Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, פבל כתב:

חכם סיני זקן אמר פעם "נו שיט שרלוק". ברור שאם היא הייתה זולה יותר היא הייתה נמכרת יותר. זה נכון רק ל-100% מהדברים שעולים כסף.

 

את קיה נירו עם כמעט אותו מחיר (146K עבור EX) רואים בכל מקום.

אני מסכים שמאזדה 3 הוא רכב איכותי. אבל זה לא מספיק ולא מצדיק את המחיר כל כך גבוה שלה.

 

לפני 19 דקות, farkash7 כתב:

נוסיף על מה שפבל אמר.

השרשור רק התחיל ומתוך שני עמודים אפשר להגיד שחצי מהתגובות הן איזכור של ה-3 יחד עם BMW ושאר מותגי פרימיום, אז כנראה שהתמחור מצויין כי הוא עשה בדיוק מה שציפו ממנו.

 

זה שמחיר של ה- 3 כל כך גבוה עוד לא הופך את הרכב לפרימיום.

עיצוב וסלון יפה זה עדיין לא מספיק לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ואם קיה נירו היה עולה 120K הוא היה עוד יותר נפוץ. 

דירות עולות מיליוני שקלים, והן אפילו יותר נפוצות מקיה נירו. 

או במילים אחרות, אתה לא יכול להגיד שמשהו היה יותר נפוץ אם הוא היה יותר זול על סמך מחיר של משהו אחר לחלוטין. כל דבר, אם היה יותר זול, היה יותר נפוץ.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, farkash7 כתב:

נוסיף על מה שפבל אמר.

השרשור רק התחיל ומתוך שני עמודים אפשר להגיד שחצי מהתגובות הן איזכור של ה-3 יחד עם BMW ושאר מותגי פרימיום, אז כנראה שהתמחור מצויין כי הוא עשה בדיוק מה שציפו ממנו.

 

לא רק בגלל התימחור, אלא כי כמו שפבל כתב - מאזדה באמת מכוונים גבוה בשנים האחרונות, וה-3, CX30 וה-6  החדשות בהחלט העלו את הרף.

אם עד לפני בערך עשור מאזדה היו מתחרים במגרש של סוזוקי, טויוטה, אופל וכו', בשנים האחרונות, ועם כל דור חדש שמוצג, הם כבר הרבה יותר קרובים ללקסוס, לאינפיניטי ולבמוו מאשר לפיז'ו, סיטרואן, הונדה או סיאט.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר שמחיר של נירו כמעט כמו מחיר של ה- 3. נכון?

אפשר לראות את הסטטיסטיקה כמה נירו מכרו וכמה מאזדה 3. זה הכל.

 

לפני 5 דקות, Mr_Shankly כתב:

 

אם עד לפני בערך עשור מאזדה היו מתחרים במגרש של סוזוקי, טויוטה, אופל וכו', בשנים האחרונות, ועם כל דור חדש שמוצג, הם כבר הרבה יותר קרובים ללקסוס, לאינפיניטי ולבמוו מאשר לפיז'ו, סיטרואן, הונדה או סיאט.

 

אני לא ממש אוהב את פיז'ו, אבל לא חושב שעיצוב של מאזדה יותר יפה מעיצוב של פיז'ו.

עיצוב של קיה לא רע בכלל ומחירים הרבה יותר שפויים.

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר שההשוואה הזו לא רלוונטית לשום דבר כי אלה שני מוצרים שונים בתכלית. כדוגמה נתתי את הדירה, שעולה הרבה יותר גם מה-3 וגם מהנירו, ועדיין יותר נפוצה משניהם ביחד. 

הנירו משחק במגרש אחר לחלוטין, הוא "כל הדברים לכל האנשים". הוא יחסית ג'יפון, יחסית מרווח, יחסית פרקטי, יחסית חסכוני, יחסית זול, המאזדה 3 מכוונת לקהל שונה בתכלית, היא מכוונת לנישה קטנה הרבה יותר שיש בה הרבה פחות רוכשים. אי אפשר להשוות בין שניהם. בכלל. הנירו אולי יותר "כדאי" מה-3, אבל "יותר כדאי" ממש לא שווה "יותר טוב". כי הנירו גם יותר כדאי מ-S קלאס, ועם כל כמה שאני אוהב את הנירו, S קלאס הוא לא.

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, me5000 כתב:

אוקטביה מרגישה ענקית ומרווחת מבפנים, מאזדה מרגישה צפופה אז גם אם בסיס הגלגלים שלה יותר גדול זה וזה לא מתורגם לפרקטיקה זה די חסר טעם. 

 

המטרה בתכנון לא הייתה לתת מרווח פנים עצום כמו באוקטביה, אלא משפחתית ספורטיבית. וזה מכתיב דברים.

 

לפני 54 דקות, me5000 כתב:

למה שמישהו יבחר במאזדה 3 אם הוא יכול לקנות באותו הסכום ג'יפון? גם אם הוא יהיה טיפה איכותי מבפנים, לדעתי הגובה והנוחות מפצים על זה. 

