Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
 שיתוף
עוקבים 36

Recommended Posts

כרגע ראיתי באתר של מאזדה, מאזדה 3 האצ'בק, מחיר: 150,000

אני בכל פעם בהלם מחדש כשאני רואה מאזדה חדשה על הכביש(למרות שיש הרבה פחות מפעם מסיבות מובנות) 

אם היו מורידים את המחיר היו מוכרים הרבה יותר אז לא ברור לי כל העניין...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אם טלקאר היו מורידים את המחיר של הפיקנטו, הם היו מוכרים יותר.  גם אם חברת המזרח היו מורידים את המחיר של הדיפנדר היו מוכרים יותר, שלא לדבר על פורשה שאם היו מורידים את המחיר של ה 911 היו מוכרים

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר?  שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה י

יש אנשים שיעדיפו דירת 2 חדרים בשדרות רוטשילד על פני וילה ברמת השרון, כי הם כבר לא צריכים את הוילה, או שהוילה לא מדברת אליהם ולא עונה לצרכים שלהם.  זה שאתה לא רואה אדם שיעדיף את ה 3 על פני ה cx5 -

תמונות שפורסמו בשרשור

הסוחרים יודעים מה יותר טוב להם. המטרה שלהם לא למכור יותר אלא להרוויח יותר.

מאזדה מכוונים לרמה יותר גבוה, גם באיכות וגם במחיר.

לפי מה שראיתי הם באמת עלו ברמת הגימור.

צריך להשוות מאזדה 3 ל ב.מ.וו סדרה 1 ולא לטויוטה קורולה, אז מאזדה מספקת תמורה יותר טובה למחיר.

יש גם גרסת בסיס יותר זולה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 2
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 2

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר קודמי, המטרה של היבואן (או כל גוף עסקי) היא למקסם את הרווח שלו, לא את המכירות. אלו שני דברים שונים.

 

מעבר לזה, יש בערך 9 טריליון משתנים בתמחור של רכב שאתה (ואני) לא חשופים אליהם, אז כנראה שקשה לשים את האצבע על הסיבה (או הסיבות) המדויקת.

 

גם אם השאלה לכשעצמה לגיטימית, הניסוח המתקרבן לא עוזר. אם מעניין אותך להבין למה מוצרים שונים שלכאורה מתחרים בדיוק באותה קטגוריה מתומחרים בפער (ניכר), אפשר לנסח שאלה יותר נייטרלית, למשל: "למה מאזדה מתמחרת מעל המתחרים?" או אפילו "למה מאזדה יקרה יותר מהמתחרים?" ואז (כנראה) תקבל תשובות יותר ענייניות ופחות מתחכמות.


For I am a bear of very little brain, and long words bother me

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שנאמר כאן נכון, ועדיין אם ניקח את שאר השווקים בעולם, נגלה שהמחירים עדיין נשארו באותה רמה למרות שהתחלף הדגם. 

 

אבל, יש באמת מלא משתנים שקובעים את מחיר הרכב. לצערנו, הם לא תמיד לטובתנו.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

העלות השולית על מכירת רכב אחד הרבה יותר נמוכה מהעלות של שני רכבים.

אם אתה מוכר פחות, והוצאות התפעול שלך קטנות יותר - אם התוכנית העסקית שלך טובה בסוף אתה תרוויח יותר.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, EvGriga כתב:

צריך להשוות מאזדה 3 ל ב.מ.וו סדרה 1 ולא לטויוטה קורולה, אז מאזדה מספקת תמורה יותר טובה למחיר.

 

היצרן מדבר על פרימיום, משמע לא ב.מ.וו סדרה 1 ולא מרצדס A קלאס או אודי A3 על הכוונת.

אלא פיג'ו 308, פולקסווגן גולף ושות', מה נקרא פרימיום, לא מה נקרא יוקרה.

 

ייתכן שזה יגיע גם לשם, אבל לא כרגע

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון גרוע 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן בכלל לא משווה את עצמו לפיג'ו או פולקסוואגן - אלא מכוון ישירות ללקסוס, ב.מ.וו ואינפיניטי. 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חולק על דעתך, רק רושם לאן היצרן מכוון.

