Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
 שיתוף
עוקבים 36

פוסטים מומלצים

בבקשה תצרף סימוכין לטענה.

 

אותה מזוודה ירדה מהגולף במינכן, עלתה על המטוס של אל על, נחתה פה ונכנסה ישירות מאחורי מושב הנהג ב-3 הקודמת. המצב בחדשה אפילו טוב יותר מהבחינה הזו.

 

להבהיר - אני לא מדבר על תחושה, מבחינת תחושה ה-3 הרבה יותר קלאסטרופובית בין היתר בגלל קורות C הגדולות והתחושה האפלולית.

אני מדבר על נתונים מדידים, עד כמה שאפשר לקרוא לעומק מזוודה יחידת מידה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אם טלקאר היו מורידים את המחיר של הפיקנטו, הם היו מוכרים יותר.  גם אם חברת המזרח היו מורידים את המחיר של הדיפנדר היו מוכרים יותר, שלא לדבר על פורשה שאם היו מורידים את המחיר של ה 911 היו מוכרים

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר?  שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה י

יש אנשים שיעדיפו דירת 2 חדרים בשדרות רוטשילד על פני וילה ברמת השרון, כי הם כבר לא צריכים את הוילה, או שהוילה לא מדברת אליהם ולא עונה לצרכים שלהם.  זה שאתה לא רואה אדם שיעדיף את ה 3 על פני ה cx5 -

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 36 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה זה אומר? זה אומר שמאחורי אותו נהג המרווח רגליים וברכיים למושב האחורי קטן יותר.

לא בהכרח. לפעמים יצרנים מקצרים את בסיס המושב האחורי כדי לגרום לזה להיראות כאילו יש שם יותר מרווח כשבפועל זה לא נכון.

הנתון שצריך למדוד הוא מגב המושב האחורי עד למושב הקדמי. 

לפני 42 דקות, MMZ1973 כתב:

אני גם אומר את מה שאני חושב. אבל צריך לשמור על נימוסים.

אין שום דבר לא מנומס בלהגיד שדברים שמישהו אמר הם חסרי אחיזה במציאות ומבוססים על כלום ושום דבר כשהם, ובכן חסרי אחיזה במציאות ומבוססים על כלום ושום דבר. 

  • רעיון טוב! 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, פבל כתב:

 

 

ולגבי כמות המכירות/הגודל של מאזדה, לא מצאתי משהו יותר עדכני, אבל הנה טבלת המותגים הכי נמכרים עולמית ב-2018, מאזדה מכרה רק קצת פחות מבמוו ומרצדס ולא התברגה אפילו לטופ 15.

2018 (Full Year) International: Global Top Car Brands - Car Sales Statistics

 

אבל היא כן התברגה לטופ 15 🤪

Mazda 6 2.5L Premium Plus

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, אשתי תמיד אומרת שאני אידיוט. פעם אחת היא צדקה.

  • מצחיק 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

בבקשה תצרף סימוכין לטענה.

 

 

מ 7:10

 

גם לפני זה שמעתי הרבה דברים איזה רכב "פרימיום" זה.

 

 

אני מקווה שאתה יודע להשתמש באינטרנט ויכול למצוא בעצמך מה כתבו באתרים אחרים, במיוחד אצלנו בארץ.

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מתפזרים כאן לכל-כך הרבה כיוונים. 

 

צריך לצאת מהתפיסה הישנה והתדמית שנוצרה על מאזדה בשנות ה-90, תחילת שנות ה-2000. מאזדה כבר לא שם ומי שמסרב לקבל את זה, ימשיך להעלות כאן פוסטים על מאזדה עוד 20 שנה. ב-18 שנה שאני נמצא כאן בפורום, עלו כאן אין ספור פוסטים על מאזדה, כאילו למישהו כואב על מאזדה שהיא מתקדמת ומצליחה לייצר כלי רכב מעולים.

 

כלי רכב הוא מוצר. הוא מכוון לקהל יעד מסוים. מאזדה 3 היא אולי לא המכונית האידיאלית למשפחה ואולי היא גם לא תהיה, אבל אני מעדיף אותה על פני מכוניות רבות כי אני כמו רובנו כאן, מחפשים מעבר לנתונים הטכניים, ריגוש בנהיגה, ולשם מאזדה תמיד כיוונה ותמשיך לכוון. מדברים כאן על כמויות מסירות, חברה, צאו מזה. מאזדה מעדיפים כנראה למכור פחות בכל העולם ובמחירים גבוהים יותר, כי ככה מתנהג שוק יוקרה ולשם היא מכוונת.

 

כמו שלכל סיר יש מכסה, ככה גם לכל רכב יש את הקהל יעד שלו. 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, מה המחירים אצל המתחרים, ברמת אבזור גבוהה?
לא ניסאן סנטרה/ קיה פורטה אלא קורולה/ סיוויק / גולף?

כל אחד שיבחר את האיכויות שחשובות לו - מנוע חזק/ חסכון היברידי/ גימור הפנים מפנק.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למה שמישהו יבחר במאזדה 3 אם הוא יכול לקנות באותו הסכום ג'יפון? גם אם הוא יהיה טיפה איכותי מבפנים, לדעתי הגובה והנוחות מפצים על זה. 
כי יש אנשים שלא אוהבים ג'יפונים

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, פבל כתב:

לא בהכרח. לפעמים יצרנים מקצרים את בסיס המושב האחורי כדי לגרום לזה להיראות כאילו יש שם יותר מרווח כשבפועל זה לא נכון.

הנתון שצריך למדוד הוא מגב המושב האחורי עד למושב הקדמי.

 

גם במצב כזה יהיה לך פחות מקום לרגליים.

