Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו איך הרכב?


Liquidator
שימו לב! השרשור הזה בן 1408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 דקות, Roycohen1979 כתב:

אני מניח שכל רכב יהיה שיפור משמעותי מבחינתך בנושא צריכת הדלק.

נהגתי על הרבה רכבים, מפיאט 127 מודל 81 (האוטו הראשון שלי) ועד כלים עם מעל 200 סוסים מתחת למכסה מנוע, אף אחד מהם לא כולל ב.מ.וו. משופרת קשות מודל 84 עם מנוע 6 צילינדרים בטור לא אכלה דלק ככה.

בכל מקרה גם היונדאי 20 ו 30 שהדכרת קודם לא יהיו כלכך צמאות למרות שם של כברים קצת פחות חסכוניים.

 

השאלה אם הם לא ייקחו כמויות של דלק כמו 1-8 או 1-7.

?

איזה רכבים כן יש חיסכוניים? במחיר עד 40 אלף?

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Liquidator כתב:

מאז שקניתי אותו צריכת הדלק הייתה גבוהה מאוד.

לקחתי למוסך את זה אמרו ככה זה אוטו כי זה אוטו ישן.

לקחתי למוסך אמרו אין מה לעשות עם צריכת הדלק כי זה אוטו ישן יחסית.

 

כרגע אני מחפש לקנות רכב אחר.

 

 

הייתה לי לא מזמן ניסאן אלמרה שנת 2002 מנוע 1.8 שבנסיעות הכי בזבזניות שלה לא צרכה ככה דלק. 

 

תחליף מוסכניק. זה יהיה הרבה יותר זול מלקנות רכב חדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיי20 ואיי30 אוטומאטיות אוכלות בין 1 ל10 ל1 ל13, תלוי בנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Liquidator כתב:

השאלה אם הם לא ייקחו כמויות של דלק כמו 1-8 או 1-7.

?

איזה רכבים כן יש חיסכוניים? במחיר עד 40 אלף?

חסכוני- חפש טורבו צנומת מנוע...

מנועי TSI מאוד חסכוניים, אניילא סגור על מחירים אבל אני בטוח שתמצא איביזה\ פאביה\ פולו נורמלית במחיר טוב.

אתה יכול ללכת לכיוון של רנו קליאו 0.9 טורבו.

אני כבר לא עוקב אחרי כל השרשור אבל אם אתה רוצה מאוד חסכוני אז על דאציה סנדרו דיזל עשיתי ממוצע של 17.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, זה רכב מאוד פשוט אבל אחרי הסיריון זה ממש לא יראה לך ככה...

אני עשיתי 1-11.5 ממוצע נסיעה משולבת במשך שנתיים וחצי על I30CW, אשתי נהגה באותה תקופה על I20 שתיהן היו מודל 2013 ועשתה נתונים דומים אבל עלתה כל יום ממודיעים לירושלים כך שהנסיעה שלה רחוקה מלהיות סטנדרתית. זה לא נחשב צריכת דלק טובה לרכב מודרני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנאדם נוהג 160 קילומטר בשבועיים, שזה פחות מ-4 אלף קילומטר בשנה. אין לו שום טעם ללכת על דיזל, טורבו או שום רכב שמוגדר "חסכוני". 

 

האידיאל באמת, זה יהיה כניראה רכב בסגנון של הסיריון שיש לו. לקבל 1 ל-5 מרכב כזה, זה רק אומר שהרכב לא תקין וכניראה שיש מה לעשות שם. זה שהמסכניק לא יודע ופוטר אותו בטענת "רכב ישן", לא אומר שזאת האמת המוחלטת ואין מה לעשות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.6.2020 בשעה 19:50, Roycohen1979 כתב:

אני מניח שכל רכב יהיה שיפור משמעותי מבחינתך בנושא צריכת הדלק.

נהגתי על הרבה רכבים, מפיאט 127 מודל 81 (האוטו הראשון שלי) ועד כלים עם מעל 200 סוסים מתחת למכסה מנוע, אף אחד מהם לא כולל ב.מ.וו. משופרת קשות מודל 84 עם מנוע 6 צילינדרים בטור לא אכלה דלק ככה.

