Jump to content
  • פולקסווגן חושפת טיגואן 2021 מחודש


    robertf

    פולקסווגן חושפת מתיחת פנים לקרוסאובר הפופלארי שלה (קצת פחות אצלנו לאור התמחור, אבל בעולם זהו הדגם הנמכר ביותר של המותג היום), שזוכה לשלל עידכוני עיצוב, איבזור, וגרסאות כולל גרסת פלאג-אין וגרסת ביצועים R.

     

    ויזואלית, פולקסווגן מעניקה לטיגואן המחודש לא מעט אלמנטים הישר מגולף 8. חזית מחודשת הכוללת פנסים LED, גריל חדש, ועידכון לפגוש. גם מאחור נמצא פנסי LED מעודכנים, פגוש חדש, וחישוקים חדשים משלימים את המראה המעודכן.

     


    Volkswagen-Tiguan-2021-1280-06.thumb.jpg.7f0e0b764dc443f91c2e72e88cdb63cf.jpg

     

     

    במבט ראשון יתכן ותתקשו לזהות את החידושים בתא הנוסעים, אבל הם שם וכוללים לא מעט עדכונים. שקעי USB-C כמיטב האופנה החדשה, לוח שעונים דיגיטלי מעודכן, מערכת מולטימדיה חדשה (MIB3) בגדלים 6.5, 8, ו9.2 אינץ׳, חיבור קבוע לאינטרנט, קארפליי ואנדרואיד אוטו, כמו גם אווירת תאורה חדשה עם לא פחות מ15 גוונים שונים. כאופציה תוכלו לקבל (או שלא, תלוי ביבואן פה...) גלגל הגה עם משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים, מערך שליטה מבוסס מגע לבקרת האקלים המפוצלת, ומערכת הרמון קרדון משודרגת.

     

     

    Volkswagen-Tiguan_R-2021-1280-07.thumb.jpg.9b619296db29edca6495353bfec52e2d.jpg

     

     

    בגזרת המנועים יופיעו הדגמים המוכרים לנו כבר כמו 1.5 ו2.0 ליטר TSI, דגמי דיזל 2.0 המוכרים, כשאליהם יצטרפו שני דגמים חדשים ומעניינים. דגם קצה חדש שמצטרף למשפחת דגמי R של המותג, שהוא למעשה הגרסה של VW לקופרה אטקה. בחזיתו נמצא את המנוע 2.0 טורבו 320 כ״ס, משודכים לגיר 7 הילוכים DSG, הנעה כפולה (4MOTION), מערכת DCC עם בולמים אדפטיביים, הנמכת מרכב של 10 מ״מ בהשוואה לדגמים הרגילים וחישוקי 21 אינץ׳.

    את נתוני הביצועים פולקסווגן מעדיפים כרגע לשמור לעצמם אבל אפשר לצפות לביצועים דומים לקופרה אטקה אז כ-5 שניות למאה (פלוס-מינוס) ומהירות מירבית קרובה ל250 קמ״ש, אבל פרטים מדוייקים יחשפו בהמשך.

     

     הeHybrid, היא גרסת פלאג-אין היבריד שמצויידת באותו מנוע מוכר משאר דגמי הפלאג-אין של הקונצרן, שמציע טווח נסיעה חשמלית של כ-50 ק״מ והספק משולב של 245 כ״ס מהמנוע בנזין 1.4TSI ומנוע חשמלי משודכים לגיר 6 הילוכים DSG.

     

     

    2021-vw-tiguan-fl-23.thumb.jpg.cbfd85d4cce3911beda553619286235c.jpg

     

    2021-VW-Tiguan-FL-24.thumb.jpg.b98efeebbcffd00e5b6df0fcd524b59f.jpg

     

     

    הטיגואן המחודש זוכה גם בכל מערכות הבטיחות העדכניות של היצרן, שכוללות בין השאר נהיגה סמי אוטונומית עד 210 קמ״ש, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, מערכת Travel Assist ששולטת על התאוצה ועוד ועוד ועוד....

     

    השיווק צפוי לקראת סוף השנה.

