Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

robertf

מאמר: פולקסווגן חושפת טיגואן 2021 מחודש

Recommended Posts

פולקסווגן חושפת מתיחת פנים לקרוסאובר הפופלארי שלה (קצת פחות אצלנו לאור התמחור, אבל בעולם זהו הדגם הנמכר ביותר של המותג היום), שזוכה לשלל עידכוני עיצוב, איבזור, וגרסאות כולל גרסת פלאג-אין וגרסת ביצועים R.

 

ויזואלית, פולקסווגן מעניקה לטיגואן המחודש לא מעט אלמנטים הישר מגולף 8. חזית מחודשת הכוללת פנסים LED, גריל חדש, ועידכון לפגוש. גם מאחור נמצא פנסי LED מעודכנים, פגוש חדש, וחישוקים חדשים משלימים את המראה המעודכן.

 


Volkswagen-Tiguan-2021-1280-06.thumb.jpg.7f0e0b764dc443f91c2e72e88cdb63cf.jpg

 

 

במבט ראשון יתכן ותתקשו לזהות את החידושים בתא הנוסעים, אבל הם שם וכוללים לא מעט עדכונים. שקעי USB-C כמיטב האופנה החדשה, לוח שעונים דיגיטלי מעודכן, מערכת מולטימדיה חדשה (MIB3) בגדלים 6.5, 8, ו9.2 אינץ׳, חיבור קבוע לאינטרנט, קארפליי ואנדרואיד אוטו, כמו גם אווירת תאורה חדשה עם לא פחות מ15 גוונים שונים. כאופציה תוכלו לקבל (או שלא, תלוי ביבואן פה...) גלגל הגה עם משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים, מערך שליטה מבוסס מגע לבקרת האקלים המפוצלת, ומערכת הרמון קרדון משודרגת.

 

 

Volkswagen-Tiguan_R-2021-1280-07.thumb.jpg.9b619296db29edca6495353bfec52e2d.jpg

 

 

בגזרת המנועים יופיעו הדגמים המוכרים לנו כבר כמו 1.5 ו2.0 ליטר TSI, דגמי דיזל 2.0 המוכרים, כשאליהם יצטרפו שני דגמים חדשים ומעניינים. דגם קצה חדש שמצטרף למשפחת דגמי R של המותג, שהוא למעשה הגרסה של VW לקופרה אטקה. בחזיתו נמצא את המנוע 2.0 טורבו 320 כ״ס, משודכים לגיר 7 הילוכים DSG, הנעה כפולה (4MOTION), מערכת DCC עם בולמים אדפטיביים, הנמכת מרכב של 10 מ״מ בהשוואה לדגמים הרגילים וחישוקי 21 אינץ׳.

את נתוני הביצועים פולקסווגן מעדיפים כרגע לשמור לעצמם אבל אפשר לצפות לביצועים דומים לקופרה אטקה אז כ-5 שניות למאה (פלוס-מינוס) ומהירות מירבית קרובה ל250 קמ״ש, אבל פרטים מדוייקים יחשפו בהמשך.

 

 הeHybrid, היא גרסת פלאג-אין היבריד שמצויידת באותו מנוע מוכר משאר דגמי הפלאג-אין של הקונצרן, שמציע טווח נסיעה חשמלית של כ-50 ק״מ והספק משולב של 245 כ״ס מהמנוע בנזין 1.4TSI ומנוע חשמלי משודכים לגיר 6 הילוכים DSG.

 

 

2021-vw-tiguan-fl-23.thumb.jpg.cbfd85d4cce3911beda553619286235c.jpg

 

2021-VW-Tiguan-FL-24.thumb.jpg.b98efeebbcffd00e5b6df0fcd524b59f.jpg

 

 

הטיגואן המחודש זוכה גם בכל מערכות הבטיחות העדכניות של היצרן, שכוללות בין השאר נהיגה סמי אוטונומית עד 210 קמ״ש, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, מערכת Travel Assist ששולטת על התאוצה ועוד ועוד ועוד....

 

השיווק צפוי לקראת סוף השנה.

