Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(סוף סוף) ה-208 החדשה בדרך...


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 49

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, menir1 כתב:

במבחן התוצאה, מכוניות עם בעיות אמינות, לא החזיקו מחיר מחירון כתוצאה מפגיעה קשה במוניטין. הישראלי שלא אוהב לצאת פראייר, לא ירכוש מכונית שיש לה בעיות. בפועל, מחירי הסגירה של המכוניות הללו (גם יוצאות ליסינג) מצביעות על כך, שאין בעיה איתם.

רגע, אז שאני אבין, כל ההסדרים הללו של היבואן/יצרן עם הלקוחות, במסגרתם הוא שופך עליהם במצטבר לא מעט מיליונים ושעל הטרי בהם קראנו ממש לפני כמה ימים, זה סתם ככה כי משעמם שם בצ'מפיון ורוצים טיפה אקשן ? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 230
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני מופתע מאוד ממה שאתה רשמת...

מחיר המחירון הוא החלטה של מר לוי יצחק שלא ידוע מה עומד מאחוריה. לא חסר רכבים עם בעיות אקוטיות שהחזיקו מחירון או רכבים מצויינים שלא החזיקו מחירון.   אין קשר חד משמעי בין מחיר המחירון לאמ

כששואלים כמה עלו הדגמים הקודמים כדאי גם לזכור מה הם הציעו.  בדור הקודם התלהבנו ממערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה וכיוון מראות חשמלי.  בינתיים המנועים התחזקו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 7 שעות, menir1 כתב:

לא בטוח, מחיר המחירון הוא עדות טובה יותר לכך שהבעיה היא לא אקוטית. רכבי VAG מחזיקים מחיר יפה יותר מעשור מאז שהתיבה הזאת יצאה לאוויר העולם.

 

לטעמי ישנם מספר אי דיוקים במשפט הזה:

רכבי VAG מחזיקים מחיר טוב- תלוי מאוד בדגם והשנתון. מכיר מקרוב מישהו שמכר ג'טה 1.4 160 כ"ס לפני מספר שנים ב25K מתחת למחירון וזו הייתה ההצעה היחידה שקיבל אחרי כמה חודשים (הרכב היה מלוקק).

מצד שני גולף GTI אכן שומרת על ערכה.

 

לוי יצחק הוא אינדיקטור של אמינות? פחות מסכים, כמות האי דיוקים בין לוי יצחק לבין מחירי השוק לא קטנה.

בנוסף עם ישראל עובד בשיטת עדר ולא בשיטת ידע, אנשים קונים קורולה גם היא תמכר ללא ברקסים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, o.r כתב:

לוי מאוד בדגם והשנתון. מכיר מקרוב מישהו שמכר ג'טה 1.4 160 כ"ס לפני מספר שנים ב25K מתחת למחירון וזו הייתה ההצעה היחידה שקיבל אחרי כמה חודשים (הרכב היה מלוקק).

מצד שני גולף GTI אכן שומרת על ערכה.

 

אתה רק מחזק את מה שאני אומר - מנוע 1.4 כפול המגדשים ידוע כפצצה מתקתקת, ולכן המחירים של הדגמים הצויידים בו בפועל נמוכים וקשה באופן יחסי למכור אותם. זה לא המצב בדגמי הגולף האחרים, בפולו, באיביזה, בייטי, באוקטביה וכד'. 

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

רגע, אז שאני אבין, כל ההסדרים הללו של היבואן/יצרן עם הלקוחות, במסגרתם הוא שופך עליהם במצטבר לא מעט מיליונים ושעל הטרי בהם קראנו ממש לפני כמה ימים, זה סתם ככה כי משעמם שם בצ'מפיון ורוצים טיפה אקשן ? 

 

הייתה גם תביעה נגד סובארו על מנועים בולעי שמן שדרשו שיפוץ - זה השפיע על המוניטין של סובארו? 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השפיע מאוד על המוניטין של סובארו, הם לא מתאוששים כבר כמה שנים ולאחרונה טויוטה מחזיקה אותה בחיים.

