Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ההורים הגיעו היום לאסוף את הרכב מהסוכנות ואיך שהניעו את הרכב ובאו לצאת, התאורה בלוח השעונים היבהבה ל2-3 שניות (ממש פליקר כזה) ואז התייצבה.

הרכב נלקח מיד לבדיקה ונאמר שצריך להחליף את הלוח שעונים.

מדובר בלוח דיגיטלי למחצה. כלומר סלד ומהירות אנאלוגי, מחשב רכב דיגיטלי.

 

ההחלפה היא ראש בראש של חלק, אין פירוק של פאנלים וכאלה.

אפשר להיות בראש שקט?

עריכה אחרונה על ידי shachar187
פורסם
לא מכיר את הדגם המדובר אך בד"כ צריך לפרק פנל או 2

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

זה ממש לא מדוייק, ברכבים מודרנים רבים לוח השעונים ניתן לפירוק ללא שום פנלים מסביב.

לפותח השירשור, אין סיבה לדאגה, החלק הוחלף בחלק חדש ומקורי. תתחדשו וסעו לשלום.

יום טוב גם לך

פורסם

אכן, ברכב מודרני זה בדרך כלל שני ברגים ולוח המחוונים יוצא כיחידה אחת. אצלי ברכב החלפתי בקלות את לוח המחוונים לאחד מדגם מודרני יותר, לא צריך לפרק כלום.

פורסם

הלוח הוחלף והכל עובד כמו שצריך.

הבאסה כמובן שזה עיכב את מסירת הרכב בכמה שעות. ניתן טיפול ראשון חינם כפיצוי.

הרכב הוא סקודה קארוק.

אומנם אף פעם לא נחמד לקבל ככה רכב חדש, אבל ראוי לציין לחיוב את השירות בנושא ועל כך שהרכב מיד נשלח לבדיקה והטיפול נעשה בשקיפות מלאה.

אשתדל לעלות סקירה קצרה בקרוב.

×
×
  • תוכן חדש...