Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(סוף סוף) ה-208 החדשה בדרך...


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 49

פוסטים מומלצים

בשבוע שעבר נרשמה במשרד הרישוי סנונית ראשונה לדגמי ה-208 החדשה.

 

מדובר על דגם עם מנוע 1199 סמ"ק 100 כ"ס ברמת גימור Premium - סביר להניח שמדובר בדגם שאינו הבסיסי, אבל גם לא הבכיר (שסביר שיגיע עם מנוע 130 כ"ס)

 

הוא יגיע עם מערכות בטיחות מקוריות: בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, ובלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, זיהוי תמרורי תנועה, ומצלמת רוורס.

 

המחיר לא זול ועומד על 112990 ש"ח.

 

כפי שציינתי צפויים להגיע דגמים זולים יותר לציי רכב (ומנויי מפעל הפיס?) ונקווה שגם דגמים מאובזרים יותר עם זיהוי בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, וחניה אוטומטית.

האם גם ב-208 תהיה לנו גירסת GT-Line?  ימים יגידו

 

וכמובן סביר להניח שגם הגירסה החשמלית תגיע בשלב כלשהו...

 

 

image.thumb.png.ec70f1ec91390fd77c3eef9e0e352102.png

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 230
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני מופתע מאוד ממה שאתה רשמת...

מחיר המחירון הוא החלטה של מר לוי יצחק שלא ידוע מה עומד מאחוריה. לא חסר רכבים עם בעיות אקוטיות שהחזיקו מחירון או רכבים מצויינים שלא החזיקו מחירון.   אין קשר חד משמעי בין מחיר המחירון לאמ

כששואלים כמה עלו הדגמים הקודמים כדאי גם לזכור מה הם הציעו.  בדור הקודם התלהבנו ממערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה וכיוון מראות חשמלי.  בינתיים המנועים התחזקו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות

תמונות שפורסמו בשרשור

בחזרה לימי ה-207 ה(לא) עליזים? רק אוטומט, יחידת כח meh, ומחיר יקררררר...

 

זו בסה"כ סופר מיני, למה אי אפשר להביא גרסאות נגישות יותר? ואם כבר יקר, למה להתקמצן בכח ואבזור? במה היא עדיפה על הקורסה אלגנס?

 

מישהו פה מכר יותר מדי 3008 לאחרונה, נראה לי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדיניות תמחור פסולה של מחירון גבוה ו"מאיפה אתה בארץ?... בדיוק יש לנו מבצע לתושבי..." 

איך אומרים ישראבלוף בצרפתית??? 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שהדגם הזה ישאר היחיד בהיצע. יהיו עוד דגמים - בוודאות.

 

לגבי גיר ידני - אני בספק רב, פשוט - אין מספיק דרישה שתצדיק הבאה של דגם ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאט לאט מסתמן שאופל הופכת בישראל למותג PSA שמעניק את התמורה הכי טובה למחיר בתוך הקבוצה.

אישית אני חושב שהקורסה נראית נהדר לעומת 208 ו-C3 המוגזמות כל אחת בדרכה, מעניין אם קהל הרוכשים יחזור לאולמות התצוגה של אופל.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה מי קונה את האוטו הזה במחיר הזה...

האיביזה לדוגמה מציעה בערך פי 5 אבזור במחיר הזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב חברי הפורום הזה מנתחים את שוק הרכב המקומי כאילו הוא היחיד בעולם, ולא מבינים שהשוק העולמי הוא  דינמי, במיוחד במה שקורה בפיג'ו (PSA) בשנים האחרונות.

בתחילת העשור פיג'ו עמדה בפני פשיטת רגל ואז הגיע יו"ר חדש קרלוס טברס שניסח תכנית אסטרטגית חדשה ליציאה מהמשבר.

העיקרון בתכנית פשוט, "למכור פחות להרוויח יותר" במילים אחרות לייקר את רכבי המותג להפסיד נתח שוק ועדיין להרוויח יותר.

