Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לשמור על הדאשבורד בקיץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נכון, צריך לקנות את המגן הזה ( אקורדיון ) במידה הנכונה, ולא אוטומטית XL.

אצלי בטויוטה ורסו המידה הנכונה היא L. ה- XL יותר גדול מהחלון בגובה, ואי אפשר להצמיד אותו לשמשה הקדמית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם לי יש בדיוק מגן כזה, והוא מכסה את החלון בצורה מושלמת, רק שאין לי מושג אם זה L או XL, המגן בא עם הרכב :shock:

 

המגן הזה בשילוב של חלונות מושחרים שיש לי מכל הכיוונים, עוזר לכך שכשאני נכנס לרכב בצהרי היום העור השחור לא רותח, אלא חמים ברמה כזאת שהישבן לא נשרף.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
תשתמש במגן שמש סטייל "לייזר\יהלום" או איך שלא קוראים לו.

הכיסוי הזה אכן איכותי, ואם מקפלים אותו בתום כל שימוש , הוא נשמר לזמן רב.

הצרה איתו היא שאחרי זמן מה, הבד העוטף אותו מתחיל להתפורר ולהשאיר שאריות קטנות ומעצבנות.

אפשר להשתמש בכיסוי "משקפיים", שגם קל לקפל בתום השימוש.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
תשתמש במגן שמש סטייל "לייזר\יהלום" או איך שלא קוראים לו. האיכותי מהסוג הזה:

8535de33.jpg

 

והכי חשוב זה לקנות במידה גדולה (מאד): XL ולמעלה. אצלי בשני רכבים זה מכסה את השמשה כולה, שכמובן תורם לכמה שפחות שמש בתוך הרכב.

 

אחלה של דבר.. יחש לי אותו ועושה את העבודה.. וגם פשוט לחפש חנייה בצל אם מתאפשר

פורסם

יש לי את הכיסוי הזה גם, הוא מעולה לא מתפורר בכלל, מוצק ושומר על צורתו (בניגוד לכיסויים הזולים יותר שהם גמישים ונהרסים).

 

אצלי גם מידה xl מכסה את החלון הקדמי כולו.

 

כשאני מקפל אותו כדי לנסוע, אני פשוט מניח אותו מקופל ברווח בין מושב הנוסע ליד הנהג לקונסולה המרכזית כך שהוא גם בכלל לא מפריע בנסיעה.

 

על כיסוי משקפיים אני לא ממליץ בכלל, הוא אמנם נותן כיסוי יפה של החלון וכשהוא מקופל הוא תופס שטח קטן, אבל יש בו טבעת ברזל ששומרת על צורתו ולמרות שהיא מכוסה בבד האפור של הכיסוי עצמו היא עדיין שורטת את הדשבורד בכל פעם ששמים או מורידים את הכיסוי. רכב קודם שלי עם דשבורד איכותי קיבל ככה הרבה שריטות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

שימוש במגן שציינו לעיל במידה הנכונה לרכבך (אפשר למדוד בסרט מדידה רך). המגן הוכיח את עצמו לפני שבועיים בים המלח לאחר ששמר על טפמ' פנים סבירה לגמרי לאחר שעות מתחת לשמש.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
דווקא כן יש פתרון, רק שאני לא מחבב אותו מבחינה אסתטית. שטיח/כיסוי תואם על הדשבורד.

http://www.topcar-ltd.com/hebrew-----%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99%D7%99_%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.html

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]520714[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]520712[/ATTACH]

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]520712[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]520713[/ATTACH]

 

זה גם מוצר אחד ה p*ssy repeller החזקים בשוק היום

מצד שני נראה לי שאתה כבר נשוי עם ילדים :p

Opel Adam S 2017

פורסם

זה לא רק p$%#y repeller, זה גם self repeller, הייתי שונא את עצמי אם הייתי שם כיסוי כזה :lol:

 

אבל עושה רושם שזה כן מועיל.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

האקורדיון נמכר באוטו דיפו במגוון גדלים ועולה משהו כמו 80₪.

השטיחונים ניתן להזמין מאי ביי לפי דגם הרכב סביב 100₪ ( אולי קצת.פחות, תלוי ברכב ).

בארץ זה עולה כמעט כפול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכיסויים הנצמדים לדשבורד נראים כמי שמכסים את כרית האוויר של הנוסע וכמו כן הם מכסים רק ישירות את הדשבורד אבל לא מונעים כניסת שמש דרך החלון לתוך חלל הרכב ולא מונעים את חימום הרכב והמושבים הקדמיים וגם לא מכסים אפילו את ההגה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

נכון, זה לא תחליף לכיסוי חלון קדמי בזמן שהרכב חונה אלא מונע התחממות דשבורד בזמן הנסיעה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי כיסויי הדש, לוודא שמזמינים משהו איכותי, רצוי עם ביקורות.

 

הזמנתי בעבר למאזדה שלי מאלי אקספרס במחיר לא נמוך מדי משהו כמו 70 שקלים, ומה שקיבלתי היה זבל עופות.

 

מצ'וקמק ומבד לא נעים למגע או למראה, תפור גרוע, מכוער ולא מכסה היטב את הצורה של הדשבורד (בניגוד לתמונה שבה היה נראה מושלם..) , עם חתיכות דבק 3M קטנות יבשות ולא שימושיות בעליל.

 

 

בסוף השתמשתי בכיסוי הדפוק הזה כמו בסוכך שמש, הייתי מניח אותו על הדש ומסיר אותו לפני כל נסיעה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

הסוכך הפשוט מהניסיון שלי מתחיל להתפורר לאחר זמן מה ומשאיר כל הזמן פירורים מגעילים בכל מקום.

 

מה גם שהוא רך מדי וקשה למקם אותו כמו שצריך (באמצעות מגני השמש הימני והשמאלי) לאחר שהפומפות מתייבשות מהשמש.

 

 

העליתי תמונה ממבט על של הרכב שלי ושל רכב שחונה לידי, שלי עם סוכך יהלום או איך שזה לא נקרא והרכב שחונה לידי הוא עם סוג של כיסוי משקפיים.

 

ניתן לראות בבירור איזה כיסוי מכסה ומגן יותר טוב.

 

20190718_125046.jpg

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...