Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שממלא את יעודו. עיצוב הוא רק רכיב אחד מכך ולכל הפחות בעניין האלנטרה, הגם שזה קשור לטעם וריח, אני חושב שאתה way off.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

זה לא מובן מאילו שהוא ימלא את יעודו בכל אספקט, לכן אני חושב שאלנטרה עדיפה מהם.

בוא לא נשכח ש3 הרכבים נמצאים בקטגוריה משלהם והאלנטרה עליונה, אם המחיר לא מדבר SO TAKE IT.

 

MAX לא יודע מה איתך אבל זה הרכב שאני הכי נהנה בו מכל מה שאני נוסע פה בציי, ללא ספק הרכב הבא שלי.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

פרט ליתרון הגודל (לא כולם אוהבים אוטו גדול) איזה עוד יתרון יש לאלנטרה? חטיבת הכוח שלה נחותה ומיושנת יותר, ותא מטען של סדאן, יהא נפחו אשר יהא, נוח פחות לשימוש מאשר האצ'בק.

 

MAX לא יודע מה איתך אבל זה הרכב שאני הכי נהנה בו מכל מה שאני נוסע פה בציי, ללא ספק הרכב הבא שלי.

 

נהגת פעם במכוניות מהנות באמת?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

תא מטען אתה אמרת, סדאן יותר נוח להכניס דברים לעומק התא (יש יותר נפח), להאצ' להכניס, כל דבר לגופו ולאישו ולעניינו.

 

חטיבת הכוח מיושנת על הנייר, בפועל פועלת נהדר, שקטה וסופר חלקה (יתרון לפקקים),יש תקשורת טובה בין המנוע לגיר ויש גם מצב ספורט שמשנה את התגובה באופן מורגש לטובה.

עניין הנוחות הוא גם צד חזק באלנטרה (מתלים, מושבים, בידוד רעשים) , אחת הסיבות הטובות למה כדאי לבחור בה.

 

מאובזרת טוב גם עם מערכת בטיחות מקורית.

אחלה מזגן.

מרווחת יותר בעלת תא מטען גדול יותר אמרנו.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
תא מטען אתה אמרת, סדאן יותר נוח להכניס דברים לעומק התא (יש יותר נפח), להאצ' להכניס, כל דבר לגופו ולאישו ולעניינו.

 

חטיבת הכוח מיושנת על הנייר, בפועל פועלת נהדר, שקטה וסופר חלקה (יתרון לפקקים),יש תקשורת טובה בין המנוע לגיר ויש גם מצב ספורט שמשנה את התגובה באופן מורגש לטובה.

עניין הנוחות הוא גם צד חזק באלנטרה (מתלים, מושבים, בידוד רעשים) , אחת הסיבות הטובות למה כדאי לבחור בה.

 

מאובזרת טוב גם עם מערכת בטיחות מקורית.

אחלה מזגן.

מרווחת יותר בעלת תא מטען גדול יותר אמרנו.

 

נפח משני בתא מטען, נדירים המקרים בהם הוא מנוצל במלואו ובחפצים גדולים, כמו עגלת תינוק או מזוודה, קלות ההעמסה חשובה הרבה יותר.

 

לגבי היתר - ההערכה שלי היא שהבסיס ההשוואתי שלך מצומצם יחסית, ולכן אלה דעותיך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שחכתי להוסיף את עניין איכות החומרים שעדיף גם הוא.

 

לגבי רכב שנהנתי בוא לצורך כיוף אז כן, בציי ליסינג אין לך משהו שמיועד למסלול מירוצים אז זה לא לעניין.

 

מקס המזדה פלפלית יותר אין ספק, אבל רועשת יותר ופחות נוחה.

 

 

פורסם
בוקר טוב,

 

לאחר בדיקה אין אופציה לקבל מחברת הליסינג בעבודה את הארונה ואת הקקטוס.

 

נשארו בחירות מאוד יבשות כמו

סטוניק LX 1.0T

סוזוקי בלנו

יונדאי אלנטרה

 

בדקתי על סטוניק ועל פניו היא אמנם בישיבה נמוכה יותר מהארונה וקקטוס ואכן נופלת מהם בהרבה פרמטרים (כמו מומנט) אבל הרכב דווקא באבזור בטיחות אקטיבי מאוד מכובד ביחס לציי הרכב.

 

מישהו יכול להמליץ?

 

אתה צודק בעניין הבטיחות של הסטוניק, מבין הרכבים הכי מאובזרים ומנוע מתאים לדגם. לא הייתי מתלבט , אחלה אופציות נתנ לך

פורסם

כבר אמרו את זה לפני אבל מבין האופציות שננת הסטוניק עדיפה.. מבחינת איבזור בטיחות היא פצצה ויש לך פה שילוב מעולה של מנוע חזק וחסכוני עם מרכב קל.

פורסם
כבר אמרו את זה לפני אבל מבין האופציות שננת הסטוניק עדיפה.. מבחינת איבזור בטיחות היא פצצה ויש לך פה שילוב מעולה של מנוע חזק וחסכוני עם מרכב קל.

תרשה לי לתקן אותך, הסטוניק לדרישות שלו כן, מבניהם ממש לא.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...