Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, me5000 כתב:

לא יודע, הטיעון הזה שהיא מיועדת לסוג מאוד מסוים של אנשים (הצהרה טיפה מתנשאת, סורי) זה עדיין לא מצדיק את המחיר, וזה משתקף במכירות. 

מה מתנשא באמירה שמוצר מסוים לא פונה לשוק המיינסטרים? כשקוראים לאאודי A3 מכונית פרימיום זה גם מתנשא? אתה פשוט מתעקש לשפוט את ה-3 כמו שאתה שופט יונדאי איוניק, וזה פשוט לא נכון. אף אחד פה לא אומר "זה לא בשבילך" או "אנחנו כולנו קונים מאזדות ואתה פשוט לא מבין". אני, סתם כדוגמה, אין סיכוי שאקנה את ה-3 כמו שהיא נמכרת היום. כי המנוע שלה מבאס. אבל אני עדיין מצליח להבין את מה שהיצרן מכוון אליו ולכן אני כביכול "מגן עליה".

 

לפני 10 שעות, me5000 כתב:

אם המוצר היה מתומחר בצורה נכונה הוא היה נחטף, מה שלא קורה בפועל.

זה פשוט לא נכון. וזה שתחזור על האמירה הלא הנכונה הזו 2000 פעם לא יהפוך אותה לנכונה. 

אם מוצר מתומחר "נכון", הוא נמכר בכמות שהיצרן שלו רוצה שהוא יימכר. והרבה פעמים יצרן לא מכוון שמוצר "ייחטף". לפעמים הוא אפילו רוצה שיהיו סביבו דיונים על כך שהוא יקר מדי. היה סיפור דומה לא מזמן עם הגלגלים של המאק פרו החדש של אפל, ועשו על העניין הזה סרטון מעלף (אני חושב שזה זה, אני לא יכול כרגע לצפות בו):

 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 דקות, פבל כתב:

אני, סתם כדוגמה, אין סיכוי שאקנה את ה-3 כמו שהיא נמכרת היום. כי המנוע שלה מבאס.

 

כמישהו שיש לו ניסיון עם הדור הקודם של הרכב, מה כל כך נורא במנוע הזה? רק בגלל שאין בו טורבו הוא אוטומטית רע? 

 

אולי אני מדבר ככה כי הבסיס העיקרי שלי להשוואה זה לא רכב מאוד חזק בפני עצמו אבל עבור רכב שהוא בסופו של דבר משפחתי המנוע הזה הוא מעל ומעבר למה שנדרש עבור הבנאדם הממוצע שקונה רכב כזה. 

 

גם מי שאוהב את האלמנט הדינמי בנהיגה אז שמים מצב ספורט והרכב מגיב בסדר גמור, לא מבין למה עניין המנוע חוזר שוב ושוב, זה לא ברז עם כל הציפיות שיש מרכב ספורט, כולה רכב משפחתי וכמשפחתית עם מנוע אטמוספרי אין שם בעיה. 

 

וסלח לי גם אם אכנס לקלישאה או אמונה קדומה אבל סביר להניח שלטווח רחוק של כמה שנים טובות, המנוע הזה גם יחזיק ויהיה אמין יותר מכל האופציות המטורבתות ככה שאם הייתי קונה רכב בשביל שיתפגר תחת הידיים שלי, ללא ספק זו היתה הבחירה שלי על פני התחרות עם המנועי טורבו הנמרצים כביכול. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.8.2020 בשעה 14:58, m3x7r3m3 כתב:
 

 

אם הם לא נחשבים פרימיום אז איך תסווג אותם מול סיטרואן - אופל / סקודה - סיאט בהתאמה?

אפשר לקרוא לזה חצי-יוקרה, פרימיום, חתול וכו', איך שנוח לך.

 

 

צודק, טעות הקלדה

 לא יודע אם לקרא לפיזו או פולקסוואגן פרמיום, פשוט כל השאר שציינת הם מותגי באג'אט

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Doron_Z כתב:

כמישהו שיש לו ניסיון עם הדור הקודם של הרכב, מה כל כך נורא במנוע הזה? רק בגלל שאין בו טורבו הוא אוטומטית רע? 

