Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
 שיתוף
עוקבים 36

Recommended Posts

מאזדה, היצרנית. מה שקרה בישראל עם הדורות הקודמים של ה-3 היה אנומליה בעולם. אנחנו היינו פחות או יותר השוק היחיד בעולם בו מאזדה הייתה שחקן גדול. בהתחלה הם ניסו לקלוע למיינסטרים, זה לא הצליח להם (חוץ מאשר בישראל), אז הם הלכו לכיוון הספורטיבי (זום זום), זה עדיין לא הצליח להם (חוץ בישראל), אז עכשיו הם הולכים לכיוון היוקרתי. 

סיפור מאוד דומה, אגב, קורה כאן גם עם סובארו, סוזוקי ומיצובישי, שלוש יצרניות מאוד קטנות בקנה מידה עולמי שמוכרות בישראל הרבה יותר ממה שהן "אמורות".

  • אהבתי 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אם טלקאר היו מורידים את המחיר של הפיקנטו, הם היו מוכרים יותר.  גם אם חברת המזרח היו מורידים את המחיר של הדיפנדר היו מוכרים יותר, שלא לדבר על פורשה שאם היו מורידים את המחיר של ה 911 היו מוכרים

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר?  שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה י

יש אנשים שיעדיפו דירת 2 חדרים בשדרות רוטשילד על פני וילה ברמת השרון, כי הם כבר לא צריכים את הוילה, או שהוילה לא מדברת אליהם ולא עונה לצרכים שלהם.  זה שאתה לא רואה אדם שיעדיף את ה 3 על פני ה cx5 -

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 14 דקות, MMZ1973 כתב:

למה נירו וה- 3 שני מוצרים שונים? לא מבין. שני רכבים עם מידות די דומות. נירו קצת יותר גבוה, אבל ה- 3 קצת יותר ארוכה.

אני לא כתבתי שנירו רכב יותר טוב ממאזדה 3.

אני כתבתי שבמחיר זהה נירו נותן הרבה יותר ולכן רואים אותו בכל מקום.

אבל כך אחד בוחר מה שיותר מתאים לו. על טעם וריח...

 

כי ה-3 היא מכוונת להיות משפחתית פרימיום ספורטיבית.

הנירו זה פאקינג קרוסאובר היברידי נמוך.

ההשוואה הייתה קצת יותר מופרכת רק אם היית משווה אותם גם לפיאט דוקאטו.

 

לפני 10 דקות, פבל כתב:

חד משמעית, אבל לא כמו מאזדה. אצל מאזדה נקודת הפתיחה גם הייתה גבוהה יותר. ה-3008 (ב-2008 עוד לא נהגתי) היא בערך ברמה של מאזדות מהדור הקודם (CX5, ו-6 הנוכחיות, למשל).

 

נכון, אם כי ה-CX3 לא שם, לא הייתה שם, ולא נשמה בכלל לכיוון.

אולי הדור הבא.

 

לפני 10 דקות, פבל כתב:

שוב, חד משמעית כן. יש שם מרווח די גדול ויש יצרניות שמכוונות לשם (VW למשל), מאזדה מכוונת (ולדעתי גם פוגעת) גבוה יותר, ישירות לתוך הסדרה 1 ו-A3. 

 

היא פוגעת שם כי היא נותנת מכלול יפה במחיר טוב, היא לא מוותרת על הרבה, אבל עולה הרבה פחות.

תמכור אותה במחירי סדרה 1 ו-A3 היא לא תמכור כלום, לכן גם אנחנו לא מקבלים את המנוע SkyActive-X, הוא מרים את המחיר גבוה מדי.

מאזדה בטווח הארוך אכן כיוונה, לפחות לפני הקורונה, להגיע להתחרות באינפיניטי, לקסוס, אקורה, והשלישיה הגרמנית.

גם המנוע SkyActive G של ה-2.5 ליטר וגם ה-SkyActive X אמורים לעזור בתחום הביצועים.

 

לפני 9 דקות, MMZ1973 כתב:

אני כתבתי על מרווח פנימי לא על השוואתי את תא מטען שלהם.

מספיק לבדוק נתונים של שנת 2020.

 

לפני 10 שנים גם מאזדה 3 הייתה מלכת ציי רכב. היו זמנים...

