Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האם ניתן לתת אזהרה לרוכב קורקינט שביצע עבירה כלשהיא אבל אין לו ר"נ בכלל? במסוף מופיע שהוא זכאי לאזהרה אבל זה כנראה באג במערכת כי לפי הנהלים חייב להחזיק ר"נ 5 שנים לפחות. הרי זה גם אבסורד שאדם ללא ר"נ זכאי לאזהרה אבל אם מחר יוציא רישיון אז הוא כבר לא יהיה זכאי.

פורסם

אני אנחש שמדובר בטעות, מנגנון המרה לאזהרה מיועד לנהגים, גם הולך רגל שמקבל דו״ח מופלה לרעה.
מעניין אם אפשר לפנות לבג״ץ

על זה....

פורסם

במצב האכיפה הנוכחי על הולכי רגל,  עדיף שלא תהיה את האופציה של המרה לאזהרה.

ושיתחילו לאכוף את איסור הטלפון במעבר כביש

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה. 

אוהד

פורסם
לפני 12 שעות, o_prime כתב:

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה. 

אוהד

אין איסור בחוק לרשום רכב על שם קטין.

 

פורסם
לפני 16 שעות, o_prime כתב:

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה. 

אוהד

יש לה שלילה על התלת אופן?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 שעות, o_prime כתב:

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה. 

אוהד

ביצעת העברת בעלות במשרד הרישוי. נכון?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לא קשור לקטין, אפשר גם על שם הסבתא שכבר לא נוהגת, קרוב שחי בחו״ל ובכלל לא מחזיק ברשיון ישראלי.... כיד הדמיון.

פורסם
בתאריך 2.7.2020 בשעה 16:38, o_prime כתב:

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה. 

אוהד

וזה באמת גרם לרשויות לוותר לך על הדו"חות ?

🤔

(מה הרווחת בזה ? בסוף הרי יעקלו לה את התלת אופן).

alfa 156 2.5.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 2.7.2020 בשעה 17:38, o_prime כתב:

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה

ואז היא תתבגר קצת, תעשה רישיון, וישר תקבל שלילת רישיון עקב כמות הנקודות שאספה.

 

יותר עדיף לרשום על הסבתא.  אם אין לה רישיון.

פורסם
בתאריך 2.7.2020 בשעה 17:38, o_prime כתב:

הא לך באג נוסף. את האוטו הקודם רשמתי על שם בתי בת החמש נגד מצלמות מהירות. 

הדוחות באמת הגיעו על שמה.

זה לא באג.
החוק לא מגביל אנשים על רכישת רכב - ואין סיבה שתיהיה הגבלה כזו.

כל אזרח ראשי שתיהיה בבעלותו רכב אך בשביל לנהוג בו הוא יצטרך רשיון.
תחשוב על נכה שלא יכול לנהוג, סתם אדם שלא הוציא רשיון אבל כן צריך שיהיה לו רכב שיוכל לנסוע עם אנשים אחרים ועוד...

בעל הרכב צובר את הנקודות - ולגבי ביתך בת החמש היא תצטרך להתמודד עם הנק האלו כשתוציא רשיון נהיגה.
ובכל מקרה אל תשכח שאת הקנס בכל מקרה מישהו יצטרך לשלם.

×
×
  • תוכן חדש...