Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(סוף סוף) ה-208 החדשה בדרך...


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, robertf כתב:

אין לי צל של ספק שהגיר בפיז׳ו עדיף על הCVT בטויוטה , כמו גם הניהוג (אבל אני מסתמך על הרבה חוות דעת לא שלי כרגע אז אני אומר זאת בהסתייגות).

ברמת הגימור הגבוהה של הפג'ו היא גם מציעה בטיחות עדיפה.

יש לה מערכת לניטור רכב בשטח מת שאין גם ביאריס ברמת הגימור הגבוהה ביותר (יותר נכון, אין בארץ, בחו"ל יש).

כמדומני רמת הגימור הבסיסית של ה-208 לא מחסירה מערכות בטיחות ביחס לכל רמות הגימור של היאריס.

ה-208 מגיעה גם עם אבזור מקורי שלא מגיע ביאריס, כמו למשל חיישני רוורס מקוריים מאחור בשתי רמות הגימור וחיישנים קדמיים ברמת הגימור הגבוהה. שני אלו לא זמינים גם ביאריס ההיברידית ברמת הגימור הגבוהה ביותר, כרגיל - בארץ. בחו"ל - דווקא כן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, robertf כתב:

(צר לי אבל מבחינתי ״יפנית״ זה לא selling point) אולי מלבד ההיברידיות.

 

מבחינתך לא, אבל מבחינת 98% מתושבי מדינת ישראל כן. והיברידיות זה אחלה selling point. למה לא לקחת רכב עם מנוע הרבה יותר חסכוני? אנחנו מדברים על רכב באותו המחיר בדיוק. 

 

ציטוט

אין לי צל של ספק שהגיר בפיז׳ו עדיף על הCVT בטויוטה , כמו גם הניהוג (אבל אני מסתמך על הרבה חוות דעת לא שלי כרגע אז אני אומר זאת בהסתייגות).

 

הגיר אולי כן, אבל הניהוג? איפה זה יבוא לידי ביטוי? בין 0 ל-15 קמ"ש שהרכב יעשה בפקקים של מדינת ישראל? מבחני רכב האלה לא שווים את הנפח שהם תופסים בשרת כי הם לא משקפים את חווית השימוש שיקבלו 95% מהנהגים בעולם האמיתי. (לא רק בישראל) 

 

ציטוט

הפיז׳ו גם הרבה יותר שיקית מהטיוטה גם בחוץ (אני יכול לתאר אותה מושכת הרבה יותר מבטים ברמזור מהיאריס ולגמרי יכול להבין למה בכמה מבחנים שיצא לי לקרוא מחו״ל השתמשו במילה Striking כדי לתאר אותה), ובוודאי ובוודאי מבפנים.
כמובן שעיצוב וכו׳ זה לגמרי עניין של טעם...

 

האמת שתי המכוניות נראות סבבה לגמרי. אני לא רואה יתרון מהותי לאף אחת. אני אישית מתחבר יותר לעיצוב ספורט אלגנט של טויוטה על פני עיצוב בן 22 אחרי צבא עם 130 אלף שקל הלוואה בדרך למשרת מאבטח ב-6,300 שקל ברוטו בחודש. 

 

לפני 7 דקות, dorsht כתב:

ברמת הגימור הגבוהה של הפג'ו היא גם מציעה בטיחות עדיפה.

יש לה מערכת לניטור רכב בשטח מת שאין גם ביאריס ברמת הגימור הגבוהה ביותר (יותר נכון, אין בארץ, בחו"ל יש).

כמדומני רמת הגימור הבסיסית של ה-208 לא מחסירה מערכות בטיחות ביחס לכל רמות הגימור של היאריס.

ה-208 מגיעה גם עם אבזור מקורי שלא מגיע ביאריס, כמו למשל חיישני רוורס מקוריים מאחור בשתי רמות הגימור וחיישנים קדמיים ברמת הגימור הגבוהה. שני אלו לא זמינים גם ביאריס ההיברידית ברמת הגימור הגבוהה ביותר, כרגיל - בארץ. בחו"ל - דווקא כן.

 

גם לי יש מערכת לניטור שטחים מתים קוראים לזה עיניים + כיון מראות כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שאני לחלוטין לא מתחבר לתיאור שלך לגבי העיצוב. פשוט תלוש לחלוטין מהמציאות וממה שפיז׳ו ניסו לעשות כאן.

לגבי כל שאר מה שכתבת אני לא אומר שאת בביטול או בזלזול כלפיך, אבל אנחנו בפורום חובבי רכב לעזאזל לא פורום רואי חשבון...

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, robertf כתב:

איפה היאריס עדיפה על ה-208

לישראל ישראלי? מוניטין אמינות, שמירת ערך, צריכת דלק, בטיחות, מחיר. בערך כל מה שמשנה לרוב המכריע של הקונים.