התוכנית קובעת שכדי לשכנע את הלקוחות לשלם יותר צריך לשפר את האיכות יחד עם עיצוב מושך ויוצא דופן גם אם הפרקטיות נפגמת מעט,

יש כאלה שיקראו לזה "פרימיום" ואכן הדגמים האחרונים הולכים בעקביות בדרך זו והתוצאות בינתיים מעולות.

בצרפת למשל נתוני המכירות של ה 208 גבוהים מעט יותר מהקליאו למרות שה 208 יקרה בכ 10 אחוז בכל גרסת מנוע וגימור מקבילה,

והבונוס הוא שלכמחצית מהמכירות אחראית גרסת ה GT LINE שהיא הגרסה היקרה ביותר, ורנו נמצאת במשבר חמור.

צריך להתרגל פיג'ו מתמחרת ותמשיך לתמחר את הדגמים החדשים מעל סיטרואן רנו ואופל ושאר המתחרות לפלח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, PriceDevil כתב:

מדובר על דגם עם מנוע 1199 סמ"ק 100 כ"ס

 

האם מדובר באותו מנוע PureTech בהספק מופחת?
ואם כבר, למה הספק כל כך צנוע? זה בגלל תקנות הזיהום?

VW Golf MK4 2.0 2002. Never gets old

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Morningstar כתב:

לא רואה מי קונה את האוטו הזה במחיר הזה...

האיביזה לדוגמה מציעה בערך פי 5 אבזור במחיר הזה.

אין עוד שום נתונים רשמיים על הרכב.

 

לא מבין מה אתה רוצה?!.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 32 דקות, אלי55 כתב:

 

בצרפת למשל נתוני המכירות של ה 208 גבוהים מעט יותר מהקליאו

זה לא ממש נכון מה שאתה אומר, במחצית השניה של 2020, הקליאו מכרה יותר. אומנם במעט, אבל יותר מה208.

גם רנו עצמה מכרה יותר מפיג'ו באותה תקופה.

https://www.best-selling-cars.com/france/2020-half-year-france-best-selling-car-brands-and-models/

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכיוון הוא לתמחר את פיג'ו ראש בראש מול פולקסוואגן. 

בארץ זה יהיה קשה לשכנע שפיג'ו הופכת למותג שממוצב גבוה ממותגים עממיים אחרים. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 48 דקות, Golf_91 כתב:

האם מדובר באותו מנוע PureTech בהספק מופחת?
ואם כבר, למה הספק כל כך צנוע? זה בגלל תקנות הזיהום?

 כניראה שומרים את ה 130 כ״ס לגירסה הבכירה יותר, אם כי בפועל מדובר ביחית הנעה שתספק ביצועים טובים למדי.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, shachar187 כתב:

זה לא ממש נכון מה שאתה אומר, במחצית השניה של 2020, הקליאו מכרה יותר. אומנם במעט, אבל יותר מה208.

גם רנו עצמה מכרה יותר מפיג'ו באותה תקופה.

https://www.best-selling-cars.com/france/2020-half-year-france-best-selling-car-brands-and-models/

 

נתוני המכירות צמודים מאד, פיג'ו נפגעה יותר מהקורונה כי המפעלים באירופה נסגרו לחלוטין להרבה זמן

בעוד שהקליאו מיוצרת בתורכיה, כרגע זמן ההמתנה לאספקה ל 208 הוא כ 3 חודשים בצרפת.

רנו נמצאת במשבר קשה עם יו"ר חדש שהודיע כבר שהם למעשה מוכרים בהפסד או ברווחיות גבולית.

https://europe.autonews.com/automakers/renault-reports-record-86-billion-first-half-loss

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Golf_91 כתב:

האם מדובר באותו מנוע PureTech בהספק מופחת?
ואם כבר, למה הספק כל כך צנוע? זה בגלל תקנות הזיהום?

הם הורידו את כל ההספקים

הגרסה חסרת הטורבו עם 75 כ"ס במקום 82 כ"ס.

באנגליה מוכרים שתי גרסאות בנזין 75 כ"ס, 100 כ"ס.

בפולין יש גרסת בסיס חסרת כל.

למה שמישהו ירצה לקנות איביזה ולהחליף שני מצמדים כמה פעמים בשנה במקום 208 עם 8 הילוכים נורמלי?

  • אהבתי 1

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...