 

 

2021-vw-tiguan-21.thumb.jpg.8a7a32a0d8b524d41b5e35a46579a175.jpg

 

Volkswagen-Tiguan_R-2021-1280-04.thumb.jpg.a6a6715af998faae1a73fae42c4acca7.jpg

 

Volkswagen-Tiguan-2021-1280-0c.thumb.jpg.15153f104a759a1cc776ba5cea87f6f6.jpg

 

Volkswagen-Tiguan-2021-1280-05.thumb.jpg.54a412053270ef9162d5cf5daac5d288.jpg

 

Volkswagen-Tiguan-2021-1280-0d.thumb.jpg.f9749cc0b3217e9a3867bc2450cb32b7.jpg

 

Volkswagen-Tiguan-2021-1280-10.thumb.jpg.fb5fcf4aed7fa2b5afc1ee7d10c29c0f.jpg

 

Volkswagen-Tiguan-2021-1280-11.thumb.jpg.14c16ed836248cc80df652a75f56164a.jpg

 

2021-vw-tiguan-fl-1.thumb.jpg.fc4d27c99ca9341700b011e486e43181.jpg

 

2021-vw-tiguan-fl-11.thumb.jpg.7ad0ae82dd9f9486d988d0615e5863ab.jpg

 

 

 

 

 

 


View full מאמר

  • אהבתי 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי קצת אוף-טופיק, אבל הגיע הזמן לדבר על הפיל שבחדר:

 

שמתי לב שמשהו רע עובר על המכירות של פולקסווגן בישראל בחודשים האחרונים, עוד הרבה לפני שהקורונה הפציעה:

 

טיגואן וטוארג חדשים בקושי נראים על הכביש, פאסאט גם,  טי-קרוס נדיר יותר מבנטלי, וגם המניות הבטוחות - גולף ופולו ממש לא משחזרים את ההצלחה היחסית שהיו להם בשנים קודמות (כולל גרסאות ה -GTI). מה קורה פה?

 

האם זה בגלל שהן לא נמכרות בכלל לליסינג (כי גם סיאט כמעט שלא, ועדיין מוכרים יותר מהאחות הגדולה)? בגלל המחירים הגבוהים? בגלל שמעמדה של פולקסווגן אט אט נשחק? או שאולי הקצאות נמוכות לישראל? 

באמת מסקרן אותי.

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

Mazda 6 2.5L Premium Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור של היבואן הורג את המותג לדעתי.

ביחס לסיאט וסקודה הם מאוד לא VFM, אין סיבה לקנות משהו כמו טיגאון כשיש אטקה/קארוק/קודיאק באותו מחיר ויותר זול.

אין סיבה לטיקרוס כשיש ארונה וקאמיק ביותר זול (או ביותר שימושי), אין סיבה לגולף כשיש אוקטביה\לאון ופולו כשיש איביזה וכו וכו'.

 

בנוסף הגולף הוחלפה כבר, וכנראה המכורים מחכים לה.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אומרים שהקשר בין היבואן ליצרן מאוד קר. 

מחירי קניה גבוהים + הקצאות נמוכות = תמחור גבוה. 

מאוד מקווה שהגולף והטיגואן החדשים יתומחרו בצורה הגיונית. 

אני מאמין שטיגואן בסיסי שיעלה נניח 155k, יהפוך ללהיט. 


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיגואן בסוף ימיו וזה מורגש. החבילה שלו פחות אטרקטיבית מבעבר והמחיר נשאר גבוהה. המתחרים מצרפת הרבה יותר מודרניים וזולים, ועל הכביש הם הרבה יותר נוחים למי שמחפש ג'יפון ביחס לטיגואן הקשיח יחסית. המתחרים מבית קרובים מידי באיכות בשביל שיהיו הרבה קונים. 

טוארג אחלה רכב, אבל בסכומים האלו הרוב כבר מחפשים מותגים. לא חושב שיש רכב במחיר שלו שהוא יותר VFM בקטגוריה הזאת.

טיקרוס דווקא אני רואה לא מעט שעלו על הכביש 

פאסאט - כבר הרבה שנים שהיא לא נוחלת הצלחה. יש לה מתחבר החזקה מבית (סופרב) ובגרסאות היקרות היא כבר פולשת לאזור של AUDI ושות.

