Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(סוף סוף) ה-208 החדשה בדרך...


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עברתי על המפרט ולא הצלחתי להבין האם יש תאורת אוירה ובאיזו גרסה. יכול להיות שהאבזור הזה לא עלה ארצה? בהתחשב בעובדה שמדובר ברכב שמוצג כ "פרימיום " זה די מוזר שאין את האפשרות בארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, pooh-bear כתב:

אבל זה חצי מהדיון פה - מי בדיוק המתחרות שלה? הפולו ,או האיביזה? וכמה לקוחות מוכנים לשלם על תוספת האבזור הזו? וכמה היא תעלה בלי תוספת האבזור הזו, ולמה היא לא מגיעה ככה עכשיו? האם סופר מיני של פיג'ו צריכה להגיע רק בגרסאות מאובזרות ויקרות? האם זה באמת קהל היעד ה"נכון" שלה?

הויכוח הוא אחר, נקודת המוצא שלו, לפחות לפי מה שאני קורא פה, היא שהאוטו יותר מדי יקר, לכך התייחסתי, לכן גם התייחסתי לתחרות וזה המדד, קח איזו מתחרה שאתה רוצה, הצמד לה את האיבזור שמציגה המכונית הזו, מעריך בזהירות ניתנת לסתירה שמחירה יהיה באותה סביבה. סביר מאוד שהאוטו הזה ברמת איבזור "עממית" יותר יזכה גם במחיר עממי יותר, מה שקרוב לודאי לא יפריע למזדעזעים להמשיך ולהזדעזע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, llaavvii כתב:

זה באדיבות הממשלה ושווי המס,
לפני אי אלו שנים שהיו מדרגות בשווי לפי "עד 120K" ראה פלא כל המכוניות המשפחתיות ירדו למחיר של 120K,
כיום שהמחיר מחושב לפי שווי ביחס של אחוזים מהמחירון המחיר יכול לעלות ואין פוצה, אתה רוצה משפחתית במחיר האמיתי שלה לך לאתרי ה0 קלומטר ושם תגלה שמרבית המשפחתיות הם באיזור ה120K והג'יפונים ב135K.

 

זה יותר באדיבות הצרכנים שמתדלקים את התעשייה הזאת בחסות הלוואות בריבית נמוכה מאוד ותוכניות מימון. הרי מה זה כבר עוד 5-8-10 אלף שקל כאשר לוקחים הלוואת בלון בפריסה ל-36 תשלומים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, רועי5 כתב:

קח איזו מתחרה שאתה רוצה,

אתה לא כל כך עונה לשאלה: איפה בקטגוריה אנחנו נמצאים? בחלק התחתון שלה? באמצע? למעלה? כי אם נניח שה-208 מטורגטת להתחרות בגרסאות מאובזרות של הפולו בקצה העליון של הקטגוריה אז התמחור שלה לא כזה נורא, אבל במקרה כזה (לפחות לדעתי) פיג'ו יאבדו המון מכירות לרכב שבסה"כ מכר לא רע עד היום (במגבלות המותג ובעיית האמינות שלא טופלה נכון) ויש לו, לפחות תאורטית, את כל הפוטנציאל להמשיך למכור לא רע.

 

אם מצד שני היא אמורה להתחרות במרכז הקטגוריה ולהביא נתח נאה של מכירות, אז היא פשוט יקרה מדי בלי שום קשר לאבזור שלה. הקהל שיהיה מוכן לשלם פרמיה מכובדת על סופר מיני ממותג עממי (ועוד צרפתי, רחמנא ליצלן) הוא כנראה די מצומצם, עם או בלי תאורת לד אדפטיבית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, llaavvii כתב:

כאן לדעתי אתה לא מדייק, עלות יצור של נניח צג דיגיטלי זולה מאוד (יותר זול מליצר כפתורים פיזיים ומערכת מכנית) כך שפעמים רבות יותר זול ליצרן לייצר היום מאז,

עוד דוגמא במערכת השמע היום לא תמצא דיסק במרבית המכוניות חלק מכני שעולה הרבה יותר לייצר מאשר מסך שעלותו היום שקל וחצי (באמת גרושים לייצרן).

קודם כול, את*/תמצאי* וכו'.

 

מאיפה מגיעה כול פעם הטענה הזאת שמסכים עולים שקל וחצי, וכפתורים זה יקר. 

אתה עובד בחברת OEM שמייצרת גם וגם?

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

...

זה באדיבות הממשלה ושווי המס,
לפני אי אלו שנים שהיו מדרגות בשווי לפי "עד 120K" ראה פלא כל המכוניות המשפחתיות ירדו למחיר של 120K...

 

אני חייב לציין שאנחנו צריכים להפסיק עם ה"ממשלה" בשיח שלנו ולהחליף את זה שמית לאנשים שאחראים לזה אחרת תמשיך להצביע על יישות דמיונית. כסף של אף אחד.

 

עם כל הכבוד להברקה של השנים האחרונות (3008) לדעתי לובינסקי עושים פה טעות עם תמחור ה208, למזלנו, הם לא לבד בשוק.

