Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים תיקון קטן, המוסך נקרא umi תל חנן 

לפני 8 דקות, Taipan כתב:

אם הרכב לא באחריות למה ללכת למוסך מורשה יבואן? 

 

אני לא מוסך על מוסכים בכלל. בגלל זה אם כבר אני חייב, אלך לאחד שיש עליו המון המלצות. לא חזרות פלטפורומות עם ביקורות של לקוחות ולדעתי אם בוחרים משם אז הסיכוי להעקץ נמוך מאד. 

הסיבה היחידה שהלכתי אליו זה להחליף שמן גיר וטיימינג, שאלתי עוד מוסכים לא מורשי יבואן ורק על טיימינג רצו 900₪ , אז עדיף היה כבר לעשות עם חלקים מקוריים, זה לא שאני מתכוןן לרוץ אליו על כל שטות, בוא נגיד שנדיר מאודדדד שניפגש שוב

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אני קונה את החלקים לבד ומחפש מוסך מומלץ שמוכן לעשות את העבודה. אם את לא מתכוון לפרנס את המוסך זה טוב. יש המונים שעושים את זה על בסיס קבוע.

פורסם
לפני 6 דקות, Taipan כתב:

אני קונה את החלקים לבד ומחפש מוסך מומלץ שמוכן לעשות את העבודה. אם את לא מתכוון לפרנס את המוסך זה טוב. יש המונים שעושים את זה על בסיס קבוע.

אני לא מעוניין לפרנס אף אחד, כל מה שאני יכול עושה בעצמי, אבא שלי ז"ל לא היה מסכים שיכנס אלינו טכנאי לבית שלא לדבר על מוסך, כשאתה ילד זה מעצבן אותך כל הדברים שאתה צריך לתקן ולעבוד עליהם בעזרה לאבא, היום אני אומר תודה שאני מבין בהמוןןןן דברים ותחומים שאני עושה הכל לבד ולא צריך אף אחד, יש דברים כמו טיימינג שאני מעדיף לא להתעסק

פורסם

בסופו של דבר, זה עניין של זמן. פעם היה לי טונה של זמן ואם הייתי רוצה הייתי יכל לפנות אפילו כמה ימים כדי לעשות הכל בעצמי. מגיע שלב בחיים שזמן פנוי הופך להיות נחלת העבר כמעט ואז קשה למצוא זמן לעשות הכל לבד. אגב, אצלי אני לא מוכן לקחת סיכון עם כל מה שקשור להיגוי וגלגלים. אני יודע שיש עבודות פשוטות וקלות אבל כל מה שקשור למערכות הללו אני מוכן לשלם יותר ולעשות את זה במקום רציני.

פורסם

טאיפאן, לא רק זמן. גם ידע. וציוד. ומקום לעבוד בו. ונכונות לקרוא לטכנאי ולשלם תמורת הנזקים שאתה גורם מחוסר ידע וניסיון.

 

לא לכל אחד יש גישה לליפט, ולמחשב של היצרן, וזמן או נכונות ללמוד לעשות משהו שעושים פעם באף פעם. אם צריך להחליף שמן גיר ורצועות ומשאבה שיעשה את זה מישהו בעל ניסיון, כי ממילא בפעם הבאה, בעוד 7 שנים, יהיה לי רכב אחר ואצטרך ללמוד הכל מהתחלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מסכים לגמרי. מה שכן, היום יש ביוטיוב סירטונים כ''כ מפורטים כמעט לכל עבודה ולכל רכב שחיפשתי, לכל אחד כמעט יש מכר עם סורק תקלות (אם לא יש את חברי הכנופייה שאפשר להפגש איתם) ואת הליפט כמעט תמיד יכלים להחליף בוקים.

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

טאיפאן, לא רק זמן. גם ידע. וציוד. ומקום לעבוד בו. ונכונות לקרוא לטכנאי ולשלם תמורת הנזקים שאתה גורם מחוסר ידע וניסיון.

