Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "כמה הם חסכו על זה?"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה קיים ברוב המכוניות שאין להם מושב נוסע קדמי חשמלי.

 

כנראה שאין לזה צורך.

 

רכב ראשון שאני נתקל בזה.

תוסיף לזה שהמושב ממש ממש נמוך, ותקבל חוויה לא הכי נוחה לשבת ליד הנהג (ובואו לא נשכח שזה לא רכב שמתומחר ב 60)

פורסם

רנו קליאו 0.9 לפני מתיחת הפנים (לא ברור אם גם אחרי):

 

- אין מראה בסך השמש של הנוסע, אבל יש מראה בסך השמש של הנהג.

- לנהג, אין ידית אחיזה מעל הראש (זאת שבמושב האחורי, תולים עליה חליפות).

פורסם

במוו יש ידית אחיזה מעל הראש של הנהג גם כן. ככל הנראה כדי לא לייצר גג אחד עם שקע ריק בצד השמאלי ואחד הצד הימני. אז פשוט דחפו ידיות לכולם.

פורסם
אני חושב שיש פה בלבול בין מרים שמשות וכפתור חלונות אוטומטי שמוריד ומעלה בלחיצה ולא צריך להחזיק אותו.

אני יכול לתרום גם לשרשור, דאצ'יה סנדרו, יש מראת איפור רק לנוסע, ואין לה מכסה, היא פשוט שם.

כמו כן מיקום הצופר וכפתורי החלונות בדגם של טרום מתיחת הפנים.

אני לא התבלבלתי. מדבר על הכפתור עצמו.

מרים שמשות קיים אצךי ברכב

פורסם

BMW X1 שנת 2019 עם 2500 ק"מ שקבלתי בספרד במאי השנה.

אין התקן הנמכה/הגבהה של גובה חגורת בטיחות לנהג ונוסע קדמי (גובה קבוע).

הרס לי את כל ה-2000 ק"נ שנהגתי בו.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם (נערך)

זה לא תמיד כדי לחסוך זה כדי שתקנה דגם יותר מתקדם, לפעמים, כמו שנאמר, זה לחזק את הבידול בין המוצרים של החברה.

 

יונדאי i20 - הציבו אור תא נוסעים צמוד לשמשה הקדמית בין הנוסע לנהג, אין תאורה לנוסעים מאחור.

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

כיוון גובה מושב הנוסע זו נקודה כואבת גם בספורטאז' אורבן טופ.

אתה מרגיש כמו ילד כשאתה יושב שם...

נתקלתי במשהו באמת מוזר ב-3008/5008 גימור אקטיב. כאשר המראות לא מתקפלות חשמלית.

בושה ברכב שמחירו מגיע על 185000 שקל.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
וולוו XC-90: יש רק בוסטר מובנה לילד ואין גם סלקל מובנה לגיל לידה.

זה כדי לחזק את המיתוג שלו כרכב ל"זקנים" :evil: וסקנדינבים, לא מזרח תיכוניים עם הרבה ילדים.

 

וממה שסבלתי בשבוע האחרון (ב-308 וקקטוס) - שליטה במזגן רק מלוח הבקרה ולא מכפתוים ייעודיים. חוסר פתח מזגן לנוסע בקקטוס. ובכלל ברכב הזה - החלנונות האחוריים בסגנון פיאט 600.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כאשר המראות לא מתקפלות חשמלית.

בושה ברכב שמחירו מגיע על 185000 שקל.

 

אבל זה עניין של מפרט ורמת איבזור, זה לא שהאופציה לא קיימת אצל היצרן.

 

ככה היבואן מזמין את הרכב, ככה היצרן מספק.

 

 

 

לדעתי השירשור מדבר על דברים תיכנוניים, לא על פרטי איבזור חסרים ברמת איבזור מסויימת.

 

 

 

 

כיוון גובה מושב נוסע לא ראיתי כמעט בשום רכב "עממי".

 

 

פורסם

שברולט סוניק תוצרת קוריאה לשוק הארופאי - אין תאורה לנוסעים מאחור בכלל ובית הנורה הקדמי קטן ולא באמת מספיק לא משנה כמה חזקה תיהיה הנורה ששמים בו.

למי ששדרג והוסיף סאנרוף, קיבל גם נורה נוספת לנוסעים מאחור.

בדגם האמריקאי - עם/בלי סאנרוף יש תאורה כפולה בחלק הקדמי ותאורה אחורית זהה לזו שיש אצלנו בחלק הקדמי.

 

לא נשמע כמו משהו קריטי, אבל בשעת לילה מאוחרת כשמחפשים משהו במושב האחורי ונאלצים להפעיל פנס בטלפון מבינים עד כמה זה מעצבן.Untitled.pngUntitled2.png

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

רנו קליאו דגם 3 , חלונות חשמל רק לנהג ולנוסע לידו.

אין ידית לתלייה של חולצה אחרי הנהג.

אבל דווקא בקרת שיוט יש.

המסקנה היחידה היא שזה רכב לנהג ולנוסע בלבד

פורסם

מזדה 3. אני חושב שעל כל דורותיה.

יש כיס בגב מושב נוסע, אבל לא בגב מושב הנהג.

 

ותאורת תא הנוסעים, הייתה אפקטיבית יותר אם הייתה נמצאת קצת יותר אחורה ולא בדיוק במרכז הסלון.

פורסם
זכור לי שבגולף דור 4, אודי A3 ופאסאט מאותם שנים גם כן. יצרו מראות צד כאשר הימנית קטנה יותר. ממה שאני זוכר הסיבה לכיעור חסר סימטריה זה היה לחסוך כמה גרמים של חומר גלם.

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

 

 

תרשה לי לתקן אותך - הסיבה היתה להצר את הרוחב הכללי של המכונית בכמה ס"מ בלי פשרה בטיחותית משמעותית, מה שמקל על תנועה ברחובות כפריים אירופאיים צרים מאוד וגם למנוע פגיעה בהולכי רגל ורוכבי אופניים במקומות כאלה.

The older you get, the better you used to be

×
×
  • תוכן חדש...