לעומת זאת פיזו, עשתה חשיבה מחודשת וחישבה מהלכים מחדש, ונוגסת חזק בפולקסוואגן, לא נכנס כרגע

למספרים, אבל בעיית המצמדים הכפולים שלחה אנשים לפיזו , חוסר פתרון לבעיה יותר נכון.

פיזו חברה מצליחה מאוד וכן טיפלה בבעיות ושיפרה את רכביה ומי שעוסק בסטיגמות ... שימשיך.

לא מפריע לה לצמוח כל שנה באחוזים בודדים ולהגיע למטרה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, o.r כתב:

 

לוי יצחק הוא אינדיקטור של אמינות? פחות מסכים, כמות האי דיוקים בין לוי יצחק לבין מחירי השוק לא קטנה.

בנוסף עם ישראל עובד בשיטת עדר ולא בשיטת ידע, אנשים קונים קורולה גם היא תמכר ללא ברקסים.

 

כאן לטעמי אתה ממש לא מדייק,

עם ישראל הוא לא טיפש, זה שרובו לא חושב כמוך ורוצה רכב להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בצורה הכי "אמינה" שיש, מחפש רכב חסכוני יחסית (קורולה לדורותיה היו חסכוניות יחסית למשפחתיות),

עם כמה שפחות כניסות למוסך, זה לא אומר שהוא לא "יודע", הוא כן יודע מה שהוא מחפש ומה שטוב לו,

זה שהוא מחפש רכב עם ירידת ערך נמוכה - כי זה מה שהוא רוצה,

תופעת העדר במקרה כזה ממש לא פסולה, הוא מקבל מה שהוא רוצה, ויודע מה שהוא מקבל,

קורולה ללא ברקסים (או עם גיר רובוטי) הוא לא רוצה וראו את זה יופי ב2008.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, menir1 כתב:

 

אתה רק מחזק את מה שאני אומר - מנוע 1.4 כפול המגדשים ידוע כפצצה מתקתקת, ולכן המחירים של הדגמים הצויידים בו בפועל נמוכים וקשה באופן יחסי למכור אותם. זה לא המצב בדגמי הגולף האחרים, בפולו, באיביזה, בייטי, באוקטביה וכד'. 

 

הייתה גם תביעה נגד סובארו על מנועים בולעי שמן שדרשו שיפוץ - זה השפיע על המוניטין של סובארו? 

  השוני עליו לא ניתן להתווכח היא העובדה שאצל וואג מדובר כבר בכמה סבבים של אותו סיפור ובענין אותם מכללים. ובהנתן שנקודת המוצא שלך נכונה והקונים הישראליים מתים על המותג ( פשוט לא מכיר את השוק מספיק ), אז רק אחד מהשלושה נכון, או ששאר התכונות החיוביות מאפילות על הדבר הזה שנראה כנראה זניח או ששווה לשלם עבורו את כסף והטירדה הנדרשים ובלבד שיהיה כזה אוטו בחניה, או שהקונה הישראלי הממוצע קצת טמבל ולוקה עדיין בתפיסה של " פח גרמני יותר עבה וחזק ", או שכאמור צ'מפיון לא באמת סבורים ואולי בצדק שיש איזו בעיה מובנית בגיר שלהם ופשוט אין להם ענין להסחב בבתי משפט עם קליינטים ממורמרים שדופקים להם בינתיים את המוניטין. Take your pick. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה, בעייה מהותית ככל הנראה אין, ועל פניו המוניטין של כל מותגי הקונצרן לא נפגע משמעותית אם בכלל - כל שנה עולים על הכביש כ-25K מכוניות מהקבוצה, לאורך יותר מ-10 השנים האחרונות מאז חדרה הטכנולוגיה הזאת לרב רכבי הקבוצה. שוק היד שנייה של מותגי הקבוצה ער, ואיבוד הערך לא חריג לרעה לרב הדגמים. מבלי להיות חשוף לנתונים של תביעות אחריות וכד', זאת האינדיקציה הטובה ביותר (בטח בהשוואה למותגים אחרים בשוק לאורך זמן).

