Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
 שיתוף
עוקבים 36

Recommended Posts

זה בסדר גמור אם אתה לא אוהב זו זכותך המלאה.

 גם טוב עבורי ככה הרכב שלי יהיה יותר מבוקש כיד 2 😅.

האמת, גם אני כשראיתי אותה בהתחלה בתמונות וסרטונים לא הייתי בטוח אם אני אוהב את מה שראיתי כי היא אכן עוף מוזר בעיצובה (אגב פתחתי פה בעבר שרשור בשאלה האם לרכוש הצ'בק או סדאן בדיוק בגלל זה), אבל כשראיתי את ההצ'בק במציאות - כבר לא הייתי צריך להתלבט.

 

עריכה אחרונה על ידי Daewoo_Racer
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אם טלקאר היו מורידים את המחיר של הפיקנטו, הם היו מוכרים יותר.  גם אם חברת המזרח היו מורידים את המחיר של הדיפנדר היו מוכרים יותר, שלא לדבר על פורשה שאם היו מורידים את המחיר של ה 911 היו מוכרים

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר?  שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה י

יש אנשים שיעדיפו דירת 2 חדרים בשדרות רוטשילד על פני וילה ברמת השרון, כי הם כבר לא צריכים את הוילה, או שהוילה לא מדברת אליהם ולא עונה לצרכים שלהם.  זה שאתה לא רואה אדם שיעדיף את ה 3 על פני ה cx5 -

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, me5000 כתב:

זה כל העניין לא טענתי שרק אני צודק או שאין אדם בעולם שיעדיף את ה3 על הcx5  אלא שהאדם הממוצע, נגיד 90% מהאנשים היו מעדיפים את הcx5, עובדתית הקטגוריה של הג'יפונים הולכת ומתחזקת בכל העולם, כשהמשפחתיות הולכות ונעלמות, במיוחד היום כשאין פער כזה גדול במחיר. 

אין לי שום עניין ב- SUV אלא אם כן יש לו ערך מוסף כמו יכולת שטח 4*4 (Xv, Duster) .

ולא רק שלא הייתי מעדיף את ה- CX-5 על פני ה-3 אלא שאני באופן אישי הייתי מעדיף את המאזדה 2 (יותר מתחבר לרכבים קטנים)

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, me5000 כתב:

אגב נסעתי במאזדה 3 2018 והיא הייתה סופר לא נוחה, מאזדה 3 2006 של אבא שלי הרבה יותר נוחה, הבולמים של המאזדה 3 החדשה כ"כ נוקשים שזה מטורף. 

 

תנסה לקחת את אותה פניה עם שתי המאזדות תראה מי מהן מגלחת אותה טוב יותר - שוב, על זה אתה משלם! כאן נגזר המחיר ומכאן מגיע הערך. 

 

זה שזו תוצאה של שיווק ושל רצון הלקוחות לקנות רכב על פי הביצועים שלו במקום על פי מידת הנוחות והפרקטיות שלו - אבל זה מה שמוכר - ואנשים משלמים. חלק מהם גם מודים אח"כ שעשו טעות וחלק דווקא מאוד אוהבים את זה. 

 

ומי שמחפש מראש את הפרקטיקה ואת הישיבה הגבוהה וכן גם את הנוחות - יבחר בחירה שונה. 

 

למה אתה מחפש הצדקה לכל דבר? 

אם כל מוצר היה קיים רק בגלל שיש לו צורך או הצדקה - אתה היית בוכה שאתה קומוניסט לא? לא היית רואה אבארט' על הכביש, בטח שלא למבורגיני או פרארי או פורשה או מזארטי וכך הלאה. 

או שזה בדיוק מה שאתה רוצה? שלכולם כאן יהיו קורולות וספורטאז'ים דגמי ליסינג. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס,הזו מ2006 יותר כיפית לנהיגה.

 

הבעיה תהיה בשוק היד שניה,לא חושב שלקוחות יסכימו לשלם על משפחתית עוד 10-15 אלף.

  • רעיון טוב! 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, me5000 כתב:

אני פשוט לא רואה אדם בעולם שמעדיף את ה3 על הcx5  כשהפער כזה קטן במחיר, זה כמו דירת 2 חדרים לעומת וילה 

 

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר? 

שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה יותר?