אגב, ה 3 החדשה איכותית ברמות שלא תקבל בשום רכב מתחת ל 150.0 אש"ח, וכנראה גם לא מתחת ל 200.0 אש"ח. 

היא אולי לא לקסוס, אבל היא כבר לא ממש רחוקה. 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין, ורמה מעל זה כנראה אך ורק A קלאס / סדרה 3 / אודי A3 שעולות גם מעל ל-200 אלף (בגירסאות הכניסה)

לקסוס ספציפית לדעתי כרגע הדגם (CT200h גם פחות איכותי וגם דיי ישן) הוא לא אינדיקציה טובה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שימכרו ב 150K או ב 170K או במחיר עוד יותר גבוה. מבחינתי גם 140K זה יותר מידי עבור רכב הזה.

הרכב עדיין מאוד צפוף מאחורה עם תא מטען קטן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לאוקטביה בסיס גלגלים של 2.69.

לקורולה, איוניק ונירו - בסיס גלגלים של 2.7 מטר.

לרנו גראנד קופה בסיס גלגלים של 2.71 מטר.

לספורטאז' בסיס גלגלים של 2.67 מטר.

 

למאזדה 3 סדאן החדשה בסיס גלגלים של 2.725 מטר. 

 

רק נתונים. בלי סיסמאות.  

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 לא מתקרבת בשום צורה לאיכות של הקומפקטיות מגרמניה. זה פרימיום לעניים. מה שנראה טוב בתמונות מרגיש פשוט מידי בפועל. 

  • אהבתי 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, MMZ1973 כתב:

שימכרו ב 150K או ב 170K או במחיר עוד יותר גבוה. מבחינתי גם 140K זה יותר מידי עבור רכב הזה.

הרכב עדיין מאוד צפוף מאחורה עם תא מטען קטן.

 

ב-150K יש להם כנראה מספיק לקוחות.

צפוף מאחורה? אולי טיפה יותר צפוף ממשפחתיות אחרות שלא שילמו על זה בעיצוב.

ואם הבעיה היא תא המטען (כמו אצלי) אז הפתרון הוא הסדאן. הוא גם מרגיש פחות צפוף מאחורה כי הוא פחות חשוך וקורה C פחות מאסיבית מה שתורם לתחושה אוורירית יותר.

 

לפני 53 דקות, discoTD5 כתב:

 

לאוקטביה בסיס גלגלים של 2.69.

לקורולה, איוניק ונירו - בסיס גלגלים של 2.7 מטר.

לרנו גראנד קופה בסיס גלגלים של 2.71 מטר.

לספורטאז' בסיס גלגלים של 2.67 מטר.

 

למאזדה 3 סדאן החדשה בסיס גלגלים של 2.725 מטר. 

 

רק נתונים. בלי סיסמאות.  

 

זה נכון, אם כי כמה מהסנטימטרים של בסיס הגלגלים משלמים מחיר על העיצוב, גובה הגג גם משלם מחיר על העיצוב והכניסה יותר נמוכה מאשר אפילו הקורולה והאיוניק.

מה לעשות להיכנס ל-GT86 פחות נוח מלהיכנס לקורולה. ולמאזדה לא היה רצון להתחרות בקורולה.

בהאצ'בק יש גם את עניין העיצוב של קורה C שנותן תחושה סגורה ואפלולית יותר.

 

לפני 20 דקות, ch2856 כתב:

מאזדה 3 לא מתקרבת בשום צורה לאיכות של הקומפקטיות מגרמניה. זה פרימיום לעניים. מה שנראה טוב בתמונות מרגיש פשוט מידי בפועל. 

 

אתה יכול להיות יותר ספציפי ומדויק?

מה בדיוק נראה טוב בתמונות ומרגיש פשוט בפועל? החיפוי עור? הפלסטיקים הרכים? ידיות האלומיניום?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...