 

כתבת במפורש:

לפני כשעה, MMZ1973 כתב:

עם תא מטען של סופר מיני (295 ליטר בלבד). אפילו בסקודה פאביה יש תא מטען גדול יותר.

 

לפני 3 דקות, MMZ1973 כתב:

מאזדה או דלק מוטורס?

 

חד משמעית מאזדה, דלק מוטורס ידעו לדחוף חזק להמונים כשזה היה המוצר (פורד פוקוס, מאזדה 2, 3, 6, CX-5 וכו').

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, פבל כתב:

מה עם העובדה שלמאזדה, סתם לצורך הדיון האקדמי, יש ריפודי עור, פנסי לד ו-165 כ"ס כשהנירו מסתפק בריפודי בד, פנסי הלוגן ו-140 או משהו כזה כ"ס? זה לא משחק תפקיד?

 

שוב - לכל אחד סדר עדיפות שונה.

באקלים שלנו אני חושב שריפודי עור זה רק חיסרון.

נגיד, לך חשוב פנסי לד ו 165 כ"ס ולי יותר חשוב תא מטען יותר גדול וגם 125/150 כ"ס של גולף או אוקטביה ממש מספיקים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, פבל כתב:

מאזדה, היצרנית. מה שקרה בישראל עם הדורות הקודמים של ה-3 היה אנומליה בעולם. אנחנו היינו פחות או יותר השוק היחיד בעולם בו מאזדה הייתה שחקן גדול. בהתחלה הם ניסו לקלוע למיינסטרים, זה לא הצליח להם (חוץ מאשר בישראל), אז הם הלכו לכיוון הספורטיבי (זום זום), זה עדיין לא הצליח להם (חוץ בישראל), אז עכשיו הם הולכים לכיוון היוקרתי. 

סיפור מאוד דומה, אגב, קורה כאן גם עם סובארו, סוזוקי ומיצובישי, שלוש יצרניות מאוד קטנות בקנה מידה עולמי שמוכרות בישראל הרבה יותר ממה שהן "אמורות".

 

זה הגיע למצב שנדמה לי בערך כל מאזדה עשירית (!) שיוצרה נמכרה בישראל.

ישראל, המדינה הקטנטונת הזו שהיא בגודל סיכה על הגלובוס, מכילה אלפית מתושבי העולם בערך, לכאן הגיעו 10% מהמאזדות החדשות שיוצרו לכל העולם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 דקות, Mr_Shankly כתב:

 

שב ב-3/CX30/6 החדשות ותשווה.

תגיד לי אתה אם הן קרובות יותר לבמוו ואינפיניטי או לפיז'ו או טויוטה.

 

אותי לא ממש מעניין אינפיניטי. אם כבר אז BMW או Mercedes.

אבל זה כבר נושא אחר.

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

חד משמעית מאזדה, דלק מוטורס ידעו לדחוף חזק להמונים כשזה היה המוצר (פורד פוקוס, מאזדה 2, 3, 6, CX-5 וכו').

 

כלומר, בכל העולם מאזדה 3 יותר יקרה מגולף? לא נראה לי, מצטער.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, פבל כתב:

שוב - כמו כל דבר אחר בעולם שעולה כסף. אם הוא היה יותר זול, הוא היה יותר נמכר. 

אגב, "מחיר ריאלי" בכלל לא מיתרגם ל"הרבה מכירות". אני חושב ש-400 אלף דולר הם מחיר די ריאלי לרולס רויס מה-שמו הג'יפון המגודל ההוא. לחלוטין ריאלי. ועדיין, הוא נמכר בעשרות יחידות בשנה בכל העולם. 

 

מחיר ריאלי מייצר כמות מכירות ריאלית - עבור מאזדה, שהיא יצרן קטן שרוצה למכור מעט מכוניות ולהרוויח יותר על כל אחת (או במילים אחרות, פרימיום), זה בדיוק מה שהיא עושה. 

 

גם מידות הם לא הפרמטר היחיד על-פיו שופטים מכונית.

 

מה עם העובדה שלמאזדה, סתם לצורך הדיון האקדמי, יש ריפודי עור, פנסי לד ו-165 כ"ס כשהנירו מסתפק בריפודי בד, פנסי הלוגן ו-140 או משהו כזה כ"ס? זה לא משחק תפקיד?

