Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "כמה הם חסכו על זה?"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 5.2.2022 בשעה 04:21, Sparrow420 כתב:

 

כניסה ללא מפתח זה אשרכרה דיל ברייקר בשבילך?

אני אישית מעדיף מפתח ושלט כמו פעם, אבל אם הייתי רוצה רכב וכל מה שלא אהבתי בו זה הללא מפתח(במקרה שלי) זה לא מה שהיה הורס לי אותו.

לאחר שבוע עם איוניק 2018 כרכב חלופי, במזג האוויר הקר בירושלים - KEY LESS זה פיצ'ר ממש נחמד שהייתי בהחלט שמח שיהיה לי ברכב הבא שלי...
העובדה שלא צריך לחשוף את הידיים בקור ממש נוחה...המפתח נשאר בכיס או בתיק ופשוט לוחצים על כפתור ה- START (טוב, לא בדיוק - ברכב שכור יש כמובן גם קודנית...) ומתחילים לנסוע.
כבוגר פוקוס טיטאניום דור 3, עם כפתור הנעה וללא KEY LESS מלא זה היה ממש מעצבן שצריך למצוא מקום למפתחות בזמן  הנסיעה, או ללחוץ על השלט ולהכניס ביזרה את המפתח לכיס... אם כבר כפתור הנעה אז שיהיה עם KEY LESS מלא...

פורסם
לפני שעה, LEGACY 1.8 כתב:

גם במאזדות של היום אין סגירת של חלונות/גג/מראות.

מדובר בתוספת שמותקנת בארץ ביחד עם חבילת קודנית ואיתוראן.

גם בחדשות 2021/22  זה לא מגיע?

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
לפני 4 שעות, Haim_gds כתב:

מה זה? ולמה אתה צריך את זה כשיש שעון חום?

ברכבים מהעשור האחרון בד"כ אין שעון חום.

 

אצלי במאזדה יש נורה כחולה שדולקת כשהמנוע עדיין קר.

לפני 3 שעות, Golf_91 כתב:

לא יודע אם זה עניין של חיסכון, אבל אף פעם לא אהבתי כשהידיות לדלתות בתצורה הזאת:

 

spacer.png

 

במקום ככה:

 

How To Open A Car Door With A Broken Handle? - Yezig

בידיות של טסלה/איוניק זה עוד יותר גרוע - אתה צריך לסובב את היד לתנוחה לא טבעית כדי לפתוח את הדלת. וגם נראה עדין מדי.

 

למה זה טוב - לא יודע. כביכול תורם לאווירודינמיקה, אז כנראה אולי ייתן תוספת של 0.00568 ק"מ לטווח.

 

אני מעדיף את הידיות כמו שיש בתמונה 2, וקיימות היום ב95% מהרכבים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 6.2.2022 בשעה 09:30, mottis כתב:

העובדה שלא צריך לחשוף את הידיים בקור ממש נוחה...

אבל אתה כבר פותח את הדלת עם היד. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:
לפני 6 שעות, Haim_gds כתב:

 

ברכבים מהעשור האחרון בד"כ אין שעון חום.

 

אצלי במאזדה יש נורה כחולה שדולקת כשהמנוע עדיין קר.

יש לו שעון חום, כנראה לא הבין שמנורה מחליפה את השעון אז אין בה צורך אם יש שעון. 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 5 שעות, Golf_91 כתב:

לא יודע אם זה עניין של חיסכון, אבל אף פעם לא אהבתי כשהידיות לדלתות בתצורה הזאת:

 

spacer.png

 

במקום ככה:

 

How To Open A Car Door With A Broken Handle? - Yezig

בשנות ה80-90 הסוג הראשון נחשב לאופנתי ואווירודינמי. הוא אכן גם זול יותר לייצור.

רק מרצדס, וולוו וVW התעקשו להמשיך עם ידיות שמכניסים אליהם את היד מלמעלה.

ואז באמצע שנות ה90 קם אלוהי הeuroncap והחליט שהסוג הראשון פחות בטיחותי. שיקולים של חילוץ מתאונה או משהו כזה.

חיש מהר כולם עברו לסוג 2 - BMW E39 משנת 1995 עדיין עם הסוג הראשון ואילו הE46 מ1998 כבר עם הסוג השני, למרות שהן נמכרו במשך שנים ביחד.

היום רואים את הסוג הראשון רק במכוניות זולות סטייל אטראג'.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

קיה נירו LX plug in חסכו על לא מעט אביזרי נוחות כולל הנעה בכפתור (מרגיש די מטופש ,כי ההנעה במפתח ,היא פשוט חצי סיבוב כי ההנעה חשמלית בכל מקרה).

אז כן זה ליסינג וכו' (למרות שאני חושב שיהיה להם קשה למכור אותם עוד כמה שנים עם המחירון הנוכחי וכן ברור לי שהם קנו את הרכב בעשרות אלפי שקלים פחות ועדיין)מה שאני לא מבין שהאבזור הנוסף הוא די זול בגלל שהמס על הרכב הוא 10% אז הם די בסבבה היו יכולים להוסיף לפחות keyless ומראה מתכהה.

 

 

 

 

פורסם

קורולה 2022 (ברמת הגימור הכי גבוהה שיש בארץ) - למה אין נעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה?

פיצ'ר שהיה לי בפיאט 500 שעלתה פחות מחצי מהקורולה הזו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 12 דקות, dorsht כתב:

קורולה 2022 (ברמת הגימור הכי גבוהה שיש בארץ) - למה אין נעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה?

פיצ'ר שהיה לי בפיאט 500 שעלתה פחות מחצי מהקורולה הזו.

אני חושב שזה בגלל איזושהי תקינה שנכנסה בEU בשנים האחרונות, כדי שהדלתות לא יישארו נעולות במקרה של תאונה.

 

במאזדה 3 זה משהו שקיים בגירסה אמריקאית ולא קיים בגירסה אירופאית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בארונה (2020) היה.

בקארוק של ההורים (2021) יש גם כן.

שתיהן מכוניות תוצרת אירופה ומן הסתם בתקינה אירופאית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 7 דקות, vadim6385 כתב:

אני חושב שזה בגלל איזושהי תקינה שנכנסה בEU בשנים האחרונות, כדי שהדלתות לא יישארו נעולות במקרה של תאונה.

 

במאזדה 3 זה משהו שקיים בגירסה אמריקאית ולא קיים בגירסה אירופאית.

לא קשור כי (מזמן) מכוניות נפתחות בעת תאונה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...