Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "כמה הם חסכו על זה?"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Mech Morphix כתב:

יש לו שעון חום, כנראה לא הבין שמנורה מחליפה את השעון אז אין בה צורך אם יש שעון. 

 

אכן יש לי ומבין מצויין. הרבה יותר פשוט לשים לב כשהנורה דלוקה מאשר לשים לב מתי המכוון מגיע לאמצע בתחילת נסיעה.

בכלל - ברכב הראשון שהורידו לי את השעון הוא חסר לי. אח"כ הבנתי שהוא מיותר לחלוטין והדבר היחיד שצריך לעניין אותי הוא מנוע קר ומנוע חם מדי וזהו.

פורסם
לפני 8 דקות, nev כתב:

אח"כ הבנתי שהוא מיותר לחלוטין והדבר היחיד שצריך לעניין אותי הוא מנוע קר ומנוע חם מדי וזהו.

למזלנו, מכוניות נהיו מספיק אמינות כדי שלא נצטרך להיות כל הזמן עם העין על טמפ' המים, טעינת מצבר ולחץ שמן.

 

כן, אני מבין שבפורד ברנדה זה לא היה ככה, אבל מה תעשה, העולם התקדם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 55 דקות, vadim6385 כתב:

למזלנו, מכוניות נהיו מספיק אמינות כדי שלא נצטרך להיות כל הזמן עם העין על טמפ' המים, טעינת מצבר ולחץ שמן.

 

כן, אני מבין שבפורד ברנדה זה לא היה ככה, אבל מה תעשה, העולם התקדם.

אפילו במקרר (קורולה) יש מד טמפרטורה.

בסיאט אפילו היה אפשר לראות את טמפרטורת השמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני כשעה, nev כתב:

 

אכן יש לי ומבין מצויין. הרבה יותר פשוט לשים לב כשהנורה דלוקה מאשר לשים לב מתי המכוון מגיע לאמצע בתחילת נסיעה.

בכלל - ברכב הראשון שהורידו לי את השעון הוא חסר לי. אח"כ הבנתי שהוא מיותר לחלוטין והדבר היחיד שצריך לעניין אותי הוא מנוע קר ומנוע חם מדי וזהו.

בפיאט אונו 55 שהיתה לי אי שם בשנות ה90 לא היה שעון חום אלא מנורה

אממה once  נדלקה המנורה Its too late 

לא רציתי לומר שלום לפקונג ראש אז התקנתי(חשמלאי) שעון חום חיצוני שהתחבר ליוניט המקורי.

עשה את העבודה יופי טופי וכן היא היתה מתחממת ככה שהיה שווה.

ב2014 החלטתי ללכת על רכב חדש ועשיתי נסיעת מבחן על קורולה

אהבתי את תנוחת הנהיגה המרווח הביצועים והמזגן אבל בסוף ויתרתי עליה ואחד השיקולים היו חיוויים חסרים ודלים ~ חוסר בשעון חום מה שלא נראה לי הגיוני במיוחד ברכב חדש

פורסם
בתאריך 2.2.2022 בשעה 12:56, mottis כתב:

הסיבה שבדרך כלל אין ידית מעל הנהג - היא בטיחותית, שיאחוז את ההגה בשתי ידיים

באיוניק 2018 פרימיום אין מד סל"ד (עד כמה שזכור לי בדגם הסופרים עם לוח שעונים דיגטלי, יש מד סל"ד במצב ספורט)

 

בתאריך 3.2.2022 בשעה 09:54, DROR748 כתב:

יש לי איוניק סופרים 2017 ונכון יש מד סלד במצב ספורט בלבד. 

 

יש מד סל"ד באיוניק בכל הגירסאות: זה אחד המסכים של מחשב הדרך. אצלי השארתי אותו באופן קבוע.

מה שקורה במצב ספורט (ולא רק בגירסת הסופרים) הוא שהמחשב מציג אוטומטית את מד הטורים, לא משנה על איזה מסך היית קודם. בגירסת הסופרים בה לוח המחוונים דיגיטלי מלא הוא גם מוסיף איזו גרפיקה דינמית כלשהי בשביל הרושם.

בתאריך 2.2.2022 בשעה 12:49, vadim6385 כתב:

כן, אבל עדיין היה צריך איזשהו מוט עם גלגלת מסתובבת שירוץ מהקראנקשאפט לתוך הדשבורד, לא?

 

והיה את השעון הטורים המכני עצמו, שגם עולה כסף.

 

זה במכוניות שלפני OBDII, אם אני לא טועה. אחר כך היית מתחבר לOBD, ומקבל את הטורים בצורה דיגיטלית.

 

הרכב האחרון בלי שעון טורים שראיתי היה דייהו רייסר שנת 95. וכמובן פריוס ואיוניק (ששם עדיין היה אפשר להפעיל שעון טורים בהגדרות, רק שאין טעם). וכמובן רכבים חשמליים.

 

אבל בכל רכב ICE מסוף שנות ה90 ואילך שראיתי, היה שעון טורים, גם אם היה שם גיר אוטומטי.

 

הרכב הראשון שלי היה טויוטה קורולה ידנית, סטיישן, מ98. לא היה שם מד טורים. אחרי שנה על הרכב ושלושים אלף ק"מ (אל תשאלו) כמעט התקנתי לוח מחוונים תואם עם מד סל"ד מפירוקיה. בסוף מכרתי את האוטו בגלל קשיים בהעברת טסט (ובעיקר בגלל כמה עצות אחיתופל). עדיין מתגעגע אליו.

 

תמונה 2.jpg

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אמנם יש מיזוג מקורי הרכב, אבל למה היצרן לא חשב על שידרוג כזה :  פיז'ו 407 :

 

WhatsApp Image 2022-07-13 at 3.37.24 PM (1).jpeg

 

WhatsApp Image 2022-07-13 at 3.37.24 PM.jpeg

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...