 

מעבר לזה, לפחות מבחנים בריטיים לרוב מעדיפים את הפיאסטה על ה-208, ולא מציינים את ה-208 כמופת של התנהגות או נוחות (כלומר, היא טובה בשתיהן, אבל לא באופן יוצא דופן). היתרונות המהותיים של ה-208 בקטגוריה הם אבזור ועיצוב, מבחינת מנוע וגיר היא כנראה לא רחוקה מהמתחרות מבית וואג / רנו / וכמובן PSA.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחידת ההנעה מעולה מנסיון בקורסה, כאשר היתרון הוא בגיר פלנטרי לעומת רובוטי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, pooh-bear כתב:

לישראל ישראלי? מוניטין אמינות, שמירת ערך, צריכת דלק, בטיחות, מחיר. בערך כל מה שמשנה לרוב המכריע של הקונים.

אז היאריס לא מנצחת בהכול.

מוניטין אמינות, שמירת ערך וצריכת דלק - כן.

בטיחות - מפסידה ל-208 אם משווים את רמות הגימור הגבוהות.

אבזור - נראה שמפסידה גם ל-208.

מחיר - דומה.

מניח שגם מהפג'ו אפשר לקבל צריכת דלק טובה אם נוהגים בצורה סבירה ולא מתגרזנים, זו לא תהיה צריכת דלק של רכב היברידי, אבל עדיין תהיה צריכה טובה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לישראל ישראלי? מוניטין אמינות, שמירת ערך, צריכת דלק, בטיחות, מחיר. בערך כל מה שמשנה לרוב המכריע של הקונים.
 
מעבר לזה, לפחות מבחנים בריטיים לרוב מעדיפים את הפיאסטה על ה-208, ולא מציינים את ה-208 כמופת של התנהגות או נוחות (כלומר, היא טובה בשתיהן, אבל לא באופן יוצא דופן). היתרונות המהותיים של ה-208 בקטגוריה הם אבזור ועיצוב, מבחינת מנוע וגיר היא כנראה לא רחוקה מהמתחרות מבית וואג / רנו / וכמובן PSA.

אני לא ישראלי ממוצע. לא מעניין אותי מוניטין או יותר נכון דעות קדומות, המחיר של היאריס והפיז׳ו די דומים, ולגבי בטיחות איפה היתרון של הטויוטה?
מסכים איתך לגבי המבחנים הבריטיים, אבל לא דיברתי על השוואה לפיאסטה שלא נמכרת פה אלא בהשוואה ליאריס.


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, pooh-bear כתב:

מעבר לזה, לפחות מבחנים בריטיים לרוב מעדיפים את הפיאסטה על ה-208, ולא מציינים את ה-208 כמופת של התנהגות או נוחות (כלומר, היא טובה בשתיהן, אבל לא באופן יוצא דופן)


אמת. קראתי לא מעט חוות דעת ברוח הזאת של רכב עם עיצוב חיצוני ופנימי מבריק ואבזור יפה אבל כרכב הוא נוסע הרבה פחות מלהיב מאיך שנראה, לא דינמיות או נוחות יוצאת דופן.

 

מה שכן חדשני בעיקר זו הפלטפורמה הגמישה שמגיעה בכל תצורת הנעה אפשרית, את הצרכן הממוצע שרוכש את הרכב זה פחות מעניין ומהבחינה הזו המחיר הגבוה רחוק מלהיות מוצדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, SchnitzelLova כתב:

 

מבחינתך לא, אבל מבחינת 98% מתושבי מדינת ישראל כן. והיברידיות זה אחלה selling point. למה לא לקחת רכב עם מנוע הרבה יותר חסכוני? אנחנו מדברים על רכב באותו המחיר בדיוק. 

 

 

הגיר אולי כן, אבל הניהוג? איפה זה יבוא לידי ביטוי? בין 0 ל-15 קמ"ש שהרכב יעשה בפקקים של מדינת ישראל? מבחני רכב האלה לא שווים את הנפח שהם תופסים בשרת כי הם לא משקפים את חווית השימוש שיקבלו 95% מהנהגים בעולם האמיתי. (לא רק בישראל) 

 

 

האמת שתי המכוניות נראות סבבה לגמרי. אני לא רואה יתרון מהותי לאף אחת. אני אישית מתחבר יותר לעיצוב ספורט אלגנט של טויוטה על פני עיצוב בן 22 אחרי צבא עם 130 אלף שקל הלוואה בדרך למשרת מאבטח ב-6,300 שקל ברוטו בחודש. 

 

 

גם לי יש מערכת לניטור שטחים מתים קוראים לזה עיניים + כיון מראות כמו שצריך.

 עם כל הכבוד לכיוונים ולמראות כמעט תמיד יהיה שטח מת, קטן ככל הניתן אבל קיים,
והוא בעייתי והמערכות האלו מצילות חיים פשוטו כמשמעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא game changer במונחי בטיחות. 

לפני 44 דקות, pooh-bear כתב:

לישראל ישראלי? מוניטין אמינות, שמירת ערך, צריכת דלק, בטיחות, מחיר. בערך כל מה שמשנה לרוב המכריע של הקונים.