 

אני בחרתי 3 על פני ג'יפון, כי ספורטיביות יותר מעניינת אותי, והאיכות חומרים זה משהו שאתה מרגיש הרבה יותר מאשר התא מטען למשל.

 

לפני 45 דקות, MMZ1973 כתב:

רכב באורך 446 ס"מ עם בסיס גלגלים 272.5 ס"מ וכל כך צפוף מאחורה עם תא מטען של סופר מיני (295 ליטר בלבד). אפילו בסקודה פאביה יש תא מטען גדול יותר.

באוקטביה בסיס גלגלים 4 ס"מ פחות, אבל אין מה להשוות כמה היא מרווחת.

 

אוקטביה גם ארוכה יותר ב-21 ס"מ שלמים.

אם כבר אז תשווה את ה-3 סדאן לאוקטביה.

 

לפני 34 דקות, פבל כתב:

מבחינת איכות - היא "לא רואה ממטר" אף מכונית עממית אחרת. לא פיג'ו, לא פולקסווגן ואפילו לא דאצ'יה. אני מוכן לשים כסף שאם אני מושיב 10 אנשים רנדומליים בתוך מאזדה 3 ובתוך סדרה 1, רובם לא יצליחו למצוא הבדלי איכות. 

עם הדור הנוכחי (3, XC30) מאזדה עשתה קפיצת מדרגה עצומה ממכונית עממית איכותית, למכונית פרימיום פר-אקסלנס מבחינת איכות חומרים. מבחינת אבזור היא גם עולה על רוב המשפחתיות פרימיום (יעני A3 ושות'), בטח ובטח שבגרסאות הבסיס. 

 

צודק לחלוטין, אבל גם פיג'ו עם ה-2008/3008 בדורות האחרונים עשו קפיצת מדרגה יפה מאוד.

 

לפני 28 דקות, פבל כתב:

כ"יותר איכותיים". לא לכל דבר יש תת-תת-תת-קטגוריה. 

יש עממי: שזה כל דבר החל מדאצ'יה, עבור בטויוטה וכלה בפולקסווגן.

ויש פרימיום/יוקרה שמתחיל באינפיניטי בקצה הנמוך של הסקאלה ונגמר במרצדס.

מעל זה יש את האולטרה-פרימיום או איך שלא קוראים להם - בנטלי/רולס וקצת מה שאסטון מנסה להיות. 

 

יש יצרניות שמנסות לנזול קצת בין הקטגוריות, כמו פולקסווגן מאז תחילת תקופת הגולף בערך, או מאזדה עכשיו.

 

נראה לי שהמרווח בין פולקסווגן ובין אינפיניטי מספיק רחוק בשביל להכניס שם קטגוריה שלמה, קרא לזה סמי-פרימיום, חצי יוקרה או מה שבא לך.

אבל עובדתית שני קונצרני ענק (PSA עם פיג'ו, VAG עם פולקסווגן) מכוונים בדיוק למרווח הזה.

אז כנראה יש שם ביזנס בחתולים האלה.

 

לפני 18 דקות, MMZ1973 כתב:

את קיה נירו עם כמעט אותו מחיר (146K עבור EX) רואים בכל מקום.

אני מסכים שמאזדה 3 הוא רכב איכותי. אבל זה לא מספיק ולא מצדיק את המחיר כל כך גבוה שלה.

 

קיה נירו נמכר פה כבר תכף 4 שנים מלאות, המאזדה עוד לא שנה.

הקיה עם הנחה לא מבוטלת לציי רכב בדגם LX, המאזדה הרבה פחות.

הקיה עם הטבת ליסינג בשווי שימוש (היברידי) והמאזדה לא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, MMZ1973 כתב:

 

 

 

אני לא ממש אוהב את פיז'ו, אבל לא חושב שעיצוב של מאזדה יותר יפה מעיצוב של פיז'ו.

עיצוב של קיה לא רע בכלל ומחירים הרבה יותר שפויים.

 

אני בכלל לא דיברתי על העיצוב. עיצוב זה עניין סובייקטיבי.

 

שב ב-3/CX30/6 החדשות ותשווה.

תגיד לי אתה אם הן קרובות יותר לבמוו ואינפיניטי או לפיז'ו או טויוטה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, פבל כתב:

ואם קיה נירו היה עולה 120K הוא היה עוד יותר נפוץ. 

דירות עולות מיליוני שקלים, והן אפילו יותר נפוצות מקיה נירו. 

או במילים אחרות, אתה לא יכול להגיד שמשהו היה יותר נפוץ אם הוא היה יותר זול על סמך מחיר של משהו אחר לחלוטין. כל דבר, אם היה יותר זול, היה יותר נפוץ.

הכוונה היא שאם היא הייתה מתומחרת במחיר יותר ריאלי שיותר תואם את הערך שלה בעולם של היום אז היא הייתה נמכרת יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נירו וה- 3 שני מוצרים שונים? לא מבין. שני רכבים עם מידות די דומות. נירו קצת יותר גבוה, אבל ה- 3 קצת יותר ארוכה.

אני לא כתבתי שנירו רכב יותר טוב ממאזדה 3.

