Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308GT במחיר מיוחד + הטבה ייעודית לגולשי קארספורום


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 1514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למאזדה 3 ביצועים חלשים בהרבה,הפיגו יותר בכיוון של הגולייטה תלתן אבל עם שלדה מהנה יותר וביצועים קצת חלשים יותר,וכן ,זאת קטגוריה מתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נהגתי על ה 308GT וגם כתבתי עליה את המבחן שהתפרסם כאן.

ללא ספק, אם הייתי במקום מעט שונה היום בהיבט הכלכלי - הייתי רץ להזמין אחת כזו.

אני לא נהג מירוצים ולא בטוח שהייתי מצליח להוציא מה 308GTI כל מה שהיא נותנת, ולכן דווקא הגירסא הזו תפורה עלי כמו כפפה ליד.

רכב שאפשר לנסוע בו ביומיום לעבודה וחזרה, בלי יותר מדי דרמות, ועדיין ניתן אחת לתקופה לקום מוקדם בשבת בבוקר ולהתגרזן בדרום.

רכב ממש טוב.

ההשוואה שלה לסיביק או למאזדה היא שגויה לדעתי. ה 308GT לא רואה אותן ממטר. הן אנמיות לידה, משעממות, ואף אחד לא יקום בשבת בבוקר מוקדם כדי להתגרזן עם מאזדה 3, ואם הוא עושה את זה, הוא לא עם הרכב הנכון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לגמרי מסכים שמדובר ברכב מעולה, אפילו שלא נהגתי בו. זו בכלל לא הנקודה.

 

הנקודה היא מי קהל יעד של הרכב הזה בתמחור המקורי שלו. אפשר לחשוב על כמה קבוצות אפשריות:

א. לקוחות של 308 פרימיום, שיכולים להוסיף עוד קצת ולקבל את "הדבר האמיתי". עבורם, לדעתי, ההפרש פשוט גדול מדי, כי למישהו שלא מחפש להתגרזן גם ה-308 הרגילה תהיה חזקה מספיק.

ב. לקוחות של 308gti, שעבורם ה-gt לא מספיק זולה כדי להצדיק את ה"ירידה ברמה".

ג. לקוחות של, נניח, ds-3 או 3008 פרימיום, שעבורם ה-gt לא מספיק מרווחת או יוקרתית.

 

בסוף אתה נשאר עם לקוחות שמחפשים רכב שהוא פשרה. פשרה מעולה, אבל פשרה. כאלו יש כנראה לא מספיק, ומטבע הדברים יש להם נטיה לחשוב בצורה רציונלית יותר, ואז הם קונים פוקוס אקובוסט או ג'ולייטה משומשות שיתנו להם לא משמעותית פחות מה-gt, בשליש מחיר.

 

אני לא טוען שהתמחור היה צריך להיות נמוך יותר מלכתחילה. זה תמיד קל ותמיד נכון. אני רק אומר שאף יצרן לא מוכר פה המון רכבים כאלו בשנים האחרונות, ושזה לא רק המותג שפגע במכירות של ה-gt. למרות שברור שיש למותג חלק בזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב את היצרן.

ואני חושב ששיווק דגם ה gt מבורך מאוד.

אבל כן, יש חשיבות למחיר.

בהתחשב במוניטין היבואן/יצרן בארץ ובמיוחד לאור שערי המטבע האירופי בשנה האחרונה, הייתי מצפה לתמחור יותר אגרסיבי ולהעלאת כמות רכבים גדולה יותר לכביש.

נתמקד לרגע ב 3008. לכאורה, סיפור הצלחה.

הדגם הושק ב 2017 במחיר 165000 שקל לדגם הפרימיום 1600.

ומחיר של 140000 לגירסת הכניסה - דיזל אקטיב.

בדרך החל שיווק דגם הבנזין 1200.

במקום שיתומחר בצורה אגרסיבית ומשכנעת, הוא נמכר היום ב 168000 שקל (פרימיום) שזה למעשה יותר ממחיר דגם ה 1600 של 2017.

דגם הדיזל? התייקר גם הוא כמו הבנזין 1600 בלא פחות מ 20000 שקל.

ולא, אין סיבה אמיתית לזה חוץ ממדיניות שגויה של היבואן.

במחיר הנכון, כבר מזמן היתה לי 3008 פרימיום בחניה, אבל לא כזאת עם 3 צילינדרים...

