Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
 שיתוף
עוקבים 36

Recommended Posts

לא יודע, הטיעון הזה שהיא מיועדת לסוג מאוד מסוים של אנשים (הצהרה טיפה מתנשאת, סורי) זה עדיין לא מצדיק את המחיר, וזה משתקף במכירות. 

אם המוצר היה מתומחר בצורה נכונה הוא היה נחטף, מה שלא קורה בפועל. 

ואם כבר הפער  במחיר כ"כ קטן שכבר עדיף cx-5, מה שהופך אותה לעוד יותר לא כדאית. 

אגב המכירות שלה גם בארהב בירידה חדה. 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אם טלקאר היו מורידים את המחיר של הפיקנטו, הם היו מוכרים יותר.  גם אם חברת המזרח היו מורידים את המחיר של הדיפנדר היו מוכרים יותר, שלא לדבר על פורשה שאם היו מורידים את המחיר של ה 911 היו מוכרים

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר?  שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה י

יש אנשים שיעדיפו דירת 2 חדרים בשדרות רוטשילד על פני וילה ברמת השרון, כי הם כבר לא צריכים את הוילה, או שהוילה לא מדברת אליהם ולא עונה לצרכים שלהם.  זה שאתה לא רואה אדם שיעדיף את ה 3 על פני ה cx5 -

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, me5000 כתב:

אם המוצר היה מתומחר בצורה נכונה הוא היה נחטף, מה שלא קורה בפועל. 

אין ספק שגולש שלא נהג ב 3 מעולם, יודע לתת עצות לחברה שמוכרת מכוניות כבר עשרות שנים.

הרכב מתומחר 'נכון' למה שהיצרן והיבואן מכוונים. נקודה. 

את מרכיבי התימחור אין לאף אחד מאיתנו. 

 

נהגת ב CX5? 

את הכסף שלי לא הייתי שם על CX5 למרות שהיא מצויינת, אבל כן הייתי שם על ה 3 החדשה כי היא פצצה של מכונית. 

 

אם הם יורידו את המחיר הם ימכרו יותר - כנראה שכן.

אם הם יעלו את המחיר הם ימכרו פחות - כנראה שכן.

 

מה למדנו?

ששיעור ראשון בתואר ראשון בכלכלה תקף גם למאזדה 3 חדשה. 

 

 

 

  • אהבתי 2
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מיששתי, נגעתי, ליטפתי, השתמשתי כמעט בכל הכפתורים במאזדה 3 החדשה וגם נהגתי בה.

אם נשים רגע בצד את יחידת ההנעה הקצת מאכזבת.

מדובר ברכב עם תא נוסעים איכותי ביותר.

יש לו עיצוב מנימאלי ומרשים, חומרים באיכות גבוהה ואת הפידבק הנכון והמדוייק בכל לחיצה.

ב-138k₪, מחיר הקומפורט מציעה ה-3 איכות ואבזור בטיחות מלא הכולל אפילו התרעה על רכב בשטח מת במראות הצד ואיכות נסיעה טובה מאוד.

לפני כחצי שנה כשהייתי צריך לבחור רכב ליסינג - היא היתה אחת האפציות (נפסלה עקב םרקטיות נמוכה)

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות אם דלק מוטורס היו מביאים את 3 עם מנוע ה Skyactive X המהפכני.

אז הם האמת היו יכולים לדבר על רכב מיוחד עם טכנולוגיה שאין לאף אחד אחר. אבל עם מנוע ה G הסטנדרטי, אין לרכב יתרון משמעותי על הקורולות והסיביקים. לא באיבזור ולא במנוע.

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://en.m.wikipedia.org/wiki/SkyActiv%23Skyactiv-X&ved=2ahUKEwjTxoLj-pnrAhVGCewKHf4cDRQQygQwDHoECAgQBQ&usg=AOvVaw047UtB8njMvVI0C5yT9j5R&cshid=1597383013084

 

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מודה שאני מאלא שלא כלכך מצליח להבין את ההתלהבות ההיסטרית של חלק מהחבר׳ה פה, אבל כנראה שמאזדה זה סוג של קאלט :)