 

לא לכל אחד יש גישה לליפט, ולמחשב של היצרן, וזמן או נכונות ללמוד לעשות משהו שעושים פעם באף פעם. אם צריך להחליף שמן גיר ורצועות ומשאבה שיעשה את זה מישהו בעל ניסיון, כי ממילא בפעם הבאה, בעוד 7 שנים, יהיה לי רכב אחר ואצטרך ללמוד הכל מהתחלה

מדוייק, סגרת לי פינה

פורסם
לפני 1 שעה, טרול כתב:

מרק 10 תחזיר לארון את הבמבה והקולה, האמת ממש הופתעתי לטובה, הגעתי למוסך מטרא בנשר, קיבל אותי סאמר הבעלים עם חיוך, אמר לי שמה שסגר איתי בטלפון זה מה שיהיה, לבינתיים הכנתי כוס קפה הגיעו הפועלים , הבעלים הצמיד אותי למכונאי שעשה את העבודה והסביר לי כל שלב, אחר כך סאמר לקח אותי לסיור במוסך השני שלו ממול שזה מאזדה ופורד , חזרנו , התחברו למחשב הרכב לבדוק תקלות(אין) עשו איפוס לגיר ,עשינו סיבוב ברכב וחזרנו לשלם 1300 ₪. תענוג . 

 

אתה יכול בבקשה לעלות צילום של הקבלה בכדי שנבין כמה עלה כול דבר ומה עשו בטיפול ללא פרטים מזהים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 42 דקות, מרק10 כתב:

 

אתה יכול בבקשה לעלות צילום של הקבלה בכדי שנבין כמה עלה כול דבר ומה עשו בטיפול ללא פרטים מזהים.

בבקשה20200619_113624.thumb.jpg.69ff2c6fa1b0d05b55f9897e169207f1.jpg20200619_113624.thumb.jpg.69ff2c6fa1b0d05b55f9897e169207f1.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

מחיר העבודה לא קצת יקר?

 

על פניו נשמע שמצאת מוסך ראוי לאמון שלך.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
לפני 1 דקה, aka77 כתב:

מחיר העבודה לא קצת יקר?

 

על פניו נשמע שמצאת מוסך ראוי לאמון שלך.

אז הוא היה מעלה את מחיר החלפים ומוריד את מחיר העבודה  והייתי נשאר עם 1300₪

פורסם

קודם כל המחיר הסופי היה 1300 ש"ח ולא 1200 ש"ח כמו שהובטח. לא סוף העולם, אבל...

למה לא הוחלף פילטר בגיר? מה טעם להחליף שמן בגיר ללא החלפת פילטר? נראה לי שזה מסביר למה מחיר הסופי יחסית זול, מכיוון שמחיר פילטר מקורי יחד עם ההחלפה שלו זה לפחות עוד 500 ש"ח.

פורסם
לפני 11 דקות, MMZ1973 כתב:

קודם כל המחיר הסופי היה 1300 ש"ח ולא 1200 ש"ח כמו שהובטח. לא סוף העולם, אבל...

למה לא הוחלף פילטר בגיר? מה טעם להחליף שמן בגיר ללא החלפת פילטר? נראה לי שזה מסביר למה מחיר הסופי יחסית זול, מכיוון שמחיר פילטר מקורי יחד עם ההחלפה שלו זה לפחות עוד 500 ש"ח.

לפני שאתה קופץ תברר קצת דברים, פילטר שמן הגיר בשברולט קרוז הוא מובנה בפנים להגיע אליו זה רק כשמשפצים גיר

פורסם (נערך)

אני קפצתי? רק שאלתי שאלה.

אני יודע שהוא מובנה.

פותחים ברגים, מורידים את חלק התחתון, מוצאים את פילטר הישן וכו'

החלפת פילטר גיר בקרוז שונה מקיה פורטה או קיה סיד 2011? ברב המוסכים פשוט לא רוצים להתעסק עם זה.

 

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
×
×
  • תוכן חדש...