Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(סוף סוף) ה-208 החדשה בדרך...


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנתיים התמחור מעל למתחרים עובד להם עם 3008, גם כשהם מעלים את המחירים באופן עקבי בשלל הזדמנויות. כנראה שגם עם ה-2008 זה עובד ולכן הם מרגישים בנוח לתמחר את ה-208 גם באותו איזור, במיוחד כשמוסיפים לזה הקצאה נמוכה של כלי רכב. תמיד יהיו כאלה שמוכנים לשלם יותר כדי לקבל מה שהם רוצים, גם אם זה לא בהכרח מוצדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החל מ-119 זה קצת הזוי. קורסה נגמרת במחיר הזה, גם יאריס היברידית , קליאו ב-115.
השאלה מה מקבלית תמורה- מה האיבזור ואחראיות?
 

צריך לזכור שמדובר ברמות גימור גבוהות ומאוד מאובזרות לאור הקצאות נמוכות כרגע.
נניח והיו משיקים אותה עם רמת גימור נמוכה יותר במחיר של 110 אלף ש״ח היו פה הרבה פחות תלונות.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר פסיכי.
בכלל עושה רושם שכל היבואנים בלי יוצא מן הכלל הקפיצו את המחירים בקטגוריית הסופר מיני.
אופל/יאריס/ג'אז/קליאו/פג'ו.
בכולם הגרסאות המאובזרות נמכרות ב115K+, בחצי מהם הן עוברות את ה120K. אני באמת לא יודע מה עבר שם בראש של היבואנים, אבל זו כבר מגמה.
כמה עלתה הג'אז הקודמת בגרסה המאובזרת? ממה שזכור לי סביב ה106K
 כמה היאריס? ממה שזכור לי סביב ה110K להיברידית
כמה ה208? ...

כמה הקליאו? ...

משהו השתבש בשוק או שנהפכנו ליותר עשירים.

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, robertf כתב:

נניח והיו משיקים אותה עם רמת גימור נמוכה יותר במחיר של 110 אלף ש״ח היו פה הרבה פחות תלונות

נניח (למרות שלדעתי קורסה ברמות גימור מקבילות פחות או יותר עולה משמעותית פחות), אבל בסוף זו סופר מיני של מותג עממי, והיא צריכה להמכר במחיר שאנשים קונים בו סופר מיני של מותג עממי, לא במחיר שמשאיר לאנשים עודף ממשפחתית לא רעה בכלל של מותג עממי אחר באפס ק"מ.

 

אלא אם מישהו באמת מנסה למתג את פיג'ו כמותג חצי פרימיום (כמו פולקסווגן?), ושוכח שמותגי ה"מאסה" שנשארים לו הם סיטרואן ואופל, לא בדיוק להיטי מכירות גדולים בישראל של התקופה האחרונה (בניגוד, נניח, לסיאט וסקודה).

 

אבל זו רק דעתי, ושיהיה להם הרבה בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה 3008 מכר למרות שתומחר די גבוה אחרי שראו שמצליח להם? נראה שהכיוון שם זה מתח רווח גבוה, וישאירו את המחיר התחרותי באופל. הרכב נאה, והם מהמרים על אפקט 3008 לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתרון ראשון שאני רואה למחיר של ה208 החדשה זה שאת הדגם הקודם אתה יכול לקנות עכשיו ב89K מהיבואן.

 

בגדול רוב מכוניות הסופר מיני היום כבר בגודל של משפחתיות קטנות לפני עשור, אז אולי המחיר שהם דורשים בהתאם.

 

לגבי הקורסה החדשה משום מה במבחנים האחרונים שראיתי לדגם ה"פשוט" היה לא מעט ביקורת על המרחב במושב האחורי ועל רעשים ושאר זוטות זה שווה 99K?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, llaavvii כתב:

יתרון ראשון שאני רואה למחיר של ה208 החדשה זה שאת הדגם הקודם אתה יכול לקנות עכשיו ב89K מהיבואן.