אני בהחלט יכול להעריך את האיכויות שלה, בעיקר אלא שנוגעות לאיכות ועיצוב תא הנוסעים. והיא מהנה לנהיגה למרות שפחות מהדורות הקודמים (איבדה קצת מהזום-זום...) אבל אישית המנוע האטמוספרי לא עושה לי את זה, ולמשפחה היא מהמשפחתיות הפחות פרקטיות.
שימו מולה את הפורד פוקוס ומלבד עיצוב תא הנוסעים,
היא לא נופלת ממנה בדבר. מנוע חזק וגמיש יותר, התנהגות טובה יותר (היא לחלוטין מהנה יותר בכביש מפותל), ותא נוסעים מהמרווחים בקטגוריה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי ב 3, כן ב 30, שמרווחת קצת יותר, בעלת תא מטען וחלונות מעט גדולים יותר וזה הספיק לי, האוטו בפנים מעוצב בטעם רב ומרגיש איכותי מאוד, ודאי יותר מחלק גדול ממתחרותיו לקטגוריה, אבל אוטו שמקריב תחושה וראות לטובת איזה טרנד שיווקי עכשווי של מכוניות שלא משנה מה העיקר שייראו כמו צוללת, לא תודה, לא בשבילי. ענין של טעם אישי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להסביר איך זה:

לפני 3 שעות, me5000 כתב:

לא יודע, הטיעון הזה שהיא מיועדת לסוג מאוד מסוים של אנשים (הצהרה טיפה מתנשאת, סורי)

 

מסתדר עם זה:  

לפני 17 שעות, me5000 כתב:

בוא נגיד ככה, אם הייתי יכול לקנות ספורטאז' או מאזדה 3 באותו מחיר, אני ו98% מהאנשים היו קונים את הקיה.

?

 

מה שאתה ממאן להבין זה שלך הרכב לא מתאים, אבל להרבה אנשים אחרים הוא כן.

אם הייתי חוזר לליסינג של העבודה, ה- 3 היתה מועמדת רצינית.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הספורטאג' יותר בזבזנית בדלק.

עד שלא יהיה דגם היברידי, מבחינתי עדיף את 3 שיותר חסכונית.

אבל אם כבר מגיעים לסגמנט הזה, לדעתי הקורולה עדיפה. היא יותר חסכונית ועם כל המערכות האוטונומיות שיש גם ב 3.

עריכה אחרונה על ידי bobi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, me5000 כתב:

לא יודע, הטיעון הזה שהיא מיועדת לסוג מאוד מסוים של אנשים (הצהרה טיפה מתנשאת, סורי)

 

הטיעון הזה מגיע בגלל אופי הרכב בראש ובראשונה - המאזדות היום הם רכבים שפונים אל הצד הטכני שבנהג - רכב לנהג - חלק קוראים לזה. 

הכוונה היא שהרכבים שלהם מוקשחים מאוד ביחס לרכב נוסעים שנועד לנהיגה מנהלתית ובטח ובטח בשביל רכבים משפחתיים שאמורים לשנע בנוחות נוסעים - מאזדה 2 ומאזדה 3 וגם ה6 - נוחות זה לא ממש הקטע שלהן ואני אומר את זה בעדינות. 

 

אם אתה רוצה שרכב גם יאיץ בצורה שהיא לפחות סבירה וגם יוכל לקחת פניות, לשנות כיוון, להגיב מהר לדרישה לכוח וכן גם לעצור כמו שצריך - בכדי שהוא יהיה גם נוח אתה תצטרך להשקיע הרבה מאוד במתלים, בולמים, מערכות בלמים 

 

הדור הקודם של המאזדות היה אם אני זוכר נכון קצת זול יותר ואח"כ הם הכניסו שם שיפורים שקשורים בהתנהגות הרכב וזה חלק מהמחיר (תביט בסיקורים של SAVAGEESE על מאזדה 3 ואתה תראה אותו מציין את זה באחד החלקים בהם הוא עומד מתחת לרכב וסוקר אותו טכנית - במוסך). 

 

אתה צריך לדעת מה אתה קונה אם אתה רוצה להבין ממה נגזר המחיר ואז גם אתה תקבל מושג לגבי הערך ולא רק המחיר. 