אני כתבתי שבמחיר זהה נירו נותן הרבה יותר ולכן רואים אותו בכל מקום.

אבל כך אחד בוחר מה שיותר מתאים לו. על טעם וריח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, MMZ1973 כתב:

זה שמחיר של ה- 3 כל כך גבוה עוד לא הופך את הרכב לפרימיום.

עיצוב וסלון יפה זה עדיין לא מספיק לדעתי.

מה הקשר לסלון יפה? ואיך הבנת שאנחנו מתייחסים רק אליו? אתה מרדד את כל החלוקה לקטגוריות בעולם הרכב לפי היופי של הסלון?

 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

צודק לחלוטין, אבל גם פיג'ו עם ה-2008/3008 בדורות האחרונים עשו קפיצת מדרגה יפה מאוד.

 

חד משמעית, אבל לא כמו מאזדה. אצל מאזדה נקודת הפתיחה גם הייתה גבוהה יותר. ה-3008 (ב-2008 עוד לא נהגתי) היא בערך ברמה של מאזדות מהדור הקודם (CX5, ו-6 הנוכחיות, למשל).

 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

נראה לי שהמרווח בין פולקסווגן ובין אינפיניטי מספיק רחוק בשביל להכניס שם קטגוריה שלמה, קרא לזה סמי-פרימיום, חצי יוקרה או מה שבא לך.

אבל עובדתית שני קונצרני ענק (PSA עם פיג'ו, VAG עם פולקסווגן) מכוונים בדיוק למרווח הזה.

אז כנראה יש שם ביזנס בחתולים האלה.

שוב, חד משמעית כן. יש שם מרווח די גדול ויש יצרניות שמכוונות לשם (VW למשל), מאזדה מכוונת (ולדעתי גם פוגעת) גבוה יותר, ישירות לתוך הסדרה 1 ו-A3. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אוקטביה גם ארוכה יותר ב-21 ס"מ שלמים.

אם כבר אז תשווה את ה-3 סדאן לאוקטביה...

 

קיה נירו נמכר פה כבר תכף 4 שנים מלאות, המאזדה עוד לא שנה.

הקיה עם הנחה לא מבוטלת לציי רכב בדגם LX, המאזדה הרבה פחות.

הקיה עם הטבת ליסינג בשווי שימוש (היברידי) והמאזדה לא.

 

אני כתבתי על מרווח פנימי לא על השוואתי את תא מטען שלהם.

מספיק לבדוק נתונים של שנת 2020.

 

לפני 10 שנים גם מאזדה 3 הייתה מלכת ציי רכב. היו זמנים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, me5000 כתב:

הכוונה היא שאם היא הייתה מתומחרת במחיר יותר ריאלי שיותר תואם את הערך שלה בעולם של היום אז היא הייתה נמכרת יותר.

שוב - כמו כל דבר אחר בעולם שעולה כסף. אם הוא היה יותר זול, הוא היה יותר נמכר. 

אגב, "מחיר ריאלי" בכלל לא מיתרגם ל"הרבה מכירות". אני חושב ש-400 אלף דולר הם מחיר די ריאלי לרולס רויס מה-שמו הג'יפון המגודל ההוא. לחלוטין ריאלי. ועדיין, הוא נמכר בעשרות יחידות בשנה בכל העולם. 

 

מחיר ריאלי מייצר כמות מכירות ריאלית - עבור מאזדה, שהיא יצרן קטן שרוצה למכור מעט מכוניות ולהרוויח יותר על כל אחת (או במילים אחרות, פרימיום), זה בדיוק מה שהיא עושה. 

 

לפני 4 דקות, MMZ1973 כתב:

למה נירו וה- 3 שני מוצרים שונים? לא מבין. שני רכבים עם מידות די דומות. נירו קצת יותר גבוה, אבל ה- 3 קצת יותר ארוכה.

גם מידות הם לא הפרמטר היחיד על-פיו שופטים מכונית.

 

מה עם העובדה שלמאזדה, סתם לצורך הדיון האקדמי, יש ריפודי עור, פנסי לד ו-165 כ"ס כשהנירו מסתפק בריפודי בד, פנסי הלוגן ו-140 או משהו כזה כ"ס? זה לא משחק תפקיד?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שאוהבים את ה- 3 ויש אנשים שלא ממש.

לכל צד יש תענות בעד ונגד.

הזמן יגיד מי צודק. אני באופן אישי חושב שכרב מאזדה 3 הוא רכב די טוב. אבל המחיר שלו ממש מוגזם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, MMZ1973 כתב:

לפני 10 שנים גם מאזדה 3 הייתה מלכת ציי רכב. היו זמנים...

כי לפני 10 שנים הם כיוונו לאותם לקוחות שאליהם מכוון היום הנירו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, פבל כתב:

מחיר ריאלי מייצר כמות מכירות ריאלית - עבור מאזדה, שהיא יצרן קטן שרוצה למכור מעט מכוניות ולהרוויח יותר על כל אחת (או במילים אחרות, פרימיום), זה בדיוק מה שהיא עושה.

 

מאזדה או דלק מוטורס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...