 

עזוב רגע את הפער של 20K לא מבוטלים בכלל בין ה-3 בגימור הגבוה לבין CX5 ליסינג בסיסית.

למה אנשים קונים אוקטביה מאובזרת במחיר של קארוק בסיסי? 

זה בדיוק למה אתה לא מבין את ענף הפרימיום, לא אצל כולם עובדת שיטת הפח לשקל. 

לא כולם קונים רכב לפי "משקל", יש כאלה שמחפשים איכויות נוספות\אבזור\עיצוב\ייחודיות רחמנא ליצלן ועוד. 

לא כל דגם מיועד להימכר ב Mass market. 

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 08:29, bobi כתב:

לפחות אם דלק מוטורס היו מביאים את 3 עם מנוע ה Skyactive X המהפכני.

אז הם האמת היו יכולים לדבר על רכב מיוחד עם טכנולוגיה שאין לאף אחד אחר. אבל עם מנוע ה G הסטנדרטי, אין לרכב יתרון משמעותי על הקורולות והסיביקים. לא באיבזור ולא במנוע.

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://en.m.wikipedia.org/wiki/SkyActiv%23Skyactiv-X&ved=2ahUKEwjTxoLj-pnrAhVGCewKHf4cDRQQygQwDHoECAgQBQ&usg=AOvVaw047UtB8njMvVI0C5yT9j5R&cshid=1597383013084

 

 

האם יש לך ניסיון עם המנוע הזה מחוץ לדפי הויקיפדיה? 

לפני תקופת הקורונה, יצא לי דווקא לשוחח עם מישהו שעובד בענף הרכב בחו"ל והוא צחק כשסיפרתי לו שבארץ מתלוננים שלא קיבלו את ה-X. 

לפני 23 שעות, אלי55 כתב:

שרשור הטרוניות הזה יראה כבדיחה כאשר יפרסמו את מחירי הגולף 8, ליאון ואוקטביה החדשים...

מחירי הרכבים בתקינה אירופית צפויים לעלות באופן משמעותי ולא רק בגלל הקורונה.

הוא מצחיק כבר היום, כי ספיריט מתומחרת רק כ-2000 ש"ח יותר מהגרסאות הבכירות של גולף\לאון\סיוויק עם מנוע 1.5 טורבו. 

והיא לא ממש נופלת מהן ברשימת האבזור. 

אוקטביה 1.5 אקסקליוסיב הנוכחית בכלל עולה 3K יותר מהמאזדה. 

כמו שנאמר כבר איי שם בתחילת השרשור, זה לא שה-3 התייקרה, אלא שאין לה יותר גרסאות בסיסיות בגזרת ה130K כמו לאחרות. 

 

לפני 17 שעות, me5000 כתב:

זה כל העניין לא טענתי שרק אני צודק או שאין אדם בעולם שיעדיף את ה3 על הcx5  אלא שהאדם הממוצע, נגיד 90% מהאנשים היו מעדיפים את הcx5, עובדתית הקטגוריה של הג'יפונים הולכת ומתחזקת בכל העולם, כשהמשפחתיות הולכות ונעלמות, במיוחד היום כשאין פער כזה גדול במחיר. 

אגב נסעתי במאזדה 3 2018 והיא הייתה סופר לא נוחה, מאזדה 3 2006 של אבא שלי הרבה יותר נוחה, הבולמים של המאזדה 3 החדשה כ"כ נוקשים שזה מטורף. 

מגמת הג'יפונים עשתה את הקפיצה שלה בשוק כבר לפני כמה שנים והיא ממשיכה להתחזק מידי שנה, גם בארץ וגם בעולם.

אבל למזלנו, לא כולם מייצרים את אותו הדבר, עדיין יש מגוון של סגנטים, דגמים וגרסאות כדי שיהיה מענה לכל לקוח וכל אחד יוכל להתאים את המוצר להעדפות האישיות שלו. 

לכל אחד מאיתנו עדיין יש את הזכות לבחור את המוצר שיותר מתאים לצרכים והאופי שלנו.

כדאי ליהנות מזה, לפני שעוברים לעידן של התחבורה השיתופית ואז הרכבים יהיו נטו לשינוע של בני אדם מנקודה א' לב' ללא שום פרסונליזציה. 