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי פוסל בכלל את ה1.2 ב3008 אבל כן,השתן עלה ללובנסקי לראש עם המחירים של ה3008,במיוחד עם הפרמיום 1.6 ודיזל.

 

לגבי ה308GT,אחרי נסיעת מבחן ברכב הייתי קרוב מאד על המקום לעשות טרייד ל3008 ולהחליף ל308,ואני מת על ה3008,הוא רכב פשוט מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פוסל את ה 1200.

הוא פשוט צריך להיות זול בהרבה מהמחיר שדורשים עליו.

במחיר של 1200 פרימיום ניתן לרכוש:

ספורטאז' טורבו פרימיום.

מאזדה cx5.

אטקה FR.

קארוק סטייל.

כולן למעשה מתחרות ראש בראש בדגם ה 1600 פרימיום של ה 3008 שעולה כמעט 20000 שקל יותר!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לגמרי מסכים שמדובר ברכב מעולה, אפילו שלא נהגתי בו. זו בכלל לא הנקודה.

 

הנקודה היא מי קהל יעד של הרכב הזה בתמחור המקורי שלו. אפשר לחשוב על כמה קבוצות אפשריות:

א. לקוחות של 308 פרימיום, שיכולים להוסיף עוד קצת ולקבל את "הדבר האמיתי". עבורם, לדעתי, ההפרש פשוט גדול מדי, כי למישהו שלא מחפש להתגרזן גם ה-308 הרגילה תהיה חזקה מספיק.

ב. לקוחות של 308gti, שעבורם ה-gt לא מספיק זולה כדי להצדיק את ה"ירידה ברמה".

ג. לקוחות של, נניח, ds-3 או 3008 פרימיום, שעבורם ה-gt לא מספיק מרווחת או יוקרתית.

 

בסוף אתה נשאר עם לקוחות שמחפשים רכב שהוא פשרה. פשרה מעולה, אבל פשרה. כאלו יש כנראה לא מספיק, ומטבע הדברים יש להם נטיה לחשוב בצורה רציונלית יותר, ואז הם קונים פוקוס אקובוסט או ג'ולייטה משומשות שיתנו להם לא משמעותית פחות מה-gt, בשליש מחיר.

 

אני לא טוען שהתמחור היה צריך להיות נמוך יותר מלכתחילה. זה תמיד קל ותמיד נכון. אני רק אומר שאף יצרן לא מוכר פה המון רכבים כאלו בשנים האחרונות, ושזה לא רק המותג שפגע במכירות של ה-gt. למרות שברור שיש למותג חלק בזה.

 

כל רכב (וכל דבר אחר בחיים) הוא פשרה.

זו "GTI" לייט אוטומטית. יש הרבה היגיון בדגם הזה, ובתמחור נכון ועם סמל נכון הוא היה עף. (ע"ע FR של סיאט).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על ה 308GT וגם כתבתי עליה את המבחן שהתפרסם כאן.

ללא ספק, אם הייתי במקום מעט שונה היום בהיבט הכלכלי - הייתי רץ להזמין אחת כזו.

אני לא נהג מירוצים ולא בטוח שהייתי מצליח להוציא מה 308GTI כל מה שהיא נותנת, ולכן דווקא הגירסא הזו תפורה עלי כמו כפפה ליד.

רכב שאפשר לנסוע בו ביומיום לעבודה וחזרה, בלי יותר מדי דרמות, ועדיין ניתן אחת לתקופה לקום מוקדם בשבת בבוקר ולהתגרזן בדרום.

רכב ממש טוב.

ההשוואה שלה לסיביק או למאזדה היא שגויה לדעתי. ה 308GT לא רואה אותן ממטר. הן אנמיות לידה, משעממות, ואף אחד לא יקום בשבת בבוקר מוקדם כדי להתגרזן עם מאזדה 3, ואם הוא עושה את זה, הוא לא עם הרכב הנכון.

 

אני ממש לא בטוח שהמאזדה או הסיוויק הרבה פחות טובות מה-308gt בכבישים מפותלים.

הבעיה עם היבואן שברוב המקרים הוא לא תומך ברכבים שלו בעסקאות טרייד אין ואתה יכולת לשמוע חלק מהסוכנים אומרים ״מי קונה צרפתית במחירון״?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא בטוח שהמאזדה או הסיוויק הרבה פחות טובות מה-308gt בכבישים מפותלים.