בכל מקרה גם היונדאי 20 ו 30 שהדכרת קודם לא יהיו כלכך צמאות למרות שם של כברים קצת פחות חסכוניים.

 

האוטו ישן הגיע הזמן להחליף לאחר.

 

מה דעתכם על i20 , i30?

מה עדיף לקנות? ואיזה שנה כדאי לקחת במחיר עד 40-30 אלף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה עד לפני חצי שנה I30CW מודל 2013, אני לא בטוח שאחת כזאת תכנס לך בתקציב בדור השני שלה (החל מסוף 2012 תחילת 2013) שם קיבלה מנוע חזק יותר עם 135 כ"ס ותיבה פלנטרית טיפטרוניק 6 הילוכים.

אם תמצא אחת כזאת עם קילומטראז סביר בתקציב שלך זה יהיה אחלה אוטו, חסכוני הוא לא ביחס לקטגוריה אבל מה שתאבד בדלק תפצה באמינות עם מנוע אטמוספרי אמין מאוד וגיר אמין, אני עשיתי פעמיים מעל 150000 ק"מ על כאלו כאשר אחת הייתה רכב חברה והשנייה עם היסטוריית ליסינג ובשתיהן אפס תקלות !

לגרסת ההאצבק יש גג פנורמי גדול ונחמד, היא קלה ב200 קילו מהסטיישן ואמורה להיות חסכונית יותר בגלל הבדלי המשקל.

הI20 מהשנתונים הרלוונטיים גם מאוד אמינה אבל כמו אחותה הגדולה היא נחשבת צמאה ביחס למתחרות שלה, היא ממש לא רכב מהנה לנהיגה, קופצנית לטעמי ואני אישית לא נהניתי לנהוג עליה (הייתה לאשתי דור 1 עד לפני שנה ועכשיו קנינו לה כבר I20 חדשה). לדור 1 יש גיר 4 הילוכים מאוד פשוט ומאוד לא חסכוני גם בעיר ובעיקר מחוץ לעיר כשהיא מתיישבת על סל"ד גבוה במהירות בין עירונית.

בכל מקרה אם אתה מחפש אמינות הI30 תהיה לך אחלה קניה, רק תשתדל להימנע מרכב שהיה ליסינג בעברו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Roycohen1979 כתב:

לי הייתה עד לפני חצי שנה I30CW מודל 2013, אני לא בטוח שאחת כזאת תכנס לך בתקציב בדור השני שלה (החל מסוף 2012 תחילת 2013) שם קיבלה מנוע חזק יותר עם 135 כ"ס ותיבה פלנטרית טיפטרוניק 6 הילוכים.

אם תמצא אחת כזאת עם קילומטראז סביר בתקציב שלך זה יהיה אחלה אוטו, חסכוני הוא לא ביחס לקטגוריה אבל מה שתאבד בדלק תפצה באמינות עם מנוע אטמוספרי אמין מאוד וגיר אמין, אני עשיתי פעמיים מעל 150000 ק"מ על כאלו כאשר אחת הייתה רכב חברה והשנייה עם היסטוריית ליסינג ובשתיהן אפס תקלות !

לגרסת ההאצבק יש גג פנורמי גדול ונחמד, היא קלה ב200 קילו מהסטיישן ואמורה להיות חסכונית יותר בגלל הבדלי המשקל.

הI20 מהשנתונים הרלוונטיים גם מאוד אמינה אבל כמו אחותה הגדולה היא נחשבת צמאה ביחס למתחרות שלה, היא ממש לא רכב מהנה לנהיגה, קופצנית לטעמי ואני אישית לא נהניתי לנהוג עליה (הייתה לאשתי דור 1 עד לפני שנה ועכשיו קנינו לה כבר I20 חדשה). לדור 1 יש גיר 4 הילוכים מאוד פשוט ומאוד לא חסכוני גם בעיר ובעיקר מחוץ לעיר כשהיא מתיישבת על סל"ד גבוה במהירות בין עירונית.