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.6.2020 בשעה 16:46, yulianx כתב:

הייתי בודק הונדה גאז, מרווחת מאוד, אמינה, חסכונית, פחות חזקה  מהמתחרות בעלות טורבו אך לעיר תהיה מצוינת.

 

אופל קורסה, נוחות נסיעה די טובה, אישית בהתחלה מושב הנהג היה לא נוח אך עם הנסיעה זה השתפר, הרכב חזק יותר, גיר נעים בעל 8 הילוכים, פחות מרווחת מההונדה.

 

בקרוב צריכה להגיע פיגו 208 החדשה אם לא לחוץ כדי לחכות.

אני מחכה נצח ל208 החדשה,  מישהו יודע להגיד אם הרכב יגיע עם לוח שעונים דיגיטלי וגג שחור?? סוף סוף פיסת מידע להיאחז בה, תודה כל הפרסום!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרתי לסוכנות לפני שבוע, לדברי נציג המכירות, 208 החדשה לא צפויה להמכר לפני תחילת 2021, לא יודע אם להאמין לו בכל זאת מנסים להפטר עכשוו מהמלאי הישן..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת ש208 חדשה (דגם ישן) הופיעה אצלי בשכונה לא מזמן, נראה שהתמחור האגריסיבי עושה את שלו.  מזכיר לי קצת את מכירת החיסול של המיקרה טרם השיווק של החדשה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 18.8.2020 בשעה 08:04, llaavvii כתב:

 

כאן לטעמי אתה ממש לא מדייק,

עם ישראל הוא לא טיפש, זה שרובו לא חושב כמוך ורוצה רכב להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בצורה הכי "אמינה" שיש, מחפש רכב חסכוני יחסית (קורולה לדורותיה היו חסכוניות יחסית למשפחתיות),

עם כמה שפחות כניסות למוסך, זה לא אומר שהוא לא "יודע", הוא כן יודע מה שהוא מחפש ומה שטוב לו,

זה שהוא מחפש רכב עם ירידת ערך נמוכה - כי זה מה שהוא רוצה,

תופעת העדר במקרה כזה ממש לא פסולה, הוא מקבל מה שהוא רוצה, ויודע מה שהוא מקבל,

קורולה ללא ברקסים (או עם גיר רובוטי) הוא לא רוצה וראו את זה יופי ב2008.

כאן אתה רחוק מלדייק,בכל הקשור לרכבים עם ישראל לא מבין בכלל,לא יודע מה ההבדל בין צירייה למצערת או בין מערכת לתיקון סטייה מנתיב או בלימה אוטונומית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 50 דקות, Ron.P כתב:

כאן אתה רחוק מלדייק,בכל הקשור לרכבים עם ישראל לא מבין בכלל,לא יודע מה ההבדל בין צירייה למצערת או בין מערכת לתיקון סטייה מנתיב או בלימה אוטונומית.

שוב אתה מפספס, ולמה כוונתי,
אל תכנס למונחים מקצועיים כי הם לא מעניינים,
מתי בפעם האחרונה (מאז ימי שנות השמונים העליזות עם הסובארו DL שהציריות היו פיצוחים) הלכה ציריה באמצע נסיעה (

את מי זה מעניין במקרה הטוב בטסט יגידו לך שהגומיה קרועה)?

 

בטיחות אנשים לאט לאט מכירים ויודעים וכן יש לזה משמעות.

מה שמעניין אותך לא בהכרח מעניין את רוב העם.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה שוב.

את רוב העם (כל העמים) מעניין רק מקרר שייקח אותם מנקודה א אל נקודה ב.

והמקררים היפנים עושים זאת מצויין. הטענה ש "העם לא מבין" בטעות יסודה.

העם מבין טוב מאוד מה טוב עבורו והמקררים היפנים מתאימים לו כמו כפפה ליד.

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...