Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש 6 צפון - איך יודעים אם יש חוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנוי לכולם חוץ מהנתיב המהיר. 3 פעמים להירשם, 3 פעמים לשנות מספר רכב כשמוכרים וקונים חדש, 3 חשבוניות מגעיות כל חודש.

סתם סיבוך מיותר.

 

גם 3 פעמים להזין פרטי אשראי, לקוות שהמערכת מאובטחת ולשנות אותם כשמחליפים כרטיס אשראי. מנוי אחיד יותר טוב לנהגים וגם יותר טוב למפעילים כי הוא חוסך להם הוצאות. באוטובוסים יש רב קו, אז מה הבעיה לעשות את זה בכבישי אגרה?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

וכמה שנים לקח להפעיל את הרב קו, כאשר מנגנון דומה במדינות שונות הרבה עשורים, עוד מימי כרטיסי הנייר?

 

דרך אגב - כיום נניתן לקשר את אתרי מנהרות הכרמת וכביש 6 (זה אותו מפעיל) כך שהמעבר ביניהם פשוט עם הכנסת סיסמא פעם אחת. חצי עבודה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רגע, הפסקל שיש לי של כביש 6 לא מחייב אותי על הצפון? יעני מעבר לעין תות?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
וכמה שנים לקח להפעיל את הרב קו

שלפת לי את האותיות מהמקלדת...

 

כל מה שקשור לחיוב וחשבונות בגופים גדולים זאת חיה מאוד מורכבת ומסורבלת, מכל מיני סיבות.

 

אפשר להסתכל על זה מזווית אחרת: לו אתם הייתם הקבלן/זכיין/מפעיל של כביש האגרה, ממי הייתם מעדיפים לגבות כסף? ישירות מהמשתמשים או מאיזו מערכת שהמדינה החליטה להקים?

 

מהיכרות אישית, מדובר בשוטף פלוס 90, פלוס 120, פלוס לעולם לא, פלוס אחרי החגים, טעינו, שכחנו, החלטנו לשלם פחות ולך תחפש, החלטנו לא לשלם לך בכלל וכיו"ב.

 

הניחוש שלי הוא שבסופו של דבר תוסדר גבייה אחידה, אבל זה ייקח 15 שנה, כמו ברב קו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני גם נוטה לחשוב שמתישהו תהיה מערכת גביה אחידה.

 

כרגע יש 4 כבישים בתשלום, מתוכם 3 נבנו ב 10 השנים האחרונות.

 

עם 4 מנויים אפשר עוד להסתד אבל כשיהיו יותר כבישים כאלה, זה כבר יהיה כאב ראש רציני להירשם ב 7-8 אתרים ולנהל 7-8 מנויים.

 

אז כנראה יעשו משהו אחיד.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני גם נוטה לחשוב שמתישהו תהיה מערכת גביה אחידה.

 

כרגע יש 4 כבישים בתשלום, מתוכם 3 נבנו ב 10 השנים האחרונות.

 

עם 4 מנויים אפשר עוד להסתד אבל כשיהיו יותר כבישים כאלה, זה כבר יהיה כאב ראש רציני להירשם ב 7-8 אתרים ולנהל 7-8 מנויים.

 

אז כנראה יעשו משהו אחיד.

פנגו לא מרכז את כל המנויים האלה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טוב, נרשמתי באתר.

לא מופיע שיש לי חובות, למרות שעברתי במנהרה כמה פעמים במשך השנה ומעולם לא קיבלתי דרישת תשלום.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
עברתי בטעות במנהרות ( רציתי להגיע למגידו לא הצלחתי למצוא את היציאה ל722 ומשם ל66 )

שלחו בדואר חיוב אחרי חודשים . העמלה בבנק עולה כמו הנסיעה .

איזה עמלה בבנק?

אני מנחש ששילמת אצל הפקיד.

אם אינך מוגבל בבנק זו בדיוק הסיבה להשתמש בכרטיס אשראי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אתה נוסע קבוע בכביש 6 אז אולי עדיף שתשלם כבר דרך פנגו ואז אם יש בעיה אתה ישר פונה אליהם, וגם יהיה לך ראש שקט כי בטוח לא יהיה חוב דרכם

 

ראיתי כתבה בוואינט על כך שיש 100K נהגים שחייבים כסף לכביש 6 צפון.

נסעתי במנהרה מספר פעמים בשנה האחרונה ולא ידוע לי ששילמתי למישהו.

איך מבררים אם יש חוב? איפה משלמים?

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5614350,00.html

פורסם
אפשר לעשות מנוי לכביש 6 צפון ולנתיב המהיר לת״א דרך פנגו, החיוב נעשה דרכם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הכי נוח לדעתי, זה בחינם ובלי התחייבות וממש נוח לעקוב אחרי החיובים באפליקציה שלהם

פורסם

אין שום בעיה לעקוב אחרי החיובים באתר ובמייל.

 

לי יש בטן מלאה על פנגו שעשו לי תרגילים בנוסח חברות הסלולר בימים הרעים, ואני מעדיף חיוב ישיר מול המפעילים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה אכן דבר תמוה ביותר.

 

מעניין האם זה נעשה בכוונה בגלל רגולציה או סיבה אחרת או שפשוט "שכחו" ובעוד כך וכך שנים כן יהיה מנוי אחיד...

 

 

אני מנוי לכולם חוץ מהנתיב המהיר. 3 פעמים להירשם, 3 פעמים לשנות מספר רכב כשמוכרים וקונים חדש, 3 חשבוניות מגעיות כל חודש.

סתם סיבוך מיותר.

 

יש לי שני מנויים , כביש 6 דרכם

כביש 6 צפון משולם דרך פנגו - אז חסכתי טלפון

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...