לא רואה מישהו משלם את הסכומים האלו על סופר מיני עממית. לפני שממתגים משהו כ"מותג" צריך להרוויח את דעת הקהל, דמיין לך שמחר דאצ'יה מוסיפים 20% למחיר של הדאסטר. כמה אנשים ייקנו ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, David32 כתב:

מאיפה מגיעה כול פעם הטענה הזאת שמסכים עולים שקל וחצי, וכפתורים זה יקר. 

אתה עובד בחברת OEM שמייצרת גם וגם?


לא לא עובד, אבל יש לי קצת נסיון עם מחירים של רכיבים אלקטרוניים.
המסכים שיש ברכבים עולים שקל וחצי, לא מדובר במסכי OLED מתקדמים אלה במיץ של הזבל. מנגנון מכאני הוא לרוב יותר מורכב לתכנון וייצור ויותר יקר ממנגנון אלקטרוני פשוט שמיוצר במאסות. גם קשה בהרבה ליצור בידול במנגנון מכאני מבחינת נראות. במסך אתה פשוט מחליף את המסגרת...


אפשר גם להסתכל פשוט על האבולוציה. היצרנים מחפשים איך לחסוך. אם מנגנונים מכאניים היו כאלה זולים היינו נשארים איתם. הם הרי מאוד אמינים.
היום בכל דבר יש לך כרטיס אלקטרוני ומסך. כן זה יפה ומרשים אולי עד שזה מתקלקל...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהא, עכשיו בוא נמשיך עם חוט המחשבה שלך.

המיץ של הזבל הזה, מותאם לשוק הרכב? אתה יודע הרי שיש סטנדרטים, בדיוק כדי שזה לא יתקלקל אחרי 30K קילומטר וקיץ אחד בישראל.

המנגנון המכני הזה קיים כבר עשרות שנים, אין צורך לתכנן מחדש. יותר מזה, במסך צריך לכתוב תוכנה, עם כפתור טיפה פחות.

לפני 4 דקות, farkash7 כתב:

אם מנגנונים מכאניים היו כאלה זולים היינו נשארים איתם.

לא, כי כוחות השוק וכאלה. אנשים רוצים את המסכים.

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, David32 כתב:

בדיוק כדי שזה לא יתקלקל אחרי 30K קילומטר וקיץ אחד בישראל.


אני יכול להגיד לך שמהנסיון המועט שלי המסכים האלה משתגעים בקיץ הישראלי עד לרמה שאי אפשר להשתמש בהם/הם נתקעים.
סטנדרטים עלק... שכחת שמדובר בצרפתים.

וכן אם בוחנים את המסכים האלה אז מבחינת טכנולוגיה ואיכות הם המיץ של הזבל ואם הייתי מהמר על עלות של חתיכה (פאנל מסך) אז לא יותר מדולרים בודדים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמגיעה יותר ממילה טובה על האומץ של לובינסקי לשווק את רמות גימור קצה עליון של ה 208,

שזה הפוך למה שהיה עם ה 208 הקודמת. 

בנוסף בניגוד לקורסה הגג פנורמי הוא רק אופציה, לקורסה אין לוח שעונים דיגיטלי ופנסי לד מטריקס הם רק אופציה בתשלום.

ההשוואה לפולו היא די מגוחכת כי הפולו מגיעה לארץ רק ברמת הגימור קומפורטליין שמעליה יש את ה הייליין ו R-LINE שלא משווקות פה.

בנוסף הסברתי פה בעבר על האסטרטגיה של פיג'ו להיחלצות ממצב של פשיטת רגל.

 

בתאריך 16.8.2020 בשעה 20:32, אלי55 כתב:

רוב חברי הפורום הזה מנתחים את שוק הרכב המקומי כאילו הוא היחיד בעולם, ולא מבינים שהשוק העולמי הוא  דינמי, במיוחד במה שקורה בפיג'ו (PSA) בשנים האחרונות.

בתחילת העשור פיג'ו עמדה בפני פשיטת רגל ואז הגיע יו"ר חדש קרלוס טברס שניסח תכנית אסטרטגית חדשה ליציאה מהמשבר.

העיקרון בתכנית פשוט, "למכור פחות להרוויח יותר" במילים אחרות לייקר את רכבי המותג להפסיד נתח שוק ועדיין להרוויח יותר.

התוכנית קובעת שכדי לשכנע את הלקוחות לשלם יותר צריך לשפר את האיכות יחד עם עיצוב מושך ויוצא דופן גם אם הפרקטיות נפגמת מעט,

יש כאלה שיקראו לזה "פרימיום" ואכן הדגמים האחרונים הולכים בעקביות בדרך זו והתוצאות בינתיים מעולות.

בצרפת למשל נתוני המכירות של ה 208 גבוהים מעט יותר מהקליאו למרות שה 208 יקרה בכ 10 אחוז בכל גרסת מנוע וגימור מקבילה,

והבונוס הוא שלכמחצית מהמכירות אחראית גרסת ה GT LINE שהיא הגרסה היקרה ביותר, ורנו נמצאת במשבר חמור.

