Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מידי פעם מתחמם , כנראה מאוורר לא נכנס לעבודה ורק שאני מפעיל מזגן אז המאוורר נכנס לעבודה.

אודה למי שמכיר רכב זה אם ינחה אותי מנסיון ממה להתחיל (פיוז, ממסר והיכן)

המאורר עצמו הוחלף יחד עם 2 היחידות שעליו לפני כחצי שנה. במאוורר מפרוק.

 

תודה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

בדרך כלל הבעיה במאווררים. אומנם החלפת מאוורר אבל לחלק מפירוק אז הייתי מציע להביא אחד אחר כי אתה לא יודע באיזה מצב הוא היה לפני ההרכבה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

תודה, החלק מפרוק הוא מרכב של חבר שנמאס לו מהרכב והיה תקין.

יחד עם זאת אם המאוורר עובד חשמלית בעת הפעלת המזגן כנראה שמשהו במעגל החשמלי שהמזגן "עוקף" כדי להפעיל את המאוורר בזמן הפעלתו לא תקין...

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

זה מאוורר עם פיקוד מחשב. כמו שאמרתי. המאווררים האלה הם נקודת תורפה ומתקלקלים בתדירות גדולה. החלפת לפני חצי שנה למאוורר משומש תקין אך סביר שהתקלה הגיעה גם אליו.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

מחזק את האנשים שמעליי , החזקתי ברכב כזה במשך 4 שנים, במהלכם הלך המאוורר מסיבות כאלה ואחרות 3 פעמים,הגעתי למצב שהייתי רוכש מאווררים מפירוק לרגע שהוא יתקלקל שוב .הרכב נמכר ולרוכש אחרי תקופה הלך המאוורר גם.

 

יש לי מאורר כזה מפירוק גם איפשהו במחסן, אשמח להיפטר ממנו תמורת סכום סימלי אם תרצה.

פורסם
מחזק את האנשים שמעליי , החזקתי ברכב כזה במשך 4 שנים, במהלכם הלך המאוורר מסיבות כאלה ואחרות 3 פעמים,הגעתי למצב שהייתי רוכש מאווררים מפירוק לרגע שהוא יתקלקל שוב .הרכב נמכר ולרוכש אחרי תקופה הלך המאוורר גם.

 

יש לי מאורר כזה מפירוק גם איפשהו במחסן, אשמח להיפטר ממנו תמורת סכום סימלי אם תרצה.

אני רק לא מבין דבר אחד אם המאוורר עובד כשהמזגן עובד מסקנה שהמאוורר עצמו תקין.

וכשהמנוע עובד לפעמים "שוכח" לעבוד....

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

הוא מבוקר מחשב ולעיתים המחשב לא מצליח להפעיל אותו ב"מהירות הראשונה"( אין לו נגד מהירויות). המחשב הוא יחידה אחת עם המאוורר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

כשמתחילים לעשות קומבינות ברכבים צרפתיים הדרך מאוד קצרה להריסת הרכב.

דווקא בזה לא הייתי מנסה לעשות קומבינה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...