Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון התקציב שלי הוא 10-15 אלף והשנתון שמתאים לתקציב הוא 2006 , מצאתי כאלו עם 140 קמ ב12-10 אלף. 

כולם מלחיצים אותי ואומרים שאני מחפש צרות כי עלות האחזקה של הרכב היא גבוהה לעומת היצרניות מן המזרח ,רציתי לשאול אנשים שמחזיקים את הרכב , השנתונים האלו האם באמת עלות האחזקה עולה על רכבים אחרים ? 

בנוסף, 

יש לי אפשרות לרכוש במחיר מציאה Golf 2012 עם 130 קמ , אמנם מעבר לתקציב שלי אבל בגלל שזה מבן משפחה אז קיבלתי מחיר שהוא הרבה מתחת למחירון המוצע בשוק.

 

כמובן שאני מעדיף לרכוש בתקציב שלי ולא להשתולל , אבל האם מבחינת עלויות האחזקה , יש הבדל בין הרכבים? 

 

האם באופן כללי , יש תקלות מסוימות או מחלות בשנתונים שציינתי ? 

 

אשמח לעזרה , לא מבין גדול ברכבים. 

פורסם

עקרונית בתקציב כזה מה שהייתי מחפש זה רכב שמור, לא ננעל על יצרן מסוים, מחפש כמה רכבים שמעניינים אותי וקונה את הראשון שאני מוצא במצב טוב.

אני לא בעלים של גולף, אבל תחזוקה של VAG נחשבת יקרה יותר ממכוניות אסיאתיות, אממה, זה לא תמיד נכון וזה גם תלוי איפה אתה מטפל.

 

גולף 2012 עם איזה גיר ואיזה מנוע?

 

מה אתה מחפש בכלל ברכב? מה הדרישות שלך? למה דווקא גולף? האם ידני בא בחשבון? כמה אתה הולך לנסוע בערך בשנה? מה אופי הנסיעות?

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 13 שעות, dorsht כתב:

עקרונית בתקציב כזה מה שהייתי מחפש זה רכב שמור, לא ננעל על יצרן מסוים, מחפש כמה רכבים שמעניינים אותי וקונה את הראשון שאני מוצא במצב טוב.

אני לא בעלים של גולף, אבל תחזוקה של VAG נחשבת יקרה יותר ממכוניות אסיאתיות, אממה, זה לא תמיד נכון וזה גם תלוי איפה אתה מטפל.

 

גולף 2012 עם איזה גיר ואיזה מנוע?

 

מה אתה מחפש בכלל ברכב? מה הדרישות שלך? למה דווקא גולף? האם ידני בא בחשבון? כמה אתה הולך לנסוע בערך בשנה? מה אופי הנסיעות?

 

הגולף עושה לי את זה מבחינה חיצונית למען האמת. 

הנסיעות שלי הן של 8 ק״מ קבוע כל יום לעבודה ונסיעה של 40 קמ פעמיים-שלושה בשבוע . 

תחשוב מאוד שהרכב יחזיק לי 3-4 שנים כי אני סטודנט... 

 

הרכב הקודם שהיה לי זה רנו קליאו 2019 טורבו דיזל , ואני יודע שאני לא אמצא משהו ברמת הנסיעה שלה בתקציב שלי אבל לפחות משהו שמתקרב .

פורסם (נערך)

השאלה היא על איזה גיר ומנוע מדובר.

ב2012 לגולף היו גרסאות עם מנועים וגירים מאוד לא אמינים תיקון אחד יכול לעלות 4000 אלף שקל בלי בעיה לכן לסטודנט שצריך לקצץ הוצאות דגם כזה לא יתאים.

 

אני הייתי בכלל ממליץ לעלות בשנתון לרדת בנפח מנוע ולחפש סופרמיני ידנית אתה גם תחסוך בתיקונים גם בדלק וגם בבטיחו וכו... מה שחודשים יכול להסתכם לך בחסכון של כמה מאות שקלים בחודש.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

מצטרף לעצתו של Gavrik, סופר מיני ידנית יכולה להיות אחלה אופציה בשבילך, בהנחה שאין לך בעיה לנהוג על ידני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

השאלה היא על איזה גיר ומנוע מדובר.

ב2012 לגולף היו גרסאות עם מנועים וגירים מאוד לא אמינים תיקון אחד יכול לעלות 4000 אלף שקל בלי בעיה לכן לסטודנט שצריך לקצץ הוצאות דגם כזה לא יתאים.

