Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואם יש נפרסם?

 

עד שהחוק לא יעבור ויהיה ביטוח שיכסה צד ג (צופים) לא יפורסמו ברבים אימונים או פעילויות תחרותיות

מתוך אחריות.

פורסם
האם ישנם אימונים או מירוצים שמתקיימים גם דרומית לקרית גת או איפשהו באיזור?והאם יש אפשרות לבוא לצפות?
מירוצים אין! אימונים לפעמים יש. זה לא פתוח עדיין לקהל - לצערי (דורות הסביר בדיוק, למה זה כך). בקרוב - כך אני מאמין, נגיע למצב שיאפשר אירועים מסודרים (לפחות אימונים) - בתקווה, עם החוק או בלעדיו בלית ברירה....

אלון

פורסם

אוקיי :)

ועוד משהו שרציתי לשאול, האקססאיי שנשארה למכירה היא האדומה עם הגג הלבן בלי פנס חזית בצד ימין של הרכב ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

גם לדעתי האימון היה מאורגן יפה כל הכבוד למישל! אבל 4 סטייגים לכל כיוון רחוק מאוד מלהיות מספיק מקווה שפעם הבאה מישל יתן לנו לפחות כפול לכל כיוון.

פורסם

שלום לכולם

 

מתכונת האימון אתמול הייתה, מסלול של 2 ק"מ שאותו עושים הנהגים באופן מדוד הלוך וחזור, כשמסייימים סטייג' אחד, ממתינים לשאר הנהגים, ואז מוזנקים שוב לסטייג' חזור, אחד אחרי השני [בפער של 30 שניות].

הפאג'רו דיזל שייכת לגיל יצחקי [גיל ספורט], זו הפעם ראשונה שלו באירועים שלנו, ונראה לי שהוא מאוד נהנה.

לקובי כהן היה ספין בכל אחד משני המקצים האחרונים שלו לכיוון מזרח [הלוך], מה שפגע לו בתוצאה המצטברת שלו.

למארק עם ה-ZX 16V, התפוצץ צינור מים, ממש לפני הזינוק לסטייג' האחרון.

ניצן לוי שהריץ את ה-AX GT החדשה שלו [ויפיפיה יש לומר], הראה נהיגה יפה מאוד ושיפר את זמניו ממקצה למקצה.

לדעתי, ההפתעה של היום היה דב ורנר עם ה-AX הלבנה [שהייתה שייכת בעבר לדני הורוביץ מ"אלכס אורגינל"], שהסט אפ שלו מבחינת צמיגים היה הנכון ביותר, "צמיגי סמי סליקס שמתאימים לעפר מהודק. זו הייתה תגלית באמצע שנות ה-80 במירוצי אשקלון. צמיגים אלו נגדו את כל ההיגיון בנושא סוג הצמיגים, ומסתבר שהחומר שבו עשוי צמיג הסליקס בשילוב חריצים, גורמים לאבק להתנקז לחריצים והצמיג נדבק היטב לאדמה הקשה. זה נותן אחיזה מעולה, צמיג זה נקרא מישלין TB20, שאני לא יודע אם יש אפשרות להשיגו כיום." [ציטוט מפיו של מישל גדז']

ל AX של דב יש אמנם מנוע 1000, אך הזמנים שלו מוכיחים שהוא נתן בגז אתמול, ומאימון לאימון הוא משפר את הנהיגה שלו, כל הכבוד!

מבחינת הזמנים, אלון עם ה-106 באמת הראה יכולת גבוהה מאוד על המסלול, עצם העניין שהוא היה בזמנים שווים לאימפרזות, מראה על הכישרון שיש לבחור ובמיוחד הפוטנציאל שגלום בו, יישר כח.

למישל הייתה בעיה עם המנוע, שעבד על 3 צלינדרים בלבד, מה שגרם לו לעשות 2 מקצים בלבד לכל כיוון, ולמרות זאת, הצליח לקבוע את הזמן המצטבר המהיר ביותר לאימון אתמול.

לדני לוי עם האימפרזה STI [נדמה לי?!], נשברה צירייה אחורית במהלך המקצה השני ובשל כך, הוא החמיץ מקצה אחד. דני קבע את הזמן המהיר ביותר לסטייג' לכיוון מערב [חזור].

יש לציין גם את צבי לייט, עם ה-STI התכולה [תכלת] שגם מראה שיפור מתמיד מאימון לאימון.

נראה לי שכל הנהגים נהנו מאוד אתמול, המסלול לכיוון מערב [חזור] מהיר הרבה יותר, ורואים זאת בזמנים.

מישל רוצה להודות לכל המרשלים [גולן, רומן, משה, אתי, אלון ועומר] שנטלו חלק בעשייה ובאירגון שבלעדיהם, האירוע הזה לא היה מתקיים.