או ב-79,900 מליסינג אפס ק"מ

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שווה הפרש 10K מ 0 ק"מ אלא אם כן מחזיקים את הרכב לרמה שהוא מת אצלך. 

 

לטעמי ה 208 החדשה תמכר במספרים נמוכים ביותר אבל אולי בגלל הקצאות שוליות זה לא ישנה מבחינת היבואן שיגמור את הסטוק שלו בלי הרבה בעיה. מתאר לעצמי שמתח הרווחים לא רע בכלל וזה מספיק עבורם כדי להחזיק את הראש מעל המים בתקופה הזו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

טרם נולד הרכב שבעת ההשקה שלו גולשי קארספורום יכתבו "וואו!!! מחיר בנזונה! אפילו היו מוסיפים כמה אלפים ועדיין היו מעיפים אלפי יחידות". לא נולד הרכב. 

 

אבל זו ההשקה של דגם מחליף לדגם שאיתנו מ 2012? 2013? שבע / שמונה שנים כאלה? אז ברור שמחירי ההשקה גבוהים, ולאט לאט הם יירדו. 

תוסיפו לזה שההקצאות לשוק הישראלי קטנות מאוד, שאין רמות גימור 'ליסינג' וקיבלתם שתי רמות גימור גבוהות שמתומחרות בהתאם. 

רוצים 208 זולה - קנו קורסה. אצלכם בבית ב 99,990 ש"ח. ישירות מהיבואן. 

רוצים רכב שנראה כמו ה 208 החדשה, חכו כמה חודשים. 

 

 

מי היה מאמין, בשנת 2001 דגם קצה מושחז של רנו, הרנו ספורט קליאו MK1, עם מנוע 2.0 ו-172 כ"ס עלה 115 אלף ש"ח חדש מהחברה...

 

זה עד היום הרכב עם התמורה למחיר הכי טובה שאני זוכר בשוק הישראלי, בוודאי בחיוכים לשקל.

 

 

 



 

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או מי היה מאמין שב96 שקניתי את הפיאסטה שלי הציעו לי דיפנדר ב97K (ורק תקנה),
וטויוטה את הלנדקרוזר 77 ב105K לא משנה הארוך או הקצר, התחננתי לרעייתי לקנות היא אמרה למה צריך את זה,
הבדיחה שהיום הלנדקרוזר שווה כמעט את אותו סכום - שמירת ערך פנומנלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, Liran xsi כתב:

בשנת 2001 דגם קצה מושחז של רנו, הרנו ספורט קליאו MK1, עם מנוע 2.0 ו-172 כ"ס עלה 115 אלף ש"ח חדש מהחברה...

בחישוב גס, 115000 שח ב 2001 שווים כ 153000 שח היום, רק בהצמדה למדד. בלי ריבית. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

מחיר פסיכי.
בכלל עושה רושם שכל היבואנים בלי יוצא מן הכלל הקפיצו את המחירים בקטגוריית הסופר מיני.
אופל/יאריס/ג'אז/קליאו/פג'ו.
בכולם הגרסאות המאובזרות נמכרות ב115K+, בחצי מהם הן עוברות את ה120K. אני באמת לא יודע מה עבר שם בראש של היבואנים, אבל זו כבר מגמה.
כמה עלתה הג'אז הקודמת בגרסה המאובזרת? ממה שזכור לי סביב ה106K
 כמה היאריס? ממה שזכור לי סביב ה110K להיברידית
כמה ה208? ...

כמה הקליאו? ...

משהו השתבש בשוק או שנהפכנו ליותר עשירים.

כששואלים כמה עלו הדגמים הקודמים כדאי גם לזכור מה הם הציעו. 

בדור הקודם התלהבנו ממערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה וכיוון מראות חשמלי. 