     

     

    2021-vw-tiguan-21.thumb.jpg.8a7a32a0d8b524d41b5e35a46579a175.jpg

     

    Volkswagen-Tiguan_R-2021-1280-04.thumb.jpg.a6a6715af998faae1a73fae42c4acca7.jpg

     

    Volkswagen-Tiguan-2021-1280-0c.thumb.jpg.15153f104a759a1cc776ba5cea87f6f6.jpg

     

    Volkswagen-Tiguan-2021-1280-05.thumb.jpg.54a412053270ef9162d5cf5daac5d288.jpg

     

    Volkswagen-Tiguan-2021-1280-0d.thumb.jpg.f9749cc0b3217e9a3867bc2450cb32b7.jpg

     

    Volkswagen-Tiguan-2021-1280-10.thumb.jpg.fb5fcf4aed7fa2b5afc1ee7d10c29c0f.jpg

     

    Volkswagen-Tiguan-2021-1280-11.thumb.jpg.14c16ed836248cc80df652a75f56164a.jpg

     

    2021-vw-tiguan-fl-1.thumb.jpg.fc4d27c99ca9341700b011e486e43181.jpg

     

    2021-vw-tiguan-fl-11.thumb.jpg.7ad0ae82dd9f9486d988d0615e5863ab.jpg

     

     

     

     

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    אולי קצת אוף-טופיק, אבל הגיע הזמן לדבר על הפיל שבחדר:

     

    שמתי לב שמשהו רע עובר על המכירות של פולקסווגן בישראל בחודשים האחרונים, עוד הרבה לפני שהקורונה הפציעה:

     

    טיגואן וטוארג חדשים בקושי נראים על הכביש, פאסאט גם,  טי-קרוס נדיר יותר מבנטלי, וגם המניות הבטוחות - גולף ופולו ממש לא משחזרים את ההצלחה היחסית שהיו להם בשנים קודמות (כולל גרסאות ה -GTI). מה קורה פה?

     

    האם זה בגלל שהן לא נמכרות בכלל לליסינג (כי גם סיאט כמעט שלא, ועדיין מוכרים יותר מהאחות הגדולה)? בגלל המחירים הגבוהים? בגלל שמעמדה של פולקסווגן אט אט נשחק? או שאולי הקצאות נמוכות לישראל? 

    באמת מסקרן אותי.

    עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    התמחור של היבואן הורג את המותג לדעתי.

    ביחס לסיאט וסקודה הם מאוד לא VFM, אין סיבה לקנות משהו כמו טיגאון כשיש אטקה/קארוק/קודיאק באותו מחיר ויותר זול.

    אין סיבה לטיקרוס כשיש ארונה וקאמיק ביותר זול (או ביותר שימושי), אין סיבה לגולף כשיש אוקטביה\לאון ופולו כשיש איביזה וכו וכו'.

     

    בנוסף הגולף הוחלפה כבר, וכנראה המכורים מחכים לה.

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אומרים שהקשר בין היבואן ליצרן מאוד קר. 

    מחירי קניה גבוהים + הקצאות נמוכות = תמחור גבוה. 

    מאוד מקווה שהגולף והטיגואן החדשים יתומחרו בצורה הגיונית. 

    אני מאמין שטיגואן בסיסי שיעלה נניח 155k, יהפוך ללהיט. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    טיגואן בסוף ימיו וזה מורגש. החבילה שלו פחות אטרקטיבית מבעבר והמחיר נשאר גבוהה. המתחרים מצרפת הרבה יותר מודרניים וזולים, ועל הכביש הם הרבה יותר נוחים למי שמחפש ג'יפון ביחס לטיגואן הקשיח יחסית. המתחרים מבית קרובים מידי באיכות בשביל שיהיו הרבה קונים. 

    טוארג אחלה רכב, אבל בסכומים האלו הרוב כבר מחפשים מותגים. לא חושב שיש רכב במחיר שלו שהוא יותר VFM בקטגוריה הזאת.

    טיקרוס דווקא אני רואה לא מעט שעלו על הכביש 

    פאסאט - כבר הרבה שנים שהיא לא נוחלת הצלחה. יש לה מתחבר החזקה מבית (סופרב) ובגרסאות היקרות היא כבר פולשת לאזור של AUDI ושות.