 

אני בטוח בכך. ה 308GT משחקת בליגה אחרת לחלוטין משתי היפניות גם בכביש מפותל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב (וכל דבר אחר בחיים) הוא פשרה.

זו "GTI" לייט אוטומטית. יש הרבה היגיון בדגם הזה, ובתמחור נכון ועם סמל נכון הוא היה עף. (ע"ע FR של סיאט).

איינת בקלילות את כל הויכוח הנחמד שהתעורר לו כאן, ברור שאם היה לו סמל של טויוטה ומחיר של 140K, הוא היה עף, כן "קטגוריה מתה" לא "קטגוריה מתה". השאלה אם די היה באחד מין השניים ובאיזה מהם וזו שאלה אחרת לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאופן כללי, כל רכב שתוריד לו 15-20% מהמחיר יהיה פתאום עסקה הרבה יותר מוצלחת. זה כמובן לא ממש חוכמה, כי אם תוריד 30% זה יהיה אפילו טוב יותר, וכך הלאה, אבל בסוף מישהו צריך להרוויח מכל העסק הזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שאני יכול להגיד על קרסו ולא על לובינסקי, זה שקרסו מקבלים את הרכבים שלהם במחיר מחירון בחיבוק ידיים,

 

אני כאשר ניסיתי לעשות טרייד אין על הקליאו החדשה עם הישנה שהיתה לי (2009 עם כ290K ק"מ) נתנו לי עליה 90% מהמחירון, ומדובר ברכב עם שוק מת במצב גמור שאם היו נותנים לי עליו 3K הייתי צריך להגיד תודה.

 

אך עם הפיג'ו 301 שהיתה בת שנתיים וחצי, לובינסקי הסכימו לטרייד אין של 50% ממחירה ועוד לפני בדיקה, הם צריכים להכניס את זה טוב טוב לראש, ששיטה זו ממש לא תעודד אנשים לרוץ ולשחרר כ160K על משפחתית חזקה שעוד 4-5 שנים תעלה רבע ממחירה כחדשה במצב הטוב, וחבל, כי המותג הזה בתקופה האחרונה מתחיל לצבור תנופת אהדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין שהרבה יותר פשוט וזול לתת מחירון על רכב שההפרש בין המחירון לשווי שלו הוא כמה אלפים מאשר על רכב שההפרש הזה עבורו הוא כמה עשרות אלפים? וזה לא שאני באיזושהיא צורה מנסה להצדיק את ההתנהלות, רק בוא נשים דברים בפרופורציה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנו התעניינתי הפעם בהחלפת הקליאו שהמחירון שלה 14K מול קליאו ידנית חדשה ב87K על הכביש, נתנו לי על הקליאו קצת יותר מ12K בלי צורך בבדיקה, וידעו שהיד הראשונה היתה חברה.

 

בפיג'ו התעניינתי בהחלפת ה301 שהמחירון שלה היה כ42K אם אני זוכר נכון, מול 208 ו2008 פרימיום שהמחיר שלהן היה כ 105K, ו128K, נתנו לי על ה301 כ22K אם אני זוכר נכון, לפני בדיקה.

 

ההפרש ברנו היה כ70K.

בפיג'ו כ80K.

 

כך שבשני המחקרים היה מדובר בתוספת לא קטנה, כמובן בזמנו עם הפיג'ו לא ציפיתי לקבל מחירון כי הרכב היה יד ראשונה ליסינג 0 ק"מ, אך לקחתי את המקרה הקיצון שזה 22%, אך בפועל חתכו מהמחיר סכום הרבה יותר גדול.

 

אני כמובן לא בה להטיף מוסר או לייעץ להם איך לעבוד, רק מעלה פרספקטיבה שקיימת אצל מותג שכן להם מאותה ארץ ייצור עם תדמית דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הסיבה שלך, הקליאו הידנית נסחרה באיזור ה70 וקצת אלף אחרי מבצעים והנחות - גם לנו היה אירוע דומה עם קרסו - הם נותנים הנחות מטורפות מהמחיר מחירון הגבוהה או! שתעשה טריידאין במחיר מחירון.

 

ואם היית מקבל באמת הנחה לאיזור ה70 אלף או אפילו 75 אלף אם לא היית עושה טרייד - כנראה שתאכלס זה לתת את הקליאו המשומשת שלך בחינם.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...