Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בונה בית, ומעוניין לבצע הכנות לאזעקה במבנה.

חשבתי לשים הכנות לחיישן נפח(בפינות) ולקבל כיסוי מלא.

ראיתי בתים שגם יש בשני צידי כל חלון, או ברצף של חלונות(קצת בעייתי מכיוון שיש לי מסגרת לחלונות).

בבית הורי הישן יש חיישן מגנטי על דלת הכניסה \ חלונות.

 

איזה הכנות מומלץ לעשות?

 

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

מומלץ כבר עכשיו לבחור את המתקין שיתקין את האזעקה לאחר שהבית יהיה מוכן. הוא ייעץ לך איזה הכנות לעשות.

 

מומלץ לדאוג שכל התקשורת של האזעקה תחווט למקום נסתר ולא מובן מאליו. בנוסף צריך לחשוב כיצד תוכל להבחין כשאתה לא בבית האם מדובר באזעקת אמת או שווא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני מאמין ב DIY, לא חסרים מוצרים מעולים בשוק שישאירו לך עודף גדול מאוד ממתקין [שכנראה גם יעשה עבודה פחות טובה עם מוצרים פחות טובים].

אחרי פריצה חפרתי המון בנושא והגעתי לארכיטקטורה הבאה:

- רכזת עם סוללת גיבוי וכן חיבור סלולארי של לפחות LTE (לחילופין - ראוטר LTE עם סוללת גיבוי משלו)

- מגנטים על כל החלונות והדלתות - בד"כ מדובר במוצר אמין עם מעט מאוד false positive

- חיישני נפח לאיזורים בעייתיים - אלו מפשלים לפעמים, גם היקרים שבהם, בנוסף בעייתי אם יש בעלי חיים או רוצים להסתובב בבית

- סירנה פנימית וחיצונית במקום לא גלוי עם סוללת גיבוי לחיצונית

- 2-3 מצלמות רשת שנגישות רק לוקאלית לרכזת ולא לעולם החיצון (כלומר יש להן רק כתובת IP פנימית)

 

לוודא שכל המוצרים מאותה חברה, רצוי משהו איכותי.

אחרי שאתה בוחר חברה תרשום את השם שלה בגוגל עם המילה "vulnerabilities" ותראה אם מצאו עליה חולשות (כנראה שאין חברה בלי, אבל השאיפה למצוא כמה שפחות)

 

סדר גודל כספי של 3000-4000₪

פורסם

רוב מה שרשמת לא נכון.

 

לפותש, תן לסוכן ביטוח את התכניות שיתן לך הצעה עם הגנות נדרשות מבחינה ביטוחית (גם אם לא תעשה ביטוח)

תביא כמה אנשי אזעקות ותעביר אליהם תכניות הם יתנו לך הצעות וסימונים.

יהיה לך מידע על אילו הכנות נדרשות, מיקומים, אילו גלאים וכו'.

 

מפה יש לך את כל הנתונים ותעשה מה שתרצה

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

להכניס לתכנית גם גלאי עשן. לשים לב שלאלה יש נטיה ל-false positives כאשר הסוללות נחלשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מאלו שמצטטים תגובה שלמה ורושמים על כל שורה מה לא נכון בה.

ההנחיות שלך בפירוש לא נכונות.

אתה לא בעל מקצוע בתחום, אני כן, אמנם כבר לא עוסק בזה וממש ציוד diy שיש בחנויות וחס וחלילה ברשת לא מתקרב לציוד מקצועי שמשווק בארץ שרובו הטוב נגיש למתקינים בלבד.

גם נושא המצלמות חייב להיות מקושר לרשת ומאובטח, זה לא נותן שומדבר שהגיש אליהם רק מהבית, שתהיה לך אזעקת שווא שאתה בחופשה ולא תוכל לראות מרחוק אז בעצם דפקת לך את החופשה לחינם וגם כל מה שהתקנת לא עשה בעצם את העבודה.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

אתה בעל מקצוע בתחום ובכל זאת לא הבנת חצי ממה שכתבתי?

 

אני לא מאלו שמצטטים תגובה שלמה ורושמים על כל שורה מה לא נכון בה.

אני כן

 

ההנחיות שלך בפירוש לא נכונות.

אותו סגנון תגובה של מקודם

 

אתה לא בעל מקצוע בתחום, אני כן, אמנם כבר לא עוסק בזה וממש ציוד diy שיש בחנויות וחס וחלילה ברשת לא מתקרב לציוד מקצועי שמשווק בארץ שרובו הטוב נגיש למתקינים בלבד.

מי דיבר על רכישה בארץ? רוב הישראלים כבר עושים את כל הרכישות שלהם ברשת. הכל זמין והכל נגיש. ישנם מוצרי DIY מקצועיים.

 

גם נושא המצלמות חייב להיות מקושר לרשת ומאובטח, זה לא נותן שומדבר שהגיש אליהם רק מהבית, שתהיה לך אזעקת שווא שאתה בחופשה ולא תוכל לראות מרחוק אז בעצם דפקת לך את החופשה לחינם וגם כל מה שהתקנת לא עשה בעצם את העבודה.

חזור לתגובה שלי וקרא לאט מה כתבתי. המצלמות לא יהיו מחוברות ישירות לעולם החיצון אלא לראוטר מאובטח (עד כמה שניתן, כמובן) שהוא בתורו יהיה זמין לעולם החיצון (כמו כל ראוטר שמחובר לאינטרנט). ובעברית, ולאט, למצלמות לא יהיה חיבור ישיר לאינטרנט (לדוגמה כל פתרונות ה Cloud שמתרוצצים בימנו, כל שני וחמישי מגלים חולשות במוצרי IoT האלו. חולשות שמאפשרות לכל ילדון עם אינטרנט להכנס אליך הביתה - וזה התחום שלי. בזה אני עוסק).