בינתיים המנועים התחזקו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות, תאורת לד הפכה כבר לסטנדרט, קוקפיט דיגיטלי ועוד המון אבזור שלא היה מובן מאליו אפילו לפני 3 שנים. 

הסטנדרטים עולים ואיתם גם המחירים. 

היצרנים לא פילנתרופים , כשהם מכניסים חידושים הם מעלים את המחירים של המוצרים שלהם. 

אצלנו העליה מתורגמת כפול (כי יש את העליה במחיר רכישת הרכב ויש את המס שצריך לשלם למדינה). זה תהליך טבעי.

במקרה של ה208 ספציפית, כמו שכבר נאמר, כנראה שההקצאות נמוכות אז אין טעם לייצר ביקוש עודף שלא יעמדו בו ע"י גרסת כניסה זולה, אלא מתרכזים בגרסאות המאובזרות יותר. 

לא כל רכב נולד כדי לכבוש את פסגת הסגמנט, כל דגם לגופו. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

גם בבטיחות היא מנצחת את הפולו ברמת הגימור הגבוהה, כי לפולו אין בארץ ניטור רכב בשטח מת (לא בדקתי מה קורה בחו"ל). כנ"ל לגביי שילוב מנוע וגיר. עדיין רוב הישראלים יעדיפו את הפולו רק בגלל השם.

 

 

זה היה נכון אולי בשנות ה-90 וה-2000. בימינו פולקסווגן הוא שם נרדף לבעיות גיר, ירידת ערך גבוהה ורכב שכל כניסה למוסך מצריכה לקיחת משכנתא. אני לא אומר שזו המציאות אני רק אומר שזו התפיסה בקרב ההמונים. סיאט הצליחו להשיג לעצמם נישה של צעירים בשנות ה-20 שלוקחים הלוואה, קונים רכב חדש וקורעים ת'אוטו בדרך למשרת 6,000 - 7,000 שקל ברוטו בחודש שלהם. סקודה, לפי מה שאני רואה בכבישים, מוכרים יותר לליסינג מאשר ללקוחות פרטיים. בחיי אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שאני רואה סקודה אוקטביה מזגזגת בין הנתיבים היה לי כסף לפתוח שניצליה. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Murzilka כתב:

כששואלים כמה עלו הדגמים הקודמים כדאי גם לזכור מה הם הציעו. 

בדור הקודם התלהבנו ממערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה וכיוון מראות חשמלי. 

בינתיים המנועים התחזקו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות, תאורת לד הפכה כבר לסטנדרט, קוקפיט דיגיטלי ועוד המון אבזור שלא היה מובן מאליו אפילו לפני 3 שנים. 

הסטנדרטים עולים ואיתם גם המחירים. 

היצרנים לא פילנתרופים , כשהם מכניסים חידושים הם מעלים את המחירים של המוצרים שלהם. 

ממש לא. הטכנולוגיה מתפתחת ועלויות הייצור יורדות. עלות הייצור של מסך LCD היום ולפני עשור שונה לחלוטין. עלות הייצור של מערכות בטיחות (חיישנים ועיבוד) כנ"ל. אפילו של מגדש טורבו (אולי בהשוואה קצת יותר ארוכת טווח, אבל על אותו עיקרון).

 

בלי להזכיר שהמנוע פה לא שונה (לפחות מהותית) מזה של הדגם הקודם.

 

והרבה מעבר לזה, עלות ייצור היא רק פרמטר אחד בתמחור, ואפילו לא העיקרי בלא מעט מוצרים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, discoTD5 כתב:

בחישוב גס, 115000 שח ב 2001 שווים כ 153000 שח היום, רק בהצמדה למדד. בלי ריבית. 

 

בכל זאת רכב ספורט לעומת סופר מיני עממית. לא צריך ללכת רחוק ה 208GTI נמכרה כחדשה ב 130K. הרבה יותר תמורה לשקל בעיניי מ 125 אלף על סופר מיני עם אקסטרה ספארק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...