 

לגבי החלק השני, עזוב שאין קשר בין רכב שנסעת בו לדגם החדש שנידון בשרשור. 

גם אני מניחה שמאזדה 2006 שלכם לא נועלת חישוקי 18" עם צמיגים בחתך נמוך, אלא 14\15 חתך שעוזר לספוג את השיבושים בכביש יותר טוב. 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 2

Mazda 2 - לשגרה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בדור הראשון היו מספר גדלים של חישוקים 15", 16" ו-17". לגבי 15 אני לא בטוח, אבל אם כן, אז היו רק בדגמי ה-ACTIVE (בעיקר ליסינג).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 39 דקות, Murzilka כתב:

האם יש לך ניסיון עם המנוע הזה מחוץ לדפי הויקיפדיה? 

לפני תקופת הקורונה, יצא לי דווקא לשוחח עם מישהו שעובד בענף הרכב בחו"ל והוא צחק כשסיפרתי לו שבארץ מתלוננים שלא קיבלו את ה-X. 

 

סיקרת אותי... למה הוא צחק? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע באמת חלש יחסית אבל אני מאוד אוהב את השילוב מנוע - גיר במאזדה.

 למרות שהדיילי שלי הוא רכב של כמעט 250 כ"ס  המנוע במאזדה מצליח להעלות אצלי חיוך.

   יוצא לי מדי פעם לקחת את ה CX5 בשעות בוקר מאוד מוקדמות בסופי שבוע.  

למרות שהרכב גדול ומגושם ומנוע ה2.0 באמת קטן עליו, בכבישים הנכונים אני נהנה להשאיר את הרכב בסל"ד הגבוה והיעיל כדי 

לשמור על קצב טוב. 

 זה נכון, הרכב נוסע לאט יחסית אבל משחקי ההילוכים התכופים (מוד ידני) , הסל"ד הגבוה והדרמה שמעניק צליל

 המנוע מעל 6K סל"ד בהחלט עושים לי את זה.  אני אפילו חושב שזה מהנה יותר מהדיילי שלי שמסוגל לעשות את אותו המסלול הרבה יותר מהר

  ללא כל משחקי הילוכים וסל"ד גבוה. אין דרמה ורגש. 

המאזדה מרימה ידיים בעליות תלולות ותאוצות ביניים שלא מאפשרות עקיפות מהירות.  

 ככרכב משפחתי רעש המנוע בסל"ד גבוה מאוד מפריע לנוסעי הרכב. 

 לא פעם אני מקבל מאישתי הערה " למה המנוע כל כך רועש?  הרכב מקולקל?" 

 כנהגת, היא לא רגילה להגיע לסל"ד כל כך גבוה. 

   

עריכה אחרונה על ידי banji man

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש מזדה 3 ספיריט 2008 במצב תצוגה, עדין מחכה לרגע שהיה לי מספיק כסף כדי להעיף את המזדה ולקנות רכב עם טורבו שגם יועיל לחיסכון בדלק וגם לביצועים.

מזדות שומרות על קו ברור של נהיגה מהנה(אין מה לעשות מתלים קשיחים וג'אנט 18 במזדות שתורם לפידבק וספורטיביות.)

אבל הם שומרות על אמינות בגלל גיר פלנטרי ומנוע אטמוספרי.

אבל אין מה לעשות מתישהו הם יעברו למנועי טורבו כמו כל המתחרות.

הרבה אנשים משלמים הרבה כסף בשביל סדרה 1 או A קלאס שאין שם אבזור כמעט ואתה משלם רק על המותג, המזדה החדשה אין ספק שהיא עולם אחר והיא פרימיומית אבל זה לא מרצדס.

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Murzilka כתב:

 

האם יש לך ניסיון עם המנוע הזה מחוץ לדפי הויקיפדיה? לפני תקופת הקורונה, יצא לי דווקא לשוחח עם מישהו שעובד בענף הרכב בחו"ל והוא צחק כשסיפרתי לו שבארץ מתלוננים שלא קיבלו את ה-X. . 

יש לך את זה אולי ביותר אינפורמטיבי ופחות רדוד בלי שום תוכן ממשי, ברמת טוקבק של טמקא?