 

מעבר לזה, לפחות מבחנים בריטיים לרוב מעדיפים את הפיאסטה על ה-208, ולא מציינים את ה-208 כמופת של התנהגות או נוחות (כלומר, היא טובה בשתיהן, אבל לא באופן יוצא דופן). היתרונות המהותיים של ה-208 בקטגוריה הם אבזור ועיצוב, מבחינת מנוע וגיר היא כנראה לא רחוקה מהמתחרות מבית וואג / רנו / וכמובן PSA.

 

מבקרי רכב בריטים, בכללי, סוגדים לפורד ופולקסווגן. 

 

לפני 32 דקות, robertf כתב:


אני לא ישראלי ממוצע. לא מעניין אותי מוניטין או יותר נכון דעות קדומות, המחיר של היאריס והפיז׳ו די דומים, ולגבי בטיחות איפה היתרון של הטויוטה?

 

לפי מבחני הריסוק טויוטה טובה יותר. יאריס קיבלה 5 כוכבים במבחני הריסוק החדשים והסופר מחמירים.  

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, אבל זו תוספת מבורכת,
לא מעט תאונות נגרמו מנסיון לעבור נתיב, כתוצאה משטח מת לא זיהית שיש בנתיב רכב ואז:
או שהרכב שנמצא בנתיב מנסה לחתוך בפתאומיות מהפחד ומאבד שליטה\פוגע ברכב אחר.

או שאתה עושה כנ"ל,

התרחיש הזה קורא לא מעט פעמיים וברדיו אתה יכול לשמוע מסיבה בלתי ברורה הנהג סטה מהנתיב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרבה יותר game changer מבקרת שיוט אקטיבית לדוגמא.
כן חיינו גם בלי זה, אבל ברגע שאתה מתרגל לזה אתה מבין כמה זה חכם וחסר כשאתה פתאום נוהג ברכב בלי.
אני נהנה מהבקרת שיוט האקטיבית אבל יכול לחיות בלעדיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, llaavvii כתב:

מסכים, אבל זו תוספת מבורכת,
לא מעט תאונות נגרמו מנסיון לעבור נתיב, כתוצאה משטח מת לא זיהית שיש בנתיב רכב ואז:
או שהרכב שנמצא בנתיב מנסה לחתוך בפתאומיות מהפחד ומאבד שליטה\פוגע ברכב אחר.

או שאתה עושה כנ"ל,

התרחיש הזה קורא לא מעט פעמיים וברדיו אתה יכול לשמוע מסיבה בלתי ברורה הנהג סטה מהנתיב...

 

אם המראות מכוונות כמו שצריך ונהג הרכב ערני לסביבתו הסיכוי שיהיה רכב בשטח מת בזמן מעבר נתיב נמוך מאוד. בכל שאר הסיטואציות מערכת לניטור שטחים מתים לא עוזרת. אם אני אני אצטרך לבצע תמרון חירום על הכביש כדי להתחמק ממכשול/תאונה הדבר האחרון שיהיה לי זמן לבדוק זה אם מישהו נמצא משמאלי או מימני. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, robertf כתב:


אני לא ישראלי ממוצע. לא מעניין אותי מוניטין או יותר נכון דעות קדומות, המחיר של היאריס והפיז׳ו די דומים, ולגבי בטיחות איפה היתרון של הטויוטה?

אבל השאלה היא לא מה אתה תקנה, אלא כמה 208 כאלו ימכרו במחיר הנוכחי. אתה כמובן יכול לקנות כל מה שתרצה. ישראל ישראלי, בניגוד אליך, הרבה יותר רגיש לפרמטרים של מחיר, קרי צריכת דלק ושמירת ערך, ומה לעשות, משוכנע שטויוטה לעולם לא רואה מוסך ועם פיג'ו אתה נהיה החבר הכי טוב של המוסכניק. נכון או לא נכון, זה מה יש ועם זה צריך לנצח.

 

לפני 49 דקות, dorsht כתב:

בטיחות - מפסידה ל-208 אם משווים את רמות הגימור הגבוהות.

ה-208 קיבלה 4 כוכבים ב-2019, היאריס 5 ב-2020 (מבחן שונה). מעבר לזה, ליאריס יש כרית אוויר מרכזית, ומנגד, מערכות הבטיוחות ב-2008 (שזה מה שדורג, ואני לוקח הנחה סבירה שהן זהות לגמרי לאלו ב-208) יצאו entry במבחנים החדשים ב-euroncap. אפשר לדון על האם עדיף בטיחות פאסיבית על התראה על רכב בשטח מת, אבל אני ממש לא בטוח שהיאריס מפסידה.

 

לפני 17 דקות, SchnitzelLova כתב:

מבקרי רכב בריטים, בכללי, סוגדים לפורד ופולקסווגן. 

בשביל תאוריות קונספירציה יש לנו את M3, לדעתי זה די והותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינו את מהירות הריסוק?

כי מבחינת הגנה על הנוסעיפ היאריס לא מזהירה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...