בנוגע לזמנים, אני ארשום את הזמן הכי טוב של כל נהג לכל סטייג', ואת הזמן המצטבר הטוב ביותר של כל נהג, לזמנים עצמם:

 

סטייג' לכיוון מזרח [הלוך]:

 

1. מישל גדז' [אימפרזה] 1:12:25

2. צבי לייט [אימפרזה] 1:12:80

3. אלון חליווה [106] 1:13:79

4. דני לוי [אימפרזה] 1:17:31

5. גיל יצחקי [פאג'רו] 1:18:01

6. דב ורנר [AX לבנה] 1:19:48

7. ניצן לוי [AX כסופה] 1:20:72

8. מארק קרייצמן [ZX צהובה] 1:22:22

9. ישראל הלפרין [205] 1:22:54

10. קובי כהן [205 ראלי] 1:25:84

 

סטייג' לכיוון מערב [חזור]:

 

1. דני לוי 1:10:39

2. מישל גדז' 1:10:54

3. צבי לייט 1:11:66

4. אלון חליווה 1:12:44

5. גיל יצחקי 1:17:09

6. דב ורנר 1:19:06

7. קובי כהן 1:20:25

8. מארק קרייצמן 1:20:85

9. ניצן לוי 1:21:63

10. ישראל הלפרין 1:22:80

 

זמן מצטבר כללי:

 

1. מישל גדז' 2:22:79

2. צבי לייט 2:24:46

3. אלון חליווה 2:26:32

4. דני לוי 2:27:70

5. גיל יצחקי 2:35:10

6. דב ורנר 2:38:54

7. ניצן לוי 2:42:35

8. מארק קרייצמן 2:43:07

9. ישראל הלפרין 2:45:34

10. קובי כהן 2:46:13

 

זאב, התמונות יצאו יפיפיות, תודה רבה.

מקווה לאימונים נוספים בהמשך.

 

גם לדעתי האימון היה מאורגן יפה כל הכבוד למישל! אבל 4 סטייגים לכל כיוון רחוק מאוד מלהיות מספיק מקווה שפעם הבאה מישל יתן לנו לפחות כפול לכל כיוון.

לידיעתך, התכנון היה לאפשר לנהגים כ 6-7 מקצים, אולם בגלל איחור בהגעה של המשתתפים וחוסר משמעת של הנהגים בין המקצים, גרם לכך שהזמן אזל, וכמובן שלא התאפשרו יותר מ-4 מקצים.

אני מקווה שלהבא הנהגים יקחו את זה לתשומת ליבם ויהיו יותר ממשומעים וינצלו את הזמן בהתאם.

 

 

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
שלום לכולם

 

 

לידיעתך, התכנון היה לאפשר לנהגים כ 6-7 מקצים, אולם בגלל איחור בהגעה של המשתתפים וחוסר משמעת של הנהגים בין המקצים, גרם לכך שהזמן אזל, וכמובן שלא התאפשרו יותר מ-4 מקצים.

אני מקווה שלהבא הנהגים יקחו את זה לתשומת ליבם ויהיו יותר ממשומעים וינצלו את הזמן בהתאם.

 

 

 

אלון

מקבלים את הנזיפה בהכנעה...

:wink:

 

ומעניין לעניין, באותו עניין,

יש איזה צלם שמוכן ללוות אותנו באירועים כאלו - אחד שיוכל לצלם ולערוך סירטונים...?

אם כן, צור איתי קשר בהודעה פרטית או:

050-6286973

אלון

פורסם

עכשיו שראיתי את הזמנים - באמת היה מסלול מהיר ביותר.

 

מהירות ממוצעת נעה בין 95 קמ"ש ועד למעל 100 קמ"ש אצל הראשונים.

באמת מהיר. אבל...

 

מייד אצרף תמונה של הנהג המהיר מכולם....

הוא היה יורד אפילו מדקה אחת לאיזור ה 55-58 שניות.

 

אלון

פורסם

והנה הוא הטוב מכולם - נראה מי מוכן לצאת איתו ראש בראש במסלול ספרינט!

 

מספר 53 ברכב מסוג בימבה טורבו 2X2 גיר קצר מאוד.

 

עידו 1 - מס' 53 בבימבה האדומה לקראת הזינוק.

עידו 2 - בבלימה בכניסה לסיבוב.

עידו 3 - עולה על הפודיום.

עידו 4 מנופף לבחורות לשלום.

 

בתקווה שהמנהלים יקחו את זה ברוח טובה ויתנו להודעה לחיות כמה דקות...

:wink:

 

אלון

 

נ.ב.

כן, הוא שלי, עונה לשם עידו ובסוף מאי יהיה בן 3.

אלון

עידו 1.JPG

עידו 2.JPG

עידו 3.JPG

עידו 4.JPG

פורסם

מעניין לבדוק את סדר הזמנים שפירסמתם במסלול שאינו מוכר

אני מבין שלחלק מיכם יש הרבה שעות מסלול על התוואי שנבחר

אני טועה?

פורסם
מעניין לבדוק את סדר הזמנים שפירסמתם במסלול שאינו מוכר

אני מבין שלחלק מיכם יש הרבה שעות מסלול על התוואי שנבחר

אני טועה?

למעט קובי כהן ודני לוי (ואני מניח גם גיל, הבחור עם הג'יפ) כל הנהגים מכירים את המסלול.

ניצן אולי קצת פחות, אבל כל השאר נסעו במסלול פעם עד 10 פעמים קודמות.

דני עבד עם נווט, כך שאני מעריך שהיחיד שסבל משמעותית מאי הכרת המסלול קודם, היה קובי כהן וגיל - אם הוא לא נסע שם קודם ולא עבד עם נווט.

קובי גם סבל מבעיות כיוון הצתה - אחרת, אין לי ספק שהוא היה בין הראשונים.

אלון

פורסם

לאלון חלווה ולאלון קונדסון תודה על הפירגון היה יום נהדר כן יירבו ימים אלו ותודה למישל הגדול באירגון מסודר ואחראי כך יש לנהגים שקט נפשי ויכולת ריכוז גבוה בזמן הנהיגה . אני מצפה לעוד אימון בקרוב ונתראה בפעם הבאה ניצן לוי (ושבוע טוב לכולם)


×
×
  • תוכן חדש...