Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז דבר ראשון קניתי היום פיטר שמן והוא לא כמו המקורי כאילו הוא אותו גודל אבל בצבע אחר, זה משנה?

דבר שני כמה זמן לוקח לשמן להתנקז כשאני מוציא את הישן החוצה ואיך אני יודע שאפשר להבריג כבר את החדש ? אה וגם איז שמן אתם ממליצים לי לשים? סוג וחברה? האוטו הוא צ'אמפ שנת 94' שעבר 136K ועד עכשיו היה אצל אמא שלי שהייתה שמה 15K-40 של AMERICAN EAGLE, כמה אנשים אמרו לי שזה שמן חרה וצריך לחפש שמן שכתוב עליו SAE, מה אתם אומרים?

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

אם AMERICAN EAGLE החזיק 130K והמנוע בסדר מה מציק ך? נכון זה לא השמן הכי איכותי אבל גם הצמפ בעדינות

לא בליגה של המרצדס.

אם אאתה מוטרד- תחליף שמן יותר מהר (נאמר כל4000קמ)

כשהשמן יפסיק לטפטף...בורג ניקוז+ פילטר+ מדיד שמן+פתח מילוי כולם פתוחים - תוכל להתחיל לסגור

פתח ניקוז ולהרכיב פילטר

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

רגע אבל אם אני פותח את הפילטר אז לא צריך לפתוח את הבורג ניקוז(השמן לא יורד דרך הפתח של הפילטר???) חוץ מזה אני לא יודע איפה הבורג ניקוז :oops:

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

ברוב הרכבים לא מספקי לפוח רק פילטר, כי הוא לא ממש בתחתית אגן השמן, ולא מתנקז ככה כל השמן הישן.

 

99% שבתחתית אגן השמן שלך, באחד הצדדים תמצא את בורג הניקוז.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

סבבה תודה, אבל כמה זמן בערך אני צריך לתת לאוטו לעמוד כדי שכל השמן ירד וגם האם עדיף קודם לחמם את המנוע כדי שההשמן יהיה יותר נוזלי או שלעשות את זה כשהמנוע קר?

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

אני לא בטוח (לפי השאלות) שכדאי לך לעשות לבד!

 

לך למוסך. תעמוד לייד הרכב, תראה מה עושה המכונאי,

תשאל מה שלא ברור, ועוד חצי שנה אולי תחליף לבד!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

רצוי לא לחמם את המנוע יכי אז השמן יהיה רותח.

כמה זמן להחזיק פתוח? עד שהשמן יפסיק לטפטף. ואתה גם אמור לשים גומיה חדשה היכן שבורג הניקוז במקום הישנה. וכשאתה סוגר את הבורג

צריך לסגור חזק אך לא חזק מידיי פן תהרוס את ההברגה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

למה להחליף גומיה? אני מחליף את הפילטר לא בגלל שאני רוצה להחליף את השמן אלא בגלל שהוא קיבל מכה והוא דולף

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

חכה מספר דקות אחרי כיבוי הרכב (דווקא שמן חם (לא רותח) דליל יותר ועדיף כך)

פתח את בורג הריקון , תמתין 15 דקות , תחליף פילטר שמן ,תחליף שייבה לפקק ותסגור,מלא שמן ,

תניע מספר דקות , בדוק שוב שמן וסע לשלום.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

עוד פעם אני שואל: למה להחליף את השמן??? הרי בגלל הנזילה לפני יומיים אחרי עבודה שהאוטו עמד 8 שעות כל השמן יצא ומלאתי מחדש, כמה אנשים אמרו לי שאין צורך להחליף את השמן

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

×
×
  • תוכן חדש...