זה לא רק שאין לו טורבו, גם האופי שלו מבאס*. הוא מפיק מומנט מקסימלי ב-4000 סל"ד, אבל הוא מאוד חלש בסל"ד נמוך ודורש שממש "יקרעו" אותו כדי להפיק כוח סביר. שגם אז, אגב, צריך לציין - מדובר על בסך הכל 21 וחצי מומנטים. מקביל למנוע 1.4-1.5 ליטר טורבו.

יש מנועים אטמוספריים שמצליחים להיות מספקים גם בסל"ד נמוך (לדוגמה זה של ה-BRZ, כל, אפילו למרות ה"בור"), אבל זה של מאזדה פשוט מבאס*.

 

*מבאס עבור מישהו שאוהב מנועים שמרגישים "חסרי מאמץ" - כלומר או טורבו בלחץ נמוך או עם הרבה נפח. אתה צודק במה שאתה אומר שלאדם הממוצע הוא מספק בהחלט, אבל אנחנו פה לא אנשים ממוצעים, אנחנו דפוקים בראש. 

 

לפני 17 דקות, Doron_Z כתב:

וסלח לי גם אם אכנס לקלישאה או אמונה קדומה אבל סביר להניח שלטווח רחוק של כמה שנים טובות, המנוע הזה גם יחזיק ויהיה אמין יותר מכל האופציות המטורבתות

עזוב, עזוב. צא מהקונספציה הזו ויפה שעה אחת קודם. אין שום קשר בין טורבו לאמינות. יש מנועי טורבו יותר ופחות אמינים, ויש מנועים אטמוספריים אמינים יותר ופחות, הטורבו הוא לחלוטין עוד רכיב שיכול להתקלקל, אבל הוא גם נוטה להציג (לרוב) אמינות גבוהה מספיק (אורך חיים דומה או קרוב לזה של המנוע עצמו) בעשור +/- האחרון ובמנוע יש עוד מאות רכיבים שיכולים להתקלקל לפני הטורבו ולגמור את המנוע. 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין איך אפשר לקרוא לרכב הזה רכב משפחתי, כמו שהרבה אנשים כותבים כאן.

נגיד - רכב ספורטיבי, נגיד - רכב פרימיום (למרות שאני באופן אישי ממש לא מסכים עם זה).

הוא לא מתאים למשפחה ישראלית.

לאדם בודד - כן, לזוג - כן, זוג עם ילד - ממש בקושי (בגלל תא מטען קטן). למשפחה ממוצעת עם 2-3 ילדים - אין מצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.8.2020 בשעה 17:25, פבל כתב:

מאזדה, היצרנית. מה שקרה בישראל עם הדורות הקודמים של ה-3 היה אנומליה בעולם. אנחנו היינו פחות או יותר השוק היחיד בעולם בו מאזדה הייתה שחקן גדול. בהתחלה הם ניסו לקלוע למיינסטרים, זה לא הצליח להם (חוץ מאשר בישראל), אז הם הלכו לכיוון הספורטיבי (זום זום), זה עדיין לא הצליח להם (חוץ בישראל), אז עכשיו הם הולכים לכיוון היוקרתי. 

סיפור מאוד דומה, אגב, קורה כאן גם עם סובארו, סוזוקי ומיצובישי, שלוש יצרניות מאוד קטנות בקנה מידה עולמי שמוכרות בישראל הרבה יותר ממה שהן "אמורות".

אגב לא לגמרי הבנתי את נושא הזום זום בארץ, הסלוגן הזה לא היה כשהם שיווקו את דגמי הmazdaspeed? שמן הסתם לא הגיעו לארץ הקודש לצערנו

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, MMZ1973 כתב:

אני לא מבין איך אפשר לקרוא לרכב הזה רכב משפחתי, כמו שהרבה אנשים כותבים כאן.

זה פשוט השם של הקטגוריה. כמו שלטויוטה יאריס קוראים סופר מיני. הוא לא סופר שומדבר, אבל זה השם של הקטגוריה.

 

לפני 1 דקה, ik3 כתב:

אגב לא לגמרי הבנתי את נושא הזום זום בארץ, הסלוגן הזה לא היה כשהם שיווקו את דגמי הmazdaspeed?