 

וגם אם הפער בין ה3 לCX5 הוא קטן - לא כל אחד מחפש קרוסאובר ולא לכל אחד מתאימה הישיבה הגבוהה ובסופו של יום ה3 היא רכב יותר טכני מהCX5 

 

לדעתי מאזדה עושים משהו טוב מאוד ונכון מאוד והם הופכים את עצמם ליצרן שמייצר רכבי ספורט-אלגנט ופרימיום ספורט אלגנט במקום ALL AROUND PLAYER כמו קורולות למשל (שגם נהיו הרבה יותר קשיחות מאז 2013) 

 

לדעתי - אתה מאוד רוצה מאזדה 3 חדשה, אתה פשוט לא מסוגל להתמודד עם העלות שלה או לפחות עם הרעיון שאנשים אכן מוציאים את הסכומים האלו. 

הרבה מהשרשורים שלך הם כאלו. 

 

אתה מייצר הרבה שיח מסביב לנושאים שאתה פותח והשיח שמתפתח בהם הופך למעניין הודות לחברי הפורום - אבל הגרעין לרובם, זהה.

 

רק בכדי שלא יהיו הבנות אני גם חי בדיעה שרכישה של רכב חדש הינה בזבוז שבמקרים רבים גובל בחוסר אחריות מוחלט - אבל זה נכון כל איש לכיסו ואני לא שופט אלא להפך מפרגן על כך אחרת לא הינו רואים רכבים חדשים על הכביש ולי אח"כ לא היה מה לקנות. 

  • רעיון טוב! 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים של 3 ספיריט דור שני.

נהנה מהרכב, אבל הרכב הבא כנראה יהיה לא מאזדה.

לדעתי, כל עוד דלק מוטורס לא מביאים את ליין המנועים ה(כבר לא כל-כך) חדש, הרכב לא שווה את המחיר הגבוה שלו.

אני יכול להבין את נאמני המותג, המותג יחסית אמין, פשוט לתפועל ולתחזוקה, היבואן הולך לקראת הלקוח במחוות של רצון טוב כשצריך, וחוויית הנהיגה מהנה יותר מהמקבילות (מהניסיון שלי, טוב פי כמה מיונדאי/טויוטה).

לגבי הנתון של בסיס גלגלים, דגמי הסדאן בנויים עם דאשבורד מפלצתי שבולט כלפי הנהג והנוסע+תא מטען גדול+תעלת אגזוז, וזה בא על חשבון פתח הכניסה של הדלת האחורית+מרחב באזור הרגליים מאחורה.

עריכה אחרונה על ידי Legend
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מאוד שמח לקנות רכב חשמלי/ היברידי/ דיזל של psa.

אין לי את היכולת הכלכלית כרגע (עזוב לרגע שגם אם היה לי הייתי מעדיף להשקיע את הכסף במקום אחר). 

אז פניתי לרכב אחר שאני כרגע מסוגל לקנות. 

אני מאוד רוצה גם וילה פרטית או דירת גג/פנטהאוז/גן/דופלקס. 

למה הקבלנים לא מורידים את מחירי הפנטהאוזים? הרי הם ימכרו יותר 

 

והרשימה עוד ארוכה. 

ממש מתחשק לי oled של lg למה הוא מתחיל מ5000-6000 שח ולא מ3000-4000?

רכב כידוע לי, זה לא מוצר צריכה בסיסי ועל כן הוא לא צריך להיות מסובסד. 

 

תבחר דגם שאתה אוהב, תמתין 2-4 שנים והנה לך מאזדה 3 מודרנית במחיר סביר.  בשביל להרגיש שהיא חדשה תוכל לעשות לה ניקוי יסודי + פחחות במקרה הצורך. 

ואם אתה ממש רוצה חדש - כמו שהציעו לך, מכונית מיני. 

 

החיים קשים והעולם הוא לא מקום הוגן. 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • רעיון טוב! 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור הטרוניות הזה יראה כבדיחה כאשר יפרסמו את מחירי הגולף 8, ליאון ואוקטביה החדשים...

מחירי הרכבים בתקינה אירופית צפויים לעלות באופן משמעותי ולא רק בגלל הקורונה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, Shmulik_Miata כתב:

זה גמר אותי בעמוד של סיוויק. 

הרגשתי קצת זלזול מצד היבואן כשראיתי את האייקונים המגוכחים האלה.

image.png

יותר מגוכך שלוש שנים המכונית כבר בארץ והם לא תיקנו את הטעות באתר של הכ"ס, יש לרכב 129 כ"ס

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו עוד יותר ברצינות: אם היו אומרים לי שזה רכב של 180 או אפילו 200 אלף גם הייתי מאמין. האמת זה חבילת הפרימיום אז אולי זה בכלל המחיר? 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...