אתה שוב משטיח את הטיעון לזול יותר= נמכר יותר וזה אובייס. 

אז זהו שלא, מדובר כאן על value for money, כשאפשר לקנות ג'יפון הרבה יותר גדול ומרווח בפחות כסף מאוטו משפחתי לא משנה עד כמה הוא  פרימיום(בוא, לא מדברים כאן על מרצדס, עם כמה שהמאזדה איכותית) 

הערך פשוט לא נמצא שם, ויש מעט מאוד אנשים שישלמו סכום כזה על מכונית שהיא בסה"כ משפחתית טיפה יותר פרימיום מהממוצע. 

אז זה לא רק שאם הייתה יותר זולה הייתה נמכרת יותר, אלא הייתה מתומחרת בצורה יותר ריאלית יחסית לרכבים שנמכרים היום, מאזדה די תקועים במנטליות של לפני 10 שנים כשלא היו יותר מדי אופציות. 

בוא נגיד ככה, אם הייתי יכול לקנות ספורטאז' או מאזדה 3 באותו מחיר, אני ו98% מהאנשים היו קונים את הקיה. 

שלא לדבר על כל החסרונות שלה כמו הצפיפות, במחיר כזה היית מצפה לפחות למרווח סביר. 

עריכה אחרונה על ידי me5000
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, MMZ1973 כתב:

שוב - לכל אחד סדר עדיפות שונה.

באקלים שלנו אני חושב שריפודי עור זה רק חיסרון.

נגיד, לך חשוב פנסי לד ו 165 כ"ס ולי יותר חשוב תא מטען יותר גדול וגם 125/150 כ"ס של גולף או אוקטביה ממש מספיקים.

אני לא מדבר על סדר עדיפויות אלא על מה מכונית X מכילה/מציעה לעומת מה מכילה/מציעה מכונית Y ולמה הן עולות מחירים שונים, ובהקשה מכך - למה אי אפשר להשוות ביניהן ולהגיד "הנה, תראה, Y עולה אותו דבר ונמכר יותר, אז X צריך לעלות פחות". זה פשוט לא עובד ככה. 

 

ולגבי כמות המכירות/הגודל של מאזדה, לא מצאתי משהו יותר עדכני, אבל הנה טבלת המותגים הכי נמכרים עולמית ב-2018, מאזדה מכרה רק קצת פחות מבמוו ומרצדס ולא התברגה אפילו לטופ 15.

2018 (Full Year) International: Global Top Car Brands - Car Sales Statistics

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

כתבת במפורש:

 

אני כתבתי שתא מטען של מאזדה 3 אפילו יותר קטן מתא מטען של סקודה פאביה למרות שפאביה היא סופר מיני.

אני כתבתי שמרווח פנימי של סקודה אוקטביה יותר גדול ממרווח פנימי של מאזדה 3. למרות שבסיס גלגלים שלה יותר קטן.

 

אבל אני לא השוואתי את תא מטען של אוקטביה ושל ה- 3. מכיוון שאוקטביה יותר ארוכה והיא ליפטבק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, me5000 כתב:

אתה שוב משטיח את הטיעון לזול יותר= נמכר יותר

 

לפני 3 דקות, me5000 כתב:

אלא הייתה מתומחרת בצורה יותר ריאלית יחסית לרכבים שנמכרים היום

אני מאוד אשמח אם תאיר את עיניי ותסביר לי מה ההבדל בין שני המשפטים האלה. 

 

יתרה מזו, על סמך איזה ניסיון עם הרכב המדובר המשפט הבא נאמר:

לפני 4 דקות, me5000 כתב:

הערך פשוט לא נמצא שם, [...] היא בסה"כ משפחתית טיפה יותר פרימיום מהממוצע. 

ישבת בה? נהגת? נסעת כנוסע? כי כדי להעריך ערך, צריך לעשות לפחות אחד מהדברים האלה.

אתה יכול להשוות אותה ל-A3/סדרה 1 על סמך התנסות כלשהי עם אחת מהן? כי גם את זה צריך לעשות כדי להשוות אותה למה שנחשב ל"פרימיום אמיתי"?

