Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.ebay.com/itm/CERTINA-DS-FIRST-QUARTZ-CHRONOGRAPH-ORIGINAL-SWISS/273787494113?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D225074%26meid%3D505bb84ed7414b98ad57b54445ed851c%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dnone%26sd%3D273787494113%26itm%3D273787494113%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2380057%26brand%3DCertina&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A81c2b417-8722-11ea-8d22-74dbd180b5fc|parentrq%3Ab298bc411710a861afeb1501ffd1eda8|iid%3A1

 

רוצה לקנות את השעון

להגיע אליו לרמת גן

שלחתי מספר פעמים מייל והוא לא מגיב.

זה חנות?

זה אדם פרטי?

השעון הזה מאוד חשוב לי כי כזה אבד לי לפני 3 שנים וזה מה שקיבלתי לחתונה לפני 15 שנה

 

תודה לעוזרים

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

למוכר או קונה אסור לתקשר מחוץ לאיביי לסגירת העסקה, אם איביי רואה שבהודעות הפרטיות רשמת מספר טלפון או מייל היא יכולה לחסום אותך או אותו, יכול להיות שבגלל זה הוא לא עונה.

אולי רגע לפני שתעשה עסקה פייפאל יציגו לך את שמו המלא/ כתובת המייל.

אבל מעבר לזה שמו באיביי הוא Lazarsheft ולא מצאתי איזה אזכור בגוגל למילה שעוני לזר או משהו בסגנון.

Miata ND2

 

פורסם

כן גם אני

אפילו רשמתי לו את הטלפון שלי בעברית אנגלית במטרה לחמוק מהרדאר של איביי

לא צלח

efes hames efes...

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לא ביקשתי הנחה

המחיר מתאים לי מאוד

רוצה לראות השעון פיזית. כולה 40 דקות נסיעה מהבית ורכב על גז, הרבה יותר זול ממשלוח של 50$.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

משלוח בתוך הארץ לא צריך לעלות 50$, קנה את השעון ושלח לו הודעה דרך האתר בנוגע למשלוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הנה עוד שיטה: קנה אצלו את הפריט הכי זול שהוא מוכר (88 ש"ח) ואז תחשף בפניך כתובת האימייל שלו דרך התשלום בפייפאל.

  • רעיון טוב! 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אם המוצר כל כך חשוב לך, קנה אותו ולגבי המשלוח תדבר איתו ותבקש לשלם את המחיר האמיתי.

אופציה אחרת, צור קשר עם חנות שעונים מרמת גן, תן להם פרטים על השעון ואולי יוכלו לאתר אותו

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

יבואן סרטינה הרישמי זה יורו-אסיה בתל אביב. נסה ליצור קשר איתם, אןלי יוכלו לעזור ולאתר את הדגם ולהפנות למי מהשמשווקים שלהם יש במלאי או אפילו להם כאלה שהוחלפו בטרייד-אין ( לפני כמה שנים קניתי כך שעון מיבואן , מסתבר שיש לא מעט אנשים שמבצעים טרייד אין במיוחד בשעוני יוקרה/יקרים במיוחד)

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...