Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש 6 צפון - איך יודעים אם יש חוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם בישראל. למעשה את הפס קל צריך רק בכביש 6. כל כבישי האגרה נותנים את ההנחה לפי LPR. והכל נעשה דרך המרשתת. כביש 6 מחייב לפי LPR עם הנחה למי שרשום והנחה נוספת למי שמתקין פס-קל. במנהרות הכרמל אפשר לשלם גם בשערים, אבל יש על זה "קנס" שמן של 3 ש"ח לקטע.

 

היוצא מהכלל הוא הנתיב המהיר כאשר רוצים לקבל את הנסיעה חינם צריך לעבור באיזה משרד כדי להראות שברכב מספר הנוסעים הנדרש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם בישראל. למעשה את הפס קל צריך רק בכביש 6. כל כבישי האגרה נותנים את ההנחה לפי LPR. והכל נעשה דרך המרשתת. כביש 6 מחייב לפי LPR עם הנחה למי שרשום והנחה נוספת למי שמתקין פס-קל. במנהרות הכרמל אפשר לשלם גם בשערים, אבל יש על זה "קנס" שמן של 3 ש"ח לקטע.

 

היוצא מהכלל הוא הנתיב המהיר כאשר רוצים לקבל את הנסיעה חינם צריך לעבור באיזה משרד כדי להראות שברכב מספר הנוסעים הנדרש.

 

גם במסצ׳וסטס, כל כבישי האגרה משתמשים ב-LPR באופן בלעדי. במדינות השכנות, יש כבישים שבהם יש עמדות תשלום מזומן עםת מיכה במשדר, ו/או עמדות שתומכות במשדר בלבד (אבל צריך להאיט ל-40 קמ״ש) ו/או מסלול LPR.

 

מה שאני לא מבין זה מדוע צריך בכלל בישראל את המשדרים אם ממילא כל כבישי האגרה נבנו מראש עם LPR?

פורסם

זה רק בכביש 6, שנפתח מוקדם ואולי לא סמכו על ה-LPR, שעדיין לא היה נפוץ בכבישים מהירים ללא שערים. נדמה לי שרק ה-407 ETR הקדים אותו. אבל זו מחשבה, לא ידיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה רק בכביש 6, שנפתח מוקדם ואולי לא סמכו על ה-LPR, שעדיין לא היה נפוץ בכבישים מהירים ללא שערים. נדמה לי שרק ה-407 ETR הקדים אותו. אבל זו מחשבה, לא ידיעה.

 

אז למה הם ממשיכים לתת הנחה למי שיש משדר? לא חבל על הכסף שהולך לרכישת המשדרים ותחזוקתם? מה כל כך חשוב להם לכער את החלונות הקדמיים של כולם?

פורסם

מי יודע. אינרציה? להחזיר כסף למי שקנה את המשיב?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מי יודע. אינרציה? להחזיר כסף למי שקנה את המשיב?

 

מעניין אם הפסקל עובד גם כשהוא בתא הכפפות, כי מנסיוני, המשדר של E-ZPass עובד בדרך כלל בתא הכפפות גם בכבישי אגרה ללא LPR.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן.

אחרי שפתחתי את השרשור, באוקטובר, נרשמתי לאתר ושם נכתב שאין חשבוניות על שמי. וידאתי את זה עם שירות לקוחות וגם הם אמרו שאם יש חשבונית, היא תופיע באתר.

אתמול הגיע בדואר, מכתב עם פירוט נסיעות שיש לשלם, עבור חודשים ספטמבר ואוקטובר. נכנסתי שוב לאתר, ועדיין מופיע שאין חשבוניות על מספר הרכב שלי...

סרקתי את הברקוד שעל החשבונית והגעתי לדף תשלום. שילמתי את החוב ואז הופיעה הודעה, "יש חשבוניות נוספות, לתשלום לחץ פה". לחצתי פה. הגעתי לעמוד שבו צריך להכניס מספר חשבונית לתשלום. אבל אין לי חשבונית לתשלום...

התקשרתי לשירות לקוחות והגעתי למוקד השארת הודעות...

 

חלטורה...

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אל דאגה. החיובים מהם תמיד מגיעים באיחור של כחודשיים או שלושה.

 

וכן, חוצה צפון עושה בינתיים רושם של חלטורה, לומדים תוך כדי תנועה במקום לעשות שיעורי בית, כאילו שהם כביש האגרה הראשון בישראל. הייתי מראשוני הנוסעים במנהרת יוקנעם, את המיילים הראשונים מהם קיבלתי עם כל מיני כותרות דיפולטיות מגוחכות של מערכת הבילינג שלהם.

חזיר דיזל

פורסם

לידע כללי, אחרי העברת בעלות על רכב, כביש חוצה צפון מסירים אוטומטית את הרכב מהמנוי.

 

כביש 6 רק שולחים תזכרות ובהעדר פעולה מצד בעל המנוי, הרכב ישאר רשום במנוי.

 

 

פורסם

^^ רק בכדי להשלים , מנהרות הכרמל לא מודיעות וכמובן משאירות את הרכב על שם המנוי.

 

השבוע גיליתי שרכב שמכרתי לפני חצי שנה שכחתי להוריד במנהרות הכרמל. מזל שהקונה ירושלמי וכנראה לא נוסע הרבה לחיפה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

נכון.

 

 

מניסיון מלפני שבוע, רכב שהיה רשום במנויים בכביש 6, כביש 6 חוצה צפון ומנהרות הכרמל.

 

אחרי העברת בעלות כביש 6 חוצה צפון שלחו מייל:

 

בעקבות קבלת דיווח על העברת בעלות, רכב מספר XXXXXXX הוסר מהמנוי, לפרטים פנה למוקד השרות.

 

 

כביש 6 שלחו מייל:

 

בעקבות קבלת דיווח על העברת בעלות לרכב מספר XXXXXXX אנו ממליצים לך לעדכן את רשימת כלי הרכב במנוי.

 

פנגו שלחו הודעה "הרכב הוסר מהמנוי בנתיב המהיר", למרות שלא היה מנוי לנתיב המהיר. (או שזה אוטומטית עם פנגו?)

 

מנהרות הכרמל לא שלחו כלום.

 

 

פורסם (נערך)

מוזר, כיוון שכביש 6 ומנהרות הכרמל מופעלים שניהם על ידי "דרך ארץ".

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אולי שניהם מופעלים על ידי אותו גורם, אבל יש להם שתי מערכות תפעוליות שונות עם בסיסי נתונים שונים.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

חזרנו לשאלה למה לא מאחדים את כל המערכות. וגם לדוגמא של הרב קו, שלקח כל כך הרבה זמן לאחד את (כמעט) כל תשלומי התחב"צ תחתיו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...