אז איזה פלוני אלמוני צחק ממשהו, המנוע הזה מביקורות באינטרנט של מי שכן נסעו עליו הוא הרבה יותר חסכוני ממנועים רגילים עם הצתה מסורתית. והוא פיסת טכנולוגיה מהפכנית ומאוד מרשימה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, admtaynov13? כתב:

לי יש מזדה 3 ספיריט 2008 במצב תצוגה, עדין מחכה לרגע שהיה לי מספיק כסף כדי להעיף את המזדה ולקנות רכב עם טורבו שגם יועיל לחיסכון בדלק וגם לביצועים.

מזדות שומרות על קו ברור של נהיגה מהנה(אין מה לעשות מתלים קשיחים וג'אנט 18 במזדות שתורם לפידבק וספורטיביות.)

אבל הם שומרות על אמינות בגלל גיר פלנטרי ומנוע אטמוספרי.

אבל אין מה לעשות מתישהו הם יעברו למנועי טורבו כמו כל המתחרות.

הרבה אנשים משלמים הרבה כסף בשביל סדרה 1 או A קלאס שאין שם אבזור כמעט ואתה משלם רק על המותג, המזדה החדשה אין ספק שהיא עולם אחר והיא פרימיומית אבל זה לא מרצדס.

כשתמכור אותה תעדכן אותי 😁

הייתה לי מזדה 3 2006, רמת גימור הכי פשוטה, ואהבתי אותה ממש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.8.2020 בשעה 21:52, MMZ1973 כתב:

אתם יודעים מה? הצלחתם לשכנע אותי.

מאזדה 3 זה רכב הכי טוב בין כל ההצ'בקים.

לא סתם הכי טוב. הוא רכב פרימיום.

הוא ברמה של אינפיניטי, אודי, מרצדס וכמעט ברמה של פורש. טוב, תורידו את המילה "כמעט".

גם המחיר שלו הוא בסדר גמור. הייתי אומר יותר מזה - המחיר יחסית זול.

יש הרבה מקום מאחורה, תא מטען גדול ונוח.

אין בו בכלל חסרונות. פשוט רכב מושלם.

 

הייתי רץ מחר להזמין אותו, אבל נגמר במלאי. חוטפים אותו כמו לחמניות חמות.

אבל אני מוכן לחכות. בשביל רכב כזה!

 

פורש לא מייצרים שום דבר בסגמנט C.

 

בתאריך 13.8.2020 בשעה 22:02, פבל כתב:

ברור, התכוונתי לעניין עם המזוודה על הרצפה מאחורי המושב הקדמי, שהוא לא בהכרח מעיד על המרווח לבני אדם במושב האחורי.

 

ברור, הוא כן מעיד על המרווח לבני אדם במושב האחורי רק כל עוד יש להם רגליים והם מעל גיל 12 בערך... 🤣

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 08:29, bobi כתב:

לפחות אם דלק מוטורס היו מביאים את 3 עם מנוע ה Skyactive X המהפכני.

אז הם האמת היו יכולים לדבר על רכב מיוחד עם טכנולוגיה שאין לאף אחד אחר. אבל עם מנוע ה G הסטנדרטי, אין לרכב יתרון משמעותי על הקורולות והסיביקים. לא באיבזור ולא במנוע.

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://en.m.wikipedia.org/wiki/SkyActiv%23Skyactiv-X&ved=2ahUKEwjTxoLj-pnrAhVGCewKHf4cDRQQygQwDHoECAgQBQ&usg=AOvVaw047UtB8njMvVI0C5yT9j5R&cshid=1597383013084

 

המנוע יקר, עם המיסוי בארץ ההערכה שלהם דיברה על 170K לפחות ל-X (שגם מגיעה בחו"ל מאובזרת יותר מהספיריט שלנו).

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 08:41, robertf כתב:

אבל אישית המנוע האטמוספרי לא עושה לי את זה,

 

מנוע אטמוספרי לא עושה לך את זה?

עד לפני כמה שנים טורבו ב-BMW היה נתפס כמו צלם בהיכל

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 09:55, רועי5 כתב:

לא נהגתי ב 3, כן ב 30, שמרווחת קצת יותר, בעלת תא מטען וחלונות מעט גדולים יותר וזה הספיק לי,

 

דווקא הפוך, בסיס הגלגלים של ה-CX-30 קטן יותר ב-7 ס"מ משמעותיים, שלפחות חלקם קוצצו מהמרווח במושב האחורי.

