Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגרת חידוש רישיון נהיגה בסך 419 ש״ח - למה עושקים אותנו כך?


yorng
שימו לב! השרשור הזה בן 1580 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חידוש רישיון הוא מס . צודק או לא :זה כבר שאלה פוליטית. בכל מקרה לא ראינו מחאה אזרחית ,כמו בלבנון, לביטולו. זה לא במצע של אף מפלגה. למה המע"מ הוא 17% ? אל תחפש הסבר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פעם גיליתי ש"משרת מילואים פעיל" משלם כ50₪ על העניין הזה. אבל; הסיכוי שיגמר התוקף בדיוק באותה שנה שיש לי את הפעיל כל כך קלוש, ככה שזה יותר כמו זכיה בלוטו. וכמובן שגם אם כן, זה לא יקרה יותר מפעם בחיים.

 

10 ש"ח.

"למזלי" 2 חידושי רישיון שלי עלו לי סה"כ 20 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה להחזיק משטרת תנועה כדי שיהיה קצת יותר בטוח בנסיעה בכבישים?

 

ספציפית הנקודה הזו גם גרועה וגם לא נכונה.

למעשה דווקא במיקומי המצלמות א3 היו יותר תאונות מאשר לפני הצבת המצלמות באותם מיקומים, נהגים שעושים עבירות על ימין ועל שמאל וניידת תנועה ליד לא עושה כלום.

 

השיא היה בדרך למילואים בסערה הקודמת, ראות חרא, גשם שוטף, אני, ניידת תנועה ועוד כמה טיפשים / חסרי אחריות / חסרי אלטרנטיבה על הכביש, אחד מהם על דאסטר בלי אורות, בכלל, מזל שה-DRL לא שואל אף אחד ונדלק לבד, אבל מאחורה? אתה מגלה שיש שם רכב בערך 10 מטרים מאחוריו (כביש של 90 חוקית כן? 25 מטרים בשנייה, בפועל הרבה יותר).

ואחרי שניסיתי להבהב לאותו נהג בכל אמצעי שיכלתי, נסעתי במקביל לניידת כדי להגיד להם שהם צריכים להעיר לאותו נהג.

 

אין קנסות למי שעובר באדום,

 

גם היום איפה שאין מצלמות (וזה הרוב המוחלט) - אפס אכיפה, גם רכבים כבדים ואיטיים מרשים לעצמם להיכנס לצומת באדום.

 

אין קנסות על מהירות.

 

אחרי בערך 30-40 שנה שבה יש התמקדות במהירות (עוד מימי הוסקר והמרו"ם) - זה נתן משהו?

 

אין שום אכיפה על עצירה בעצור ..

 

כי היום יש?

על בסיס קבוע אנשים לא עוצרים בעצור, חותכים אותי ואז מופתעים כשאני מעיר להם, הם לא ראו בכלל שיש שם תמרור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענות שלך מזכירות לי את ההוכחה שדיאט קולה משמין.

עובדה!! מי ששותה דיאט קולה בדר"כ שמן.. ומי ששותה קולה רגיל בדר"כ רזה.

 

כל הכבוד!!! ב-4 נקודות הוכחת שדווקא אכיפה וריבוי ניידות משטרה מגדילות את כמות התאונות ואת ההרוגים מתאונות דרכים..

ואל תתן לעובדות לבלבל אותך.

 

עובדה : מקומות שאין אכיפה ואין נוכחות של משטרה - הפשע משתולל - ראה את ההפגנות האחרונות של המגזר הערבי -

מצד אחד היה כיף.. אין משטרה , אפשר לנסוע בלי רשיונות , בלי טסט .. בלי ביטוח..

מכרתי פעם רכב ישן בלי טסט - הוא ציטט לי שורה מהסרט בחזרה לעתיד "במקום שהרכב הזה יסע לא צריך טסט"

פתאום שזה מגיע למצב של אנרכיה שיורים חופשי בכפרים.. האזרחים מתחננים לנוכחות משטרתית..

 

אבל נחזור לתאונות דרכים ולהרוגים, אם הבחירות לכנסת היו לפי הדם שנשפך על הכביש,

אז הרשימה המשותפת הייתה צריכה לקבל 40 מנדטים.

