Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המצבר הוחלף נדמה לי לפני כשנה וקצת, הקודם היה מקורי ואני לא זוכר שהיו עליו כמויות כאלה של קורוזיה.

 

התמונה זה עוד אחרי שניקיתי עם מברג!

 

איך מנקים את מים חמים? מים חמים עם מלח לימון? קולה? עוד איזה שיטה הזויה?

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הרכב הוא במקרה עם "עצור וסע"?

 

מים רותחים זאת שיטה מעולה. לאחר מכן מציע לפרק  את הנעל כבל ולנקות עם כלי מתאים או בד שמיר, גם  את הקוטב וגם  את נעל הכבל.

ניתן להגן על הקוטב מפני התפתחות קורוזיה עתידית עם תרסיס צבע יעודי לקוטבי מצבר או ווזלין. 

פורסם

תודה דניאל!

הרכב ללא עצור וסע, הקטע באמת שבמצבר הקודם זה לא היה, הקודם אגב היה המקורי של הרכב (יטי 2012)

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

המצבר תואם לנתונים של המקורי במדוייק.

אני לא יודע אם היה כי מעולם לא הרמתי את הכיסוי.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם (נערך)

משיוט בגוגל נראה שזה מצבר מדגם Varta Silver Dynamic 60AH D52.

ה-Short Code הוא D52 כמו שאני מבין.

אבל - אני לא רואה שכתוב על המצבר D52.

ככל הנראה הדגם כבר לא משווק, כי לא מצאתי אותו באתר הרשמי.

לא כתוב על המצבר Short Code כלל וכלל.

מה גם שיש בו את עינית הקסם, לעומת גוגל והאתר הרשמי של ורטה שבהם אין עינית באף מצבר.

ומה שעוד יותר חשוד זה מה שהולך על התאריך של המצבר. זה נראה שהוא הוטבע מחדש.

סתם צירוף מקרים?

אשמח להתייחסותכם.

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם
לפני 8 שעות, system_x כתב:

 

המצבר הוחלף נדמה לי לפני כשנה וקצת, הקודם היה מקורי ואני לא זוכר שהיו עליו כמויות כאלה של קורוזיה.

 

התמונה זה עוד אחרי שניקיתי עם מברג!

 

איך מנקים את מים חמים? מים חמים עם מלח לימון? קולה? עוד איזה שיטה הזויה?

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

 

 

אם המצבר הוחלף במוסך הייבואן אז כנראה קיבלת מצבר מקורי לפי מפרט הייצרן. מצברים לפי מפרט הייצרן מגיעים עם עינית הקסם. מצבר בעל נתונים דומים תוצרת VARTA מגיעים ללא עינית הקסם.

 

* תנקה את הקטבים עם מים חמים+סודה לשתייה ושפשף במידת הצורך בעזרת מברשת שיניים ישנה.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא מתקרב ומעולם לא התקרבתי עם הרכב הזה למוסכי יבואן האמת, בטח היו מוכרים לי מצבר של 600 ש''ח ב 1200.

 

בכל מקרה פחות מדריג אותי עניין המצבר עצמו היות והוא כבר כשנה + על הרכב ללא שום בעיות או תופעות מוזרות.

 

את הקורוזיה גיליתי בעקבות קונה פוטנציאלי שבא לראות את הרכב ובעצמי הופתעתי מהדבר הזה, לא שזה חריג מדי אבל בהחלט לא נעים לעין.

 

אולי איכשהו קשור ללחות הדיי גבוהה פה ולזה שאנחנו אחרי החורף.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

 

 

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לא קשור ללחות גבוהה או חורף. ברכב עם מערכת טעינה תקינה ומצבר תקין התופעה לא צריכה להופיעה במיוחד במצבר ללא טיפול ואיכותיי תוצרת וורטא.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

הקורוזיה נוצרת כתוצאה מאדי מימן יחד עם סוג החומרים שמהם עשוי ים קטבי מצבר וגם נעל הכבל יוצרים קורוזיה בצורת אבקה על קטבי המצבר. גם מתח טעינה גבוה מידי עלול לתרום להיווצרות הקורוזיה.

 

לפעמים סדק קטן בחלק העליון של המצבר עלול גם לגרום להופעת קורוזיה על הקטבים.

 

בכול מקרה במצבר שמותקן ברכבך יישנם 2 פתחי איוורור בצידי המצבר כאשר אחד מהם צריך להיות פתוח לאטמוספירה ובצידו השני צריך להיות פקק. סימנתי לך בתמונה המצורפת.

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...