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 11:17, bobi כתב:

הספורטאג' יותר בזבזנית בדלק.

עד שלא יהיה דגם היברידי, מבחינתי עדיף את 3 שיותר חסכונית.

אבל אם כבר מגיעים לסגמנט הזה, לדעתי הקורולה עדיפה. היא יותר חסכונית ועם כל המערכות האוטונומיות שיש גם ב 3.

 

יש אנשים שבשבילם רכב זה לא רק צריכת הדלק שלו.

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 16:12, lanosforce כתב:

ועכשיו עוד יותר ברצינות: אם היו אומרים לי שזה רכב של 180 או אפילו 200 אלף גם הייתי מאמין. האמת זה חבילת הפרימיום אז אולי זה בכלל המחיר? 

 

ביחס לספיריט הנוכחית אני רואה תוספות כאלה:

* AWD

* מושבי עור

* כיוון מושבים חשמלי

* מערכת אופציונלית של BOSE

* HUD

* ספי מתכת מתחת לדלתות

* מנוע ה-SkyActive-G 2.5

 

אם היה מגיע לארץ בקלות זה היה יכול להגיע גם ל-170 או 180 אלף שחצי מזה מיסוי.

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 17:28, ik3 כתב:

 לא יודע אם לקרא לפיזו או פולקסוואגן פרמיום, פשוט כל השאר שציינת הם מותגי באג'אט

 

לא, באדג'ט זה דאצ'יה למשל

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 21:04, David32 כתב:

אני לא מבין.

מאזדה 3 בטופ עולה 148.

CX-5 עולה ברמת כניסה 169.

 

21 אלף שקל הבדל.

זה 14% מ 148

 

מה אני מפספס? איך זה אחד נגד השני?

 

אני אעזור לך דוד, אתה פיספסת שזה שרשור חופש הגדול, ופות"ש פשוט עוד לא הגיע ללמוד חיסור או אחוזים.

אולי בשיעורי הזום בשנת הלימודים הבאה.

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 21:07, MMZ1973 כתב:

אני לא מתכוון לקנות את ה- 3 (האצ'בק).

לא אוהב את הצורה של הרכב, בעיקר את החלק האחורי מהצד וגם את החלק הקדמי הארוך.

הוא גם לא מתאים לדרישות שלי, כלומר תא מטען לפחות 350 ליטר ומקום במושב האחורי.

אני חוזר ואומר שגם המחיר שלו ממש מוגזם, למרות שאני כן יכול להרשות לעצמי ולקנות אותו.

 

מי שרוצה ומתלהב מהרכב - שיקנה.

 

גם אני פחות אוהב את איזור קורה C (מה שקראת לו חלק אחורי מהצד) וצריך תא מטען גדול יותר, לקחתי את הסדאן.

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 21:15, Doron_Z כתב:

(עם הגג הפנורמי והכל)

 

אין גג פנוראמי כי לטענת מאזדה "זה פוגע בקשיחות המרכב" או משהו בסגנון 🙄

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

דווקא הפוך, בסיס הגלגלים של ה-CX-30 קטן יותר ב-7 ס"מ משמעותיים, שלפחות חלקם קוצצו מהמרווח במושב האחורי.

 

מכוניות גבוהות, ג'יפונים בשם גנרי, אינן מתאפיינות בהכרח בבסיס גלגלים ארוך במיוחד שכן למרחב הפנים מתווסף גם מימד הגובה, לעיתים גם הרוחב. כך שהעובדה של 3 בסיס גלגלים ארוך יותר מאשר ל 30, גם מה CX5 אגב, לא הופך אותה למרווחת יותר. ומסכים שה 30 לא משהו מבחינת היושבים מאחור, וגם החלונות כפי שציינתי צנועים ביחס בשטחם, אבל התחושה מרווחת יותר מאשר ב 3 שמזכירה לכל מי שיושב בה מאחור, או לפחות לי, איך נראים החיים בצוללת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

אין גג פנוראמי כי לטענת מאזדה "זה פוגע בקשיחות המרכב" או משהו בסגנון 

 

לא יודע איך להגדיר את זה, כנראה שזה חלון שמש, בכל אופן חלק זכוכית בגג שהוסיף למראה של הרכב יש שם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...