 

https://www.gov.il/BlobFolder/generalpage/daily_report/he/daily_report_daily_report_20191231.pdf

 

ולדעתי זה נטו אכיפה ..

נהג שמפחד לצבור נקודות, נהג שיודע שאין אופציה לנסוע בשלילה

נהג שיודע שיש אכיפה..

נוהג יותר בזהירות

לא עובר סתם באדום,

לא נוסע 155 קמ"ש ומתלונן שדפקו לו דוח על 245 קמ"ש (כאילו מה כבר ההבדל).

לא נוסע ברכב לא תקין - כי במילא אף אחד לא בודק.

 

אתה בטח מכיר את ה"עובדה" שמהירות לא גורמת לתאונה אבל היא מחריפה משמעותית את התוצאות של התאונה.

 

תמיד יש סיכוי שהנהג שנוסע מולי יאבד שליטה, אחרי איבוד השליטה אני והוא ניפגש בתאונה חזיתית.

איבוד השליטה לא קשור למהירות .. הוא יכול לאבד שליטה ב 90 קמ"ש או ב 154 קמ"ש

ב 154 קמ"ש הוא יגמור כמה משפחות שנוסעות מולו אבל ב 90 קמ"ש זה יגמר בצורה הרבה יותר נוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ח ח ח ...

 

נניח מחר בבוקר מודיעים שלכבוד השנה החדשה, אין אכיפה במשך שבוע.

אין קנסות למי שעובר באדום,

אין קנסות על מהירות.

אין שום אכיפה על עצירה בעצור ..

הכל מותר..

 

מה לדעתך קורה בכביש? כמה בטוח לדעתך יהיה לנסוע על הכבישים בשבוע הזה?

 

העתקת פוסט ישן מלפני שנה וחצי.. כבר אז משרד התחבורה ומשרד האוצר ענו לכתב.

הרישיון נהיגה עולה 40 ש"ח לשנה.

רישיון רכב עולה 1000 ש"ח לשנה.

 

העלות ההשקעה בתשתיות ב 2017 חלקי מספר הרכבים/נהגים (לא ברור איך הם חישבו את זה) הייתה 1970 ש"ח לרכב/נהג.

אז אתה בוכה על 40 ש"ח לשנה?

 

העתקה מmako

 

תגובת משרד התחבורה: גובה אגרות נקבע (כמו שאר האגרות במדינה) על ידי משרד האוצר ומועבר ישירות לאוצר ולא למשרד התחבורה.תגובת משרד האוצר: אגרת רישיון נהיגה מתבססת על עלויות מערך הרישוי, כולל הנפקת רישיונות נהיגה ושירות לאזרח. כמו כן האגרה משקפת חלק מהוצאות המדינה על השקעה בתשתיות, ההוצאה הממוצעת לרכב פרטי על תשתיות כבישים בשנת 2017 עמדה על 1,940 שקלים, סכום גבוה משמעותית מהאגרות המשולמות על ידי בעלי רישיונות נהיגה ורכב.

https://www.mako.co.il/finances-money/Article-b43efe174a54461006.htm

 

אילו הייתי משרד האוצר, לא הייתי קובע בנחרצות ש1940 ש"ח גבוה משמעותית מהאגרות המשולמות כי זה מאוד תלוי רכב ובאיזה קבוצה הוא נמצא.

שנית, לקופת המדינה נכנס הוא הרבה מאוד כסף ממיסים אחרים שקשורים לענף הרכב - דלק, מס רכישה על רכב, מס על חלפים - מיסים שמגיעים לעשרות מיליארדים בשנה.

אז לאחד קוראים אגרה ולשני מס - בפועל שניהם יוצאים מהכיס שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענות שלך מזכירות לי את ההוכחה שדיאט קולה משמין.

עובדה!! מי ששותה דיאט קולה בדר"כ שמן.. ומי ששותה קולה רגיל בדר"כ רזה.

 

זה כי אתה המצאת טענות שלא טענתי, דוגמאות למטה

 

כל הכבוד!!! ב-4 נקודות הוכחת שדווקא אכיפה וריבוי ניידות משטרה מגדילות את כמות התאונות ואת ההרוגים מתאונות דרכים..

