Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו איך הרכב?


Liquidator
שימו לב! השרשור הזה בן 1415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא סגור לגמרי על המחירים וההבדלים הקטנים בין רמות הגימור, בעקרון השוק מוצף בגרסאות סטיישן שהגיעו לחברות ליסינג רבות, היבואן ניסה להכניס חזק את הרעיון של הסטיישן ומכר הרבה יחידות כאלו לחברות כדי להלחם בפורד פוקוס סטיישן שהיתה מאוד פופולרית, הסטיישן הגיע ברמת גימור נמוכה על מנת להשאר במחיר אטרקטיבי ולתת פייט לפורד ויצא בתקופה מסויימת שההבדל במחיר בין גרסת הסטיישן להאצבק עמד על 1000 שקלים בלבד.

בעקרון אם הייתי הולך על I30 ולא חייב את הבגאז הייתי הולך על הרגילה בגרסה הגבוהה ביותר, גם גרסת האינספייר הפשוטה מציפה את השוק וגרסה גבוהה תהיה קלה יותר למכירה בעתיד.

רגב בשלב מסוים הוחלפו הגנטים ממידה 15 למידה 16 אינץ וצמיגים רחבים יותר, החזית עברה רענון קל גם כן.

לדעתי יש ערך מוסף לגג השמש הפנורמי שנותן אוירה נעימה ומוארת באוטו (לסטיישן חלונות כהים מאחור ולפעמים מרגישה קצת חשוכה בגלל ריפוד כהה וחלונות כהים), גם הקרוז קונטרול מאוד נוח אחרי מתרגלים אליו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Roycohen1979 כתב:

אני לא סגור לגמרי על המחירים וההבדלים הקטנים בין רמות הגימור, בעקרון השוק מוצף בגרסאות סטיישן שהגיעו לחברות ליסינג רבות, היבואן ניסה להכניס חזק את הרעיון של הסטיישן ומכר הרבה יחידות כאלו לחברות כדי להלחם בפורד פוקוס סטיישן שהיתה מאוד פופולרית, הסטיישן הגיע ברמת גימור נמוכה על מנת להשאר במחיר אטרקטיבי ולתת פייט לפורד ויצא בתקופה מסויימת שההבדל במחיר בין גרסת הסטיישן להאצבק עמד על 1000 שקלים בלבד.

בעקרון אם הייתי הולך על I30 ולא חייב את הבגאז הייתי הולך על הרגילה בגרסה הגבוהה ביותר, גם גרסת האינספייר הפשוטה מציפה את השוק וגרסה גבוהה תהיה קלה יותר למכירה בעתיד.

רגב בשלב מסוים הוחלפו הגנטים ממידה 15 למידה 16 אינץ וצמיגים רחבים יותר, החזית עברה רענון קל גם כן.

לדעתי יש ערך מוסף לגג השמש הפנורמי שנותן אוירה נעימה ומוארת באוטו (לסטיישן חלונות כהים מאחור ולפעמים מרגישה קצת חשוכה בגלל ריפוד כהה וחלונות כהים), גם הקרוז קונטרול מאוד נוח אחרי מתרגלים אליו.

 

יש עוד רכב הגודל שלו כמו i30 הרגילה שמומלץ? חברה אחרת או של יודנאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה סיד, סיוויק האצ'בק, אוריס האצ'בק, SX4 האצ'בק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Liquidator כתב:

יש עוד רכב הגודל שלו כמו i30 הרגילה שמומלץ? חברה אחרת או של יודנאי.

כדאי לקנות מסוכן ליסינג?

לפני 13 שעות, EliC25 כתב:

קיה סיד, סיוויק האצ'בק, אוריס האצ'בק, SX4 האצ'בק...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רכב עם היסטוריית ליסינג אז רק מחברה גדולה כמו אלבר/ שלמה סיקסט וכדומה שהרכב היה אצלם ולא הגיע כחלק מטרייד אין.

בכל מקרה דף בדיקות הרכב של הליסינג שווה ל&₪@ ותמיד תיקח לבדיקה מטעמך, אתה תופתע לגלות איזה הבדלים יש בין דפי הבדיקה.

הליסינג יתן לך אפשרות לקנות רכב משנתון מאוחר יותר בגלל ירידת הערך אבל היא תתבטא גם במחיר המכירה שלך בעתיד ובעיקר בקושי למכור, במיוחד דגמים שהשוק מוצף בהם.