 

לדעתי היבואן התרגל למכור מוצר טוב יותר מאוחרים במחיר יקר יותר, אבל בשנים האחרונות הרבה מותגים עשו קפיצה משמעותית למעלה בעיצוב ובאיכות בעוד פולקסווגן כמעט שלא שחרר כלום כמה שנים ומה שיש בהרבה מהמקרים לא מצדיק את מחיר ה"סמי פרימיום" שהם מבקשים.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, robertf כתב:

גלגל הגה עם משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים

Michael Scott No GIFs | Tenor

  • מעניין 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודק!


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.7.2020 בשעה 15:42, Mr_Shankly כתב:

אולי קצת אוף-טופיק, אבל הגיע הזמן לדבר על הפיל שבחדר:

 

שמתי לב שמשהו רע עובר על המכירות של פולקסווגן בישראל בחודשים האחרונים, עוד הרבה לפני שהקורונה הפציעה:

 

טיגואן וטוארג חדשים בקושי נראים על הכביש, פאסאט גם,  טי-קרוס נדיר יותר מבנטלי, וגם המניות הבטוחות - גולף ופולו ממש לא משחזרים את ההצלחה היחסית שהיו להם בשנים קודמות (כולל גרסאות ה -GTI). מה קורה פה?

 

האם זה בגלל שהן לא נמכרות בכלל לליסינג (כי גם סיאט כמעט שלא, ועדיין מוכרים יותר מהאחות הגדולה)? בגלל המחירים הגבוהים? בגלל שמעמדה של פולקסווגן אט אט נשחק? או שאולי הקצאות נמוכות לישראל? 

באמת מסקרן אותי.

 

וזה עוד לפני ה"מסורבות עלייה" כמו ה-t-roc וטיגואן אולספייס.

הירידה במכירות של הטוארג התחילו עוד מהימים הראשונים של אאודי Q5 - פתאום קרוסאובר של אאודי מוצע במחיר נמוך יותר ומי שרוצה משהו גדול יותר היה מעדיף Q7.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.7.2020 בשעה 16:50, nomad21 כתב:

התמחור של היבואן הורג את המותג לדעתי.

ביחס לסיאט וסקודה הם מאוד לא VFM, אין סיבה לקנות משהו כמו טיגאון כשיש אטקה/קארוק/קודיאק באותו מחיר ויותר זול.

אין סיבה לטיקרוס כשיש ארונה וקאמיק ביותר זול (או ביותר שימושי), אין סיבה לגולף כשיש אוקטביה\לאון ופולו כשיש איביזה וכו וכו'.

 

בנוסף הגולף הוחלפה כבר, וכנראה המכורים מחכים לה.

 

 

 

מחזק.

כששמים את סיאט מול VW, אפשר עוד להגיד שהבדלי האיכות ברורים. אבל מול סקודה, ההבדל כמעט ולא קיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל הדימיון הויזואלי יש נטיה לחשוב כך. אך הטיגואן גדולה יותר, איכותית יותר ונעימה יותר. וזה שווה עוד כסף.

הבעיה שלה היא שמי שמחפש להראות...יתקשה לשכנע את הסביבה שזה שווה יותר. 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ל @מיץ פטל,

 

לא מסכים איתך.

 

כנס לטי קרוס.

 

אח"כ לסקודה קאמיק.

 

האיכות של טי קרוס יותר דומה לארונה מאשר לקאמיק.

 

אכזבה.

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי לטיגואן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי לכך שכבר קשה להצדיק את VW בחלק מהמקרים.

אולי טיגואן (החדש) באמת יהיה עדיף על המקבילות בקטגוריה, נהיה חכמים כשיגיע.

מסכים שלפחות הפולו מוצלחת מהאיביזה, אבל זו לא מציאות גורפת.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

בגלל הדימיון הויזואלי יש נטיה לחשוב כך. אך הטיגואן גדולה יותר, איכותית יותר ונעימה יותר. וזה שווה עוד כסף.

הבעיה שלה היא שמי שמחפש להראות...יתקשה לשכנע את הסביבה שזה שווה יותר. 

 

 

אני חושב שהבעיה של הטיגואן היא שהאחרות עושות עבודה מספיק טובה ולכן קשה לה לשכנע שהיא שווה יותר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים - רושם זה חלק משמעותי מהעבודה.

אבל הנטיה לחשוב שזה אותו דבר אינה נכונה.

הן אפילו לא באותן מידות. ואני בטוח שרוב מוחלט של המתעניינים לא מודעים לכך.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...