ואל תתן לעובדות לבלבל אותך.

 

אכיפה? איזה אכיפה ראית בשנים האחרונות? 99% מהאכיפה היום מתבצעת ע"י ממל"ז, א3 וינשוף, האחוז הנותר זה מה שמגיע מהפייסבוק - כל השאר לא קיים.

וכמות הניידות אבסולוטית לדעתי עלתה, אבל יחסית לכמות האוכלוסיה ירדה, הסיכוי שלך לפגוש ניידת נמוך מבעבר, ואפילו הסיכוי לביקורת סטנדרטית ירד לכמעט 0% (למעט רכב כבד).

 

ואיפה טענתי שריבוי ניידות מגדילות את כמות התאונות וההרוגים? המצאת טענה ואז תקפת אותה, כל הכבוד.

 

עובדה : מקומות שאין אכיפה ואין נוכחות של משטרה - הפשע משתולל - ראה את ההפגנות האחרונות של המגזר הערבי -

מצד אחד היה כיף.. אין משטרה , אפשר לנסוע בלי רשיונות , בלי טסט .. בלי ביטוח..

מכרתי פעם רכב ישן בלי טסט - הוא ציטט לי שורה מהסרט בחזרה לעתיד "במקום שהרכב הזה יסע לא צריך טסט"

פתאום שזה מגיע למצב של אנרכיה שיורים חופשי בכפרים.. האזרחים מתחננים לנוכחות משטרתית..

 

ואיך זה מוכיח את הטענה שלך? כשאין נוכחות משטרה נוהגים איך שבא, וכשיש "נוכחות" משטרה נוהגים איך שבא.

ומה הקשר לעבירות פליליות? רק אלוהים יודע.

 

אבל נחזור לתאונות דרכים ולהרוגים, אם הבחירות לכנסת היו לפי הדם שנשפך על הכביש,

אז הרשימה המשותפת הייתה צריכה לקבל 40 מנדטים.

 

https://www.gov.il/BlobFolder/generalpage/daily_report/he/daily_report_daily_report_20191231.pdf

 

מסכים איתך לחלוטין

 

ולדעתי זה נטו אכיפה ..

נהג שמפחד לצבור נקודות, נהג שיודע שאין אופציה לנסוע בשלילה

נהג שיודע שיש אכיפה..

נוהג יותר בזהירות

לא עובר סתם באדום,

לא נוסע 155 קמ"ש ומתלונן שדפקו לו דוח על 245 קמ"ש (כאילו מה כבר ההבדל).

לא נוסע ברכב לא תקין - כי במילא אף אחד לא בודק.

 

מסכים איתך, רק שההבדל הוא בין אין אכיפה (במגזר) ובין כמעט ואין אכיפה (אצל השאר).

אין בארץ דבר כזה שיש אכיפה קשה, בשום מקום, כלפי שום מגזר ושום נהג.

רוצה דוגמאות לנהגים שנוהגים בשלילה, יש להם מספר תלת ספרתי של נקודות? לא שמים לב איפה הנתיבים בכלל, עוברים באדום, ונוסעים ברכבים לא תקינים, לא מדליקים אורות, חותכים נתיבים לפני יציאות, עוקפים דרך השוליים וכו'? אני יכול לתת לך דוגמאות לכאלה מכל מגזר שתרצה.

את כל אלה שציינתי למעלה אני יכול להראות בסרטונים של נהגים "הייטקיסטים" באיזור תעשייה הייטק.

 

אתה בטח מכיר את ה"עובדה" שמהירות לא גורמת לתאונה אבל היא מחריפה משמעותית את התוצאות של התאונה.

 

מגניב, כמו שכתבתי כבר לפני כמה שנים, אתם מעדיפים להשלים עם קיום תאונה ולתכנן שהנזק יהיה קטן יותר מאשר להלחם בגורם לתאונה.

אובר-חוכם, גלגול מודרני של אלה שבנו בית חולים מתחת לגשר.

 

תמיד יש סיכוי שהנהג שנוסע מולי יאבד שליטה, אחרי איבוד השליטה אני והוא ניפגש בתאונה חזיתית.