 

בכל מקרה,

מרגיש לי שנגעתי בנקודה רגישה בנושא ה DIY. אתה טוען שאתה מקצועי ועוסק בזה אבל לא מגיב לגופו של עניין, ואי אפשר לנהל דיון ככה.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם

אני מאמין ב DIY ואני עושה את רוב המערכות הבניין,

יחד עם זאת, אני לא רוצה להיות השפן נסיונות של עצמי ולכן בכל תחום שאני לא מכיר מספיק, אני מעדיף להתייעץ עם איש מקצוע.

כרגע מדובר רק על הכנות(שרוולים).

 

מה שבינתיים אני מתכנן זה הכנה בין כל קו חזית של חלונות, גלאי קרן לייזר, הבחנתי שעושים את זה בעיקר בקומה למעלה, האם נכון?

בקומת קרקע וחללים משותפים חיישני נפח.

דווקא עם מגנטים על דלתות \ חלונות אני פחות מעדיף להתעסק. פחות אסטתי ומרגיש מיושן.

 

לדעתי מה שחסר זה גלאי לגינה, השאלה אם הם מספיק מדוייקים, ואיפה בדיוק לשים.

אבדוק עם איש מקצוע.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם (נערך)

מה ציוד שיש אצלך?

תן לי שם מותג איכותי diy שניתן להזמין ברשת לארץ (ולא הבנתי למה תה רוצה להכניס את פותח השרשור להרפתקאה הזו)

זה שרשמת שהמצלמות יהיו מחוברות לראוטר מאובטח זו לא ממש טופולוגיה מאובטחת למצלמות ועכשיו תרשום שאני מדבר לגופו של אדם כי אני אומר שאתה לא מבין בזה.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני מאמין ב DIY ואני עושה את רוב המערכות הבניין,

יחד עם זאת, אני לא רוצה להיות השפן נסיונות של עצמי ולכן בכל תחום שאני לא מכיר מספיק, אני מעדיף להתייעץ עם איש מקצוע.

כרגע מדובר רק על הכנות(שרוולים).

 

מה שבינתיים אני מתכנן זה הכנה בין כל קו חזית של חלונות, גלאי קרן לייזר, הבחנתי שעושים את זה בעיקר בקומה למעלה, האם נכון?

בקומת קרקע וחללים משותפים חיישני נפח.

דווקא עם מגנטים על דלתות \ חלונות אני פחות מעדיף להתעסק. פחות אסטתי ומרגיש מיושן.

 

לדעתי מה שחסר זה גלאי לגינה, השאלה אם הם מספיק מדוייקים, ואיפה בדיוק לשים.

אבדוק עם איש מקצוע.

 

מצחיק שאתה כותב על מגנטים שהם מיושנים וממליץ על חיישני קרן.

אם כבר אתה רוצה לעשות הכנות תעשה הכנה לחיישן וילון בכל חלון בנפרד.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה בדיוק העניין, שאני לא מספיק מבין בזה ולכן מתייעץ כאן..

אגיע עם תכניות למשווק / מתקין לוודא איתו מיקום חיישנים

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

כמה נקודות שלא הכרתי לפני שנחשפתי לעולם הזה אחרי שני בתים בהם הותקנו לי המערכות הסטנדרטיות (ויסוניק, פימא) ע״י מתקינים:

 

1. מגנטים אמינים אבל לא מאפשרים להשאיר חלון פתוח בלילה (אנחנו שמנו בבית הקודם על התריס, מצריך מרווח)

2. כל חיישני הוילון - גם הפנימיים וגם החיצוניים רגישים לאור שמש. מדי פעם יהיו אזעקות שווא כשהשמש תפגע בהם או תוחזר אליהם בצורה מסויימת

3. וילונות ונפחים חיצוניים יופעלו אם הם ״מסתכלים״ על צמחים שנעים ברוח. מצריך הרחקת הגינה מרחק נאה מהחיישן. גם כשהורדנו רגישות היו הפעלות שווא

4. יש סוג חיישן שנקרא ״קרן סורג״ או משהו כזה - לא הכרתי אותו בבית הקודם והתקנתי ממנו לא מעט בבית הנוכחי. במקום זוג חיישנים גדול ומכוער שמותקנים על הקיר מחוץ לחלון מדובר בפס אלומיניום דק שאפשר להטמין מחוץ חלון בצורה שכמעט ואינה נראית. יתרונות - לא רגיש לשמש, בלתי נראה אם מבוצע נכון ולא חייבים להרחיק צמחיה. חסרונות - יקר יותר להכנה וביצוע ולא כל המתקינים (אפילו המנוסים) מכירים אותו

5. חיישנים אלחוטיים עובדים בסדר גמור, אבל איפה שיכולתי הכנתי חיווט. חיישן מגנט חוטי בדלת כניסה למשל הוא פצפון לעומת האלחוטיים

 

בסה״כ מדובר בטכנולוגיה די מפגרת ואני דווקא מסכים עם אלה שאמרו להתייעץ עם מתקין - מוקדם ככל האפשר. הוא מכין תוכנית וכל ההכנות מבוצעות בזמן הבניה.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

לי יש מערכת אלחוטית - די מעצבן כאשר הסוללות נחלשות והדבר הזה מתחיל לחייג לכל העולם ואישתו (לא תמיד נותר אינדיקציה לסוללה חלשה).

 

ויש בשכונה מושהו שהתקין גאים לגינה, מאותו יום אין שקט. הדבר הזה מגיב לכל קרן שמש או חתול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...