לגבי הרשימה למעלה, הקיה סיד היא למעשה יונדאי I30 אבל יש לה גיר רובוטי על יתרונותיו וחסרונותיו, האוריס היברידית והיא בהחלט שיקול השאלה היא אם תכנס לך בתקציב, ההונדה יקרה יוצר ותצטרך לדעתי לאדת מעט בשנתון אבל זה אחלה רכב ואמין מאוד כמו היונדאי ואולי אף יותר.

יש לו מנוע 1.8 חזק עם גיר פלנטרי 5 הילוכים (6 ביונדאי) ומשנת 2013 הוא קיבל מתיחת פנים ומנופי שליטה מאחורי ההגה.

לא כולם אוהבים את הישיבה הנמוכה בהונדה (אני אישית מאוד אוהב) ואת לוח השעונים הדיגיטלי המפוצל (גם את זה אני אוהב כשמד המהירות יושב לך גבוה וקרוב לשדה הראיה).

בכל מקרה שווה לך לבדוק סיוויק להכנס ולשבת בתוכה.

ההונדה שקטה יותר בנסיעה בין עירונית מהיונדאי בגלל עדיפות בבידוד הרעשים.

אני ביליתי עם סיוויק 2012 3 חודשים כשהייתי בין עבודות ומאוד נהניתי איתה, צריכת הדלק שלה היתה טובה של היונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Roycohen1979 כתב:

אם רכב עם היסטוריית ליסינג אז רק מחברה גדולה כמו אלבר/ שלמה סיקסט וכדומה שהרכב היה אצלם ולא הגיע כחלק מטרייד אין.

בכל מקרה דף בדיקות הרכב של הליסינג שווה ל&₪@ ותמיד תיקח לבדיקה מטעמך, אתה תופתע לגלות איזה הבדלים יש בין דפי הבדיקה.

הליסינג יתן לך אפשרות לקנות רכב משנתון מאוחר יותר בגלל ירידת הערך אבל היא תתבטא גם במחיר המכירה שלך בעתיד ובעיקר בקושי למכור, במיוחד דגמים שהשוק מוצף בהם.

לגבי הרשימה למעלה, הקיה סיד היא למעשה יונדאי I30 אבל יש לה גיר רובוטי על יתרונותיו וחסרונותיו, האוריס היברידית והיא בהחלט שיקול השאלה היא אם תכנס לך בתקציב, ההונדה יקרה יוצר ותצטרך לדעתי לאדת מעט בשנתון אבל זה אחלה רכב ואמין מאוד כמו היונדאי ואולי אף יותר.

יש לו מנוע 1.8 חזק עם גיר פלנטרי 5 הילוכים (6 ביונדאי) ומשנת 2013 הוא קיבל מתיחת פנים ומנופי שליטה מאחורי ההגה.

לא כולם אוהבים את הישיבה הנמוכה בהונדה (אני אישית מאוד אוהב) ואת לוח השעונים הדיגיטלי המפוצל (גם את זה אני אוהב כשמד המהירות יושב לך גבוה וקרוב לשדה הראיה).

בכל מקרה שווה לך לבדוק סיוויק להכנס ולשבת בתוכה.

ההונדה שקטה יותר בנסיעה בין עירונית מהיונדאי בגלל עדיפות בבידוד הרעשים.

אני ביליתי עם סיוויק 2012 3 חודשים כשהייתי בין עבודות ומאוד נהניתי איתה, צריכת הדלק שלה היתה טובה של היונדאי.

מצאתי i20 עשתה בקושי קילומטר, זה כדאי או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתפזר מבחינת קטגוריות.

i20 סופר מיני, i10 מיני, המכוניות ש-EliC25 הציע לך הן משפחתיות הצ'באק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, dorsht כתב:

אתה מתפזר מבחינת קטגוריות.

i20 סופר מיני, i10 מיני, המכוניות ש-EliC25 הציע לך הן משפחתיות הצ'באק.

I20 סופר מיני? יותר קטן מ i10?

אני מחפש רכב קטן לא גדול מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופר מיני זה יותר גדול ממיני.

לכן i20 יותר גדולה מ-i10.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחת מהן לא מצטיינת בחיסכון בדלק בדגמים הרלוונטיים עבורך.

מצד שני בנסועה שלך זה לא מאוד קריטי.

 

נחשבות אמינות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...