צריך להתרגל פיג'ו מתמחרת ותמשיך לתמחר את הדגמים החדשים מעל סיטרואן רנו ואופל ושאר המתחרות לפלח.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שבמקרה של ה-208 כנראה שעניין המחיר הוא לא החלטה של היבואן לנסות ולמכור סופר מיני במחיר גבוה מהמתחרות, אלה משהו שהיצרן מכוון אליו.
נראה אם זה יצליח. נשמח אם כן כי הרכב יפה ויצור קצת גיוון בארץ.
חלקנו "חמוצים" וסקפטיים.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

קודם כול, את*/תמצאי* וכו'.

 

מאיפה מגיעה כול פעם הטענה הזאת שמסכים עולים שקל וחצי, וכפתורים זה יקר. 

אתה עובד בחברת OEM שמייצרת גם וגם?

 

סורי על אתה (טוב בכל זאת ראיתי דיויד בשם...),
ואכן מידע עלות יצור מסכים היא נמוכה מאוד עד כדי שקלים בודדים לעלות מסך 7 אינטש פשוט (לא 4K או HD בבהירות מטורפת), ועלות יצור חלקים מכנים היא אכן גבוהה הרבה יותר (יש חבר טוב שמנהל יצור בחברה גדולה...).

לפני 27 דקות, stum כתב:

 

אני חייב לציין שאנחנו צריכים להפסיק עם ה"ממשלה" בשיח שלנו ולהחליף את זה שמית לאנשים שאחראים לזה אחרת תמשיך להצביע על יישות דמיונית. כסף של אף אחד.

 

עם כל הכבוד להברקה של השנים האחרונות (3008) לדעתי לובינסקי עושים פה טעות עם תמחור ה208, למזלנו, הם לא לבד בשוק.

לא רואה מישהו משלם את הסכומים האלו על סופר מיני עממית. לפני שממתגים משהו כ"מותג" צריך להרוויח את דעת הקהל, דמיין לך שמחר דאצ'יה מוסיפים 20% למחיר של הדאסטר. כמה אנשים ייקנו ?

 

 

אין לי כתובת, אתה רוצה לקרוא לזה משרד האוצר, אפשר למרות שזה לא מחייב.
וכן אתה רואה שדאצ'יה מסרבים להיכנס חזק לשוק ה0 קלומטר ולטעמי כן זה משפיע עליהם מאוד, אז הבחירה של כל יבואן איפה הוא משחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

מאיפה מגיעה כול פעם הטענה הזאת שמסכים עולים שקל וחצי, וכפתורים זה יקר. 

אתה עובד בחברת OEM שמייצרת גם וגם?

אני יכול לענות במקומו? מכמה וכמה אנשים בכמה וכמה יצרניות (לא יבואניות) רכב וחברות Tier 1 שקונות את המסכים האלה כדי להלביש עליהם את המערכות שלהן ולמכור ליצרניות.

זה אגב לא אומר ש"כפתור" יקר יותר ממסך, אלא שכל המערכת שמעורבת בהתקנת מרכז שליטה (בין אם זה מסך מרכזי ובין אם לוח שעונים) - החומרים, תבניות יציקת הפלסטיק, שעות מחרטה והתאמת טולרנסים - זולה משמעותית כשמדובר במסך מאשר כפתורים.

ואגב, האמירה של @farkash7 לגבי זה שהמסכים האלה הם זבל של שקל וחצי גם לא מדויקת. המסכים האלה הם אמנם לא OLEDים 8K עם דיוק צבעים של 100% DCI-P3 וקצב רענון של 360HZ, אבל הם דורשים מגוון של פרמטרים אחרים שלא נדרשים ב"מסכים רגילים" כמו ציפוי אנטי השתקפות יעיל במיוחד, בהירות גבוהה מאוד, גדלים לא סטנדרטיים (מה שלאט לאט מתיישר, כי אם תשים לב כמעט כל היצרנים שמים בלוח המחוונים אחד משלושה גדלים מקובלים -7, 10.25 ו-12.3 אינץ') ועמידות מאוד מאוד גבוהה (יש משהו שנקרא Automotive standard, שדורש עמידות בכל מיני שיט כמו רעידות, חום, קור, שלא נדרשים ממסכים רגילים). אז מסכים אמנם עדיין יותר זולים מכפתורים, אבל הם מאוד רחוקים מלהיות "זבל".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור פבל, רשמת שהמסכים לא זבל, שזה לא אותם מסכים שקונים בעלי אקספרס בארבע סנט. אבל שכנראה כשמשקללים הכול ביחד זה זול יותר מאשר מערכת עם רק כפתורים.

אוקיי.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כנראה, אלא בוודאות, ובפער. אבל כן, בקיצור נמרץ זה. 
*ואני לא אקח אישית את זה שקראת לי חופרת... :) 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...