 

כי אם לא, אז סליחה על הבוטות, אבל כל מה שאתה אומר זה קשקוש חסר אחיזה במציאות שמבוסס על כלום ושומדבר.  

לפני 8 דקות, me5000 כתב:

בוא נגיד ככה, אם הייתי יכול לקנות ספורטאז' או מאזדה 3 באותו מחיר, אני ו98% מהאנשים היו קונים את הקיה.

זאת אולי תהיה הפתעה, אבל זה המצב כבר עכשיו (הספורטאז' מתחיל ב-145 אלף ש"ח או משהו בסגנון) ויותר מזה, זה ברור! זה בדיוק הקטע... הספורטאז' מכוון לקהל רחב יותר, ה-3 מכוונת לקהל שמחפש דברים שהספורטאז' לא נותן, כמו התנהגות ספורטיבית (יחסית, כן?), איכות חומרים גבוהה, בידוד רעשים הרבה יותר טוב, ביצועים ועוד, ולא צריך את הדברים שהספורטאז' נותן כמו מרווח ו"ג'יפיות". 

  • רעיון טוב! 3

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, פבל כתב:

כי אם לא, אז סליחה על הבוטות, אבל כל מה שאתה אומר זה קשקוש חסר אחיזה במציאות שמבוסס על כלום ושומדבר.  

 

כתבת את זה למישהו אחר לא לי, אבל אני חייב להגיד שגם כאיש הפורום פשוט ובמיוחד כמנהל הפורום זה ממש לא יפה!

לכל אחד יש זכות לכתוב מה הוא חושב ולמה. גם אם הוא כותב שטויות. וזאת לא סיבה לענות לו בצורה כזאת.

 

אני מאוד אוהב את הכתבות שלך ואין לי ספק שאתה בעל מקצוע, אבל צריך לדעת לנהל שיחה.

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
תוספת
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר את מה שאני חושב ולא נוטה ליפות את המציאות כדי למצוא חן בעיני אנשים. פוליטיקלי קורקטנס זה לא הצד החזק שלי. אני גם סומך על חברי הפורום, שהם אנשים מבוגרים, שילמדו להבין את מה שאני מנסה להגיד בלי שאני אצטרך לעטוף כל משפט ב-14 שכבות של "לכאורה" ו"ט.ל.ח".

  • אהבתי 4
  • מעניין 2

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, MMZ1973 כתב:

כלומר, בכל העולם מאזדה 3 יותר יקרה מגולף? לא נראה לי, מצטער.

 

איך מזה:

לפני 22 דקות, m3x7r3m3 כתב:

חד משמעית מאזדה, דלק מוטורס ידעו לדחוף חזק להמונים כשזה היה המוצר (פורד פוקוס, מאזדה 2, 3, 6, CX-5 וכו').

 

הסקת מה שהסקת?

מה שהמשפט שלי המצוטט אומר, שדלק מוטורס ידעו לקחת יצרן שבעולם הוא יצרן נישה (כאמור בשלב מסוים 10% ממכירות מאזדה העולמית היו בישראל) ולמכור אותו כמוצר המוני.

מאזדה מעולם לא הייתה יצרן המוני, לא באירופה, לא ביפן ולא בארה"ב.

בישראל כן, לא בגלל מאזדה, אלא בגלל דלק מוטורס.

 

לפני 16 דקות, me5000 כתב:

אז זהו שלא, מדובר כאן על value for money, כשאפשר לקנות ג'יפון הרבה יותר גדול ומרווח בפחות כסף מאוטו משפחתי לא משנה עד כמה הוא  פרימיום(בוא, לא מדברים כאן על מרצדס, עם כמה שהמאזדה איכותית) 

 

value לא נמדד רק בגובה, וה-3 החדשה הרבה יותר קרובה למרצדס A קלאס מאשר לקורולה למשל.

אני מסכים שהיא לא לגמרי שם, אבל בסקאלה בין קורולה למרצדס, המרחק למרצדס קצר יותר.

 

לפני 17 דקות, me5000 כתב:

בוא נגיד ככה, אם הייתי יכול לקנות ספורטאז' או מאזדה 3 באותו מחיר, אני ו98% מהאנשים היו קונים את הקיה. 