איבוד השליטה לא קשור למהירות .. הוא יכול לאבד שליטה ב 90 קמ"ש או ב 154 קמ"ש

ב 154 קמ"ש הוא יגמור כמה משפחות שנוסעות מולו אבל ב 90 קמ"ש זה יגמר בצורה הרבה יותר נוחה.

 

אני לא יודע איזה תאונות אתה ראית, אבל מתאונה חזיתית ששני הרכבים ב-90 קמ"ש, בערך 1300 ק"ג לכל רכב, משמע בערך 406250 ג'אול כפול 2 רכבים 812500 ג'אול לתאונה הזו, שזה זהה לרכב שנוסע 127 (וקצת) קמ"ש ונכנס בקיר.

מה אתה חושב שישאר מרכב כזה? מזכיר שב-ENCAP בודקים רכב שנכנס בקיר ב-50 קמ"ש (כלומר בערך 125385 ג'אול) וזה נראה ככה למשל:

[video=youtube_share;CwTnW1oXKFw]

 

בתאונה חזיתית ב-90 קמ"ש אתה מדבר על פי 6 אנרגיה ממה שנראה בסרטון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב... בסינגפור העלות היא 125 ש"ח לעשר שנים...

וגם שם מתחזקים כבישים, משטרת תנועה, רמזורים ומצלמות...

גזל ככל גזלי המיסוי הבלתי הגיוניים בארץ הקודש

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

סולל, כמה עולה בסינגפור, נניח, קורולה סטנדרטית?

 

ולכל המקטרים, מה הייתם אומרים אלו מדינת ישראל היתה מחליפה את מיסי הרכב (לא כולל דלק), נניח בהעלאת המע"מ ל-23-25%, ערך לא חריג במיוחד באירופה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאזרח הממוצע זה לא ממש משנה איך גובים את המיסים.

הממשלה מגדירה מה הצרכים, כמה צריך להיות תקציב המדינה (הוצאות) ואז מחפשים איך לממן את זה.

 

תקציב המדינה הוא 400-500 מילארד ש"ח - מי שרוצה לדעת על מה מוציאים כל כך הרבה מוזמן לקרוא את כל זה:

https://mof.gov.il/BudgetSite/statebudget/BUDGET2019/Documents/BudgetMain_1.pdf

 

 

בפרק ד' - מובאים הכנסות המדינה - שהם כ-300 מילארד עמוד 217 למי שקשה.

הרוב כמובן ממיסים אבל גם מהגדלת הגירעון - שזה הילדים שלנו ישלמו על מה שאנחנו (והם) מקבלים.

 

המיסים מחולקים למיסים על הכנסות או מיסים על צריכה.

 

לדוגמא: נניח אני מרוויח 100,000 ש"ח בשנה ברוטו.

אז אם המס הוא 40% על ההכנסה , אני אשלם 40 אלף מס הכנסה.

מה 60,000 שישארו לי .. יש מס על צריכה .. אם אני אשתמש בכל ה 60,000 לצרוך אז אומנם אשלם את כולם

אבל המוכר יקבל רק 60% מזה .. ו 40% מזה יעבור למדינה ... שהם 24 אלף.

 

אז בפועל מתוך ה 100,000 שהצלחתי להרוויח מהעבודה שלי .. 64 אלף ש"ח הם מיסים ...

ורק 34 אלף הלכו למוכרים שנתנו לי את הייצור שלהם.

 

והם בתורם יעבירו מתוך ה 34 אלף האלה .. בערך 20 אלף מיסים למדינה

 

יש פה סקירה חלוקה יפה של העוגה.. מאיפה מגיעים המיסים

http://newmedia.calcalist.co.il/budget/hahnasot.html

 

שימו לב שסה"כ המיסים הם בסביבות ה 300 מילארד ש"ח , כלומר אזרח ממוצע (8 מיליון) משלם כ-40,000 ש"ח מיסים כל שנה.

משפחה של 5 נפשות משלמת בממוצע 200,000 מיסים בשנה.

 

אז מי בוכה על 40 ש"ח אגרת רישיון נהיגה בשנה? ועוד קורא לזה הפרה החולבת ?

אם אתם משפחה של 5 ולא מבינים איך חולבים ממכם 200,000 ש"ח בשנה אז כנראה שאתם משלמים פחות מיסים מהאזרח הממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1580 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...