זה היה בתקופת ה-3 דור ראשון/שני, כשמאזדה עדיין היו תחת בעלות חלקית (כ-25%) של פורד (1974-2015). בגלל שפורד תמיד היו ידועים במכוניות המתנהגות שלהם, האופי הזה עבר גם לדגמים של מאזדה. הם כולם היו ספורטיביים יחסית - דגמי המאזדספיד פשוט היו עוד יותר ספורטיביים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר קנה מזדה 3 חדשה 

הדלת נוסע לא נסגרת ונפתחת כמו שצריך , צריך ממש כוח של גבר כדי לפתוח או לסגור אותה.

הרכב עצמו מרגיש בסדר לא הכי מרווח לא הכי נוח גאנטים גדולים סתם עם חתך נמוך שפוגע בנוחות, הכל מרגיש יחסית איכותי ומסכים בעברית שמוסיפים לזה, זה רכב טוב, ב150 אלף אתה לא קונה אותו זה יקר.

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.8.2020 בשעה 16:23, פבל כתב:

נאמרו כאן כמה דברים שפשוט לא מתיישבים עם המציאות... כמה, קונספציות שגויות, אם תרצו.

 

ה-3 צפופה, אחת הצפופות בקטגוריה אם לא הצפופה ביותר. בסיס הגלגלים כשלעצמו הוא נתון חסר משמעות בדיוק כמו אורך כללי או מרווח גחון. ה"בעיה" במאזדה היא מיקום המנוע, שיושב (הפעם) מעל הסרן הקדמי (ובדורות הקודמים אפילו מאחוריו), כדי לשפר את ההתנהגות, אז הרבה ס"מים יקרים "הולכים לאיבוד" על זה. 

יחד עם זאת, היא הייתה לי מספיק מרווחת כדי לשבת מאחורי עצמי (1.82 מ'), ותכלס, אני לא באמת רואה סיבה למה צריך יותר מזה. 

 

מבחינת איכות - היא "לא רואה ממטר" אף מכונית עממית אחרת. לא פיג'ו, לא פולקסווגן ואפילו לא דאצ'יה. אני מוכן לשים כסף שאם אני מושיב 10 אנשים רנדומליים בתוך מאזדה 3 ובתוך סדרה 1, רובם לא יצליחו למצוא הבדלי איכות. 

עם הדור הנוכחי (3, XC30) מאזדה עשתה קפיצת מדרגה עצומה ממכונית עממית איכותית, למכונית פרימיום פר-אקסלנס מבחינת איכות חומרים. מבחינת אבזור היא גם עולה על רוב המשפחתיות פרימיום (יעני A3 ושות'), בטח ובטח שבגרסאות הבסיס. 

 

הדבר היחיד שבגללו ה-3 לא שווה אפילו קרוב ל-150 אלף שקל שמבקשים עליה הוא המנוע המבאס והרזה שממש מרגישים שהוא פשוט לא עומד בקנה אחד עם השלדה ושאר הפרמטרים של האוטו.

אגב, תכלס תכלס, מבחינת מחיר, ה-3 לא ממש התייקרה, היא פשוט וויתרה על גרסאות הליסינג (עד שהן חזרו לא מזמן), המחיר של ה-148,000 שקל הוא לגרסת ספיריט, וזה בדיוק 5,000 שקל יותר ממה שעלתה גרסת פרימיום (שהחליפה את הספיריט לתקופה קצרה) של הדגם הקודם. 

בול. פשוט בול.

מכונית מצוינת, אבל ממש לא ה-VFM הכי טוב בקטגוריה (שנות אור משם), אבל יש לה דברים אחרים להציע. הדבר הראשון לדעתי הוא שהיא פשוט הכי יפה מכל הסגמנט. אין שום מכונית משפחתית שנראית קרוב אליה. זה סקרלט ג'והנסן בקבוצה של מעודדות בקולג' באלבמה, איפה שאם יש לך יותר מ-6 שיניים בפה אתה שמאלני.

המנוע בהחלט MEH. אני אוהב אטמוספרי, אבל עדיין זה לא זה. אם היה 2.5 או משהו קצת יותר בשרני זה היה יכול להיות נחמד. אני מניח שמנוע טוב יותר היה שם אותה להתחרות באמת מול בימריות ולא נראה לי ששם היא הייתה פורחת.

הניהוג לדעתי יותר טוב מהפוקוס החדשה בניגוד למה שנכתב כאן, אבל לגודל החיצוני בגדול שלה יש מחיר ללא ספק.

משפחה + 2 תסתדר עם המאזדה הזו בלי שום בעיה. 

