Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2010 - קוד תקלה P0700


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נדלקה מנורת check engine, קוד תקלה p0700 - מעיד על תקלה בגיר. בד"כ אמור להתווסף עוד קוד תקלה שאומר מה החלק התקול בגיר, משום מה לא מצאתי קוד כזה. אשמח לתובנות בנושא. קרה למישהו? מתי יש צורך להחליף שמן גיר בפוקוס (ק"מ/זמן)? נוזל עכור יכול להיות אחד מהסיבות לפי מה שאני קורא באינטרנט, או סולנואיד או בעיית שסתום. גם כשהנורה דולקת הגיר עובד כרגיל, לא מרגיש התנהגות שונה של הגיר או הרכב.

 

זה מה שיש באינטרנט:

אתר 1

אתר 2

אתר 3

 

אשמח להמלצות על מוסך/מכון גירים מקצועי ואמין באזור כפר-סבא/רעננה/פ"ת/הרצליה (אפשר גם יותר רחוק).

 

תודה.

פורסם
שלום,

 

נדלקה מנורת check engine, קוד תקלה p0700 - מעיד על תקלה בגיר. בד"כ אמור להתווסף עוד קוד תקלה שאומר מה החלק התקול בגיר, משום מה לא מצאתי קוד כזה. אשמח לתובנות בנושא. קרה למישהו? מתי יש צורך להחליף שמן גיר בפוקוס (ק"מ/זמן)? נוזל עכור יכול להיות אחד מהסיבות לפי מה שאני קורא באינטרנט, או סולנואיד או בעיית שסתום. גם כשהנורה דולקת הגיר עובד כרגיל, לא מרגיש התנהגות שונה של הגיר או הרכב.

 

זה מה שיש באינטרנט:

אתר 1

אתר 2

אתר 3

 

אשמח להמלצות על מוסך/מכון גירים מקצועי ואמין באזור כפר-סבא/רעננה/פ"ת/הרצליה (אפשר גם יותר רחוק).

 

תודה.

בס"ד

 

מכון גירים מומלץ בפ"ת, ספי ויניב בסגולה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...