Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "כמה הם חסכו על זה?"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אלפא 159 רמת אבזור בכירה. יש קיפול מראות חשמלי בלחיצת כפתור מתוך הרכב. 

אבל למה אין אפשרות לעשות שהמראות יתקפלו עם נעילת הרכב? לא מבין.

 

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מאזדה CX5 2021 (כלומר נכון ללפני שנה בערך, לא יודע אם השתנה מאז). רמת גימור בכירה Signature. ג'יפון ב-230,000 ש"ח.

רכב באמת מרשים מבחינת איבזור - יש כמעט כל מה שאפשר לבקש. איכות חומרים לא פחות ממעולה - מרגיש מרצדס ולא מאזדה.

כבר מתחיל לחשוב שאולי המחיר מוצדק.

מסיים נסיעת מבחן, סוגר את הדלת, ואז מבחין ומתקשה להאמין - אין כניסה ללא מפתח.

לא ברור לי איך ברכב כזה, ברמת איבזור כזו שבאמת ניסו לשדר יוקרה, חסכו על משהו כ"כ אלמנטרי בימינו.

באותו הרגע הרכב נפסל מבחינתי (כבר מזמן שכחתי מה זה להוציא את השלט מהכיס וללחוץ עליו כדי לפתוח או לנעול את הרכב).

פורסם

ב CX5 של היום יש כניסה והנעה ללא מפתח בכל רמות הגימור על ידי לחיצה על לחצן שנמצא בקצה הידית.

לעניות דעתי בסיגנצ'ר זה קיים - גם בדגם של 2021.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

מאזדה 3 ספיריט 2015

- אין קיפול מראות אוטומטי בזמן נעילה/פתיחה של הרכב (צריך ללחוץ על הכפתור שמכוון את המראות הוא מקפל את המראות ).

- אין נעילת דלתות אחרי תחילת נסיעה, צריך לנעול ידני בכל נסיעה.

-אין אפשרות לבטל את ה istop באופן גורף , רק לבטל אותו בתחילת כל נסיעה.

- רק החלון של הנהג יורד/עולה בנגיעה, כל השאר צריך להמשיך להחזיק.

 

דברים קטנים אבל קצת מעצבנים, אבל מתרגלים בסופו של דבר.

עריכה אחרונה על ידי Tom777

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
לפני 6 שעות, KoF-sHeLeG כתב:

מאזדה CX5 2021 (כלומר נכון ללפני שנה בערך, לא יודע אם השתנה מאז). רמת גימור בכירה Signature. ג'יפון ב-230,000 ש"ח.

רכב באמת מרשים מבחינת איבזור - יש כמעט כל מה שאפשר לבקש. איכות חומרים לא פחות ממעולה - מרגיש מרצדס ולא מאזדה.

כבר מתחיל לחשוב שאולי המחיר מוצדק.

מסיים נסיעת מבחן, סוגר את הדלת, ואז מבחין ומתקשה להאמין - אין כניסה ללא מפתח.

לא ברור לי איך ברכב כזה, ברמת איבזור כזו שבאמת ניסו לשדר יוקרה, חסכו על משהו כ"כ אלמנטרי בימינו.

באותו הרגע הרכב נפסל מבחינתי (כבר מזמן שכחתי מה זה להוציא את השלט מהכיס וללחוץ עליו כדי לפתוח או לנעול את הרכב).

 

כניסה ללא מפתח זה אשרכרה דיל ברייקר בשבילך?

אני אישית מעדיף מפתח ושלט כמו פעם, אבל אם הייתי רוצה רכב וכל מה שלא אהבתי בו זה הללא מפתח(במקרה שלי) זה לא מה שהיה הורס לי אותו.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 13 שעות, vadim6385 כתב:

כמו במיצובישי לנסר שהייתה לי - נכבה קצת בדיליי, אלא אם עושים מניפולציה כלשהי עם האורות

ב-I30 אם היה דיליי הוא היה ענק - פעם אחת מהפעמיים ששכחתי אורות דולקים גיליתי את זה כשחזרתי לאוטו אחרי שעה... למזלי המצבר לא נגמר

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Tom777 כתב:

רק החלון של הנהג יורד/עולה בנגיעה, כל השאר צריך להמשיך להחזיק.

 

אחד המעצבנים.

מילא בשאר הדלתות, אבל מדלת הנהג לפעמים מאוד נוח להוריד או להרים את כל החלונות במכה.

 

עוד דבר מעצבן (לא ממש שייך לחיסכון אבל אפרופו ח"ח), יש את הכפתור שמונע מנוסעי הרכב לשלוט בחלונות. הצרה היא שכשהוא נעול, גם הנהג לא יכול לשלוט עליהם 🤦🏻‍♂️

אני מוצא את זה נחוץ כשאני רוצה לסגור חלונות והילדים רוצים "לנסוע עם חלון פתוח"

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 15 שעות, Tom777 כתב:

אין אפשרות לבטל את ה istop באופן גורף , רק לבטל אותו בתחילת כל נסיעה.

באף רכב שיש בו את זה, לא ניתן לבטל באופן גורף.