סך הכל יש לה את הקטע שלה, את היתרונות (הדי ייחודיים) שלה ונחמד שהיא לא נמכרת הרבה. יש מכוניות שמתאימות יותר ממנה כמשפחתיות (קוריאניות מעולות) ובמחיר טוב יותר. הן גם יותר טובות מסדרה 1 כמשפחתית. 

בג'יפונים מקבלים "גודל", אבל מפסידים דברים אחרים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


הניהוג לדעתי יותר טוב מהפוקוס החדשה בניגוד למה שנכתב כאן

מהניסיון (הלא רב אני מודה) עם שניהם אני ממש לא מסכים (אף מבחן ״זר״ שקראתי גם לא), אבל היי מותר להסכים שלא להסכים...


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, admtaynov13? כתב:

הדלת נוסע לא נסגרת ונפתחת כמו שצריך , צריך ממש כוח של גבר כדי לפתוח או לסגור אותה.


כבר אמרנו פרימיום. ככה זה דלת פרימיום, היא כבדה, היא מסיבית והיא עושה רעש כזה שסוגרים אותה... אחחחחח זר לא יבין זאת.

 

בקיצור רצה פרימיום קיבל פרימיום לא מתאים לו שיקנה יונדאי קוראני עם דלתות מקרטון חלב.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה שלך קצת מזכירה את זה שכל פעם מישהו אומר שDSG זה אמין וומשוכנעים שזה באמת ככה.

הדלת הזאת תקולה וככה היא הגיעה מהמפעל הרכב חדש כל הדלתות בסדר ורק צד נוסע לא בסדר, שום דלק כבדה הדלת כמו דף נייר לעומת מרצדס אפילו C קלאס, אין ספק שהרכב איכותי והכל אבל הוא רחוק מפרימיום אפילו הנסיעה שלו לא חלקה ושלא נדבר על זה שאתה עומד במקום ויש רעידות ורעש של אזור תעשיה מהמנוע.

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, robertf כתב:


מהניסיון (הלא רב אני מודה) עם שניהם אני ממש לא מסכים (אף מבחן ״זר״ שקראתי גם לא), אבל היי מותר להסכים שלא להסכים...


Sent from my iPhone using Tapatalk

בהחלט מותר. יש גם עניין של אופי נהיגה שונה, דעה קדומה, תחושות לא מדידות ועוד הרבה פרמטרים שכנראה קשה למצוא זהים אצל שני נהגים שונים.

האמת שמזה זמן רב אני מוצא את עצמי לא מסכים עם קונצנזוסים או דעות שקראתי פה (או במבחני רכב אחרים). כמובן שמדובר בנושאים שאינם שחור/לבן, אלא תחושות, אבל אני מתקשה עם מבחני רכב בתקופה האחרונה. אני גם מוצא אותם מסיחים את דעתי בנהיגה. אני כל הזמן מחפש לראות את מה שכתבו במבחן במקום להתרשם בעצמי. לכן כשרכב מסקרן אותי מאוד אני קודם נוהג ואז מתחיל לקרוא ביקורות (למרות שמשעמם בשירותים :) ).

לפני 35 דקות, admtaynov13? כתב:

התגובה שלך קצת מזכירה את זה שכל פעם מישהו אומר שDSG זה אמין וומשוכנעים שזה באמת ככה.

הדלת הזאת תקולה וככה היא הגיעה מהמפעל הרכב חדש כל הדלתות בסדר ורק צד נוסע לא בסדר, שום דלק כבדה הדלת כמו דף נייר לעומת מרצדס אפילו C קלאס, אין ספק שהרכב איכותי והכל אבל הוא רחוק מפרימיום אפילו הנסיעה שלו לא חלקה ושלא נדבר על זה שאתה עומד במקום ויש רעידות ורעש של אזור תעשיה מהמנוע.

 

נו שיפנה לדלק. יש להם שירות טוב. נשמע שנפלתם על לימון.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והרי אדם לפניך, שמעדיף את ה3 מהדור הקודם (2018) על הcx5,
בחתונה של אחותי, השכרנו cx5 חדשה לגמרי, שמחתי מאוד לחזור ל3 אחרכך, הcx5 מרגישה מגושמת יותר, איטית יותר, ומתרסקת יותר ( אולי בגלל שהרכב היה מהשכרה, אבל גם בהשכרה היה פחות מ45 אלף קמ)

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...