 

אני הייתי בכלל ממליץ לעלות בשנתון לרדת בנפח מנוע ולחפש סופרמיני ידנית אתה גם תחסוך בתיקונים גם בדלק וגם בבטיחו וכו... מה שחודשים יכול להסתכם לך בחסכון של כמה מאות שקלים בחודש.

יש לי רישיון לרכב אוטמט... 

 

דגמים מסויימים שיכול להמליץ לי ? 

פורסם

לא חושב שאתה צריך להיכנס להרפתקאה של גולף בתקציב כזה נמוך, האוטו כבר דיי ישן וכל חלק אתה תצטרך לשלם יותר מאשר המתחרים.

הגיר בשנים של 2011 היה בעייתי ואם זה כל התקציב שלך אם יהיו בעיות בסוף תצטרך להוציא עוד כסף על תיקונים..

ואני אומר את זה בתור בעלים של פולו ואני מודע לכל הבעיות עם הגיר והעלויות הגבוהות, אבל אני נגיד קניתי דגם 2015 אז אמרתי עוד מילא אבל בשנים כאלה ישנות לא הייתי לוקח סיכון.

פורסם

אוקיי. 

יש המלצות על דגמים נוספים? 

 

מה דעתך על הגולף מודל 2006 1600 עם 130 אלף במחיר של 10,000 ? 

פורסם

אני לא רואה שום סיבה לקחת את הגולף מדובר ברכב ישן ומיושן למחירו. אני לא רואה איפו הוא נותן לך תמורה יותר גבוהה בהשוואה לרכבים אחרים במיוחד לאור מצבך יש כול כך הרבה רכבים בשוק שיהיו עדיפים במקרה הזה.

 

למשל ב10 אתה יכול למצוא יונדאי אקסנט 2010 או פורד פיאסטה 2010 לא רק שמדובר ברכבים חדשים יותר אלא הם גם כנראה יהיו אמינים יותר מפאת הגיל וזולים יותר לתחזוקה הפיאסטה תהיה גם חסכונית יותר בדלק ומודרנית יותר.

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, Gavrik כתב:

אני לא רואה שום סיבה לקחת את הגולף מדובר ברכב ישן ומיושן למחירו. אני לא רואה איפו הוא נותן לך תמורה יותר גבוהה בהשוואה לרכבים אחרים במיוחד לאור מצבך יש כול כך הרבה רכבים בשוק שיהיו עדיפים במקרה הזה.

 

למשל ב10 אתה יכול למצוא יונדאי אקסנט 2010 או פורד פיאסטה 2010 לא רק שמדובר ברכבים חדשים יותר אלא הם גם כנראה יהיו אמינים יותר מפאת הגיל וזולים יותר לתחזוקה הפיאסטה תהיה גם חסכונית יותר בדלק ומודרנית יותר.

 

 

 

 

 

 

במה פיאסטה 2010 מודרנית יותר מגולף 2006?

פורסם (נערך)

פיאסטה בהחלט יכולה להיות אופציה טובה, אקסנט קצת פחות.

הפיאסטה סופר מיני נעימה לנסיעה, נוחה, מאובזרת ובטיחותית לזמנה.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • מעניין 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Lloa כתב:

במה פיאסטה 2010 מודרנית יותר מגולף 2006?

 

בטיחות, עיצוב, מולטימדיה, התנהגות ומנוע.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

 

בטיחות, עיצוב, מולטימדיה, התנהגות ומנוע.

לא יודע , להורי הייתה פיאסטה חדשה בזמנו (2001) לא זכורה לי לטובה. 

מה דעתכם על מאזדה 3 עם 140 אלף קמ שנת 2007

פורסם

אתה מדבר על רכב מדור אחר שנוצר בהבדל של 10 שנים מדובר על שתי דורות במונחים של תעשיית רכב. אני בספק שיש משהו משותף לפיאסטה מ2010 ולפיאסטה מ2001 מלבד השם.

 

מאזדה 3 רכב טוב בכללי אמין מתנהג טוב ולא יקר לתחזוקה אך שוב בהשוואה לסופרמיני חדשה יותר יהיה זללן יותר וכנראה יקר יותר להחזקה בעקבות הגיל והתיישנות רכיבים שונים (תפוחים, משולשים, תושבות מנוע וכו...)

×
×
  • תוכן חדש...