בכל מקרה אם אתה מחפש אמינות הI30 תהיה לך אחלה קניה, רק תשתדל להימנע מרכב שהיה ליסינג בעברו.

מהי הצריכת דלק של ה cw ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי בנהג, אני עם רגל קצת כבדה הוצאתי ממנה 1 ל11.5 ממוצע. הנסיעות שלי נחשבות 50/50 עירוני ובין עירוני.
אני לא טייס על במהירויות גבוהות אבל בהחלט מוצא עצמי לעיתים ראשון ברמזור.

אני מניח שנהיגה רגועה יותר תוציא גם 1 ל12 או אפילו מעט יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Roycohen1979 כתב:

זה מאוד תלוי בנהג, אני עם רגל קצת כבדה הוצאתי ממנה 1 ל11.5 ממוצע. הנסיעות שלי נחשבות 50/50 עירוני ובין עירוני.
אני לא טייס על במהירויות גבוהות אבל בהחלט מוצא עצמי לעיתים ראשון ברמזור.

אני מניח שנהיגה רגועה יותר תוציא גם 1 ל12 או אפילו מעט יותר.

אני ראיתי שהיא יותר זולה מ i30 הרגילה יש סיבה לכך שה i30 הרגילה יותר יקרה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב.. הcw יותר מבוקש. כנראה אתה מסתכל על רכבים גמורים לעומת רכבים שמורים. הרכב אוכל 1 ל12 13 בנהיגה רגועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

אין מצב.. הcw יותר מבוקש. כנראה אתה מסתכל על רכבים גמורים לעומת רכבים שמורים. הרכב אוכל 1 ל12 13 בנהיגה רגועה.

דווקא ראיתי cw במחיר של עד 40 אלף 90-80 אלף ק"מ.

מה יותר כדאי לקנות את ה cw או הרגיל? כי הבנתי שה cw יותר גדול השאלה בכמה יותר גדולה מהרגיל?

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטיישן גדולה יותר בהרבה, הבגאז ברגילה סביר בלבד ולסטיישן יש יתרון אבל מה שאמרת מאוד מפתיע.

הסטיישן הגיע ברמת גימור אחת בלבד והרבה יותר פשוטה, גנטים מגנזיום, קרוז קונטרול, גג פנורמי... אלו רק חלק מהתוספות שהיו להאצבק על הסטיישן מה שהופך אותה לכדאית יותר אם אתה לא צריך את הבגאז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בבגאז עצום, המספרים מדברים על בסביבות 40 סנטימטר תוספת לאורך שזה לא נשמע הרבה אבל תאכלס זה המון, בנוסף יש מתחת לפלטה של הבגאז תאים מיוחדים לאחסון שחלקם עמוקים מאוד והם מאוד יעילים ומונעים תנועה של דברים בבגאז, הכסאות כשנשכבים מגיעים ל180 מעלות ומעניקים לך כמעט 2 מטר ממושב נהג לדלת בגאז, אני ביליתי בשינה בבגאז במילואים כמה וכמה פעמים, שק שינה פרוס ויאללה לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Roycohen1979 כתב:

ההבדל בבגאז עצום, המספרים מדברים על בסביבות 40 סנטימטר תוספת לאורך שזה לא נשמע הרבה אבל תאכלס זה המון, בנוסף יש מתחת לפלטה של הבגאז תאים מיוחדים לאחסון שחלקם עמוקים מאוד והם מאוד יעילים ומונעים תנועה של דברים בבגאז, הכסאות כשנשכבים מגיעים ל180 מעלות ומעניקים לך כמעט 2 מטר ממושב נהג לדלת בגאז, אני ביליתי בשינה בבגאז במילואים כמה וכמה פעמים, שק שינה פרוס ויאללה לילה טוב.

ואיך ה i30 הרגילה? לא רמת גמור פרמיום אלא Inspire? 2013 אומנם יותר יקרה מ i30cw 2014.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...