 

לפני 40 דקות, MMZ1973 כתב:

 

 

מ 7:10

 

גם לפני זה שמעתי הרבה דברים איזה רכב "פרימיום" זה.

 

 

אני מקווה שאתה יודע להשתמש באינטרנט ויכול למצוא בעצמך מה כתבו באתרים אחרים, במיוחד אצלנו בארץ.

 

תקשיב טוב טוב, ותשמע בדיוק שהם מדברים על התחושה הקלסטרופובית.

כמובן שלהכניס 3 מבוגרים למושב אחורי של מכונית מקטגוריה C זה מראש לא וואו, והתעלת הינע רק מפריעה שם, אבל היא הכרחית כי לרכב יש גירסת AWD, אז תעלת הינע היא מחויבת המציאות. לקורולה פשוט אין תעלת הינע כי אין גירסת AWD בכלל.

כאילו בוא נכניס 3 מבוגרים למושב האחורי של גולף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה מתומחרת גבוה יותר כי היא פונה לשוק אחר.
כחובב מאזדה ואחד שב10 שנים שיש לו רישיון העביר בידיים 8 מאזדות, לא מעט מאנשי מאזדה הם לקוחות "שבוים" אוהבים את מה שיש להם בידיים, ולא רוצים להחליף קונצרן.
לפני כמה חודשים קניתי ספיריט 2010, במחיר של קיה פורטה 2015, כמה ניסו לשכנע אותי שאני מקבל רכב חדש יותר ובטיחותי יותר, אבל מאזדה זה מאזדה.
היא מהנה יותר, יפה יותר, זריזה יותר, ואמינה מאוד!.

אבא שלי, שבא איתי לקנות את המאזדה הראשונה אחרי הצבא לא הבין למה אני קונה אותה, זה היה בשנת 2013, קניתי ספיריט 2009, הוא התעקש איתי שאקנה סיאט מיי (היה בזמנו מבצע שמי שמביא חבר שקונה סיאט מקבל זוג כרטיסי טיסה לאירופה והוא בדיוק קנה איביזה) אמר לי אפילו יתן לי חלק מהכסף שאקנה אותה, ככה גם אחסוך בדלק ויהיה לי קל יותר להתנהל כסטודנט.
אבל לי יצא לנהוג על מאזדה ספיריט של חבר חדשה, וידעתי שכזו תהיה לי , לא הייתי מוכן לוותר.
היו לי עוד רכבים, פיאט, סיאט, ניסאן, סקודה, שברולט, כולן היו חודשים בודדות וחזרתי למאזדה.
אין לי ספק שכשישתחרר טיפה הלחץ הכלכלי של ילדים, עבודות, לימודים ומשכנתאות, אקנה לי גם מאזדה 3 ספיריט או 6 פרימיום חדשה


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יודעים מה? הצלחתם לשכנע אותי.

מאזדה 3 זה רכב הכי טוב בין כל ההצ'בקים.

לא סתם הכי טוב. הוא רכב פרימיום.

הוא ברמה של אינפיניטי, אודי, מרצדס וכמעט ברמה של פורש. טוב, תורידו את המילה "כמעט".

גם המחיר שלו הוא בסדר גמור. הייתי אומר יותר מזה - המחיר יחסית זול.

יש הרבה מקום מאחורה, תא מטען גדול ונוח.

אין בו בכלל חסרונות. פשוט רכב מושלם.

 

הייתי רץ מחר להזמין אותו, אבל נגמר במלאי. חוטפים אותו כמו לחמניות חמות.

אבל אני מוכן לחכות. בשביל רכב כזה!

  • מצחיק 3
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

גם במצב כזה יהיה לך פחות מקום לרגליים.

ברור, התכוונתי לעניין עם המזוודה על הרצפה מאחורי המושב הקדמי, שהוא לא בהכרח מעיד על המרווח לבני אדם במושב האחורי.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 50 דקות, OranKimhi כתב:

היא מהנה יותר, יפה יותר, זריזה יותר, ואמינה מאוד!.

 

כל מילה בסלע.

יש לי במצטבר מעל חצי מיליון ק"מ עם מאזדות (הראשונה עוד בשנת 2000)

התחושה במאזדה מבחינתי היא חיבור מיידי לרכב והנאה מנהיגה.

אמינות מוחלטת, אפס תקלות.

אני מעדיף מאזדה 3 על כל ג'יפון (גם אם הג'יפון נותן את התחושה כאילו אתה לבד על הכביש, לפחות ככה זה מרגיש היום בכבישי ארצנו)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, אני לא בטוח כמה אנשים שלא היה להם מאזדה בעבר יקנו את המאזדה 3 החדשה, לדעתי הרוב זה לקוחות חוזרים באמת.

לי ספציפית היה לאנטיס מספר שנים והייתי מרוצה מאד, ולאחרונה החלטתי להשתדרג.

שורה תחתונה - רכשתי 3 הצ'בק חדשה.

אין סיכוי שהייתי רוכש איזה ג'יפון או משהו כזה כי אני פשוט לא מתחבר לזה (כן, מפתיע אולי, אבל יש כאלה אנשים).

מעדיף משפחתית אמינה, דינמית, מהנה לנהיגה ובעלת עיצוב ספורטיבי ובאלו המאזדה הזו פוגעת בול לדעתי. 

המחיר 150K, כמו שנאמר פה קודם הוא עבור הגרסה הבכירה spirit, ולדעתי התוספת הזו של ה10K פחות או יותר, מהדגמים (הגרסאות הבכירות) של שאר היצרניות שהיו בעבר מתחרות ישירות שלה (טויוטה, יונדאי וכו') לגמרי שווה את מה שמקבלים.

  

עריכה אחרונה על ידי Daewoo_Racer
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...