Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

לאחר בדיקה אין אופציה לקבל מחברת הליסינג בעבודה את הארונה ואת הקקטוס.

 

נשארו בחירות מאוד יבשות כמו

סטוניק LX 1.0T

סוזוקי בלנו

יונדאי אלנטרה

 

בדקתי על סטוניק ועל פניו היא אמנם בישיבה נמוכה יותר מהארונה וקקטוס ואכן נופלת מהם בהרבה פרמטרים (כמו מומנט) אבל הרכב דווקא באבזור בטיחות אקטיבי מאוד מכובד ביחס לציי הרכב.

 

מישהו יכול להמליץ?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

לא רואה למה לקחת בלנו, אין בטיחות אקטיבית והיא מרגישה זולה מבפנים. אם אני זוכר נכון אתה יורד מאיביזה, אז תרגיש את הפשרה מבחינת ביצועים.

נהגתי בריו עם המנוע והגיר שיש בסטוניק, פחות נמרץ מTSI אבל עדיין נותן ביצועים טובים יחסית.

פורסם

הבלנו שודרגה לאחרונה וקיבלה מערכות בטיחות מקוריות.

 

לו אני במקומך נראה לי שהייתי בוחר בארונה במיוחד אם אתה "בוגר" איביזה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבלנו קיבלה חלקית מערכות בטיחות(רק בלימה אוטונומית) וכמה שאני מכיר בדרך כלל בליסינג מקבלים את הרמת גימור הנמוכה יותר שבאה ללא המערכת בטיחות(אפילו באתר שלהם רשום - עם מערכת בטיחות מקורית).

 

מול זאת הסטוניקה והאלנטרה באות עם מערכות בטיחות מלאות ומקוריות מהיצרן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נהגתי בקקטוס בדור הקודם (2017),

 

כמו שאמרתי- קקטוס וארונה ירדו מהפרק בגלל מחסור בחברת הליסינג...

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אם אין לו משפחה והוא צריך גודל איזה סיבה יש לקחת אלנטרה? סתם סדאן אמריקאית גדולה עם יחידת הינע מיושנת מול רכב קטן יותר עם יחידת הינע עדיפה.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם אין צורך בתשלום כדי לבחור באלנטרה אז למה לא? זה רכב, לא צעצוע כמו סטוניק או בלנו שלטעמי זה רכב בדיחה.

מהיכרות מאד קרובה עם האלנטרה יחידת ההנעה שלה מספקת בהחלט, נסיעה מאד נוחה חלקה ומפנקת, בכלל לא משעממת.

 

 

פורסם

מציאת חנייה איפה שקשה, נהגתי על הריו והאלנטרה ומבחינת גמישות מנוע הריו לוקחת את האלנטרה והסטוניק לא רחוקה ממנה.

 

שוב, אם יש צורך במוביל משפחות פשוט וסביר האלנטרה היא אחלה - אם לא לדעתי הסטוניק עדיף(הרע במיעוטו).

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אם אין צורך בתשלום כדי לבחור באלנטרה אז למה לא? זה רכב, לא צעצוע כמו סטוניק או בלנו שלטעמי זה רכב בדיחה.

מהיכרות מאד קרובה עם האלנטרה יחידת ההנעה שלה מספקת בהחלט, נסיעה מאד נוחה חלקה ומפנקת, בכלל לא משעממת.

 

בהתחשב בכך שזה פורום ייעוץ ולא סטנדאפ, מה עושה את הסטוניק לרכב צעצוע ומה עושה את הבלנו לבדיחה?

 

מציאת חנייה איפה שקשה, נהגתי על הריו והאלנטרה ומבחינת גמישות מנוע הריו לוקחת את האלנטרה והסטוניק לא רחוקה ממנה.

 

שוב, אם יש צורך במוביל משפחות פשוט וסביר האלנטרה היא אחלה - אם לא לדעתי הסטוניק עדיף(הרע במיעוטו).

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

 

איך אתה בדיוק קובע שהריו לוקחת את האלנטרה והסטוניק לא רחוקה ממנה בגמישות אם לריו ולסטוניק יש את אותו המנוע?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

Rk טענתי שלתחושתי הריו עדיפה על אלנטרה בגמישות מנוע והן סביר להניח דומות כי יש, להן את אותה יחידת הינע.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

RK

העיצוב מצועצע, סופר מיני מוגבהת על סטרואידים.. אין לה ממש יתרון כשיש אלנטרה כשלטעמי טובה יותר בכל דבר.

הבלנו מבחינת בטיחות נחותה (3 כוכבי בטיחות) ואיכותה הכללית ברמה נמוכה.

 

עם עוד קצת סבלנות הייתי מסביר לעומק מנסיון אם הייתה נשאלת שאלה, שבוע טוב.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

כשאתה בפורום ייעוץ לא צריכים לדלות ממך מידע, ומצופה שתגיב לעניין ולא בססמאות.

 

ומעניין לעניין באותו עניין - מהו עבורך "רכב אמיתי"?

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...