 

במאזדה, אם מבטלים, גם נדלקת מנורה כתומה בדשבורד, שאני אישית מעדיף להשאיר את הסטארט סטופ דולק, ולא לראות אותה. המנורה הרבה יותר מעצבנת מהסטארט סטופ עצמו.

לפני 16 שעות, Tom777 כתב:

- אין נעילת דלתות אחרי תחילת נסיעה, צריך לנעול ידני בכל נסיעה.

באופן מוזר, זה קיים בדגם אמריקאי

 

לפני 16 שעות, Tom777 כתב:

- אין קיפול מראות אוטומטי בזמן נעילה/פתיחה של הרכב (צריך ללחוץ על הכפתור שמכוון את המראות הוא מקפל את המראות ).

טופל בדגם של 2018.

 

דבר כזה היה לי בקורולה 2015 - יש קיפול מראות, אבל הוא לא אוטומטי.

לפני 5 שעות, שביט כתב:

אחד המעצבנים.

מילא בשאר הדלתות, אבל מדלת הנהג לפעמים מאוד נוח להוריד או להרים את כל החלונות במכה.

לא יודע אם עוד קיים, אבל בפורדים משנות ה00 היה את האפשרות לפתוח/לסגור את כל החלונות מהשלט. סופר שימושי במזג אוויר חם. היה לי את זה בפוקוס 2005 ומונדאו 2007.

 

עוד מ-quirks and features של חלק מדגמי פורד (לרוב אמריקאי) - הייתה מין קודנית על הדלת, שהייתה מאפשרת לנעול ולפתוח את הרכב בלי מפתח.

 

רק חבל שזה פורד. יצרן שאצלו יום עסל יום בסל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 4.2.2022 בשעה 13:53, race driver כתב:

שוקל העמדה לדין

לכל יצרן שמוותר על ידית לנהג ולנוסע

אם אין קונסולה מרכזית גבוהה מספיק🙃

 

יותר  גרוע - ידית שממקומת יותר מדי אחורה ונתקעת לך בצלעות\מרפק.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יונדאי I10 שנת 2012, דור ראשון בארץ (לדעתי) לאחר מתיחת פנים קלה. אין מחוון שמראה הדלקת אורות (נורה ירוקה סטנדרטית שיש כמעט בכל לוח מחוונים) האור בלוח המחוונים נדלק אם מדליקים אורות וזהו. כלומר, ביום חורף שמשי שבו לא ניתן לשים לב אם האור בלוח דולק או לא, אני צריך לבדוק את מצב המתג בידית.

 

לא דיל ברייקר אבל מעלה תמיהה, מחוון הדלקת אורות היה לי בפונטו מודל 98.

8) ידני זה הכי אחי 8)
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בהמשך לחלונות של מאזדה 3 - הסאנרוף של ספיריט 2014. בעוד שכל החלונות נסגרים עם נעילת הרכב, הסאנרוף לא. בנוסף. הוא נפתח בלחיצה בודדת אבל בסגירה - צריך להחזיק לחוץ (וכדי להכות חטא על פשע - הוא נסגר באדישות מפליאה). 

פורסם
לפני שעתיים, Cycleman כתב:

יונדאי I10 שנת 2012, דור ראשון בארץ (לדעתי) לאחר מתיחת פנים קלה. אין מחוון שמראה הדלקת אורות (נורה ירוקה סטנדרטית שיש כמעט בכל לוח מחוונים) האור בלוח המחוונים נדלק אם מדליקים אורות וזהו. כלומר, ביום חורף שמשי שבו לא ניתן לשים לב אם האור בלוח דולק או לא, אני צריך לבדוק את מצב המתג בידית.

 

לא דיל ברייקר אבל מעלה תמיהה, מחוון הדלקת אורות היה לי בפונטו מודל 98.

הזכרת לי עוד פשרה בקקטוס, נשרפה לנו נורה קדמית ראשית ולא נדלקה לי שום נורה! שמתי לב לאחר כמה דקות נסיעה. בפונטו 2008 המצ'וקמקת שהייתה לנו הייתה נורה במקרה של שריפת נורה או תקלה כלשהי במערכת התאורה החיצונית

פורסם
לפני 8 שעות, daniel.asu כתב:

בהמשך לחלונות של מאזדה 3 - הסאנרוף של ספיריט 2014. בעוד שכל החלונות נסגרים עם נעילת הרכב, הסאנרוף לא. בנוסף. הוא נפתח בלחיצה בודדת אבל בסגירה - צריך להחזיק לחוץ (וכדי להכות חטא על פשע - הוא נסגר באדישות מפליאה). 

 

עד כמה שאני יודע במאזדה בשנים האלה גם הסאנרוף וגם החלונות לא נסגרים בנעילה של הרכב, צריך לקודד את המערכת של הרכב או שיש מיגון כלשהו לרכב.

אצלי נסגר הכל בנעילה, גם הסאנרוף וגם החלונות.

אצל חבר שיש לו אותו רכב בדיוק לא נסגר כלום.

MAZDA 3 SPIRIT 2015

×
×
  • תוכן חדש...