     

    לדעתי היבואן התרגל למכור מוצר טוב יותר מאוחרים במחיר יקר יותר, אבל בשנים האחרונות הרבה מותגים עשו קפיצה משמעותית למעלה בעיצוב ובאיכות בעוד פולקסווגן כמעט שלא שחרר כלום כמה שנים ומה שיש בהרבה מהמקרים לא מצדיק את מחיר ה"סמי פרימיום" שהם מבקשים.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 2.7.2020 בשעה 15:42, Mr_Shankly כתב:

    אולי קצת אוף-טופיק, אבל הגיע הזמן לדבר על הפיל שבחדר:

     

    שמתי לב שמשהו רע עובר על המכירות של פולקסווגן בישראל בחודשים האחרונים, עוד הרבה לפני שהקורונה הפציעה:

     

    טיגואן וטוארג חדשים בקושי נראים על הכביש, פאסאט גם,  טי-קרוס נדיר יותר מבנטלי, וגם המניות הבטוחות - גולף ופולו ממש לא משחזרים את ההצלחה היחסית שהיו להם בשנים קודמות (כולל גרסאות ה -GTI). מה קורה פה?

     

    האם זה בגלל שהן לא נמכרות בכלל לליסינג (כי גם סיאט כמעט שלא, ועדיין מוכרים יותר מהאחות הגדולה)? בגלל המחירים הגבוהים? בגלל שמעמדה של פולקסווגן אט אט נשחק? או שאולי הקצאות נמוכות לישראל? 

    באמת מסקרן אותי.

     

    וזה עוד לפני ה"מסורבות עלייה" כמו ה-t-roc וטיגואן אולספייס.

    הירידה במכירות של הטוארג התחילו עוד מהימים הראשונים של אאודי Q5 - פתאום קרוסאובר של אאודי מוצע במחיר נמוך יותר ומי שרוצה משהו גדול יותר היה מעדיף Q7.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 2.7.2020 בשעה 16:50, nomad21 כתב:

    התמחור של היבואן הורג את המותג לדעתי.

    ביחס לסיאט וסקודה הם מאוד לא VFM, אין סיבה לקנות משהו כמו טיגאון כשיש אטקה/קארוק/קודיאק באותו מחיר ויותר זול.

    אין סיבה לטיקרוס כשיש ארונה וקאמיק ביותר זול (או ביותר שימושי), אין סיבה לגולף כשיש אוקטביה\לאון ופולו כשיש איביזה וכו וכו'.

     

    בנוסף הגולף הוחלפה כבר, וכנראה המכורים מחכים לה.

     

     

     

    מחזק.

    כששמים את סיאט מול VW, אפשר עוד להגיד שהבדלי האיכות ברורים. אבל מול סקודה, ההבדל כמעט ולא קיים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בגלל הדימיון הויזואלי יש נטיה לחשוב כך. אך הטיגואן גדולה יותר, איכותית יותר ונעימה יותר. וזה שווה עוד כסף.

    הבעיה שלה היא שמי שמחפש להראות...יתקשה לשכנע את הסביבה שזה שווה יותר. 

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ל @מיץ פטל,

     

    לא מסכים איתך.

     

    כנס לטי קרוס.

     

    אח"כ לסקודה קאמיק.

     

    האיכות של טי קרוס יותר דומה לארונה מאשר לקאמיק.

     

    אכזבה.

     

     

     

     

     

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    התייחסתי לכך שכבר קשה להצדיק את VW בחלק מהמקרים.

    אולי טיגואן (החדש) באמת יהיה עדיף על המקבילות בקטגוריה, נהיה חכמים כשיגיע.

    מסכים שלפחות הפולו מוצלחת מהאיביזה, אבל זו לא מציאות גורפת.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

    בגלל הדימיון הויזואלי יש נטיה לחשוב כך. אך הטיגואן גדולה יותר, איכותית יותר ונעימה יותר. וזה שווה עוד כסף.

    הבעיה שלה היא שמי שמחפש להראות...יתקשה לשכנע את הסביבה שזה שווה יותר. 

     

     

    אני חושב שהבעיה של הטיגואן היא שהאחרות עושות עבודה מספיק טובה ולכן קשה לה לשכנע שהיא שווה יותר

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מסכים - רושם זה חלק משמעותי מהעבודה.

    אבל הנטיה לחשוב שזה אותו דבר אינה נכונה.

    הן אפילו לא באותן מידות. ואני בטוח שרוב מוחלט של המתעניינים לא מודעים לכך.

    עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 5.7.2020 בשעה 02:59, shachar187 כתב:

     

    מחזק.

    כששמים את סיאט מול VW, אפשר עוד להגיד שהבדלי האיכות ברורים. אבל מול סקודה, ההבדל כמעט ולא קיים.

    אם הבנתי אותך נכון היום כמעט ואין הבדל באיכות של VW וסקודה ?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...