניין בטיחותי הספייס מאבדת נק'.

 

באופן אישי לפני מס' שנים בהמלצת יוליאן רכשתי לאחי ספייס סטאר 14' כשלתקופה שהיה סטודנט ענתה לדרישותיו באופן מושלם חיסכון בדלק ואמינות, הביצועים גם לא רעים כל עוד אין יותר משני נוסעים ברכב, האבזור יחסית טוב למתחרים והמרווח גם טוב.

חסרונות: נוחות, יציבות, איכות תא נוסעים ואיכות נסיעה (רועש מאוד ורועד).

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

 

אני לא מחפש נוחות או ביצועים . מחפש אמינות , חסכוני ובטיחות 

 

כרגע נראלי שאלך על הספייס סטאר אלה אם כן יש המצלות לרכבים דומים שחסכוניים באותו מידה אותה יותר 

פורסם

לדעתי, אלא אם אתה באמת חייב לחסוך כל שקל על דלק, בנסועה גבוהה כמו שלך יש משמעות לנוחות של הרכב. אתה יכול למצוא בתקציב פיאסטה / 208 ידניות משנתונים סבירים (סביב 2015), שיהיו קצת פחות חסכוניות אבל עדיין ממש לא בזבניות ויהיו נוחות משמעותית. ספייסטאר ידנית תהיה אמנם מאוד חסכונית, אבל אם אין לך נטיה למאזוכיזם לא בטוח שזה הרכב שכדאי לך לבחור ל-2000+ ק"מ בחודש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 41 דקות, yoavlv כתב:

 

אני לא מחפש נוחות או ביצועים . מחפש אמינות , חסכוני ובטיחות 

 

כרגע נראלי שאלך על הספייס סטאר אלה אם כן יש המצלות לרכבים דומים שחסכוניים באותו מידה אותה יותר 

סליחה, עכשיו שמתי לב שפיספסתי את המילים *פחות מחפש* בהודעה הראשונה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 45 דקות, pooh-bear כתב:

לדעתי, אלא אם אתה באמת חייב לחסוך כל שקל על דלק, בנסועה גבוהה כמו שלך יש משמעות לנוחות של הרכב. אתה יכול למצוא בתקציב פיאסטה / 208 ידניות משנתונים סבירים (סביב 2015), שיהיו קצת פחות חסכוניות אבל עדיין ממש לא בזבניות ויהיו נוחות משמעותית. ספייסטאר ידנית תהיה אמנם מאוד חסכונית, אבל אם אין לך נטיה למאזוכיזם לא בטוח שזה הרכב שכדאי לך לבחור ל-2000+ ק"מ בחודש.

 

יש את האקטיב דיזל 2012-2015 

https://www.gear.co.il/%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%94/%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95/208/2014/208-%D7%97%D7%9E%D7%A9-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA/1.4-HDi-%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%91-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98

 

איך הוא ? 

פורסם

הדגם הזה מאוד נדיר, יש רק אחת כזאת ביד2 עם ק״מ לא קטן. בנוסף לרכב גיר רובוטי אמנם חסכוני אך יהיה פחות נעים מרציף שיש הספייס סטאר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...