Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי במשך 15 החודשים האחרונים קיה ספורטאג משנת 2017 (קניתי אותה מיד ראשונה עם 27000קמ, עכשיו 50000).

ירידת הערך הריאלית הייתה בערך 1000 ש״ח בחודש,

אני מצד אחד מאוד מרוצה מהרכב, הוא יחסית יפה , מאובזר ומרווח. מצד שני שילוב המנוע והגיר מייצרים צריכת דלת מזעזעת (מנוע 2000). בערך 1-8.5משולב(עליות חיפה) והביצועים מאכזבים ויש הרגשה של כבדות.

חשבתי להחליף לרכב חסכוני יותר עם ירידת ערך דומה- פגו 3008 דיזל. אצטרך להוסיף 25000 בערך לצורך השדרוג.

במידה ואקח הלוואה על סך 30000 בריבית כמעט אפסית בעוד 30 חודשים אפסיד בערך את אותם 30000 בירידת ערך, כך שאין הבדל בין הרכב הנוכחי לפגו מתקדמת יותר. או שההיגיון שלי מטעה אותי ואני מפספס איזה נתון במשוואה.

 

בכל מקרה אני נוסע בערך 12-13 אק״מ בשנה ואני עוסק מורשה ככה שאני לא מאמין שאחסוך יותר מידי בדלק, אבל כן אתקדם לרכב מעניין יותר.

 

מה דעתכם? יש הגיון?

תודה

פורסם

יש הגיון, על ה- 25 אלף האלה תפסיד כ- 2,500 ₪ בשנה נוסף על ירידת הערך שהייתה לך בספורטג' אילו היית ממשיך להחזיק אותה (לפי 10 אחוז ירידת ערך בשנה).

 

מצד שני תחסוך את הסכום הנ"ל בערך בצריכת דלק (לפי 1 ליטר ל- 12 ק"מ בפיז'ו בתוואי הזה).

 

מצד שלישי אם עיקר התוואי הוא עירוני ללא נסיעות בינעירוניות רצופות משמעותיות מעת לעת, מסנן החלקיקים בפיז'ו יהרס.

 

במקרה כזה תוכל לרכוש את הפיז'ו בנזין שתחסוך לך עדיין בדלק לעומת הספורטג' וממילא גם ההפרש של 2,500 ₪ בשנה איננו מהותי אפילו אם נניח שלא יהיה כל חסכון בדלק.

 

איזה שנה הפיז'ו שאתה חושב לקנות?

 

כמה נוסעים ייסעו ברכב?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...