 

קח

תמורת המעבר לספורטז' ויתרת על למשל:

10 כ"ס, 2.1 קג"מ של מומנט (!), 3 שניות יותר מאפס למאה, 20 קמ"ש מקסימליים פחות, צריכת דלק גבוהה משמעותית, כרית אוויר אחת, סאנרוף, בקרת שיוט אדפטיבית, פנסי LED, כניסה והנעה ללא מפתח, בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, תאורה עוקבת פנייה, ובלם יד חשמלי עם Auto Hold.

אני לא מדבר בכלל על היכולות הספורטיביות.

 

לפני 20 דקות, MMZ1973 כתב:

אני כתבתי שתא מטען של מאזדה 3 אפילו יותר קטן מתא מטען של סקודה פאביה למרות שפאביה היא סופר מיני.

 

זו השוואה לגמרי לא נכונה

 

לפני 21 דקות, MMZ1973 כתב:

אני כתבתי שמרווח פנימי של סקודה אוקטביה יותר גדול ממרווח פנימי של מאזדה 3. למרות שבסיס גלגלים שלה יותר קטן.

 

גם זו לא השוואה נכונה, מהסיבה הפשוטה שכליפטבק, נוצ'בק או מה שלא יהיה, הסרח העודף האחורי שלה יכול להכיל תא מטען גדול משמעותית, ולכן ניתן לשים את השורה השנייה ממש לפני הסרן האחורי וכך להרוויח מרווח פנימי עם תא מטען גדול.

בהאצ'בק זה תמיד טריידאוף מובנה, יותר מרווח אחורה = תא מטען קטן יותר והפוך.

 

לפני 14 דקות, MMZ1973 כתב:

כתבת את זה למישהו אחר לא לי, אבל אני חייב להגיד שגם כאיש הפורום פשוט ובמיוחד כמנהל הפורום זה ממש לא יפה!

לכל אחד יש זכות לכתוב מה הוא חושב ולמה. גם אם הוא כותב שטויות. וזאת לא סיבה לענות לו בצורה כזאת.

 

אני מאוד אוהב את הכתבות שלך ואין לי ספק שאתה בעל מקצוע, אבל צריך לדעת לנהל שיחה.

 

תשמע לכתוב את ההערכה על רכב, ועוד השוואה מול רכבים אחרים בעניינים של תחושה, בלי לנהוג בו דקה אפילו, זה לא עניין של שיחה, זה כמו לנהל שיחה עם מי שחושב שחיסונים גורמים לאוטיזם, דור 5 גורם לסרטן והאמריקאים ביימו את הנחיתה על הירח.

אין אפילו Baseline לנהל את השיחה.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

בהאצ'בק זה תמיד טריידאוף מובנה, יותר מרווח אחורה = תא מטען קטן יותר והפוך.

 

גולף 7 קצר ממאזדה 3 ב 20 ס"מ. בסיס גלגלים של גולף 7 קצר ממאזדה 3 ב 10 ס"מ. שניהם האצ'בק.

עדיין גולף יותר מרווח בפנים עם תא מטען יותר גדול.

לפני 11 דקות, פבל כתב:

אני אומר את מה שאני חושב ולא נוטה ליפות את המציאות כדי למצוא חן בעיני אנשים. פוליטיקלי קורקטנס זה לא הצד החזק שלי.

 

אני גם אומר את מה שאני חושב. אבל צריך לשמור על נימוסים.

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון.

המרווח בשורה השנייה בגולף משמעותית פחות טוב.

סתם לדוגמה בתור אדם לא גבוה במיוחד במאזדה שמתי מזוודת 28 אינץ' מלאה מאחורי מושב הנהג (גם ב-3 הקודמת).

בגרמניה לקחתי גולף 7 GTD ומאחורי מושב הנהג המזוודה פשוט לא נכנסה, היא שכבה על המושב האחורי עצמו.

 

מה זה אומר? זה אומר שמאחורי אותו נהג המרווח רגליים וברכיים למושב האחורי קטן יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

המרווח בשורה השנייה בגולף משמעותית פחות טוב.

 

כנראה כל מה קראתי וראיתי ב carwow,  ב icar, ב Cartube, באוטו ובכל האתרים אחרים וגם מה שאני הרגשתי בעצמי זה שטויות...

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...